Mijn wekker staat om 15.15 en 15.20quote:
Lamme Fransquote:
Lamme Frans is een koningquote:Op zondag 17 januari 2016 02:24 schreef TimothyTomato het volgende:
[..]
Lamme Frans
Heb gisteravond/nacht even wat van zijn liedjes opgezocht en hij is toch best wel komisch!
Wekker morgen 11:30quote:
Ik weet niet anders altijd late diensten.quote:Op zondag 17 januari 2016 02:24 schreef TimothyTomato het volgende:
[..]
Wekker morgen 11:30Gister 14:00
Nu maar weer even een beetje ritme gaan opbouwen want dit is verschrikkelijk crack
In vergelijking met de (gelukkig redelijk) Vergeten *Zanger* Rinus welquote:
Niet haten op Rinusquote:Op zondag 17 januari 2016 02:25 schreef TimothyTomato het volgende:
[..]
In vergelijking met de (gelukkig redelijk) Vergeten *Zanger* Rinus wel
Nee maar zonder gekheid, dit is een van de weinige carnavals zangers die ik wel echt goed vind om dat ze kunnen zingen. En niet op een zielige manier omdat het toevallig iemand is met een downsyndroom.
Rinus heeft leuke catchy liedjes, maar ik irriteer mij kapot aan Romana/Deborah/Marloes hoe dat mens ook heet. Het danst zo onsexy dat m`n piemelke spontaan tussen m`n ballen kruipt.quote:
Krijg er zelf wel spontaan een harde vanquote:Op zondag 17 januari 2016 02:27 schreef TimothyTomato het volgende:
[..]
Rinus heeft leuke catchy liedjes, maar ik irriteer mij kapot aan Romana/Deborah/Marloes hoe dat mens ook heet. Het danst zo onsexy dat m`n piemelke spontaan tussen m`n ballen kruipt.
Ik krijg er ook wat hards van.quote:Op zondag 17 januari 2016 02:29 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Krijg er zelf wel spontaan een harde van
Sorry voor het verneuken van je topic.. zal het zeker weten nog eens doen braddiequote:Op zondag 17 januari 2016 02:00 schreef TimothyTomato het volgende:
[..]
Ben sowieso nog erg voorzichtig en een beetje de kat uit de boom aan het kijken hier. Wat kan wel, wat kan niet.
Fijn om te horen dat ik een goede gozer lijk.
quote:
Stel dat Rinus en Deborah ruzie hadden he.. Dan zou dat liedje nooit zijn gekomenquote:Op zondag 17 januari 2016 02:27 schreef TimothyTomato het volgende:
[..]
Rinus heeft leuke catchy liedjes, maar ik irriteer mij kapot aan Romana/Deborah/Marloes hoe dat mens ook heet. Het danst zo onsexy dat m`n piemelke spontaan tussen m`n ballen kruipt.
en dus...."quote:asdasfhuahasfhas
quote:Op zondag 17 januari 2016 02:00 schreef TimothyTomato het volgende:
[..]
Ben sowieso nog erg voorzichtig en een beetje de kat uit de boom aan het kijken hier. Wat kan wel, wat kan niet.
Fijn om te horen dat ik een goede gozer lijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |