SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kleine nuance op het verhaal:twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 16-01-2016 om 11:01:00De bonussen die Napoli aan #Ajax zou moeten betalen, zouden het transferbedrag voor #Bazoer bijna verdubbelen. Speler blijft liever reageer retweet
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
dus het was eigenlijk 12,5?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:05 schreef Tagliano het volgende:
Kleine nuance op het verhaal:twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 16-01-2016 om 11:01:00De bonussen die Napoli aan #Ajax zou moeten betalen, zouden het transferbedrag voor #Bazoer bijna verdubbelen. Speler blijft liever reageer retweet
![]()
Dat is mij niet helemaal duidelijk, het kan ook zijn dat die bonussen nog op de 25 miljoen komenquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Beetje lege opmerking.
Wat waren de bonussen? Bij kampioenschap? Bij CL winst? % van winst bij doorverkoop?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Er zal in ieder geval een % winst bij doorverkoop in gezeten hebben, verder moet ik daarover helaas gissenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zoals ik het lees was het 25 ex bonussenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is mij niet helemaal duidelijk, het kan ook zijn dat die bonussen nog op de 25 miljoen komenquote:In het geval van Bazoer gaf Overmars een indicatie van ruim 25 miljoen euro, exclusief bonussen en een percentage doorverkoop. Dat was even slikken voor de Italianen, maar toen zij lieten blijken zich daardoor nog niet definitief te laten afschrikken, lag de bal opeens bij de speler zelf.![]()
Dan zou je dus uitkomen op 40-50 miljoen inclusief bonus. Ik moet zeggen dat dat een meer dan uitstekende prijs zou zijnquote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zoals ik het lees was het 25 ex bonussen
[..]Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Klasse van Bazoer, ik denk eerlijk gezegd dat hij ook niet naar Italië moet gaan. Ik zie hem eerder voor een club als City spelen. (Opvolger van Touré?)![]()
daar komt hij op de bsnk te zittenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:11 schreef Maartenfr12 het volgende:
Klasse van Bazoer, ik denk eerlijk gezegd dat hij ook niet naar Italië moet gaan. Ik zie hem eerder voor een club als City spelen. (Opvolger van Touré?)Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Denk je?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:11 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
daar komt hij op de bsnk te zitten![]()
De bonussen waren volgens Verweij ook nog relatief makkelijk:twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 16-01-2016 om 11:12:09Probeer ik uit te leggen @Jurre1986 .Totaal bedrag zou door 'makkelijke' bonussen flink oplopen. Zo hoog dat Napoli normaal wel afhaakte reageer retweet
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Nadeel is wel dat PSV een percentage krijgt van die transfersom.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Eens. Goede speler maar ook aan Bazoer kleven minpuntjes.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me ook, echt wel een talent hoor maar nog niet klaar voor dat grote werk![]()
Als hij zich op dit tempo blijft ontwikkelen kan hij heel goed worden, maar op dit moment is het gewoon nog niet zo bijzonder.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eens. Goede speler maar ook aan Bazoer kleven minpuntjes.
Maar goed, bij Napoli zijn ze gewoon niet goed wijs. Dat is al langer bekend.![]()
Hij zit dan nu ook even in een dipje. Ben benieuwd hoe ze bij Ajax hem bij dat realiteitsbesef houden of het van nature zelf geen dromer maar een realistisch figuur is.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:23 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als hij zich op dit tempo blijft ontwikkelen kan hij heel goed worden, maar op dit moment is het gewoon nog niet zo bijzonder.
Maar goed, bij Napoli zijn ze gewoon niet goed wijs. Dat is al langer bekend.![]()
1.5%quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nadeel is wel dat PSV een percentage krijgt van die transfersom.![]()
Zijn stap destijds naar Ajax was grote persoonlijke klasse. Niet alleen vanwege het zelfinzicht dat hij naar een andere positie wilde, maar ook zijn besluit om City af te slaan. PSV zat met het probleem dat het in Jong twee CV's had waarvan de ene verdedigend niet goed genoeg was (Hendrix) en de ander graag middenvelder wilde worden (Bazoer). Men gokte er op dat Bazoer genoegen zou nemen met een plek als CV en Bazoer koos daar niet voor, maar ging de moeilijke weg om zijn droom te realiseren.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij zit dan nu ook even in een dipje. Ben benieuwd hoe ze bij Ajax hem bij dat realiteitsbesef houden of het van nature zelf geen dromer maar een realistisch figuur is.
Hij had in de jeugd ook echt wel zijn mentaliteit probleempjes hoor, het is geen makkelijke jongen, maar hij knokt voor waar hij in gelooft en hij gelooft duidelijk dat hij bij Ajax nog grote stappen kan zetten. Prima keuze.![]()
Baaszoergod, graag nog een seizoen blijven en dan volgende zomer voor 40 miljoen deur uit
Over 2 seizoenen gewoon
Sinkgraven - Van de Beek - Nouri![]()
Prachtig artikel over Van der Vaart. Wist niet eens dat het destijds het grootste talent van Europa was.
http://www.vi.nl/nieuws/w(...)rt.htm?channel=phone![]()
Hij had de golden boy award gewonnenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:50 schreef Maartenfr12 het volgende:
Prachtig artikel over Van der Vaart. Wist niet eens dat het destijds het grootste talent van Europa was.
http://www.vi.nl/nieuws/w(...)rt.htm?channel=phone![]()
Ik zou er doodziek van zijn als Bazoer weggaat, ook van de zomer al. Eindelijk weer eens een speler waarbij ik niet spontaan een verkoudheid van krijg tijdens het kijken.
