SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kleine nuance op het verhaal:twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 16-01-2016 om 11:01:00De bonussen die Napoli aan #Ajax zou moeten betalen, zouden het transferbedrag voor #Bazoer bijna verdubbelen. Speler blijft liever reageer retweet
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
dus het was eigenlijk 12,5?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:05 schreef Tagliano het volgende:
Kleine nuance op het verhaal:twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 16-01-2016 om 11:01:00De bonussen die Napoli aan #Ajax zou moeten betalen, zouden het transferbedrag voor #Bazoer bijna verdubbelen. Speler blijft liever reageer retweet
![]()
Dat is mij niet helemaal duidelijk, het kan ook zijn dat die bonussen nog op de 25 miljoen komenquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Beetje lege opmerking.
Wat waren de bonussen? Bij kampioenschap? Bij CL winst? % van winst bij doorverkoop?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Er zal in ieder geval een % winst bij doorverkoop in gezeten hebben, verder moet ik daarover helaas gissenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zoals ik het lees was het 25 ex bonussenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is mij niet helemaal duidelijk, het kan ook zijn dat die bonussen nog op de 25 miljoen komenquote:In het geval van Bazoer gaf Overmars een indicatie van ruim 25 miljoen euro, exclusief bonussen en een percentage doorverkoop. Dat was even slikken voor de Italianen, maar toen zij lieten blijken zich daardoor nog niet definitief te laten afschrikken, lag de bal opeens bij de speler zelf.![]()
Dan zou je dus uitkomen op 40-50 miljoen inclusief bonus. Ik moet zeggen dat dat een meer dan uitstekende prijs zou zijnquote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zoals ik het lees was het 25 ex bonussen
[..]Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Klasse van Bazoer, ik denk eerlijk gezegd dat hij ook niet naar Italië moet gaan. Ik zie hem eerder voor een club als City spelen. (Opvolger van Touré?)![]()
daar komt hij op de bsnk te zittenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:11 schreef Maartenfr12 het volgende:
Klasse van Bazoer, ik denk eerlijk gezegd dat hij ook niet naar Italië moet gaan. Ik zie hem eerder voor een club als City spelen. (Opvolger van Touré?)Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Denk je?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:11 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
daar komt hij op de bsnk te zitten![]()
De bonussen waren volgens Verweij ook nog relatief makkelijk:twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 16-01-2016 om 11:12:09Probeer ik uit te leggen @Jurre1986 .Totaal bedrag zou door 'makkelijke' bonussen flink oplopen. Zo hoog dat Napoli normaal wel afhaakte reageer retweet
Nadeel is wel dat PSV een percentage krijgt van die transfersom.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Eens. Goede speler maar ook aan Bazoer kleven minpuntjes.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me ook, echt wel een talent hoor maar nog niet klaar voor dat grote werk![]()
Als hij zich op dit tempo blijft ontwikkelen kan hij heel goed worden, maar op dit moment is het gewoon nog niet zo bijzonder.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eens. Goede speler maar ook aan Bazoer kleven minpuntjes.
Maar goed, bij Napoli zijn ze gewoon niet goed wijs. Dat is al langer bekend.![]()
Hij zit dan nu ook even in een dipje. Ben benieuwd hoe ze bij Ajax hem bij dat realiteitsbesef houden of het van nature zelf geen dromer maar een realistisch figuur is.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:23 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als hij zich op dit tempo blijft ontwikkelen kan hij heel goed worden, maar op dit moment is het gewoon nog niet zo bijzonder.
Maar goed, bij Napoli zijn ze gewoon niet goed wijs. Dat is al langer bekend.![]()
1.5%quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nadeel is wel dat PSV een percentage krijgt van die transfersom.![]()
Zijn stap destijds naar Ajax was grote persoonlijke klasse. Niet alleen vanwege het zelfinzicht dat hij naar een andere positie wilde, maar ook zijn besluit om City af te slaan. PSV zat met het probleem dat het in Jong twee CV's had waarvan de ene verdedigend niet goed genoeg was (Hendrix) en de ander graag middenvelder wilde worden (Bazoer). Men gokte er op dat Bazoer genoegen zou nemen met een plek als CV en Bazoer koos daar niet voor, maar ging de moeilijke weg om zijn droom te realiseren.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij zit dan nu ook even in een dipje. Ben benieuwd hoe ze bij Ajax hem bij dat realiteitsbesef houden of het van nature zelf geen dromer maar een realistisch figuur is.
Hij had in de jeugd ook echt wel zijn mentaliteit probleempjes hoor, het is geen makkelijke jongen, maar hij knokt voor waar hij in gelooft en hij gelooft duidelijk dat hij bij Ajax nog grote stappen kan zetten. Prima keuze.![]()
Baaszoergod, graag nog een seizoen blijven en dan volgende zomer voor 40 miljoen deur uit
Over 2 seizoenen gewoon
Sinkgraven - Van de Beek - Nouri![]()
Prachtig artikel over Van der Vaart. Wist niet eens dat het destijds het grootste talent van Europa was.
http://www.vi.nl/nieuws/w(...)rt.htm?channel=phone![]()
Hij had de golden boy award gewonnenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:50 schreef Maartenfr12 het volgende:
Prachtig artikel over Van der Vaart. Wist niet eens dat het destijds het grootste talent van Europa was.
http://www.vi.nl/nieuws/w(...)rt.htm?channel=phone![]()
Ik zou er doodziek van zijn als Bazoer weggaat, ook van de zomer al. Eindelijk weer eens een speler waarbij ik niet spontaan een verkoudheid van krijg tijdens het kijken.
[ Bericht 6% gewijzigd door johannes_vermeer op 16-01-2016 20:04:07 ]![]()
Dit inderdaad. Marc had hier gewoon 20 Zimlings van kunnen halenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 09:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook Ajax kan een dergelijk bedrag simpelweg niet afwijzen.![]()
![]()
Met termijnen en hele makkelijke bonussen liep het bijna op tot ¤50miljoenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Wacht, waarom accepteert Overmars trouwens een bod van 25 miljoen euro?![]()
Hij oogde wat vermoeid, hij zou dus weer fris moeten zijnquote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij zit dan nu ook even in een dipje. Ben benieuwd hoe ze bij Ajax hem bij dat realiteitsbesef houden of het van nature zelf geen dromer maar een realistisch figuur is.![]()
De vraag is gewoon wat Ajax met nog eens 30 miljoen op de bank kan en moet. Waarschijnlijk niet veel, dus zorg er dan maar voor dat je beste spelers blijven.
Anders krijg je weer zo'n situatie als 2 jaar geleden waarbij je het met spelers als Serero en Hoessen moet doen.![]()
Als iemand een gouden bod doet op een speler die het misschien wel gaat worden maar het momenteel nog niet is kan je dat niet weigeren, ik vind het wel goed opgelost van Overmars.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:26 schreef Maartenfr12 het volgende:
De vraag is gewoon wat Ajax met nog eens 30 miljoen op de bank kan en moet. Waarschijnlijk niet veel, dus zorg er dan maar voor dat je beste spelers blijven.
Anders krijg je weer zo'n situatie als 2 jaar geleden waarbij je het met spelers als Serero en Hoessen moet doen.![]()
Krankzinnig dat Ajax hem wilde verkopen. Echt idioot. De voetbalclub staat in de schaduw van het handelshuis.![]()
Maar punt is: je moet weer een vervanger klaar hebben staan.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als iemand een gouden bod doet op een speler die het misschien wel gaat worden maar het momenteel nog niet is kan je dat niet weigeren, ik vind het wel goed opgelost van Overmars.
1. Overmars kan niet kopen
2. Intern kan het niet opgelost worden, guaranteed![]()
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:30 schreef JimmyManna het volgende:
Krankzinnig dat Ajax hem wilde verkopen. Echt idioot. De voetbalclub staat in de schaduw van het handelshuis.. Jij snapt het.
![]()
Ik vind hem echt een leuke speler, zie hem liever niet gaan en Ajax blijkbaar ook niet.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar punt is: je moet weer een vervanger klaar hebben staan.
1. Overmars kan niet kopen
2. Intern kan het niet opgelost worden, guaranteed
Middenvelders heeft Ajax toch aardig wat, maar goed het doet er niet toe want hij gaat niet![]()
Ook Messi is te koop hoorquote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:30 schreef JimmyManna het volgende:
Krankzinnig dat Ajax hem wilde verkopen. Echt idioot. De voetbalclub staat in de schaduw van het handelshuis.![]()
Duurt wel lang voordat echt duidelijk is wat Ajax met het geld wil doen.
Lijkt er niet op dat ze stadion willen kopen. Er moet sowieso nieuwe De Toekomst komen, daar heb je wel een potje voor nodig.![]()
Ze moeten het stadion gewoon kopen eigenlijk. Zou een geweldige investering zijn.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Duurt wel lang voordat echt duidelijk is wat Ajax met het geld wil doen.
Lijkt er niet op dat ze stadion willen kopen. Er moet sowieso nieuwe De Toekomst komen, daar heb je wel een potje voor nodig.
Nu lijkt er echter geen enkele lange termijnvisie te zijn. We sparen het geld lekker op en we zien het wel.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2016 12:50:46 ]![]()
Mwa, huurkosten krijg je dan wel terug maar de latere investeringen zijn dan voor je rekening terwijl ArenA NV dat nu moet bekostigenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:50 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ze moeten het stadion gewoon kopen eigenlijk. Zou een geweldige investering zijn.
Nu lijkt er echter geen enkele lange termijnvisie te zijn. We sparen het geld lekker op en we zien het wel.![]()
Dat betwijfel ik, mensen roepen altijd maar wat maar het is gewoon moeilijk om een stadion rendabel te makenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:50 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ze moeten het stadion gewoon kopen eigenlijk. Zou een geweldige investering zijn.
Nu lijkt er echter geen enkele lange termijnvisie te zijn. We sparen het geld lekker op en we zien het wel.![]()
Grootste voordeel aan het kopen van een stadion is eigenlijk dat je voorkomt dat passanten met een aantal jaartjes wanbeleid het hele eigen vermogen er doorheen jagen. Een soort levensverzekering, de gemeente Amsterdam kan 'em wel weer terugkopen als je echt in de problemen zit, of anders een groep investeerders als je slechts een beetje in de problemen zit.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, mensen roepen altijd maar wat maar het is gewoon moeilijk om een stadion rendabel te maken
Maar er zullen goede redenen zijn om het niet te doen. Neem aan dat Ajax dat wel heeft laten onderzoeken door een BCG o.i.d.![]()
Dat vind ik geen goede redenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Grootste voordeel aan het kopen van een stadion is eigenlijk dat je voorkomt dat passanten met een aantal jaartjes wanbeleid het hele eigen vermogen er doorheen jagen. Een soort levensverzekering, de gemeente Amsterdam kan 'em wel weer terugkopen als je echt in de problemen zit, of anders een groep investeerders als je slechts een beetje in de problemen zit.
Maar er zullen goede redenen zijn om het niet te doen. Neem aan dat Ajax dat wel heeft laten onderzoeken door een BCG o.i.d.![]()
twitter:simonzwartkruis twitterde op zaterdag 16-01-2016 om 13:13:48Donny vd Beek in wedstrijdselectie #Ajax tegen ADO Den Haag. Niet in de selectie: Van Rhijn, Heitinga, Cerny, Nouri, Sanogo reageer retweet
Maandag weer een speelronde in de JL, wellicht dat hij daar meedoet. Al vind ik het dan vreemd dat hij vrijdag niet meedeedquote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nouri teruggezet naar de A1 ofzoEn dat exclusief de makkelijke bonussen die het bedrag bijna verdubbelenquote:
Jammer dat Ling nog een stokje voor dat twee-jarige contract had gestoken anders was het 400.000quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:40 schreef Gruisman het volgende:
Heitinga gaat gewoon 200.000 per wedstrijd kosten als het zo blijft![]()
![]()
Wel triest ja, ook voor hem maar ook voor degenen die hem aangetrokken hebben en de arts die hem goedgekeurd heeftquote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:40 schreef Gruisman het volgende:
Kan je aardig wat mental coaches voor inhuren om de jeugd een beetje in het gareel te houdenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:40 schreef Gruisman het volgende:
![]()
Dit ja, ben blij dat Bazoer het niet wil maar als nu een grote club met dit bedrag aankomt kan ik me voorstellen dat ook Bazoer daar geen nee tegen kan zeggenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:30 schreef JimmyManna het volgende:
Krankzinnig dat Ajax hem wilde verkopen. Echt idioot. De voetbalclub staat in de schaduw van het handelshuis.
Nee, we hebben weer een uiterst sterke positie ingenomen door te zeggen dat Bazoer niet te koop is![]()
![]()
Hij heeft woensdag net als Cerny 90min gespeeld, 1 dag rust is wat weinig.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maandag weer een speelronde in de JL, wellicht dat hij daar meedoet. Al vind ik het dan vreemd dat hij vrijdag niet meedeed
[..]
En dat exclusief de makkelijke bonussen die het bedrag bijna verdubbelen![]()
Ah, bedankt voor de duidelijkheidquote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij heeft woensdag net als Cerny 90min gespeeld, 1 dag rust is wat weinig.
Ja? Nog voor hij echt doorbrak? Halverwege zijn eerste echte seizoen al, aan de eerste de beste bieder?quote:![]()
Als je een bedrag van ca. 40 miljoen kan krijgen (met 'makkelijke' bonussen schijnbaar) dan is zo'n speler gewoon niet te houden voor een Nederlandse club. Zo simpel is dat. Er zijn ook maar heel erg weinig clubs die dat gaan betalen voor een groot talent in de Nederlandse competitie.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 16:39 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Ja? Nog voor hij echt doorbrak? Halverwege zijn eerste echte seizoen al, aan de eerste de beste bieder?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Oh. Ik dacht altijd dat Ajax geld zat heeft en een voetbalclub is.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:01 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Als je een bedrag van ca. 40 miljoen kan krijgen (met 'makkelijke' bonussen schijnbaar) dan is zo'n speler gewoon niet te houden voor een Nederlandse club. Zo simpel is dat. Er zijn ook maar heel erg weinig clubs die dat gaan betalen voor een groot talent in de Nederlandse competitie.
Bovendien dacht ik altijd dat als een groot talent zich ontwikkeld nog meer waard wordt.
Maar blijkbaar bestaat Ajax alleen nog maar bij de gratie van een snelle verkoop terwijl er geen financiële noodzaak is.
Ik zou een Te Koop stikker op Donny vd Beeks rug plakken.![]()
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:09 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht altijd dat Ajax geld zat heeft en een voetbalclub is.
Bovendien dacht ik altijd dat als een groot talent zich ontwikkeld nog meer waard wordt.
Maar blijkbaar bestaat Ajax alleen nog maar bij de gratie van een snelle verkoop terwijl er geen financiële noodzaak is.
Ik zou een Te Koop stikker op Donny vd Beeks rug plakken.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hier heb je een goed punt natuurlijk. Het wordt iets anders als een speler zelf ook perse weg wil.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:09 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht altijd dat Ajax geld zat heeft en een voetbalclub is.
Ik zou een Te Koop stikker op Donny vd Beeks rug plakken.![]()
Ik moet ineens denken aan hoe PSV belachelijk werd gemaakt rond Ruiz, want die kostte 100.000 euro per wedstrijd of zo.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:40 schreef Gruisman het volgende:
![]()
Maar Heitinga is dan weer goed in de kleedkamer, ofzoquote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken aan hoe PSV belachelijk werd gemaakt rond Ruiz, want die kostte 100.000 euro per wedstrijd of zo.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Absoluut. Maar dat Ajax al een akkoord heeft met een club over een speler als Bazoer in deze fase van diens loopbaan terwijl de speler zelf nog niet aan heeft gegeven te willen vetrekken, vind ik ongelooflijk.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hier heb je een goed punt natuurlijk. Het wordt iets anders als een speler zelf ook perse weg wil.
Het signaal dat je afgeeft is: 'talenten zijn er alleen maar voor de hoogste bieder.' En ik dacht altijd dat een talent eerst een transfer moet afdwingen op sportieve gronden.![]()
25 milli wat op kan lopen tot 50 is prima. Goed gedaan door Marc.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:52 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dit ja, ben blij dat Bazoer het niet wil maar als nu een grote club met dit bedrag aankomt kan ik me voorstellen dat ook Bazoer daar geen nee tegen kan zeggen
Nee, we hebben weer een uiterst sterke positie ingenomen door te zeggen dat Bazoer niet te koop is![]()
Als ik het zo lees had Overmars niet echt de intentie om Bazoer direct te verkopen, tenminste dat mag ik hopen. Al is 50 miljoen wel serieus veel geld als je dat voor een nog jeugdspeler zou kunnen krijgen. Even terugkijkend op een Suarez die 1,5 jaar terug voor 94 miljoen verkocht is.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Overigens komt het bericht van de Telegraaf, zal dus niet veel van kloppen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:50 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Absoluut. Maar dat Ajax al een akkoord heeft met een club over een speler als Bazoer in deze fase van diens loopbaan terwijl de speler zelf nog niet aan heeft gegeven te willen vetrekken, vind ik ongelooflijk.
Het signaal dat je afgeeft is: 'talenten zijn er alleen maar voor de hoogste bieder.' En ik dacht altijd dat een talent eerst een transfer moet afdwingen op sportieve gronden.
Ik geloof er dan ook weinig van dat Ajax al een akkoord had met Napoli zonder eerst met Bazoer gesproken te hebben.
Bovendien lijkt het me ook heel sterk dat Napoli een bedrag van ca. 40 miljoen zou betalen.
Maar ik blijf erbij dat je dat soort bedragen niet kunt weigeren als Nederlandse club zijnde.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
http://www.at5.nl/artikel(...)aar-mag-meteen-komen
Wat mij betreft is de aankomende zomer het "graag of niet moment" voor Huntelaar.![]()
Supporters weer een beetje het hoofd op hol brengen, lekker Frankie.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:25 schreef Brammess het volgende:
Wat mij betreft is de aankomende zomer het "graag of niet moment" voor Huntelaar.![]()
Ik zou niet weten waarom niet. Alleen zij die geld nodig hebben kunnen miljoenen niet weigeren.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:52 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Overigens komt het bericht van de Telegraaf, zal dus niet veel van kloppen.
Ik geloof er dan ook weinig van dat Ajax al een akkoord had met Napoli zonder eerst met Bazoer gesproken te hebben.
Bovendien lijkt het me ook heel sterk dat Napoli een bedrag van ca. 40 miljoen zou betalen.
Maar ik blijf erbij dat je dat soort bedragen niet kunt weigeren als Nederlandse club zijnde.
Verder, Verweij is over Ajax best goed ingelicht. Al twijfel ik of Napels dat soort bedragen überhaupt wel kan betalen.![]()
Veel te hoog inzetten en uiteindelijk met niets of een type Sanogo/Zimling aan komen zetten, business as usualquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:25 schreef Brammess het volgende:
Wat mij betreft is de aankomende zomer het "graag of niet moment" voor Huntelaar.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wat zouden we daar aan toe zijn zeg. Huntelaar, toch een van de meest onderschatte Nederlandse spitsen die we in Nederland hebben gehad. Jammer dat hij het slachtoffer was van de koopziekte bij Real, want ook daar scoorde hij in eerste instantie aan de lopende band.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:25 schreef Brammess het volgende:
Wat mij betreft is de aankomende zomer het "graag of niet moment" voor Huntelaar.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2016 23:38:27 ]![]()
Mwah Huntelaar heeft bij Madrid en Milan gewoon gefaald. Precies zo een geval van een spits die bij de subtop moet blijven.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:37 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Wat zouden we daar aan toe zijn zeg. Huntelaar, toch een van de meest onderschatte Nederlandse spitsen die we in Nederland hebben gehad. Jammer dat hij het slachtoffer was van de koopziekte bij Real, want ook daar scoorde hij in eerste instantie aan de lopende band.![]()
Echt niet mee eens, hij deed het erg goed bij Madrid maar mocht toen weer lekker banken. Bij Milan werd hij niet in de spits gezet, maar scoorde toch een paar absolute wereldgoals.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:47 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Mwah Huntelaar heeft bij Madrid en Milan gewoon gefaald. Precies zo een geval van een spits die bij de sub-top moet blijven.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2016 23:49:19 ]![]()
De Victor Sikora moviequote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:48 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Echt niet mee eens, hij deed het erg goed bij Madrid maar mocht toen weer lekker banken. Bij Milan werd hij niet in de spits gezet, maar scoorde toch een paar absolute wereldgoals.RED ONS HENNIEGOD![]()
Huntelaar had de glamour niet voor Madridquote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:47 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Mwah Huntelaar heeft bij Madrid en Milan gewoon gefaald. Precies zo een geval van een spits die bij de subtop moet blijven.![]()
Ja want Gerrit Bil en Di Maria waren allebei zulke glamourspelers? Lijkt me een beetje vergezocht argument.quote:Op zondag 17 januari 2016 00:04 schreef Adames het volgende:
[..]
Huntelaar had de glamour niet voor Madrid![]()
Eerst dat nutteloze gespeculeer van Frank over Dost en Lens en nu Huntelaar, alle 3 geen schijn van kans. Ga dan op zijn minst nog van de beurs als er niemand haalbaar is en je zit op die miljoenen.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Met De Jong erbij heb je ook gewoon 4 verschillende typesquote:Op zondag 17 januari 2016 00:15 schreef Abed het volgende:
Eerst dat nutteloze gespeculeer van Frank over Dost en Lens en nu Huntelaar, alle 3 geen schijn van kans. Ga dan op zijn minst nog van de beurs als er niemand haalbaar is en je zit op die miljoenen.![]()
Al komen Dost en Huntelaar redelijk overeen nog wel qua typeMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Nee ok, maar van Siem en Vdv kreeg ik niet de indruk dat Frank ze wilde.quote:Op zondag 17 januari 2016 00:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Met De Jong erbij heb je ook gewoon 4 verschillende types![]()
Al komen Dost en Huntelaar redelijk overeen nog wel qua type
Denk dat Vdv het had gedaan als je doorgezet had, maar dat moet je behalve de nostalgie eigenlijk niet willen.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Ja best bizar eigenlijkquote:Op zondag 17 januari 2016 00:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
![]()
![]()
Met het verschil dat Huntelaar nog steeds een 10 keer betere speler is dan Dost.quote:Op zondag 17 januari 2016 00:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Al komen Dost en Huntelaar redelijk overeen nog wel qua type![]()
Ik zie VdV ook weinig toevoegen inderdaad. Meer dan Heitinga, maar jaquote:Op zondag 17 januari 2016 00:17 schreef Abed het volgende:
[..]
Nee ok, maar van Siem en Vdv kreeg ik niet de indruk dat Frank ze wilde.
Denk dat Vdv het had gedaan als je doorgezet had, maar dat moet je behalve de nostalgie eigenlijk niet willen.
Dan nog is het imo belachelijk Lens en Dost/Huntelaar op hetzelfde lijstje te hebben, los van kwaliteit en dergelijkeMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Gaat me niet om de kwaliteit, maar om het feit dat die 4 zoveel van elkaar verschillen als type dat je je afvraagt of Ajax enig idee heeft waar ze naar op zoek zijnquote:Op zondag 17 januari 2016 00:17 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Met het verschil dat Huntelaar nog steeds een 10 keer betere speler is dan Dost.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Waar zouden ze naar op zoek moeten dan volgens jou? Naar een spits die goed in het ajaxsysteem past?quote:Op zondag 17 januari 2016 00:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gaat me niet om de kwaliteit, maar om het feit dat die 4 zoveel van elkaar verschillen als type dat je je afvraagt of Ajax enig idee heeft waar ze naar op zoek zijn![]()
![]()
Traoré kon je nog wel wagen, Huntelaar zou genot zijn maar geheel kansloos.
Dost zie ik liever niet eens komen, ga maar bij Feyenoord in de spits sleurenTevens ook onhaalbaar.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Voor mij hoeft er niet per sé een spits bij, maar als iemand gehaald wordt, dan is mijn ideaalplaatje een aanspeelpunt dat ook nog voldoende beweeglijkheid heeft. Een type goaltjesdief heb je in dit systeem (en al helemaal met deze vleugelspelers) weinig aan wat mij betreftquote:Op zondag 17 januari 2016 00:21 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Waar zouden ze naar op zoek moeten dan volgens jou? Naar een spits die goed in het ajaxsysteem past?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Sowieso zou iedere spits die realistisch gezien haalbaar is slechts een breedteversterking zijn imoMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Huntelaar is dan wel iets meer een type goaltjesdief ja, hoewel hij ook altijd wel aardig meegevoetbald heeft en ook van afstand kan scoren.quote:Op zondag 17 januari 2016 00:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Voor mij hoeft er niet per sé een spits bij, maar als iemand gehaald wordt, dan is mijn ideaalplaatje een aanspeelpunt dat ook nog voldoende beweeglijkheid heeft. Een type goaltjesdief heb je in dit systeem (en al helemaal met deze vleugelspelers) weinig aan wat mij betreft![]()
Die vind ik dan wel weer zo goed dat hij ook wel tot zijn recht zou komen in dit systeem, maar het is niet realistisch dat die in de winter even naar Ajax komtquote:Op zondag 17 januari 2016 00:28 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Huntelaar is dan wel iets meer een type goaltjesdief ja, hoewel hij ook altijd wel aardig meegevoetbald heeft en ook van afstand kan scoren.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Helaas de waarheid, al hoef je ook weer niet briljant te zijn om Milik eruit te spelen.quote:Op zondag 17 januari 2016 00:27 schreef Tagliano het volgende:
Sowieso zou iedere spits die realistisch gezien haalbaar is slechts een breedteversterking zijn imo'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Spitsen van maximaal een miljoen of 10 die zin hebben om in de Eredivisie te spelen, qua salaris haalbaar zijn, beter zijn dan Milik en enigszins in het systeem passen, noem ze maarquote:Op zondag 17 januari 2016 00:29 schreef Abed het volgende:
[..]
Helaas de waarheid, al hoef je ook weer niet briljant te zijn om Milik eruit te spelen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Niet in de winter, maar het zou toch niet ondenkbaar zijn als hij in de zomer komt? Of is dat echt zo raar gedacht en gaat Huntelaar liever in Turkije spelen voor het geld?quote:Op zondag 17 januari 2016 00:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die vind ik dan wel weer zo goed dat hij ook wel tot zijn recht zou komen in dit systeem, maar het is niet realistisch dat die in de winter even naar Ajax komt![]()
In de zomer is de kans wat groter, maar ook dan verwacht ik het nietquote:Op zondag 17 januari 2016 00:31 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Niet in de winter, maar het zou toch niet ondenkbaar zijn als hij in de zomer komt? Of is dat echt zo raar gedacht en gaat Huntelaar liever in Turkije spelen voor het geld?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ligt eraan, zo'n tweede seizoenshelft als vorig jaar RVP en nog een paar blessures erbij en ze schrijven Huntelaar ook gewoon af bij Schalke hoor.quote:Op zondag 17 januari 2016 00:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In de zomer is de kans wat groter, maar ook dan verwacht ik het niet![]()
Dat kan, dan zie ik hem (nog) niet naar Ajax gaan. Die zie ik ergens anders nog wel centen verdienenquote:Op zondag 17 januari 2016 00:32 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ligt eraan, zo'n tweede seizoenshelft als vorig jaar RVP en nog een paar blessures erbij en ze schrijven Huntelaar ook gewoon af bij Schalke hoor.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik zou het belachelijk vinden als hij het doet, maar blijkbaar komen spelers echt alleen nog maar naar Nederland als ze 36 zijn en in de subsubsubtop van Europa zijn afgedankt.quote:Op zondag 17 januari 2016 00:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat kan, dan zie ik hem (nog) niet naar Ajax gaan. Die zie ik ergens anders nog wel centen verdienen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2016 00:36:10 ]![]()
Dat laatste is een uitstekende observatiequote:Op zondag 17 januari 2016 00:35 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik zou het belachelijk vinden als hij het doet, maar blijkbaar komen spelers echt alleen nog maar naar Nederland als ze 36 zijn en in de subsubsubtop van Europa zijn afgedankt.
Wat een treurnis.quote:Op zondag 17 januari 2016 00:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat laatste is een uitstekende observatie![]()
Zapata bij Udinese weghalen.quote:Op zondag 17 januari 2016 00:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Spitsen van maximaal een miljoen of 10 die zin hebben om in de Eredivisie te spelen, qua salaris haalbaar zijn, beter zijn dan Milik en enigszins in het systeem passen, noem ze maar
Volgend seizoen maar starten met Zivkogod.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Kan hem helaas niet meer vinden, maar was dat niet zo'n filmpje waarin alles was gepropt wat Sikora goed kon?quote:
Overigens dus onvergelijkbaar met het filmpje van Huntelaar, want die scoorde 8 keer in maar 500 minuten (of zoiets) en dat wordt in het filmpje getoond. Dat waren gewoon prima statistieken.![]()
Vandaag weer even een lekker potje oogaids aanschouwen, genot.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Kan niet wachten, ff pasta'tje in de mik gooien uurtje vantevoren, komt helemaal goed dit dat.quote:Op zondag 17 januari 2016 10:43 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Vandaag weer even een lekker potje oogaids aanschouwen, genot.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Z'n periode bij Utrecht enzo. Vond het altijd nodig om juist tegen Ajax doelpuntjes te maken.quote:'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Als er van zeg de 20ste tot de 35ste minuut gedomineerd wordt ben ik meer dan tevreden.quote:Op zondag 17 januari 2016 11:16 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Vergeet niet Ratjetoe en Pedroso die vervolgens komen melden dat het toch zo slecht niet was.![]()
Veltman aanvoerder, al is dat niet voor het eerst meen ikMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik vind ze nu al niet slecht spelen. Hoef ik dat om 14.15 uur niet meer te melden.quote:Op zondag 17 januari 2016 11:16 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Vergeet niet Ratjetoe en Pedroso die vervolgens komen melden dat het toch zo slecht niet was.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Eerste helft zal vooral de aanval last hebben van het veld als ik het zo zie, vooral een speler zoals YounesWie niet dom is moet slim zijn!![]()
Gudelj heeft het niet afgeleerd om van 30 meter een bal de tribune in te jagen
Wie is er hier fan van Gudelj?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
van de Beek is wel een lollig spelertje.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Leuke actie, maar die Wormgoor zag er ook niet best uit daar.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op zondag 17 januari 2016 12:52 schreef So_Surreal het volgende:
Iemand met een linkje in mijn DM box?
Narf!![]()
Dus als ik 'm nog niet afschrijf ben ik automatisch fan ?quote:
Zo kun je het ook bekijken.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat zou ik uit een aantal posts wel af willen leiden jaquote:Op zondag 17 januari 2016 13:00 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dus als ik 'm nog niet afschrijf ben ik automatisch fan ?
Zo kun je het ook bekijken.
Dat geldt bijna voor iedere wedstrijdquote:Op zondag 17 januari 2016 13:03 schreef FritzWepper het volgende:
ADO stelt dus niets voor.
Je kan het alleen zelf verneuken vandaag.![]()
Dat is dan ook weer waar.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat geldt bijna voor iedere wedstrijd![]()
Het begon prima, maar het begint wel wat in te zakken. Niet dat ADO nou echt grote kansen krijgt, maar ik hoop toch wel dat Ajax het verschil snel op twee kan krijgen.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:03 schreef FritzWepper het volgende:
Je kan het alleen zelf verneuken vandaag.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik zie het tweede helft wel somber in hoor. ADO gaat de beuk erin gooien.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:03 schreef FritzWepper het volgende:
Je kan het alleen zelf verneuken vandaag.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Persoonlijk vind ik Serero beter.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gudelj bijna een van de beste middenvelders ter wereld![]()
Serero is ook beter dan Gudeljquote:Op zondag 17 januari 2016 13:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik Serero beter.Oh.![]()
Het leuke is dat bijna een quote van De Boer is. Hij zei echter dat hij het in potentie isquote:Op zondag 17 januari 2016 13:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gudelj bijna een van de beste middenvelders ter wereldMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Nee hij zei als hij die bal diep ook nog eens goed zou geven dan zou hij dat zijnquote:Op zondag 17 januari 2016 13:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het leuke is dat bijna een quote van De Boer is. Hij zei echter dat hij het in potentie is![]()
Ah dan heb ik dat verkeerd onthouden, waarvoor excusesquote:Op zondag 17 januari 2016 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee hij zei als hij die bal diep ook nog eens goed zou geven dan zou hij dat zijnMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
geen punt hoor, niet dat De Boer altijd wat zinnigs zegtquote:Op zondag 17 januari 2016 13:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ah dan heb ik dat verkeerd onthouden, waarvoor excuses![]()
Dat zou meevallen, in die zin dat het er wat ernstiger uit zagquote:Op zondag 17 januari 2016 13:43 schreef PeeJie_ het volgende:
Dat was een vrij pijnlijke klap voor Cillessen, gebroken neus?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zo te zien wel jaquote:Op zondag 17 januari 2016 13:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zou meevallen, in die zin dat het er wat ernstiger uit zag, maar was toch vol tegen zijn hoofd aan door Schaken, ik zou niet graag willen ruilen
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Ik zit prima hier op de bankquote:Op zondag 17 januari 2016 13:45 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Zo te zien wel ja, maar was toch vol tegen zijn hoofd aan door Schaken, ik zou niet graag willen ruilen
Hier vrees ik ook voorquote:Op zondag 17 januari 2016 13:48 schreef Sickert het volgende:
Pfff dit gaat nog een 1-1 worden zo...
Zit weer 0,0 foebal in![]()
Ja ik geniet van deze wedstrijd.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:53 schreef Maartenfr12 het volgende:
Had eerlijk gezegd niet verwacht dat Ajax zo goed zou spelen vandaag. Maar tot nu toe is het prima.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Je bent toch niet per ongeluk een herhaling van Ajax - ADO aan het kijken?quote:Op zondag 17 januari 2016 13:53 schreef Maartenfr12 het volgende:
Had eerlijk gezegd niet verwacht dat Ajax zo goed zou spelen vandaag. Maar tot nu toe is het prima.![]()
Haha nee ik was eigenlijk sarcastisch. Het is een redelijk tamme pot.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:55 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Je bent toch niet per ongeluk een herhaling van Ajax - ADO aan het kijken?![]()
Donny speelt ook wel een zwakke pot vandaag.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Lol ik had niet eens door dat hij speeldequote:
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Als ADO ook maar iets kon dan was Ajax de tweede helft helemaal afgeslacht.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Ik vraag me af hoeveel het was geworden als van Rhijn zou spelen i.p.v. TeteWie niet dom is moet slim zijn!![]()
Dan had Ajax de 0 in ieder geval niet gehoudenquote:Op zondag 17 januari 2016 14:16 schreef PeeJie_ het volgende:
Ik vraag me af hoeveel het was geworden als van Rhijn zou spelen i.p.v. TeteMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Toch belangrijke punten voor Ajax. Dit soort potjes zijn normaal een garantie voor puntverlies. (plus dat Feyenoord en PSV nog tegen elkaar moeten) Ik feliciteer jullie alvast met het kampioenschap.quote:
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2016 14:17:20 ]![]()
Pfff Tete wel echt man of the match hoor. Wat speelt hij weer sterk. Je vraagt je af of het bekende dipje ooit nog komt want dit niveau is ongekend als je het vergelijkt met zijn voorgangers op die positie.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:16 schreef PeeJie_ het volgende:
Ik vraag me af hoeveel het was geworden als van Rhijn zou spelen i.p.v. Tetehttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Het is nog niet voorbij vandaag. En volgende week wacht Vitessequote:Op zondag 17 januari 2016 14:16 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Toch belangrijke punten voor Ajax. Dit soort potjes zijn normaal een garantie voor puntverlies. (plus dat Feyenoord en PSV nog tegen elkaar moeten) Ik feliciteer jullie alvast met het kampioenschap.![]()
![]()
Pfff de manier waarop is weer drama.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Dat is toch mooi +2 tov vorig seizoen erbij. Spel niet over naar huis te schrijven, bah wat walgelijkMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Makkelijke winst, gedomineerd.
Nu met broekje op de enkels the best of the rest kijken.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Op basis van veldspel, nee.quote:
Wel slimmer gespeeld, maar een gelijkspel had de veldverhoudingen beter weergegeven. Uiteindelijk goed afgeddwongen met wat mazzel erbij in de laatste 20 minuten, en alle counters drama uitgespeeld[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het is voorbij haha. Vitesse thuis wint Ajax wel.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:19 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Het is nog niet voorbij vandaag. En volgende week wacht Vitesse![]()
KNVB @KNVB 2m2 minutes ago
Oerwoudgeluiden zijn vreselijk. We leggen de beelden en rapportages voor aan de aanklager betaald voetbal. #adoaja![]()
Met dit soort spel is Graafschap-thuis niet eens een zekerheidje.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:24 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Het is voorbij haha. Vitesse thuis wint Ajax wel.![]()
Oerwoudgeluiden en dergelijke met name bij balbezit Bazoerquote:Op zondag 17 januari 2016 14:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik had het geluid uitstaan, wat is er gebeurd bij de wedstrijd?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Natuurlijk wel verdiend, goed is andersquote:Op zondag 17 januari 2016 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op basis van veldspel, nee.
Wel slimmer gespeeld, maar een gelijkspel had de veldverhoudingen beter weergegeven. Uiteindelijk goed afgeddwongen met wat mazzel erbij in de laatste 20 minuten, en alle counters drama uitgespeeld![]()
Klopt, alleen als je uiteindelijk de "grote" kansen naast elkaar neer zet, heeft Ajax verdiend gewonnen. Maar het overige was, vooral de 2e helft, dramatischquote:Op zondag 17 januari 2016 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op basis van veldspel, nee.
Wel slimmer gespeeld, maar een gelijkspel had de veldverhoudingen beter weergegeven. Uiteindelijk goed afgeddwongen met wat mazzel erbij in de laatste 20 minuten, en alle counters drama uitgespeeldWie niet dom is moet slim zijn!![]()
Ik heb eigenlijk alleen grote kansen gezien toen ADO vol op de aanval ging spelen en Ajax in de counter konquote:Op zondag 17 januari 2016 14:25 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Klopt, alleen als je uiteindelijk de "grote" kansen naast elkaar neer zet, heeft Ajax verdiend gewonnen. Maar het overige was, vooral de 2e helft, dramatischMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Tegenwoordig is het de normaalste zaak om overal het woord kanker voor te plaatsen als het in een negatief beeld geplaatst moet worden.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:24 schreef Abed het volgende:
[..]
Ben ook geen fan van ADO maar dit gaat te ver.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Gelijkspel had de verhoudingen denk ik beter weergegeven. ADO in de eerste helft slap maar daar deed Ajax toch bizar weinig mee, in de tweede helft leken ze niet te willen voetballen, ADO wel maar die konden eigenlijk niet, 1 uitgespeelde mogelijkheid gehad die over geroeid werd door Jansen.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk wel verdiend, goed is anders[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tot dat moment met Cillessen was er niks aan de hand, had hij ook rood voor kunnen gevenquote:Op zondag 17 januari 2016 14:25 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Met dit soort spel is Graafschap-thuis niet eens een zekerheidje.![]()
Bedankt Hans.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelijkspel had de verhoudingen denk ik beter weergegeven. ADO in de eerste helft slap maar daar deed Ajax toch bizar weinig mee, in de tweede helft leken ze niet te willen voetballen, ADO wel maar die konden eigenlijk niet, 1 uitgespeelde mogelijkheid gehad die over geroeid werd door Jansen.![]()
Het spel was om te janken, prima kansen gecreëerd in de slotfase, defensie
Tuig van ADO, mooi dat dat volk verslagen is.
![]()
Hmm ik word oud.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:26 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het de normaalste zaak om overal het woord kanker voor te plaatsen als het in een negatief beeld geplaatst moet worden.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Waarvan akte.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelijkspel had de verhoudingen denk ik beter weergegeven. ADO in de eerste helft slap maar daar deed Ajax toch bizar weinig mee, in de tweede helft leken ze niet te willen voetballen, ADO wel maar die konden eigenlijk niet, 1 uitgespeelde mogelijkheid gehad die over geroeid werd door Jansen.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Het gaat toch om de kansen die er gecreëerd worden. Ajax onderkant lat, en fisher een op een met de keeper gemist. ADO een paar halve kansen, en een grote kans van Havenaar.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelijkspel had de verhoudingen denk ik beter weergegeven. ADO in de eerste helft slap maar daar deed Ajax toch bizar weinig mee, in de tweede helft leken ze niet te willen voetballen, ADO wel maar die konden eigenlijk niet, 1 uitgespeelde mogelijkheid gehad die over geroeid werd door Jansen.![]()
Buiten de goal waren de enige kansen er in de tweede helft door counters. Iets wat logisch is als ADO aanvalt met 0-1 achterquote:Op zondag 17 januari 2016 14:25 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Klopt, alleen als je uiteindelijk de "grote" kansen naast elkaar neer zet, heeft Ajax verdiend gewonnen. Maar het overige was, vooral de 2e helft, dramatisch[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Klopt, dus als Ajax dat nog iets verfijnd, vroeger hield Ajax de bal in bezit in de lijn van de verdediging en probeerden toen op te bouwen, tegenwoordig proberen ze ook hier en daar te counteren als de tegenstander iets aanvallender gaat spelen.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk alleen grote kansen gezien toen ADO vol op de aanval ging spelen en Ajax in de counter kon
Is wel een vooruitgang, al ziet het er soms wat triest uit als die bal naar voren geramd wordt zonder goede eindbestemmingWie niet dom is moet slim zijn!![]()
Daaromquote:Op zondag 17 januari 2016 14:27 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Het gaat toch om de kansen die er gecreëerd worden. Ajax onderkant lat, en fisher een op een met de keeper gemist. ADO een paar halve kansen, en een grote kans van Havenaar.![]()
Ik ook dan denk ik, al valt het met mijn leeftijd opzich nog wel mee.quote:Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Oh dat ben ik zeker met je eens hoor, ik doelde er meer op dat er bijzonder weinig klaargespeeld werd toen Ajax zelf het initiatief nog hadquote:Op zondag 17 januari 2016 14:28 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Klopt, dus als Ajax dat nog iets verfijnd, vroeger hield Ajax de bal in bezit in de lijn van de verdediging en probeerden toen op te bouwen, tegenwoordig proberen ze ook hier en daar te counteren als de tegenstander iets aanvallender gaat spelen.
Is wel een vooruitgang, al ziet het er soms wat triest uit als die bal naar voren geramd wordt zonder goede eindbestemmingMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:De KNVB heeft gereageerd op de oerwoudgeluiden die klonken tijdens het duel tussen ADO Den Haag en Ajax (0-1). De Nederlandse voetbalbond gaat beelden en rapportages voorleggen aan de aanklager betaald voetbal.
Er klonken meerdere malen oerwoudgeluiden vanaf de tribunes in het Kyocera Stadion. De stadionspeaker maande het publiek in de tweede helft van het duel met de Amsterdammers tot kalmte, maar de wedstrijd werd niet stilgelegd.
'De clubs zijn de eerstverantwoordelijken om de wedstrijd stil te leggen bij spreekkoren', meldt de KNVB op Twitter. 'Zij moeten dit aangeven bij de vierde official.'![]()
Achterlijke mensen.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oerwoudgeluiden en dergelijke met name bij balbezit Bazoer![]()
Oerwoudgeluiden waren op zichzelf al schokkend genoeg, maar vond het vrij misselijk hoe ze Cillessen de rest van de wedstrijd aan het uitfluiten waren na de schokkende actie van Schaken.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vroeger hadden ze bij ADO nog wel een bepaalde humor maar dit kan gewoon niet![]()
Kinderachtig wel maar dat mag verderquote:Op zondag 17 januari 2016 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oerwoudgeluiden waren op zichzelf al schokkend genoeg, maar vond het vrij misselijk hoe ze Cillessen de rest van de wedstrijd aan het uitfluiten waren na de schokkende actie van Schaken.![]()
Eens, maar triest genoeg.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kinderachtig wel maar dat mag verder
Ach, rond woensdag de focus op Vitesse.![]()
Knap rustig gebleven door die jonge gasten.
Spel moet beter, als je met alleen dit soort wedstrijden kampioen wordt is het Ajax-onwaardig.![]()
Niet met je eens hoor, vond het aardig verzorgd totdat Schaken-Cillessen moment, dat gaf ADO energie, toen hadden ze juist meer rust moeten bewaren dan loop je rustig uit naar 0-3quote:Op zondag 17 januari 2016 14:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Knap rustig gebleven door die jonge gasten.
Spel moet beter, als je met alleen dit soort wedstrijden kampioen wordt is het Ajax-onwaardig.![]()
Wel aardig verzorgd, maar te weinig kansen creërend.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet met je eens hoor, vond het aardig verzorgd totdat Schaken-Cillessen moment, dat gaf ADO energie, toen hadden ze juist meer rust moeten bewaren dan loop je rustig uit naar 0-3![]()
quote:Op zondag 17 januari 2016 14:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
Nu hopen op winst Feyenoord, die maken toch geen kans op de titel.
Die moeten geloof ik nog naar o.a. Ajax, AZ, Vitesse, PEC, Heracles en Utrecht.![]()
Ja op z'n PSV's gewonnen. Sorry. Volgende keer doen we het met beter voetbal. En nu wieberen, pauper.quote:'Wish I was old and a little sentimental'
Groningen - uit, Heerenveen - uit. Vervelende potjes. Vooral Groningen - uit winnen we veel te weinig.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Geen probleem nu alleen nog PSV uit'Wish I was old and a little sentimental'
Daar ben ik niet zo bang voor. Je ziet hoe stabiel we gaan dit seizoen in de competitie.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:44 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Groningen - uit, Heerenveen - uit. Vervelende potjes. Vooral Groningen - uit winnen we veel te weinig.![]()
Ik vind het nog steeds gęnant dat we niet bij Twente en Utrecht hebben gewonnen. Verder zijn we idd redelijk stabiel. Beetje zoals 2003-2004. Overwegend met matig voetbal de puntjes pakken en incidenteel een goede pot.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo bang voor. Je ziet hoe stabiel we gaan dit seizoen in de competitie.'Wish I was old and a little sentimental'
twitter:AminYounes11 twitterde op zondag 17-01-2016 om 15:56:33Important 3 points with @AFCAjax against @ADODenHaag including a 'lekker doelpunt van de Duitse'! 😁😂✋⚽️ https://t.co/5HWDpIEs0u reageer retweet
![]()
![]()
Die wilde ik net ook plaatsen, onze god leert Nederlandsquote:Op zondag 17 januari 2016 16:00 schreef Brammess het volgende:
twitter:AminYounes11 twitterde op zondag 17-01-2016 om 15:56:33Important 3 points with @AFCAjax against @ADODenHaag including a 'lekker doelpunt van de Duitse'! 😁😂✋⚽️ https://t.co/5HWDpIEs0u reageer retweet
Versnelde naturalisatieprocedure aubquote:Op zondag 17 januari 2016 16:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die wilde ik net ook plaatsen, onze god leert Nederlands![]()
![]()
Acht puntjes los van onze Rotterdamse vrinden, dat is wel prettig op zich. Niet dat ik had verwacht dat ze er in mei nog bij zouden staan, maar tochMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik vind dit toch een beetje een spijtige uitslag daar in Rotterdam. Psv op maar drie punten vertrouw ik niet.![]()
Zeker. Feyenoord is nooit een serieuze concurrent geweest. PSV nu favoriet voor de titel, eigenlijk.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:16 schreef FritzWepper het volgende:
Ik vind dit toch een beetje een spijtige uitslag daar in Rotterdam. Psv op maar drie punten vertrouw ik niet.![]()
Drie punten en +10 doelsaldo is een minimale buffer. Ik zie ze met het aanstaande competitieprogramma voorlopig niet meer, eerder minder, punten morsen dan Ajax. Je kan alleen hopen dat er rond die CL-duels nog iets vreemds zal gebeuren. Al hebben ze rond de eerste wedstrijd geen lastige wedstrijden en zit er genoeg tijd tussen de tweede en Ajax-thuis.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zeker. Feyenoord is nooit een serieuze concurrent geweest. PSV nu favoriet voor de titel, eigenlijk.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of mag dit nog niet
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
quote:Op zondag 17 januari 2016 16:27 schreef PeeJie_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie echt niet waar ze tot onze onderlinge ontmoeting veel gevaar lopen op morsen. NEC- of Groningen-uit, misschien...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of mag dit nog niet
Je gaat haast moeten winnen in Eindhoven.![]()
Er zijn natuurlijk maar weinig clubs die echt PSV pijn kunnen doen, het is PSV zelf die het kan verkloten tegen een Excelsior of Heracles oid.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:29 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ik zie echt niet waar ze tot onze onderlinge ontmoeting veel gevaar lopen op morsen. NEC- of Groningen-uit, misschien...
Je gaat haast moeten winnen in Eindhoven.
Vandaag was natuurlijk op Ajax na wel een van de moeilijkste wedstrijden na de winterstop, op papier.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Alsof Feyenoord ooit kandidaat was.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:16 schreef FritzWepper het volgende:
Dat waren ze met Ajax toch altijd al, ik zie ze na vandaag niet opeens als een grotere concurrentquote:Op zondag 17 januari 2016 16:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zeker. Feyenoord is nooit een serieuze concurrent geweest. PSV nu favoriet voor de titel, eigenlijk.![]()
Hoog tijd voor technologie. Had zomaar bepalend kunnen zijn vandaagquote:Op zondag 17 januari 2016 17:10 schreef Tarado het volgende:
Ik zag net op twitter dat die kopbal van El Ghazi achter de lijn wasMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
wel een goede bron hoor.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:10 schreef Tarado het volgende:
Ik zag net op twitter dat die kopbal van El Ghazi achter de lijn was![]()
quote:twitter:ajaxmuseumNL twitterde op zondag 17-01-2016 om 16:58:28Eigenlijk hebben we met 0-2 van ADO gewonnen. Bal van @AElGhazi7 belande via de onderkant lat achter de lijn. #AJAX https://t.co/sdJ4bWdYeq reageer retweet
![]()
Camera staat niet op 1 lijn en deze lijkt me er alsnog niet (volledig) over heenquote:Op zondag 17 januari 2016 17:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]twitter:ajaxmuseumNL twitterde op zondag 17-01-2016 om 16:58:28Eigenlijk hebben we met 0-2 van ADO gewonnen. Bal van @AElGhazi7 belande via de onderkant lat achter de lijn. #AJAX https://t.co/sdJ4bWdYeq reageer retweet
![]()
Ik vind het nog twijfelachtig. Shot is natuurlijk ook niet recht erop wat het moeilijk maaktquote:Op zondag 17 januari 2016 17:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]twitter:ajaxmuseumNL twitterde op zondag 17-01-2016 om 16:58:28Eigenlijk hebben we met 0-2 van ADO gewonnen. Bal van @AElGhazi7 belande via de onderkant lat achter de lijn. #AJAX https://t.co/sdJ4bWdYeq reageer retweet
Genoeg twijfel voor doellijn technologie, een grensrechter kan dit sowieso niet zien tenzij hij al op de achterlijn stondquote:Op zondag 17 januari 2016 17:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind het nog twijfelachtig. Shot is natuurlijk ook niet recht erop wat het moeilijk maakt![]()
0 twijfel, die bal raakte vol de lijn.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dat zeker, en al zou hij op de achterlijn staan is het natuurlijk ook in een flits voorbijquote:Op zondag 17 januari 2016 17:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Genoeg twijfel voor doellijn technologie, een grensrechter kan dit sowieso niet zien tenzij hij al op de achterlijn stondMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Doelsaldo zal dit jaar geen probleem zijn denk ik.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is gewoon 0-1, bal niet in geheel over lijn. Maakt verder ook weinig uit![]()
Deze is beter, inderdaad net nietquote:Op zondag 17 januari 2016 17:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is gewoon 0-1, bal niet in geheel over lijn. Maakt verder ook weinig uit![]()
![]()
Lekker boeiend ook of het een goal is of niet.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Zeiden we een paar jaar geleden ook toen we op 1 doelpunt na het kampioenschap misliepen.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:51 schreef over_hedge het volgende:
Lekker boeiend ook of het een goal is of niet.![]()
Dit kampioenschap gaat natuurlijk niet op één doelpunt beslist worden. Daar is PSV in verhouding met Ajax veel te sterk voor imho, ondanks de matige pot in de Kuip vandaag.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zeiden we een paar jaar geleden ook toen we op 1 doelpunt na het kampioenschap misliepen.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2016 18:18:23 ]![]()
Jij voorspelde ook dat PSV vandaag nooit zou winnenquote:Op zondag 17 januari 2016 18:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dit kampioenschap gaat natuurlijk niet op één doelpunt beslist worden. Daar is PSV in verhouding met Ajax veel te sterk voor imho, ondanks de matige pot in de Kuip vandaag.![]()
![]()
Enige puntje is wel dat Ajax (met name defensief) een stuk stabieler is dan PSV. Als ze dat ook nog op orde krijgen bij PSV zie ik ze ook kampioen worden jaquote:Op zondag 17 januari 2016 18:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dit kampioenschap gaat natuurlijk niet op één doelpunt beslist worden. Daar is PSV in verhouding met Ajax veel te sterk voor imho, ondanks de matige pot in de Kuip vandaag.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik houd van mensen met een mening, iets wat PSV supporters helaas opvallend vaak ontzegd moet worden.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:20 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Jij voorspelde ook dat PSV vandaag nooit zou winnen![]()
Vandaag was niet de enige matige pot die ze gespeeld hebbenquote:Op zondag 17 januari 2016 18:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dit kampioenschap gaat natuurlijk niet op één doelpunt beslist worden. Daar is PSV in verhouding met Ajax veel te sterk voor imho, ondanks de matige pot in de Kuip vandaag.![]()
Die is klaar .quote:Op zondag 17 januari 2016 18:06 schreef Gruisman het volgende:
Zivkovic overigens weer erg ongelukkig vandaag. Benieuwd wat ze daarmee gaan doen volgend jaarRED ONS HENNIEGOD![]()
Klopt, maar bij Ajax sprankelt het ook niet bepaald of wel? Jullie noemen het zelf met enige regelmaat FC Oogaids.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vandaag was niet de enige matige pot die ze gespeeld hebben
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2016 18:32:55 ]![]()
Het is al 5 jaar oogaids maar wel met de winst dit jaar.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt, maar bij Ajax sprankelt het ook niet bepaald of wel? Jullie noemen het zelf met enige regelmaat FC Oogaids.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
PSV wint ook alles, wat is je punt. Die hebben nog eens een betere selectie ook en ik geloof er wel in dat het daar steeds beter gaat draaien, al ga je het je afvragen na vandaag tegen Feyenoord. Man man man wat een zaadpot.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:34 schreef Abed het volgende:
[..]
Het is al 5 jaar oogaids maar wel met de winst dit jaar.
Maargoed. Ik vermoed nog steeds dat PSV kampioen wordt.![]()
Je hoeft niet zo nichterig te doen meteen.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
PSV wint ook alles, wat is je punt. Die hebben nog eens een betere selectie ook en ik geloof er wel in dat het daar steeds beter gaat draaien, al ga je het je afvragen na vandaag tegen Feyenoord. Man man man wat een zaadpot.
Maargoed. Ik vermoed nog steeds dat PSV kampioen wordt.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Uh, ok.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:38 schreef Abed het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo nichterig te doen meteen.![]()
Ik was geen punt aan het maken, ik constateerde slechts. Ajax speelt al tijden slecht maar nu wordt het verhuld doordat er wat constanter punten gepakt worden dan voorheen. Je hoort mij niet zeggen dat Ajax kampioen wordt, PSV zou het moeten doen in principe.quote:'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Dat zeg ik toch ook niet maar wel stabieler dan PSV, grote verschil is dat PSV er alleen maar staat in de grote wedstrijden en Ajax alleen maar in de kleine.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt, maar bij Ajax sprankelt het ook niet bepaald of wel? Jullie noemen het zelf met enige regelmaat FC Oogaids.![]()
Cillissen zag er wel even badboy uit zeg, met zijn bloed.
Tandje door de lip en toch doorspelen, dan ben je een echte.![]()
Volgende week toch ook wel een redelijke grote wedstrijd. Vitesse speelt uit vaak beter dan thuis, sowieso de best voetballende ploeg in Nederland. Zijn alleen niet zo stabiel.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet maar wel stabieler dan PSV, grote verschil is dat PSV er alleen maar staat in de grote wedstrijden en Ajax alleen maar in de kleine.
Kan zomaar puntverlies opleveren.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Jij bent geen echte.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:24 schreef BadderHaring het volgende:
Kan je van Lestienne niet zeggen. Krampje in de kuit en hij zit op de tribune.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:24 schreef BadderHaring het volgende:
Achterlijke reactie dit.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:24 schreef BadderHaring het volgende:
Tandje door de lip en toch doorspelen, dan ben je een echte.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Iddquote:Op zondag 17 januari 2016 19:24 schreef BadderHaring het volgende:
![]()
Nee hoor, ik zat vandaag heerlijk te genieten in de Kuip.quote:Op zondag 17 januari 2016 20:38 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Hij zit zelf de hele dag aan de morfine. Wat een miet![]()
![]()
Gewoon weer simpel de 0 gehouden, niets mis mee.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:24 schreef BadderHaring het volgende:
Tandje door de lip en toch doorspelen, dan ben je een echte.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Cillessen.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:24 schreef BadderHaring het volgende:
Tandje door de lip en toch doorspelen, dan ben je een echte.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: