abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 januari 2016 @ 13:24:19 #101
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_159147240
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 13:21 schreef Grems het volgende:

[..]

Vreselijke veldslagen inderdaad daar in Marokko. Werkelijk gruwelijk. En dan dobber je zo de volgende genocidale dystopie in, nadat je Italië hebt overleefd weet je via Frankrijk of het levensgevaarlijke Oostenrijk de hel van Duitsland te bereiken. Bijna in Nederland, bijna veilig.
Houd jezelf gerust voor dat het honderdduizenden Marokkanen zijn die vluchten. Flinke knul ben je :)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_159147292
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 13:23 schreef Pielemenneke het volgende:
Wat in 1999 gebeurt is in Rotterdam is een schande, dat weten de meeste mensen en een groot deel heeft er hun afschuw over uitgesproken, en terecht.
Toen Feyenoorders Rome onder handen hebben genomen en een antieke fontein vakkundig hebben gesloopt sprak men weer van wandaden van figuren met het IQ van een walnoot, en terecht.
Er werd specifiek gesproken over Feyenoordhooligans omdat ze dat ook waren.

Men heeft toen durven te benoemen dat het om mensen ging uit een bepaalde dadergroep, namelijk voetbalhooligans. Waar ik naartoe wil is, dat nu het over vluchtelingen of asielzoekers gaat veel linkse users er niet aan willen om dat te benoemen en in plaats daarvan aankomen met een gebeurtenis uit 1999 om aan te tonen dat westerlingen zich ook in groepsverband aan meisjes en vrouwen vergrijpen.

Is het dan zo'n probleem om te benoemen dat het in Keulen een puinzooi was veroorzaakt door een zooitje vers binnengekomen vluchtelingen of asielzoekers ?
Dat de Coolsingel gesloopt was, daar kon je niet omheen. Dat zag iedereen. Dus dat was onmogelijk om uit de media te houden.

Maar volgens mij is dat van die aanrandingen in 1999 ook niet in de media gemeld?
pi_159147319
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 13:14 schreef Dven het volgende:

[..]

Ja man. Al die vluchtelingen zaten eigenlijk prima waar ze zaten. Geen gevaar enzo. Komen alleen maar om Europa en zijn inwoners de verpesten en misbruiken.

Goed verhaal hoor, welk cijfer heeft je meester je gegeven?
Als we maar niet inhoudelijk hoeven te gaan, maar gewoon lekker in de extremen blijven dan komt er vanzelf een oplossing? :')
  zaterdag 16 januari 2016 @ 13:28:32 #104
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_159147329
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 13:27 schreef Kloon7 het volgende:

[..]

Als we maar niet inhoudelijk hoeven te gaan, maar gewoon lekker in de extremen blijven dan komt er vanzelf een oplossing? :')
Goed verhaal.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zaterdag 16 januari 2016 @ 13:28:44 #105
451005 Grems
Clown World
pi_159147333
quote:
13s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 13:24 schreef Dven het volgende:

[..]

Houd jezelf gerust voor dat het honderdduizenden Marokkanen zijn die vluchten. Flinke knul ben je :)
Blijf vooral geloven dat miljoenen viriele jonge mannen met goede bedoelingen deze kant op komen :')
  zaterdag 16 januari 2016 @ 13:30:04 #106
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_159147361
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 13:28 schreef Grems het volgende:

[..]

Blijf vooral geloven dat miljoenen viriele jonge mannen met goede bedoelingen deze kant op komen :')
Ja echt hoor. Allemaal fiere en sterke jongemannen ! Enkel om Europa te verwoesten !

Huilen man. :'(
pi_159147369
quote:

[..]

Er zitten heel veel Marokkanen tussen ja.
pi_159147383
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 13:20 schreef Dven het volgende:

[..]

Ja man. Alle 5 miljoen vluchtelingen naar Libanon. Daar zitten er toch al anderhalf miljoen. Ook een goed verhaal man
ja dat zeg ik, goede verkrachting van mijn woorden man
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_159147399
quote:

[..]

Jep, meeste migranten zijn Syrisch, hoogopgeleid, vredelievend en komen in gezinsverband hier vanuit het riskante Duitsland of België aan.

Dit Eurostat plaatje lijkt wel te zeggen dat minder dan de helft van de asielzoekers uit Syrië komen en heel veel uit Kosovo, Albanië en Nigeria, waar op dit moment natuurlijk heftige veldslagen uitgevochten worden. Waarschijnlijk is één van de volgende zaken mis met deze statistieken:

1) De bron is onbetrouwbaar. Eurostat is immer niet een gevestigde institutie dat al jarenlang gerespecteerde cijfers uitbrengt;
2) De onderzoekers zijn racisten die doelbewust de cijfers gemanipuleerd hebben.
  zaterdag 16 januari 2016 @ 13:32:13 #110
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_159147411
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 13:30 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Er zitten heel veel Marokkanen tussen ja.
Miljoenen!!!!
  zaterdag 16 januari 2016 @ 13:35:36 #111
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_159147477
Wist je dat we vroeger in Europa ook mensen dood martelden wanneer ze geen christenen wilde worden? Ik denk zeg het maar even. Ik praat niks goed maar toch.
pi_159147516
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 13:32 schreef Dven het volgende:

[..]

Miljoenen!!!!
Door allemaal onveilige landen getrokken om uiteindelijk vrede te vinden in Nederland/Duitsland/Zweden.

Kijk hier door welke (gele) landen ze zijn heen getrokken.

Hebben ze eindelijk vrede gevonden en wat blijkt? Het ontbijt met kaas is toch iets te min voor de mensen die hier alleen maar zijn omdat ze voor de oorlog moesten vluchten.

Waarom neem je het niet op voor de echte vluchtelingen? Want die zitten nog gewoon in oorlogsgebied, maar die hebben geen geld gehad om een mensensmokkelaar te betalen.

Die mensen moeten we helpen.

Klootzakken zoals die figuren in Keulen beletten dat.
  zaterdag 16 januari 2016 @ 13:38:19 #113
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_159147540
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 13:31 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Jep, meeste migranten zijn Syrisch, hoogopgeleid, vredelievend en komen in gezinsverband hier vanuit het riskante Duitsland of België aan.

Dit Eurostat plaatje lijkt wel te zeggen dat minder dan de helft van de asielzoekers uit Syrië komen en heel veel uit Kosovo, Albanië en Nigeria, waar op dit moment natuurlijk heftige veldslagen uitgevochten worden. Waarschijnlijk is één van de volgende zaken mis met deze statistieken:

1) De bron is onbetrouwbaar. Eurostat is immer niet een gevestigde institutie dat al jarenlang gerespecteerde cijfers uitbrengt;
2) De onderzoekers zijn racisten die doelbewust de cijfers gemanipuleerd hebben.
De mensen die komen zijn niet zo relevant. Het gaat erom wie als vluchteling geaccepteerd wordt. Die kans is voor Albanezen en Kosovaren vrij miniem. Aangezien je stoere belerende woordjes, zal je vast ook wel knap genoeg zijn om dat te begrijpen.

Nigeria is overigens inderdaad geen pretje met Boko Haram. Meer dan anderhalf miljoen Nigerianen zijn al op de vlucht. En niet zonder reden. Maar het is ongetwijfeld heel makkelijk roepen vanaf je zoldertje (Y)
  zaterdag 16 januari 2016 @ 13:38:29 #114
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_159147544
Vroeger werden in Europa uitbundige vrouwen aan stenen vastgebonden en in het water geflikkerd omdat ze misschien heks waren. Ik denk zeg het maar even hoor.
pi_159147563
quote:
11s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 12:50 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Liedjes zingen Wees Welkom, wees welkom in mijn land! Is geen propaganda.
Wir schaffen das, wir schaffen das, wir schaffen das, wir schaffen das....eindeloos herhaald,
Jaaahaa, dat is propaganda!
en wat is 'Daar moet een piemel in!' roepen als een vrouw aan het woord is?
  zaterdag 16 januari 2016 @ 13:41:34 #116
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_159147617
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 13:37 schreef Kloon7 het volgende:

[..]

Door allemaal onveilige landen getrokken om uiteindelijk vrede te vinden in Nederland/Duitsland/Zweden.

Kijk hier door welke (gele) landen ze zijn heen getrokken.

[ afbeelding ]

Hebben ze eindelijk vrede gevonden en wat blijkt? Het ontbijt met kaas is toch iets te min voor de mensen die hier alleen maar zijn omdat ze voor de oorlog moesten vluchten.

Waarom neem je het niet op voor de echte vluchtelingen? Want die zitten nog gewoon in oorlogsgebied, maar die hebben geen geld gehad om een mensensmokkelaar te betalen.

Die mensen moeten we helpen.

Klootzakken zoals die figuren in Keulen beletten dat.
Ik was even vergeten dat je arm moet zijn om vluchteling te mogen worden. Sorry. En ook dat vluchten altijd naar het dichtstbijzijnde land moet. Vluchten naar Nederland zou verboden moeten worden! :(
  zaterdag 16 januari 2016 @ 13:41:35 #117
451005 Grems
Clown World
pi_159147618
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 13:38 schreef Twiitch het volgende:
Vroeger werden in Europa uitbundige vrouwen aan stenen vastgebonden en in het water geflikkerd omdat ze misschien heks waren. Ik denk zeg het maar even hoor.
Vroeger dacht men ook dat een slechte oogst het resultaat was van een zigeunervloek. Dat men hier eeuwen geleden ook achterlijk was houdt natuurlijk niet in dat je die tijden moet doen herleven door onbegrensd barbaren binnen te laten. Het is geen openluchtmuseum.
  zaterdag 16 januari 2016 @ 13:42:37 #118
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_159147637
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 13:41 schreef Grems het volgende:

[..]

Vroeger dacht men ook dat een slechte oogst het resultaat was van een zigeunervloek. Dat men hier eeuwen geleden ook achterlijk was houdt natuurlijk niet in dat je die tijden moet doen herleven door onbegrensd barbaren binnen te laten. Het is geen openluchtmuseum.
Allemaal barbaren! Echt hoor! :( Alle MARROKKANEN TERUG NAAR TURKIJE!!!! :(
pi_159147667
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 13:39 schreef computergirl het volgende:

[..]

en wat is 'Daar moet een piemel in!' roepen als een vrouw aan het woord is?
Ook propaganda natuurlijk. Weet niet waarvoor maar jij probeert blijkbaar een punt te maken...
pi_159147689
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 13:44 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Ook propaganda natuurlijk. Weet niet waarvoor maar jij probeert blijkbaar een punt te maken...
ja maar dat punt snap jij niet natuurlijk als fijne perfect kerel die respect heeft voor vrouwen _O-
pi_159147700
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 13:38 schreef Dven het volgende:

[..]

De mensen die komen zijn niet zo relevant. Het gaat erom wie als vluchteling geaccepteerd wordt. Die kans is voor Albanezen en Kosovaren vrij miniem. Aangezien je stoere belerende woordjes, zal je vast ook wel knap genoeg zijn om dat te begrijpen.

Nigeria is overigens inderdaad geen pretje met Boko Haram. Meer dan anderhalf miljoen Nigerianen zijn al op de vlucht. En niet zonder reden. Maar het is ongetwijfeld heel makkelijk roepen vanaf je zoldertje (Y)
Excuses, cijfers als argument aanvoeren is natuurlijk niet relevant. Had ik moeten weten. Dom.

Als voor elke Syriër 10 Kosovaren of Albanezen hier komen is dat natuurlijk compleet gerechtvaardigd. We moeten absoluut tegen welke kosten dan ook iedereen in de wereld hier laten blijven. Dat die 10 Kosovaren of Albanezen vervolgens jarenlang procedures volgen, terwijl men op belastinggeld teert, tijdens hun verblijf crimineel zijn en na afwijzing de illegaliteit induiken is irrelevant. Wat ontzettend xenofobisch van mij om dit te noemen. De niet-pathologische vrijgevendheid van ons brengt geen ongewenste kosten met zich mee.

Nigeria is inderdaad onveilig en de 150 miljoen+ mensen die daar wonen hebben recht om hier te komen en te blijven. We willen namelijk geen racistisch onderscheid maken tussen Syriërs en Nigerianen: als Syriërs hier mogen blijven mogen Nigerianen dat ook. Dat geldt voor elk land dat niet dezelfde veiligheid kent als Nederland, ongeacht de hoeveelheid. We moeten koste wat kost zoveel mogelijk mensen uit andere vredelievende culturen hier opvangen in plaats van in mensonterende vluchtelingenkampen.
  zaterdag 16 januari 2016 @ 13:47:59 #122
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_159147742
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 13:46 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Excuses, cijfers als argument aanvoeren is natuurlijk niet relevant. Had ik moeten weten. Dom.

Als voor elke Syriër 10 Kosovaren of Albanezen hier komen is dat natuurlijk compleet gerechtvaardigd. We moeten absoluut tegen welke kosten dan ook iedereen in de wereld hier laten blijven. Dat die 10 Kosovaren of Albanezen vervolgens jarenlang procedures volgen, terwijl men op belastingen teert, tijdens hun verblijf crimineel zijn en na afwijzing de illegaliteit induiken is irrelevant. Wat ontzettend xenofobisch van mij om dit te noemen. De niet-pathologische vrijgevendheid van ons brengt geen ongewenste kosten met zich mee.

Nigeria is inderdaad onveilig en de 150 miljoen+ mensen die daar wonen hebben recht om hier te komen en te blijven. We willen namelijk geen racistisch onderscheid maken tussen Syriërs en Nigerianen: als Syriërs hier mogen blijven mogen Nigerianen dat ook. Dat geldt voor elk land dat niet dezelfde veiligheid kent als Nederland, ongeacht de hoeveelheid. We moeten koste wat kost zoveel mogelijk mensen uit andere vredelievende culturen hier opvangen in plaats van in mensonterende vluchtelingenkampen.
Het is inderdaad niet relevant om te benoemen wie er komen. Het gaat immers om de mensen die de vluchtelingenstatus hebben verkregen. Zo lastig is het toch niet om te begrijpen? Of ben je echt wat dommig?
pi_159147749
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 13:45 schreef computergirl het volgende:

[..]

ja maar dat punt snap jij niet natuurlijk als fijne perfect kerel die respect heeft voor vrouwen _O-
Ken jij mij of doe je altijd van die volstrekt achterlijke uitspraken over mannen die je niet kent? Ik begrijp wel waarom iemand voor jou geen respect heeft en dat je een vagina bezit heeft er weinig mee te maken.
pi_159147780
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 13:12 schreef Grems het volgende:

[..]

Alle culturen zijn gelijk inderdaad.

[ afbeelding ]

Dergelijke rust en orde is overal ter wereld te aanschouwen na enorme natuurrampen.

Kan ik ook wat van die pillen krijgen?
Waarom doe je nu alsof ik zeg dat alle culturen gelijk zijn. Het is toch vreemd dat je in een poging iets te bewijzen iets gaat weerleggen dat ik helemaal niet heb geschreven. Denk je nu dat je indruk maakt met zulke idioterie of dat je erg slim overkomt?
pi_159147833
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 13:48 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Ken jij mij of doe je altijd van die volstrekt achterlijke uitspraken over mannen die je niet kent? Ik begrijp wel waarom iemand voor jou geen respect heeft en dat je een vagina bezit heeft er weinig mee te maken.
wat een eikel _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')