[ Bericht 6% gewijzigd door johannes_vermeer op 16-01-2016 20:04:07 ]![]()
Dit inderdaad. Marc had hier gewoon 20 Zimlings van kunnen halenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 09:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook Ajax kan een dergelijk bedrag simpelweg niet afwijzen.![]()
![]()
Met termijnen en hele makkelijke bonussen liep het bijna op tot ¤50miljoenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Wacht, waarom accepteert Overmars trouwens een bod van 25 miljoen euro?![]()
Hij oogde wat vermoeid, hij zou dus weer fris moeten zijnquote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij zit dan nu ook even in een dipje. Ben benieuwd hoe ze bij Ajax hem bij dat realiteitsbesef houden of het van nature zelf geen dromer maar een realistisch figuur is.![]()
De vraag is gewoon wat Ajax met nog eens 30 miljoen op de bank kan en moet. Waarschijnlijk niet veel, dus zorg er dan maar voor dat je beste spelers blijven.
Anders krijg je weer zo'n situatie als 2 jaar geleden waarbij je het met spelers als Serero en Hoessen moet doen.![]()
Als iemand een gouden bod doet op een speler die het misschien wel gaat worden maar het momenteel nog niet is kan je dat niet weigeren, ik vind het wel goed opgelost van Overmars.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:26 schreef Maartenfr12 het volgende:
De vraag is gewoon wat Ajax met nog eens 30 miljoen op de bank kan en moet. Waarschijnlijk niet veel, dus zorg er dan maar voor dat je beste spelers blijven.
Anders krijg je weer zo'n situatie als 2 jaar geleden waarbij je het met spelers als Serero en Hoessen moet doen.![]()
Krankzinnig dat Ajax hem wilde verkopen. Echt idioot. De voetbalclub staat in de schaduw van het handelshuis.![]()
Maar punt is: je moet weer een vervanger klaar hebben staan.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als iemand een gouden bod doet op een speler die het misschien wel gaat worden maar het momenteel nog niet is kan je dat niet weigeren, ik vind het wel goed opgelost van Overmars.
1. Overmars kan niet kopen
2. Intern kan het niet opgelost worden, guaranteed![]()
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:30 schreef JimmyManna het volgende:
Krankzinnig dat Ajax hem wilde verkopen. Echt idioot. De voetbalclub staat in de schaduw van het handelshuis.. Jij snapt het.
![]()
Ik vind hem echt een leuke speler, zie hem liever niet gaan en Ajax blijkbaar ook niet.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar punt is: je moet weer een vervanger klaar hebben staan.
1. Overmars kan niet kopen
2. Intern kan het niet opgelost worden, guaranteed
Middenvelders heeft Ajax toch aardig wat, maar goed het doet er niet toe want hij gaat niet![]()
Ook Messi is te koop hoorquote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:30 schreef JimmyManna het volgende:
Krankzinnig dat Ajax hem wilde verkopen. Echt idioot. De voetbalclub staat in de schaduw van het handelshuis.![]()
Duurt wel lang voordat echt duidelijk is wat Ajax met het geld wil doen.
Lijkt er niet op dat ze stadion willen kopen. Er moet sowieso nieuwe De Toekomst komen, daar heb je wel een potje voor nodig.![]()
Ze moeten het stadion gewoon kopen eigenlijk. Zou een geweldige investering zijn.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Duurt wel lang voordat echt duidelijk is wat Ajax met het geld wil doen.
Lijkt er niet op dat ze stadion willen kopen. Er moet sowieso nieuwe De Toekomst komen, daar heb je wel een potje voor nodig.
Nu lijkt er echter geen enkele lange termijnvisie te zijn. We sparen het geld lekker op en we zien het wel.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2016 12:50:46 ]![]()
Mwa, huurkosten krijg je dan wel terug maar de latere investeringen zijn dan voor je rekening terwijl ArenA NV dat nu moet bekostigenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:50 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ze moeten het stadion gewoon kopen eigenlijk. Zou een geweldige investering zijn.
Nu lijkt er echter geen enkele lange termijnvisie te zijn. We sparen het geld lekker op en we zien het wel.![]()
Dat betwijfel ik, mensen roepen altijd maar wat maar het is gewoon moeilijk om een stadion rendabel te makenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:50 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ze moeten het stadion gewoon kopen eigenlijk. Zou een geweldige investering zijn.
Nu lijkt er echter geen enkele lange termijnvisie te zijn. We sparen het geld lekker op en we zien het wel.![]()
Grootste voordeel aan het kopen van een stadion is eigenlijk dat je voorkomt dat passanten met een aantal jaartjes wanbeleid het hele eigen vermogen er doorheen jagen. Een soort levensverzekering, de gemeente Amsterdam kan 'em wel weer terugkopen als je echt in de problemen zit, of anders een groep investeerders als je slechts een beetje in de problemen zit.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, mensen roepen altijd maar wat maar het is gewoon moeilijk om een stadion rendabel te maken
Maar er zullen goede redenen zijn om het niet te doen. Neem aan dat Ajax dat wel heeft laten onderzoeken door een BCG o.i.d.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: