Wat? Ik heb alleen gezegd dat jouw religie verschrikkelijk en inhumaan is, jijzelf lijkt me best een aardig mens hoor. Niet meteen zo boos doen.quote:
dat kan, maar om dan te zeggen dat ik m'n bek moet houden.. Alsof jij de baas bent van deze SCquote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:15 schreef Crip het volgende:
nee maar jij boeit me gewoon niet als user
Eensquote:Op zaterdag 16 januari 2016 10:35 schreef Rezania het volgende:
Matt Damon blijft wel serieus lekker voor een oudere dude.
Matt of Ben, dat is de vraag.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 10:35 schreef Rezania het volgende:
Matt Damon blijft wel serieus lekker voor een oudere dude.
Hommoquote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:17 schreef Calcio het volgende:
[..]
fijn weekend verder hoor!! Dat zal wel niet wederzijds zijn
Skylines.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:30 schreef Rezania het volgende:
Kaas, ik liet je laats toch dat Simcity achtige spel zien? Dit is een ook uit dat spel:
[ afbeelding ]
Jezus, allemaal gebouwd door de speler? Wat een werk. Fucking awesome en realistisch.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:30 schreef Rezania het volgende:
Kaas, ik liet je laats toch dat Simcity achtige spel zien? Dit is een ook uit dat spel:
[ afbeelding ]
Yes, maar het is meer een gepolijste versie van Simcity dan echt iets nieuws imo.quote:
Workshop jongen, mods mods mods. En na die bagger genaamd Simcity (2013) is dit toch wel echt een hele verbetering.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:40 schreef Euribob het volgende:
[..]
Yes, maar het is meer een gepolijste versie van Simcity dan echt iets nieuws imo.
http://imgur.com/a/V3OXRquote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jezus, allemaal gebouwd door de speler? Wat een werk. Fucking awesome en realistisch.
Ja, dat bedoel ik. Mod support aanbieden kan ik ook nog wel, dat is niet vernieuwend oid.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Workshop jongen, mods mods mods. En na die bagger genaamd Simcity (2013) is dit toch wel echt een hele verbetering.
Fuck yeah. Lijkt een beetje op de steden die die Zeitgeist-hippies willen bouwen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://imgur.com/a/V3OXR
Dit kan ook nog.
Betere graphics, zeer geïntegreerde mod support, veel bouwgrond, geen gare DLC, geen always-online DRM. Op alle punten een verbetering van Simcity (2013) en een waardige spirituele opvolger van Simcity 4.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:43 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. Mod support aanbieden kan ik ook nog wel, dat is niet vernieuwend oid.
Want dat doet een burgemeester natuurlijk altijd hè. Ik pleur gewoon wat treinstations neer en ze zoeken het maar uit.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:44 schreef Euribob het volgende:
Kan je al goederen producen en exporteren? Met buursteden handelen enzo?
Bob is een vuige linkse he, die vindt die verwevenheid van staat en economie vanzelfsprekend.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Want dat doet een burgemeester natuurlijk altijd hè. Ik pleur gewoon wat treinstations neer en ze zoeken het maar uit.
Als in linkshandig?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bob is een vuige linkse he, die vindt die verwevenheid van staat en economie vanzelfsprekend.
Wacht, jij bent ook een vuige linkse weet ik sinds gisteren.
Kan ook op een PC.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:45 schreef Kaas- het volgende:
Jullie doen maar. Ik speel gewoon lekker games van halverwege de nineties op de Super Nintendo.
Je bent de geest van de stad als het ware, geen burgemeester. Of jij moet het normaal vinden dat de burgemeester even tientallen fabrieken platwalst om even een stukje weg te verleggen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Want dat doet een burgemeester natuurlijk altijd hè. Ik pleur gewoon wat treinstations neer en ze zoeken het maar uit.
Een echte SNES is toch wel tof. Maar op pc die dingen spelen is alsnog tof, dus zal ik niks over zeggen.quote:
Tja, we kunnen niet allemaal wat Duitsers fixen om ruimte te maken voor nieuwbouw.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:47 schreef Euribob het volgende:
[..]
Je bent de geest van de stad als het ware. Of jij moet het normaal vinden dat de burgemeester even tientallen fabrieken platwalst om even een stukje weg te verleggen.
Het is een Chinese burgemeester, begrijp ik.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:47 schreef Euribob het volgende:
[..]
Je bent de geest van de stad als het ware, geen burgemeester. Of jij moet het normaal vinden dat de burgemeester even tientallen fabrieken platwalst om even een stukje weg te verleggen.
De developers hadden het er wel over dat één van hun dromen was om een city builder te maken waarbij je je stad als het ware door de eeuwen heen leidt. Dus New York vanaf de 18e eeuw tot nu toe. Dat zou wel echtquote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tja, we kunnen niet allemaal wat Duitsers fixen om ruimte te maken voor nieuwbouw.
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:49 schreef Euribob het volgende:
[..]
De developers hadden het er wel over dat één van hun dromen was om een city builder te maken waarbij je je stad als het ware door de eeuwen heen leidt. Dus New York vanaf de 18e eeuw tot nu toe. Dat zou wel echtzijn.
Als je bedenkt dat ze het huidige spel met minimale middelen hebben gemaakt zou je denken dat er ons wat moois te wachten staat nu het geld binnen is.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:50 schreef Rezania het volgende:
[..]Zou ook een werkelijke vernieuwing zijn binnen het genre, heel tof.
Je weet toch dat ik eerst een nieuwe laptop moet aanschaffen. En daar heb ik niet echt de centen voor.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:50 schreef Euribob het volgende:
Heb je Rise of Nations nou al aangeschaft Kaas? Ik wil jou en Rez inmaken.
Gaat nog wel jaren duren dan, tot die tijd vermaak ik me wel Skylines.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:51 schreef Euribob het volgende:
[..]
Als je bedenkt dat ze het huidige spel met minimale middelen hebben gemaakt zou je denken dat er ons wat moois te wachten staat nu het geld binnen is.
Moet jij eens opletten.quote:Writing is a time-consuming process. It is impossible to write a literature review in just a few hours or days. You need time for reflection and rephrasing. Please be wise and count on approximately 46 hours (on top of the contact hours) to complete the comparative literature study.
Is een investering man. Sparen dan maar.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik eerst een nieuwe laptop moet aanschaffen. En daar heb ik niet echt de centen voor.
Ik ga hetzelfde doen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:55 schreef Rezania het volgende:
Opdracht waarvan de deadline maandag is en ik nog aan moet beginnen:
[..]
Moet jij eens opletten.
Even bikkelen, grgr.
Wanneer jij over sparen, investeren of wat dan ook maar met een huishoudboekje te maken heeft spreekt kijk ik altijd direct zo:quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:56 schreef Euribob het volgende:
[..]
Is een investering man. Sparen dan maar.
Ga ik me nu ff aanmelden voor het major werkcollege. Blijkt gvd dat mijn favoriet niet meer bestaat.quote:
Gek dat mensen het dan wel weer van de VVD pikken.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wanneer jij over sparen, investeren of wat dan ook maar met een huishoudboekje te maken heeft spreekt kijk ik altijd direct zo:.
Zijn dat ook allemaal thuiswoners zonder uitgaven dan?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:58 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gek dat mensen het dan wel weer van de VVD pikken.
Ons vakje ga je ook nog steeds volgen toch, of heb je vrijstelling oid?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ga ik me nu ff aanmelden voor het major werkcollege. Blijkt gvd dat mijn favoriet niet meer bestaat.Dan maar die van Crutzen kiezen.
Niet allemaal. Wel één voor één bevoorrechte balletjes.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zijn dat ook allemaal thuiswoners zonder uitgaven dan?
Ik ga het zeker volgen, al moet ik dan geluk hebben dat de colleges ervan niet samenvallen met dat werkcollege.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:59 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ons vakje ga je ook nog steeds volgen toch, of heb je vrijstelling oid?
Nou.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:00 schreef Euribob het volgende:
[..]
Niet allemaal. Wel één voor één bevoorrechte balletjes.
Er zitten ook een heleboel wannabe's tussen, inderdaad.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nou.Voornamelijk tokkies die zichzelf graag tot die categorie rekenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |