SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hmmmquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Uutje is wel beetje ver weg denk ik.
Mijn zusje kent wel veel Groningse homo's schijnt het.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja hmmm
Groningen zou wel ideaal zijn
Op tinder zie ik veel rare types hierquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn zusje kent wel veel Groningse homo's schijnt het.
Je kunt natuurlijk ook gewoon naar Utrecht verhuizenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja hmmm
Groningen zou wel ideaal zijn
Nee ik moet m'n dimploma halen hierquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook gewoon naar Utrecht verhuizen
bah bahquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:24 schreef Lokasenna het volgende:
Maar dan van die hele ordinaire, ze was laatst met mijn vader naar haar studentenhuis gegaan om een lampje op te hangen en toen lag er een gebruikt condoom op het aanrecht, naast het koffiezetapparaat.
ordinair is als ze in elkaars kont klaarkomen zonder condoomquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:24 schreef Lokasenna het volgende:
Maar dan van die hele ordinaire, ze was laatst met mijn vader naar haar studentenhuis gegaan om een lampje op te hangen en toen lag er een gebruikt condoom op het aanrecht, naast het koffiezetapparaat.
Nee, dat wil je.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee ik moet m'n dimploma halen hier
bah sked wtfquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:25 schreef Sked het volgende:
Gebruikte condooms plak ik altijd op de liftknop
Zij ziet er echt uit als 35.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Wisten jullie dat de ex van pieter jan rens een kind van 8 heeft en ze is 22 gekkenhuis
Ik moet hier altijd zo om lachentwitter:virginiaveck twitterde op woensdag 17-06-2015 om 00:42:30Heerlijk als je dit maakt ontspanning! http://t.co/GhW6Yj5ByE reageer retweet
Wees niet bang over wat andere van je zeggen je moet met jezelf leven hun niet met jou! #Virginspiritquote:
Ga af op dat ene wat jij wil zet je zinnen daarop en vertrouw op jezelf dat je het kan.! #Virginspiritquote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wees niet bang over wat andere van je zeggen je moet met jezelf leven hun niet met jou! #Virginspirit
Jij bent stomquote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:12 schreef Calcio het volgende:
[..]
denkt t En waarom doe je altijd zo gemeen tegen mij
Nou dit kan echt niet wat je nu zegt hoor!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:18 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij moet eens normaal doen man achterlijke
geeft niet hij is z'n medicijnen vergeten te nemenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou dit kan echt niet wat je nu zegt hoor!
Hooo dit moet niet. Welke post bedoel jequote:Op donderdag 14 januari 2016 22:25 schreef Paxcon het volgende:
wow ik zag net een serieuze post van mortaxx
dat ik dit nog mag meemaken
in zo'n r&p reeks over sociaal leven opbouwenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 05:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hooo dit moet niet. Welke post bedoel je
oh daar werd meteen hard op ingegrepen door de modsquote:Op zaterdag 16 januari 2016 10:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
in zo'n r&p reeks over sociaal leven opbouwen
Hoi Mortaxx, lekker weertje hé in Den Haag.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
oh daar werd meteen hard op ingegrepen door de mods
ik lig in bed dus krijg er gelukkig niets van meequote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoi Mortaxx, lekker weertje hé in Den Haag.
Luie donder.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik lig in bed dus krijg er gelukkig niets van mee
dat kreng moest zeker vreten hebbenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan mij. Ik was al om 06.30 wakker.
Rustaaaaagggg, en ja inderdaad.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat kreng moest zeker vreten hebben
goede reden om nooit aan kinderen te beginnenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Rustaaaaagggg, en ja inderdaad.
Mooiste dat er is.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
goede reden om nooit aan kinderen te beginnen
Wat let je?quote:
Moe. Lui. Geen zin. Andere belangrijke dingen te doenquote:
Ik wilde net zeggen dat we hier al uren lekker zonnetje hebben.quote:
gayquote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lekker lopen schoonmaken op Paramore toch.
beterquote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een vriendin die op flikkers valt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even schaamteloos deze zwoele boy posten.![]()
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:20 schreef Lokasenna het volgende:
Ach het is niet erg goed, maar ik word er wel vrolijk van.
OF vind jij dit leuke muziek?quote:
nee het is tata muziekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |