Ben sowieso nog erg voorzichtig en een beetje de kat uit de boom aan het kijken hier. Wat kan wel, wat kan niet.quote:Op zondag 17 januari 2016 01:59 schreef renwan het volgende:
[..]
Je lijkt een goede gozer laten we dat voorop stellen.
Maar bijna 10 jaar op FOK! heeft me geleerd voorzichtig te zijn
Nee, praktijk 2 keer, theorie 1 keer. Viel mij heel erg mee, kwestie van goed leren. Alleen zo`n praktijkexamen is een momentopname he dus dat ligt ook helemaal aan hoe die balgehakt vindt dat jij rijd.quote:
De kat uit de boom kijken met 400 posts in 3 dagen?quote:Op zondag 17 januari 2016 02:00 schreef TimothyTomato het volgende:
[..]
Ben sowieso nog erg voorzichtig en een beetje de kat uit de boom aan het kijken hier. Wat kan wel, wat kan niet.
Fijn om te horen dat ik een goede gozer lijk.
Je bent geen kloon zie ik.quote:Op zondag 17 januari 2016 02:01 schreef TimothyTomato het volgende:
[..]
Nee, praktijk 2 keer, theorie 1 keer. Viel mij heel erg mee, kwestie van goed leren. Alleen zo`n praktijkexamen is een momentopname he dus dat ligt ook helemaal aan hoe die balgehakt vindt dat jij rijd.
Ja, bedoel daarmee meer te zeggen dat ik niet gelijk in elk deel van het forum ga posten maar mij beperk tot de slowchats. En 2 topics hier buiten.quote:Op zondag 17 januari 2016 02:01 schreef renwan het volgende:
[..]
De kat uit de boom kijken met 400 posts in 3 dagen?
Zo is het toch ook? Iedere gek z`n gebrek is dat spreek woord dacht ikquote:Op zondag 17 januari 2016 02:05 schreef Scuidward het volgende:
Boeiend, we zijn allemaal toffe peren met onze gebreken. Niet elke mafklapper hoeft een excuus te zoeken.
ZOu je keihard doen !!!quote:Op zondag 17 januari 2016 02:07 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Jij leert snel. Wat vind je van mij.
Je hebt humor en dat is altijd goedquote:Op zondag 17 januari 2016 02:07 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Jij leert snel. Wat vind je van mij.
Oké, ik vertrouw dit niet meerquote:Op zondag 17 januari 2016 02:07 schreef TimothyTomato het volgende:
[..]
Zo is het toch ook? Iedere gek z`n gebrek is dat spreek woord dacht ik
En dit lijkt mij wel een leuk groepje, zeker Renwan is een toffe user!
Zo is dat. Dat is zeker zo. Zo.quote:Op zondag 17 januari 2016 02:09 schreef TimothyTomato het volgende:
[..]
Je hebt humor en dat is altijd goed
Slaap lekker!quote:Op zondag 17 januari 2016 02:10 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Zo is dat. Dat is zeker zo. Zo.
Welterusten.
Vertrouwen terug gewonnen!quote:Op zondag 17 januari 2016 02:12 schreef TimothyTomato het volgende:
[..]
Ach man, ik vond je even afgaand op wat we gister geouwehoerd hebben toch wel een prima kerel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |