Wat? Ik heb alleen gezegd dat jouw religie verschrikkelijk en inhumaan is, jijzelf lijkt me best een aardig mens hoor. Niet meteen zo boos doen.quote:
dat kan, maar om dan te zeggen dat ik m'n bek moet houden.. Alsof jij de baas bent van deze SCquote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:15 schreef Crip het volgende:
nee maar jij boeit me gewoon niet als user
Eensquote:Op zaterdag 16 januari 2016 10:35 schreef Rezania het volgende:
Matt Damon blijft wel serieus lekker voor een oudere dude.
Matt of Ben, dat is de vraag.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 10:35 schreef Rezania het volgende:
Matt Damon blijft wel serieus lekker voor een oudere dude.
Hommoquote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:17 schreef Calcio het volgende:
[..]
fijn weekend verder hoor!! Dat zal wel niet wederzijds zijn
Skylines.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:30 schreef Rezania het volgende:
Kaas, ik liet je laats toch dat Simcity achtige spel zien? Dit is een ook uit dat spel:
[ afbeelding ]
Jezus, allemaal gebouwd door de speler? Wat een werk. Fucking awesome en realistisch.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:30 schreef Rezania het volgende:
Kaas, ik liet je laats toch dat Simcity achtige spel zien? Dit is een ook uit dat spel:
[ afbeelding ]
Yes, maar het is meer een gepolijste versie van Simcity dan echt iets nieuws imo.quote:
Workshop jongen, mods mods mods. En na die bagger genaamd Simcity (2013) is dit toch wel echt een hele verbetering.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:40 schreef Euribob het volgende:
[..]
Yes, maar het is meer een gepolijste versie van Simcity dan echt iets nieuws imo.
http://imgur.com/a/V3OXRquote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jezus, allemaal gebouwd door de speler? Wat een werk. Fucking awesome en realistisch.
Ja, dat bedoel ik. Mod support aanbieden kan ik ook nog wel, dat is niet vernieuwend oid.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Workshop jongen, mods mods mods. En na die bagger genaamd Simcity (2013) is dit toch wel echt een hele verbetering.
Fuck yeah. Lijkt een beetje op de steden die die Zeitgeist-hippies willen bouwen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://imgur.com/a/V3OXR
Dit kan ook nog.
Betere graphics, zeer geïntegreerde mod support, veel bouwgrond, geen gare DLC, geen always-online DRM. Op alle punten een verbetering van Simcity (2013) en een waardige spirituele opvolger van Simcity 4.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:43 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. Mod support aanbieden kan ik ook nog wel, dat is niet vernieuwend oid.
Want dat doet een burgemeester natuurlijk altijd hè. Ik pleur gewoon wat treinstations neer en ze zoeken het maar uit.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:44 schreef Euribob het volgende:
Kan je al goederen producen en exporteren? Met buursteden handelen enzo?
Bob is een vuige linkse he, die vindt die verwevenheid van staat en economie vanzelfsprekend.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Want dat doet een burgemeester natuurlijk altijd hè. Ik pleur gewoon wat treinstations neer en ze zoeken het maar uit.
Als in linkshandig?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bob is een vuige linkse he, die vindt die verwevenheid van staat en economie vanzelfsprekend.
Wacht, jij bent ook een vuige linkse weet ik sinds gisteren.
Kan ook op een PC.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:45 schreef Kaas- het volgende:
Jullie doen maar. Ik speel gewoon lekker games van halverwege de nineties op de Super Nintendo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |