SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hmmmquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Uutje is wel beetje ver weg denk ik.
Mijn zusje kent wel veel Groningse homo's schijnt het.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja hmmm
Groningen zou wel ideaal zijn
Op tinder zie ik veel rare types hierquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn zusje kent wel veel Groningse homo's schijnt het.
Je kunt natuurlijk ook gewoon naar Utrecht verhuizenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja hmmm
Groningen zou wel ideaal zijn
Nee ik moet m'n dimploma halen hierquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook gewoon naar Utrecht verhuizen
bah bahquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:24 schreef Lokasenna het volgende:
Maar dan van die hele ordinaire, ze was laatst met mijn vader naar haar studentenhuis gegaan om een lampje op te hangen en toen lag er een gebruikt condoom op het aanrecht, naast het koffiezetapparaat.
ordinair is als ze in elkaars kont klaarkomen zonder condoomquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:24 schreef Lokasenna het volgende:
Maar dan van die hele ordinaire, ze was laatst met mijn vader naar haar studentenhuis gegaan om een lampje op te hangen en toen lag er een gebruikt condoom op het aanrecht, naast het koffiezetapparaat.
Nee, dat wil je.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee ik moet m'n dimploma halen hier
bah sked wtfquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:25 schreef Sked het volgende:
Gebruikte condooms plak ik altijd op de liftknop
Zij ziet er echt uit als 35.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Wisten jullie dat de ex van pieter jan rens een kind van 8 heeft en ze is 22 gekkenhuis
Ik moet hier altijd zo om lachentwitter:virginiaveck twitterde op woensdag 17-06-2015 om 00:42:30Heerlijk als je dit maakt ontspanning! http://t.co/GhW6Yj5ByE reageer retweet
Wees niet bang over wat andere van je zeggen je moet met jezelf leven hun niet met jou! #Virginspiritquote:
Ga af op dat ene wat jij wil zet je zinnen daarop en vertrouw op jezelf dat je het kan.! #Virginspiritquote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wees niet bang over wat andere van je zeggen je moet met jezelf leven hun niet met jou! #Virginspirit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |