Wat? Ik heb alleen gezegd dat jouw religie verschrikkelijk en inhumaan is, jijzelf lijkt me best een aardig mens hoor. Niet meteen zo boos doen.quote:
dat kan, maar om dan te zeggen dat ik m'n bek moet houden.. Alsof jij de baas bent van deze SCquote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:15 schreef Crip het volgende:
nee maar jij boeit me gewoon niet als user
Eensquote:Op zaterdag 16 januari 2016 10:35 schreef Rezania het volgende:
Matt Damon blijft wel serieus lekker voor een oudere dude.
Matt of Ben, dat is de vraag.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 10:35 schreef Rezania het volgende:
Matt Damon blijft wel serieus lekker voor een oudere dude.
Hommoquote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:17 schreef Calcio het volgende:
[..]
fijn weekend verder hoor!! Dat zal wel niet wederzijds zijn
Skylines.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:30 schreef Rezania het volgende:
Kaas, ik liet je laats toch dat Simcity achtige spel zien? Dit is een ook uit dat spel:
[ afbeelding ]
Jezus, allemaal gebouwd door de speler? Wat een werk. Fucking awesome en realistisch.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:30 schreef Rezania het volgende:
Kaas, ik liet je laats toch dat Simcity achtige spel zien? Dit is een ook uit dat spel:
[ afbeelding ]
Yes, maar het is meer een gepolijste versie van Simcity dan echt iets nieuws imo.quote:
Workshop jongen, mods mods mods. En na die bagger genaamd Simcity (2013) is dit toch wel echt een hele verbetering.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:40 schreef Euribob het volgende:
[..]
Yes, maar het is meer een gepolijste versie van Simcity dan echt iets nieuws imo.
http://imgur.com/a/V3OXRquote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jezus, allemaal gebouwd door de speler? Wat een werk. Fucking awesome en realistisch.
Ja, dat bedoel ik. Mod support aanbieden kan ik ook nog wel, dat is niet vernieuwend oid.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Workshop jongen, mods mods mods. En na die bagger genaamd Simcity (2013) is dit toch wel echt een hele verbetering.
Fuck yeah. Lijkt een beetje op de steden die die Zeitgeist-hippies willen bouwen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://imgur.com/a/V3OXR
Dit kan ook nog.
Betere graphics, zeer geïntegreerde mod support, veel bouwgrond, geen gare DLC, geen always-online DRM. Op alle punten een verbetering van Simcity (2013) en een waardige spirituele opvolger van Simcity 4.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:43 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. Mod support aanbieden kan ik ook nog wel, dat is niet vernieuwend oid.
Want dat doet een burgemeester natuurlijk altijd hè. Ik pleur gewoon wat treinstations neer en ze zoeken het maar uit.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:44 schreef Euribob het volgende:
Kan je al goederen producen en exporteren? Met buursteden handelen enzo?
Bob is een vuige linkse he, die vindt die verwevenheid van staat en economie vanzelfsprekend.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Want dat doet een burgemeester natuurlijk altijd hè. Ik pleur gewoon wat treinstations neer en ze zoeken het maar uit.
Als in linkshandig?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bob is een vuige linkse he, die vindt die verwevenheid van staat en economie vanzelfsprekend.
Wacht, jij bent ook een vuige linkse weet ik sinds gisteren.
Kan ook op een PC.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:45 schreef Kaas- het volgende:
Jullie doen maar. Ik speel gewoon lekker games van halverwege de nineties op de Super Nintendo.
Je bent de geest van de stad als het ware, geen burgemeester. Of jij moet het normaal vinden dat de burgemeester even tientallen fabrieken platwalst om even een stukje weg te verleggen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Want dat doet een burgemeester natuurlijk altijd hè. Ik pleur gewoon wat treinstations neer en ze zoeken het maar uit.
Een echte SNES is toch wel tof. Maar op pc die dingen spelen is alsnog tof, dus zal ik niks over zeggen.quote:
Tja, we kunnen niet allemaal wat Duitsers fixen om ruimte te maken voor nieuwbouw.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:47 schreef Euribob het volgende:
[..]
Je bent de geest van de stad als het ware. Of jij moet het normaal vinden dat de burgemeester even tientallen fabrieken platwalst om even een stukje weg te verleggen.
Het is een Chinese burgemeester, begrijp ik.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:47 schreef Euribob het volgende:
[..]
Je bent de geest van de stad als het ware, geen burgemeester. Of jij moet het normaal vinden dat de burgemeester even tientallen fabrieken platwalst om even een stukje weg te verleggen.
De developers hadden het er wel over dat één van hun dromen was om een city builder te maken waarbij je je stad als het ware door de eeuwen heen leidt. Dus New York vanaf de 18e eeuw tot nu toe. Dat zou wel echtquote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tja, we kunnen niet allemaal wat Duitsers fixen om ruimte te maken voor nieuwbouw.
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:49 schreef Euribob het volgende:
[..]
De developers hadden het er wel over dat één van hun dromen was om een city builder te maken waarbij je je stad als het ware door de eeuwen heen leidt. Dus New York vanaf de 18e eeuw tot nu toe. Dat zou wel echtzijn.
Als je bedenkt dat ze het huidige spel met minimale middelen hebben gemaakt zou je denken dat er ons wat moois te wachten staat nu het geld binnen is.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:50 schreef Rezania het volgende:
[..]Zou ook een werkelijke vernieuwing zijn binnen het genre, heel tof.
Je weet toch dat ik eerst een nieuwe laptop moet aanschaffen. En daar heb ik niet echt de centen voor.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:50 schreef Euribob het volgende:
Heb je Rise of Nations nou al aangeschaft Kaas? Ik wil jou en Rez inmaken.
Gaat nog wel jaren duren dan, tot die tijd vermaak ik me wel Skylines.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:51 schreef Euribob het volgende:
[..]
Als je bedenkt dat ze het huidige spel met minimale middelen hebben gemaakt zou je denken dat er ons wat moois te wachten staat nu het geld binnen is.
Moet jij eens opletten.quote:Writing is a time-consuming process. It is impossible to write a literature review in just a few hours or days. You need time for reflection and rephrasing. Please be wise and count on approximately 46 hours (on top of the contact hours) to complete the comparative literature study.
Is een investering man. Sparen dan maar.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik eerst een nieuwe laptop moet aanschaffen. En daar heb ik niet echt de centen voor.
Ik ga hetzelfde doen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:55 schreef Rezania het volgende:
Opdracht waarvan de deadline maandag is en ik nog aan moet beginnen:
[..]
Moet jij eens opletten.
Even bikkelen, grgr.
Wanneer jij over sparen, investeren of wat dan ook maar met een huishoudboekje te maken heeft spreekt kijk ik altijd direct zo:quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:56 schreef Euribob het volgende:
[..]
Is een investering man. Sparen dan maar.
Ga ik me nu ff aanmelden voor het major werkcollege. Blijkt gvd dat mijn favoriet niet meer bestaat.quote:
Gek dat mensen het dan wel weer van de VVD pikken.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wanneer jij over sparen, investeren of wat dan ook maar met een huishoudboekje te maken heeft spreekt kijk ik altijd direct zo:.
Zijn dat ook allemaal thuiswoners zonder uitgaven dan?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:58 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gek dat mensen het dan wel weer van de VVD pikken.
Ons vakje ga je ook nog steeds volgen toch, of heb je vrijstelling oid?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ga ik me nu ff aanmelden voor het major werkcollege. Blijkt gvd dat mijn favoriet niet meer bestaat.Dan maar die van Crutzen kiezen.
Niet allemaal. Wel één voor één bevoorrechte balletjes.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zijn dat ook allemaal thuiswoners zonder uitgaven dan?
Ik ga het zeker volgen, al moet ik dan geluk hebben dat de colleges ervan niet samenvallen met dat werkcollege.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:59 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ons vakje ga je ook nog steeds volgen toch, of heb je vrijstelling oid?
Nou.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:00 schreef Euribob het volgende:
[..]
Niet allemaal. Wel één voor één bevoorrechte balletjes.
Er zitten ook een heleboel wannabe's tussen, inderdaad.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nou.Voornamelijk tokkies die zichzelf graag tot die categorie rekenen.
Hij moet vandaag af, dinsdag tentamen waarvoor ik nog niks heb gedaan. Gister had ik een andere deadline.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:22 schreef Euribob het volgende:
1500 woorden. Dergelijke kleine essay's begin ik meestal pas vier uur van tevoren aan oid.
1147.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Choking on those tossed salads and scrambled eggs
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:46 schreef Euribob het volgende:
[..]
1147.Ja, zo kan ik het ook wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
We waren toch overeen gekomen dat je dan gewoon je 1e jaars bachelorvakken opnieuw ging doen?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 16:16 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb het afgelopen uur ook 1500 woorden getypt. Maar goed, dat is gewoon een betoogje.
Voor toelating tot dat werkcollege trouwens Bob. Mijn lot ligt nu officieel in iemand anders hun handen. Zo kut.Als ze nee zeggen kan ik mijn studie in Rotterdam wel staken.
Groningenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 16:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hij spreekt geen Gronings, enkel Brabants.
Er is dus een verplicht werkcollege die je nog moet volgen, maar ze ontzeggen je misschien toegang daartoe?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 16:16 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb het afgelopen uur ook 1500 woorden getypt. Maar goed, dat is gewoon een betoogje.
Voor toelating tot dat werkcollege trouwens Bob. Mijn lot ligt nu officieel in iemand anders hun handen. Zo kut.Als ze nee zeggen kan ik mijn studie in Rotterdam wel staken.
Klopt. Het vak is onderdeel van je afstuderen, maar onderdeel van de formele toegangseisen van dat vak is dat je B1 en B2 volledig af moet hebben en ik mis nog 1 vak uit die jaren. Dus moet een ander nu beslissen of ik alsjeblieft gewoon dat vak (12 ects, belangrijkste vak om je studie af te kunnen ronden) mag gaan volgen of niet.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er is dus een verplicht werkcollege die je nog moet volgen, maar ze ontzeggen je misschien toegang daartoe?
Waarom rond je niet dat ene vak eerst af dan? Of is dat na dat andere vak?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Klopt. Het vak is onderdeel van je afstuderen, maar onderdeel van de formele toegangseisen van dat vak is dat je B1 en B2 volledig af moet hebben en ik mis nog 1 vak uit die jaren. Dus moet een ander nu beslissen of ik alsjeblieft gewoon dat vak (12 ects, belangrijkste vak om je studie af te kunnen ronden) mag gaan volgen of niet.
Precies in dezelfde periode zelfs.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waarom rond je niet dat ene vak eerst af dan? Of is dat na dat andere vak?
Kan je ze niet gewoon alle twee tegelijk volgen? Je hebt toch een studieadviseur of examencommissie, kunnen die niet wat fixen?quote:
Dat wil ik nu dus ook doen, maar dan moet ik voor de ene wel gewoon toegelaten worden en die toestemming heb ik aan de examencommissie gevraagd (dispensatieverzoek) na consultatie bij de studieadviseur. Zo duidelijker?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kan je ze niet gewoon alle twee tegelijk volgen? Je hebt toch een studieadviseur of examencommissie, kunnen die niet wat fixen?
Ja, zeg dat dan man!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat wil ik nu dus ook doen, maar dan moet ik voor de ene wel gewoon toegelaten worden en die toestemming heb ik aan de examencommissie gevraagd (dispensatieverzoek) na consultatie bij de studieadviseur. Zo duidelijker?
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Koop maar vast een donkere zonnebril met grote glazen.
Hangt er in het geval van pizza eigenlijk wel sterk vanaf welke het is en waar 'ie vandaan komt.quote:
Dat is waar. Maar ik vind zelfs die diepvriespizza's van de supermarkt lekker.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hangt er in het geval van pizza overigens wel vanaf welke het is en waar 'ie vandaan komt.Of zelf maken natuurlijk.
Maar dat is eigenlijk ook te veel werk.
Ook die heeeeeele smalle/dunne Dr Oetker diepvriespizza's waar dan tien jaar oude spinazie en tonijn op zit?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar ik vind zelfs die diepvriespizza's van de supermarkt lekker.
Tonijn eet ik nietquote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ook die heeeeeele smalle/dunne Dr Oetker diepvriespizza's waar dan tien jaar oude spinazie en tonijn op zit?
Haha. Even quoten, want toen ik hier watdefukkerig op reageerde kreeg ik een "Onder welke steen leef jij? Dit is doodnormaal voedsel voor iedereen!1!" toegesmeten.quote:
Hoezo is iedereen hier zo verbaast over?quote:
Is al op.quote:
Is gewoon een broodje nutella, maar dan geroosterd aan de buitenkant en met warme chocoladepasta aan de binnenkant.quote:
Hmmmquote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is gewoon een broodje nutella, maar dan geroosterd aan de buitenkant en met warme chocoladepasta aan de binnenkant.
Die waren ook heerlijk, maar nog beter met gesmolten Nutella.quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:06 schreef Rezania het volgende:
En hou je bek joh, je vond het lekker! Net zoals thee btw.
Kaas is sowieso lekker.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]Fair enough. Maar ham-kaas is wel lekkerder.
Even naar Little Italy in Rotterdam gaan en een pizza afhalen.quote:
Zelf maken of bestellen? Ga je nog naar de winkel?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kaas is sowieso lekker.
Maar nu weet ik nog steeds niet wat ik moet eten.
Patatquote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kaas is sowieso lekker.
Maar nu weet ik nog steeds niet wat ik moet eten.
Toegegeven, die is aardig. Een van de betere van de honderd pizzeria's in die buurt.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:15 schreef Euribob het volgende:
[..]
Even naar Little Italy in Rotterdam gaan en een pizza afhalen.
Zelf maken, ik kan nog naar de winkel ja.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zelf maken of bestellen? Ga je nog naar de winkel?
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vies dik, jij hoort het te zijn.#jelly
Wel maar open tot 19.00 of 20.00.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Toegegeven, die is aardig. Een van de betere van de honderd pizzeria's in die buurt.
Ga Mexicaans maken. Zelf de saus maken, gehakt kruiden, en dan gewoon smeltkaas, tomaat en sla eroverheen gooien wanneer je het op van die wraps gooit.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zelf maken, ik kan nog naar de winkel ja.
Jongen, veel te moeilijk. Ik wil gewoon alles op het eind in 1 pan kunnen flikkeren en dat ik dan zo op kan scheppen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ga Mexicaans maken. Zelf de saus maken, gehakt kruiden, en dan gewoon smeltkaas, tomaat en sla eroverheen gooien wanneer je het op van die wraps gooit.Goddelijk.
Elke dag lekker soep.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, veel te moeilijk. Ik wil gewoon alles op het eind in 1 pan kunnen flikkeren en dat ik dan zo op kan scheppen.
http://www.ah.nl/allerhan(...)met-romige-pestosausquote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, veel te moeilijk. Ik wil gewoon alles op het eind in 1 pan kunnen flikkeren en dat ik dan zo op kan scheppen.
Nooit van pasta gehoord, rijst, noedels, wok? Kan allemaal in een pan hoor.quote:
Je vergeet de aardappels.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nooit van pasta gehoord, rijst, noedels, wok? Kan allemaal in een pan hoor.
Oh, doe dan maar pizza ja.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denk dat ik dat ga doen ja.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh, doe dan maar pizza ja.Of noodels, kip, woksaus en zo'n groentemixzak. Lijkt op echt eten en is in een kwartiertje klaar.
Dat eet ik vijf keer per week of zo. Nou ja, kip en groente, of ei en groente, of vis en groente.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh, doe dan maar pizza ja.Of noodels, kip, woksaus en zo'n groentemixzak. Lijkt op echt eten en is in een kwartiertje klaar.
quote:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Tomaatquote:De tomaat is een vrucht, afkomstig van de tomatenplant (Solanum lycopersicum, synoniem: Lycopersicon esculentum). De populaire vrucht is culinair gezien een groente.
https://en.wikipedia.org/wiki/Tomato#Fruit_or_vegetable.3Fquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:49 schreef Euribob het volgende:
[..]
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Tomaat
Verdomd interessant artikelquote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:12 schreef Rezania het volgende:
En voor als je nog niet overtuigd was: http://www.nature.com/nat(...)ull/nature11119.html
[ afbeelding ]
Ik wou net zeggen. Maar goed, jij was wat dat betreft natuurlijk ook een nakomertje.quote:
Klopt. Zou ik daar goed aan dan? En staat het op Netflix? Want anders kijk ik het niet he.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:50 schreef Euribob het volgende:
[..]
En The Wire heb je volgens mij ook nog nooit gezien.
I know right.quote:Op zondag 17 januari 2016 00:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De minst sfeervolle winterpic die ik ooit zag.
Nee, ooit een paar afleveringen gekeken, ik vond er weinig aan.quote:
Ik vond het pas na aflevering 4 redelijk leuk en toen werd het ineens de beste serie die ik ooit zag. Just saying.quote:Op zondag 17 januari 2016 00:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ooit een paar afleveringen gekeken, ik vond er weinig aan.
Das waar.quote:Op zondag 17 januari 2016 00:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
I know right.
Don't care![]()
Wel lekker anoniem zo!
Ja daar doe je goed aan. Nee volgens mij niet op Netflix. HBO enzo.quote:Op zondag 17 januari 2016 00:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Klopt. Zou ik daar goed aan dan? En staat het op Netflix? Want anders kijk ik het niet he.
Nou, speciaal voor jou jongen! Maar eerst even 30 Rock afkijken.quote:Op zondag 17 januari 2016 00:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vond het pas na aflevering 4 redelijk leuk en toen werd het ineens de beste serie die ik ooit zag. Just saying.
Hmpf.quote:Op zondag 17 januari 2016 00:09 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja daar doe je goed aan. Nee volgens mij niet op Netflix. HBO enzo.
quote:Op zondag 17 januari 2016 00:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, speciaal voor jou jongen! Maar eerst even 30 Rock afkijken.
heuy!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:15 schreef Crip het volgende:
nee maar jij boeit me gewoon niet als user
Ben ik ook mee bezig, echt fucking erg. Ben bij afl 6.quote:Op zondag 17 januari 2016 00:23 schreef Euribob het volgende:
Oh, en de docu Making a Murderer kan ik iedereen aanraden.
Hey daarquote:
Awesome. Al zou ik natuurlijk vertikken op kussens te moeten zitten.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:26 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
10/10 zou van trap donderen als dronken. En ook die monitor voor het raam zo, heel fijn voor je ogen.Voor de rest ziet het er echt heel tof uit.
Meer pics: http://www.home-designing.com/2014/07/loft-design-inspiration
Hoezo hebben mensen altijd zo'n obsessie met vloeroppervlakte? Ik heb 28 vierkante meter, meer dan groot genoeg voor mij, wat zou ik met een groter huis moeten doen? Liever meer ruimte in de vorm van volume dan, lekker veel licht. Met vloeroppervlakte heb ik echt niet nodig.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:47 schreef wonderer het volgende:
Als er genoeg ruimte is voor een loft, kun je net zo goed de hele ruimte opdelen in twee verdiepingen. Nog meer plek!
Hoe deed je dat in Hong Kong dan als je thee ging drinken?quote:Op zondag 17 januari 2016 16:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Awesome. Al zou ik natuurlijk vertikken op kussens te moeten zitten.
Alleen in Japan waren ze zo mal dat ik op de grond moest zitten, liggen etc. In HK/China gelukkig niet.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe deed je dat in Hong Kong dan als je thee ging drinken?
Hoe meer oppervlakte hoe meer schoon te maken. Gewoon precies zoveel m2 als je nodig hebt en geen vierkante meter meer.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo hebben mensen altijd zo'n obsessie met vloeroppervlakte? Ik heb 28 vierkante meter, meer dan groot genoeg voor mij, wat zou ik met een groter huis moeten doen? Liever meer ruimte in de vorm van volume dan, lekker veel licht. Met vloeroppervlakte heb ik echt niet nodig.
Kijk, jij snapt het.quote:Op zondag 17 januari 2016 16:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoe meer oppervlakte hoe meer schoon te maken. Gewoon precies zoveel m2 als je nodig hebt en geen vierkante meter meer.
Iets klopt er niet aan die foto. Is het een rendering of zoiets?quote:Op zondag 17 januari 2016 15:26 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
10/10 zou van trap donderen als dronken. En ook die monitor voor het raam zo, heel fijn voor je ogen.Voor de rest ziet het er echt heel tof uit.
Meer pics: http://www.home-designing.com/2014/07/loft-design-inspiration
Ik schat dat 50 m2 ofzo perfect is in je eentje. 75 met je tweetjes. En dan zou ik nooit meer groter hoeven en het geld dat je overhoudt lekker uitgeven aan veel reizen, uitgaan etc.quote:
En ja dus, het is een 3d rendering van http://www.dartofang.comquote:Op zondag 17 januari 2016 17:06 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Iets klopt er niet aan die foto. Is het een rendering of zoiets?
Maar waar laat je dan al je spullen?quote:Op zondag 17 januari 2016 17:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik schat dat 50 m2 ofzo perfect is in je eentje. 75 met je tweetjes. En dan zou ik nooit meer groter hoeven en het geld dat je overhoudt lekker uitgeven aan veel reizen, uitgaan etc.Daar haal je zoveel meer plezier uit dan extra lang stofzuigen en zo.
Al mijn spullen passen nu gemakkelijk in 25 m2 en bij 50 zou ik dus al het dubbele hebben. Lijkt me prima te doen.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:22 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Maar waar laat je dan al je spullen?![]()
Ik ben geen pack rat, maar 100 m2 is wel fijn hoor.
Moet ook de natte was ergens kwijt kunnen, ruimte voor een grote eettafel, een badkamer met ligbad.
Uitgebreid verslag volgt zo hieronder, toch?quote:Op zondag 17 januari 2016 17:49 schreef Spaardertje het volgende:
Omg.. Van de week voor de tweede keer uit geweest in de reguliers.. Onvegetelijk gewoon, haha
Ja.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:06 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Iets klopt er niet aan die foto. Is het een rendering of zoiets?
Ik woon op 28 vierkante meter en heb ruimte over, zelfs met al mijn zooi. Gewoon verticaal denken.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:22 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Moet ook de natte was ergens kwijt kunnen, ruimte voor een grote eettafel, een badkamer met ligbad.
Je kan ook gewoon minder troep bewaren. Dat merkte ik toen ik ging verhuizen, dat ik echt heel veel onnodige troep had.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:42 schreef wonderer het volgende:
Ik heb 70m2 of zo en dat vind ik net genoeg. Inderdaad zonder problemen je was kunnen ophangen en de zooi die je alleen maar soms nodig hebt uit het zicht opbergen, da's fijn.
De echte troep ligt in het berghok. Van die dingen die ik nog een keer moet wegbrengen. Of dingen die je niet meer gebruikt, maar ook nog niet wilt weggooien. Of de kerstboom en kerstspullen enzo.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon minder troep bewaren. Dat merkte ik toen ik ging verhuizen, dat ik echt heel veel onnodige troep had.
Kast van de grond naar het plafond. Of koop een e-reader.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:08 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Op 25m2 kun je ook niet veel boeken kwijt.
Die heb ik. Beiden.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kast van de grond naar het plafond. Of koop een e-reader.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude foto.
quote:Op zondag 17 januari 2016 19:27 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Als mijn Steam Library offline was had ik ook zoiets moeten hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude foto.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op zondag 17 januari 2016 18:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon minder troep bewaren. Dat merkte ik toen ik ging verhuizen, dat ik echt heel veel onnodige troep had.
Ik ben de afgelopen vier jaar drie (of eigenlijk vijf, want tussendoor steeds naar mijn ouders) verhuisd, naar drie verschillende landen op twee continenten. Ik weet wel ongeveer hoe onhandig veel troep isquote:Op zondag 17 januari 2016 18:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
90m2 hier. Kan op zich wel een slagje kleinerquote:Op zondag 17 januari 2016 17:22 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Jaquote:
25m2quote:Op zondag 17 januari 2016 19:08 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Op 25m2 kun je ook niet veel boeken kwijt.
Jouw bed is >(5x5)? Wanneer is het slaapfeestje?quote:Op maandag 18 januari 2016 10:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
25m2
Kolere daar past m'n bed amper in
T was een garpjequote:Op maandag 18 januari 2016 10:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jouw bed is >(5x5)? Wanneer is het slaapfeestje?
Nee? Wat is dat?quote:Op maandag 18 januari 2016 10:45 schreef Rezania het volgende:
Een kamer voor zooi... Ooit van een kast gehoord?
Het is inderdaad zeer opgeruimd bij mij. Ga toch niet in mijn eigen zooi leven.quote:Op maandag 18 januari 2016 10:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee? Wat is dat?
Zooi is een ruim begrip. En kasten ken ik ja, maar dan nog. Ik heb graag een aparte kamer voor die kasten, voor boeken, mijn film collectie (> 800 films), mijn bureau etc etc. Het is altijd fijn een kamer te hebben die je dicht kan doen en waar jij of je bezoek dan ff niet kan zien wat er stata en wat voor zooi het is
Ik zou dus ook nooit een loft willen hebben. Nergens plaats daarvoor, of als je samenwoont nergens een plaats om je ff terug te trekken.
Maar jij mag best ie-de-re dag opruimen hoor. Geen punt
Daarin verschillen we dan. Of ik heb een drukker leven.quote:Op maandag 18 januari 2016 10:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is inderdaad zeer opgeruimd bij mij. Ga toch niet in mijn eigen zooi leven.
Been there, done that de afgelopen wekenquote:Op zondag 17 januari 2016 18:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is wel t risico van het hebben van een berging of zolder, dat je dingen onnodig bewaard jaquote:Op maandag 18 januari 2016 11:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Been there, done that de afgelopen weken, ik heb me echt voorgenomen om veel minder meuk en papieren te bewaren, want alles is zo ongeveer digitaal te regelen tegenwoordig. En ook qua kleding en prulwerk ga ik zaken echt veel beter weggooien
Die berging was ook echt killing ja, sommige dingen had ik al 6 jaar niet meer gezien en dus niet gemistquote:Op maandag 18 januari 2016 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is wel t risico van het hebben van een berging of zolder, dat je dingen onnodig bewaard ja
Al valt dat bij mij wel mee. De "andere kamer" is voor zaken die ik wel gebruik, maar niet dagelijks. Maar ze zijn niet overbodig. Zoals m'n buro en m'n zonnebank![]()
Oke, hiervan zou ik nog kunnen bedenken: Hup naar marktplaats of de prullenbakquote:Op maandag 18 januari 2016 11:31 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Kapotte printer: hup naar het berghok.
Oude monitor: hup naar het berghok.
Oude playstation als je een nieuwe koopt: hun naar het berghok.
Grote doos van iMac: hup naar het berghok.
Dat is dus wel het risico van een berging of extra kamer. Je weet niet eens maar waar ze van zijn, maar omdat de ruimte er IS bewaar je het.quote:En want dacht je van papieren administratie, die moet je zeven jaar bewaren. Zeven jaar! En ik ga niet ieder jaar dingen uitzoeken of ze ouder dan zeven jaar zijn.
Of zo'n doos vol met kabels. Oplaadkabels, adapterkabels. Van de helft weet ik niet eens meer van welk apparaat ze zijn.
Zoals VHS banden bedoel je?quote:Op maandag 18 januari 2016 11:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die berging was ook echt killing ja, sommige dingen had ik al 6 jaar niet meer gezien en dus niet gemist
quote:
Nog drukker?quote:Op maandag 18 januari 2016 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daarin verschillen we dan. Of ik heb een drukker leven.
Een zonnebank.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is wel t risico van het hebben van een berging of zolder, dat je dingen onnodig bewaard ja
Al valt dat bij mij wel mee. De "andere kamer" is voor zaken die ik wel gebruik, maar niet dagelijks. Maar ze zijn niet overbodig. Zoals m'n buro en m'n zonnebank![]()
Ik ken mensen die alles bewaren. Oude kalenders, oude chocoladevlokkenverpakkingen, alles. En toen ik vertelde dat ik oude onderbroeken had weggegooid was het "Waaaaat!!! Maar daar kun je nog poetslappen van maken!!"quote:Op maandag 18 januari 2016 11:39 schreef wonderer het volgende:
Ik heb laatst een hoop dozen van apparatuur weggegooid, na jaren. Achteraf had ik die van de TV beter kunnen bewaren, maar verder levert het wel weer ruimte op.
Vorige maand heb ik een maat helpen verhuizen. Die had echt meerdere dozen met kabels, kapotte muizen uit de jaren 90, allerlei hardware, oude spellen etc. Dat was pas echt meuk.
Ik verwacht ook niet dat jouw leven en mijn leven vergelijkbaar zijnquote:Op maandag 18 januari 2016 11:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een zonnebank.Ja, logisch dat je dan meer ruimte nodig hebt.
Zo heb ik laatst mijn walkmans en discmans weggegooid, ondanks t feit dat ik ruimte in de berging heb. . Deed toch een beetje zeer, maar ja.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:48 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Maar ik heb nog een oude iPod touch 8GB. Niets meer waard 2e hands. Wat moet ik daar nou mee.
Of schildersezel.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een zonnebank.Ja, logisch dat je dan meer ruimte nodig hebt.
Mijn allereerste radio, gekocht van mijn eigen zakgeld. Die ga ik toch niet weggooien.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo heb ik laatst mijn walkmans en discmans weggegooid, ondanks t feit dat ik ruimte in de berging heb. . Deed toch een beetje zeer, maar ja.
Ik bewaar mijn zooi gewoon in andere mensen hun huis.quote:Op maandag 18 januari 2016 10:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is inderdaad zeer opgeruimd bij mij. Ga toch niet in mijn eigen zooi leven.
En verder geen hobbies waarvoor je een object of apparaat nodig hebt?quote:Op maandag 18 januari 2016 12:03 schreef Rezania het volgende:
Ik denk ook wel dat een generatieverschil is. Ik heb amper boeken, geen fysieke games, muziek en films. Netflix, Spotify, Steam, Torrents, alles staat op mijn PC en mobiel.
Haha. Mijn dirty mind denkt hier direct van alles bij.quote:Op maandag 18 januari 2016 12:08 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
En verder geen hobbies waarvoor je een object of apparaat nodig hebt?
Gamen en bier drinken.quote:Op maandag 18 januari 2016 12:08 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
En verder geen hobbies waarvoor je een object of apparaat nodig hebt?
quote:Op maandag 18 januari 2016 12:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha. Mijn dirty mind denkt hier direct van alles bij.
Verschil in generatie, levensfase en type vrijetijdsbesteding.quote:Op maandag 18 januari 2016 12:03 schreef Rezania het volgende:
Ik denk ook wel dat een generatieverschil is. Ik heb amper boeken, geen fysieke games, muziek en films. Netflix, Spotify, Steam, Torrents, alles staat op mijn PC en mobiel.
quote:Op maandag 18 januari 2016 12:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha. Mijn dirty mind denkt hier direct van alles bij.
Viezeriken, zo ordinair. :squote:Op maandag 18 januari 2016 12:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]Ik wou ook al een ordinair plaatje zoeken
quote:Op maandag 18 januari 2016 12:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]Ik wou ook al een ordinair plaatje zoeken
Sommige mensen hebben meer of minder met sentiment. Ik begin er steeds makkelijker in te worden. Laatst een grote schoonmaak gedaan met dat soort spullen. En al m'n lego en playmobil is ook verkocht afgelopen jaar voor een symbolisch bedrag.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:50 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Mijn allereerste radio, gekocht van mijn eigen zakgeld. Die ga ik toch niet weggooien.
Dat middelste ook heel erg denk ik jaquote:Op maandag 18 januari 2016 12:15 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Verschil in generatie, levensfase en type vrijetijdsbesteding.
Onderste. Zeker weten.quote:Op maandag 18 januari 2016 12:25 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 januari 2016 12:51 schreef Ang3l het volgende:
lego ook verkocht afgelopen jaar voor een symbolisch bedrag.
Wel aan kindjes van vrienden van m'n ouders. Dus ik weet waar ze terecht komenquote:
Dat dus. Wij zijn al "later"quote:Op maandag 18 januari 2016 12:56 schreef Rezania het volgende:
Ik wil trouwens later wel vijf honden hebben, dus dan heb ik wel meer ruimte nodig.
Dan nog zou ik prima in een loft kunnen wonen.quote:
Wat?quote:Op maandag 18 januari 2016 13:06 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Maar straks zijn alle fossiele brandstoffen op, maar is het hier wel warm door het broeikaseffect. En dan ben ik wel blij om nog wat boeken te hebben.
Leuk, je 5 honden in dezelfde kamer als waar je in kookt en slaapt!quote:Op maandag 18 januari 2016 13:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan nog zou ik prima in een loft kunnen wonen.
Verschrikkelijkquote:Op maandag 18 januari 2016 13:17 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Wat dacht je van de Amerikaanse studenten die samen met een roommate in 1 kamer wonen.
Ik heb tijdens m'n uitwisseling een half jaar lang een kamer van 10 m2 ofzo met iemand moeten delen. Bedden stonden gewoon recht naast elkaar. Boeide me toen voor geen meter trouwens, maar zou ik nu ook niet opnieuw willen.quote:Op maandag 18 januari 2016 13:17 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Wat dacht je van de Amerikaanse studenten die samen met een roommate in 1 kamer wonen.
Zo heb ik juist een hekel aan alleen zijn.quote:Op maandag 18 januari 2016 13:45 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat t feit dat ik enig kind ben er ook wel iets mee te maken heeft
Een kamer delen
Ik "moet" echt een plek voor mezelf hebben.
Ik vind samen met mensen zijn ook leuk hoor. Maar moet meestal wel 1 avond in de week echt alleen zijn. Vrienden kennen dat ook als mijn "enig kind dag/avond".quote:Op maandag 18 januari 2016 13:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zo heb ik juist een hekel aan alleen zijn.
Honden buiten natuurlijk. Gewoon een mooi huisje op een groot stuk land, en dan een grote schuur voor de honden.quote:Op maandag 18 januari 2016 13:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Leuk, je 5 honden in dezelfde kamer als waar je in kookt en slaapt!
Dat is echt verre van een loft jongemanquote:Op maandag 18 januari 2016 14:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Honden buiten natuurlijk. Gewoon een mooi huisje op een groot stuk land, en dan een grote schuur voor de honden.
Je kan toch gewoon een huis met 1 kamer bouwen?quote:Op maandag 18 januari 2016 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is echt verre van een loft jongeman
Ja dat kan. Een heel groot stuk land en dan een huis met 1 kamer. Dat kan inderdaad.quote:Op maandag 18 januari 2016 14:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon een huis met 1 kamer bouwen?
Ja, whatever. Ik bedoel gewoon dat gedoe van die plaatjes die ik had gepost.quote:Op maandag 18 januari 2016 14:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat kan. Een heel groot stuk land en dan een huis met 1 kamer. Dat kan inderdaad.
(dan nog is het geen loft, maar oke).
Ik herken dat deels, maar dat hoeft van mij dan niet perse in de grootte van het huis te zitten maar meer in of je allebei genoeg zaken zonder elkaar onderneemt waardoor je het rijk een keer alleen hebtquote:Op maandag 18 januari 2016 13:15 schreef Ang3l het volgende:
Ik ken best wel veel mensen die op Strijp S in die mooie lofts wonen, en allemaal noemen ze het "gebrek aan een aparte ruimte" als nadeel eigenlijk. Je doet echt werkelijk ALLES in dezelfde ruimte. Dat gaat op den duur best wel tegenstaan lijkt me (en dat wordt dus door hen ook bevestigd.... hoe mooi die dingen ook zijn).
En dan woon ik nog niet eens samen! Ik vond t in de 3 weken dat Sultan er was al fijn dat ie ff aan z'n thesis ging werken in kamer 1 en ik in kamer 2 zombies af kon schieten op m'n gemak
O, had je plaatjes gepost.quote:Op maandag 18 januari 2016 14:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, whatever. Ik bedoel gewoon dat gedoe van die plaatjes die ik had gepost.
Dat sowieso.quote:Op maandag 18 januari 2016 14:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik herken dat deels, maar dat hoeft van mij dan niet perse in de grootte van het huis te zitten maar meer in of je allebei genoeg zaken zonder elkaar onderneemt waardoor je het rijk een keer alleen hebt
Ik werk ook vanuit huis en het is idd erg fijn om een aparte werkruimte te hebben.quote:Op maandag 18 januari 2016 14:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, had je plaatjes gepost.
*kijk* Een verdieping in een loft bouwen kan, en dan kun je nog een soort van ruimte voor jezelf creeren. Maar desalniettemin is mijn meest gehoorde commentaar op lofts: gebruik aan privacy en "alles ineen".
Zijn ook wel vaak ZZP'ers, dus dan krijg je dat wonen en werken in 1 ruimte is daar. Dus je zit al-tijd in dezelfde ruimte. Weinig change of scenery. En dat gaat velen toch tegenstaan op den duur (dus hup met die laptop naar een openbare ruimte e.d.).
Mijn ex deelde twee jaar lang een stapelbed met z'n roommate. Ze hadden wel een aparte woonkamer en badkamer en keuken, maar dan nog...quote:Op maandag 18 januari 2016 13:17 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Lekker tikken in de Starbucks.quote:Op maandag 18 januari 2016 14:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, had je plaatjes gepost.
*kijk* Een verdieping in een loft bouwen kan, en dan kun je nog een soort van ruimte voor jezelf creeren. Maar desalniettemin is mijn meest gehoorde commentaar op lofts: gebruik aan privacy en "alles ineen".
Zijn ook wel vaak ZZP'ers, dus dan krijg je dat wonen en werken in 1 ruimte is daar. Dus je zit al-tijd in dezelfde ruimte. Weinig change of scenery. En dat gaat velen toch tegenstaan op den duur (dus hup met die laptop naar een openbare ruimte e.d.).
Daar is de wc toch voor?quote:Op maandag 18 januari 2016 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Maar ik moet het ook echt wel thuis kunnen hebben, een plek waar ik me ff terug kan trekken. Ipv dat ik dan de ander t huis uit moet sturen of zelf t huis uit moet, kan ik dan gewoon naar een andere kamer.
Of als de ene ziek is. Of als je verschillende werk/slaap ritmes hebt. Of als de ene tv wilt kijken, terwijl de ander nog moet werken of studeren.quote:Op maandag 18 januari 2016 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Maar ik moet het ook echt wel thuis kunnen hebben, een plek waar ik me ff terug kan trekken. Ipv dat ik dan de ander t huis uit moet sturen of zelf t huis uit moet, kan ik dan gewoon naar een andere kamer.
T is niet voor niets dat met de Cubi's van Strijp S of die foto van Rezania er toch geprobeerd wordt in de loft weer aparte ruimtes te creeren.quote:Op maandag 18 januari 2016 14:18 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Of als de ene ziek is. Of als je verschillende werk/slaap ritmes hebt. Of als de ene tv wilt kijken, terwijl de ander nog moet werken of studeren.
Het loft-idee vind ik prachtig, maar ik zou dan toch op z'n minst een aparte slaapkamer willen hebben.
Leuk voor de gluurbuur ja. Maar sowieso: Als je toch bezoek hebt en je moet nog ff snel douchen. Heb je gvd een douche midden in je woonruimtequote:Op maandag 18 januari 2016 14:24 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Familie van me woont in een oud pakhuis in Amsterdam. En je kijkt dan uit op een aantal lofts. Waar sommige mensen geen gordijnen hebben, maar wel een douche midden in de loft.
En daar woont dan een leuke jongen die dan overdag even gaat douchen.![]()
Mja, als ik zo de wiki lees dat lijkt dat wel over het algemeen het idee te zijn.quote:Op maandag 18 januari 2016 14:29 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Ik vraag me trouwens af of een loft per definitie 1 ruimte is.
Wel leuk als je orgie's organiseert.quote:Op maandag 18 januari 2016 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Leuk voor de gluurbuur ja. Maar sowieso: Als je toch bezoek hebt en je moet nog ff snel douchen. Heb je gvd een douche midden in je woonruimte
Ziet er vast erg mooi en hip uit, maar to-taal onpraktisch.
True that. True that.quote:Op maandag 18 januari 2016 14:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wel leuk als je orgie's organiseert.
Ik vind t wel mooi als t bv in de badkamer zo is, maar dan is t tenminste nog "in de natte ruimte"quote:Op maandag 18 januari 2016 14:30 schreef wonderer het volgende:
Loft is gewoon een bovenverdieping, toch? Een zolder?
Dat zo'n badkamer dan ook niet is afgescheiden, snap ik ECHT niet. Lekker, dat water overal...
Ander onderwerp: Hedde gij die'n Danish Girl al gezien jonguh?quote:Op maandag 18 januari 2016 14:30 schreef wonderer het volgende:
Loft is gewoon een bovenverdieping, toch? Een zolder?
Dat zo'n badkamer dan ook niet is afgescheiden, snap ik ECHT niet. Lekker, dat water overal...
Nee, en ik krijg de indruk dat die onder hetzelfde probleem lijdt als Stonewall, dus ik wacht wel tot ik hem gewoon thuis kan kijken.quote:Op maandag 18 januari 2016 14:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ander onderwerp: Hedde gij die'n Danish Girl al gezien jonguh?
Nou is Danish Girl gebaseerd op een fictieve roman, die gebaseerd is op het echte dagboek van. Dus dat is gegarandeerd zeker niet historisch correctquote:Op maandag 18 januari 2016 14:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, en ik krijg de indruk dat die onder hetzelfde probleem lijdt als Stonewall, dus ik wacht wel tot ik hem gewoon thuis kan kijken.
Stonewall vorige maand gezien tijdens een private screening. Vond het niet veel soeps.quote:Op maandag 18 januari 2016 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou is Danish Girl gebaseerd op een fictieve roman, die gebaseerd is op het echte dagboek van. Dus dat is gegarandeerd zeker niet historisch correct
Stonewall stond nu op gaytorrent, vandaar dat ik die nu gezien heb. Danish Girl zaterdag in de bios gezien.
Nee, ik dus ook niet. En dat is los van de controverse random huidskleur en dergelijke.quote:Op maandag 18 januari 2016 14:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Stonewall vorige maand gezien tijdens een private screening. Vond het niet veel soeps.
Erg cliche opgebouwd.quote:Op maandag 18 januari 2016 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, ik dus ook niet. En dat is los van de controverse random huidskleur en dergelijke.
Danish Girl vond ik ook wel erg opgebouwd als een tranentrekker en Oscar kandidaat, maar die had dan nog gewoon een mooi verhaal en ERG goede acteurs. Dat laatste miste Stonewall volledig.quote:Op maandag 18 januari 2016 14:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Erg cliche opgebouwd.
Nou ja. Misschien drijft het betere regisseurs tot "Dat kan ik beter" en komt er binnenkort wat mooie LGBT-cinema uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |