SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AgendaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
verder zonder streamlock aubBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
dat idd.. verlegen ..echt niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bij de mannen wel idd
en Do neemt graag gesprekken over door of zielig te doen, (zoals dat janken vorige week, of zeggen dat ze verlegen is) en Do moet lekker alles zijn wat ze zegt te zijn
maar verlegen is deze dame totaal niet
Ze dringt zich op,...wringt zich tussen mensen en eist aandacht aandacht aandacht![]()
Grappig dat je die twee moeiteloos koppeltquote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:55 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
ramona is 1 van de inwoners niet een streamlock![]()
![]()
Ik vind haar een heul stuk opgeknapt vandaag met redelijke make-up op.quote:![]()
Meestal loopt ze 95% van de tijd met een dikke plakkaat te bruine foundation op en verder niks.
TEAM BAKSTEEN![]()
Maar hoe kan ze zo aardig doen tegen Ramona, terwijl ze het liefste wil dat die bij Bas uit de buurt blijftquote:
🐱![]()
Ze is een pleaser.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:58 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Maar hoe kan ze zo aardig doen tegen Ramona, terwijl ze het liefste wil dat die bij Bas uit de buurt blijft![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:32 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Ik wil Wim wel eens in een onesie zien lopen
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Geen idee ..uithoren ?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:58 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Maar hoe kan ze zo aardig doen tegen Ramona, terwijl ze het liefste wil dat die bij Bas uit de buurt blijft![]()
keep your friends close but your enemies closer.. frenemiesquote:![]()
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
en denk ook dat ze bij de meiden niet echt goed ligt. kan haar nog wel eens duur komen te staanquote:![]()
Ik verschiet ervan dat het rokersbankje nog niet uit elkaar gevallen is.
En Do, ik weet niet wat ik erover moet zeggen. Volgens mij is ze superfake. Het kan best zijn dat ze gepest is maar met dit gedrag vraagt ze erom.
Ik ben natuurlijk geen psychotherapeute maar weet dondersgoed wat pesten met je doet. Rijmen en dichten zonder mijn poep op te richten
Beng! 22u maar ik blijf lekker hier. WEEKEND!Werewolf![]()
Fixedquote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik vind haar een heul stuk opgeknapt vandaag met redelijke make-up op.![]()
Meestal loopt ze 95% van de tijd met een dikke plakkaat te bruine Oranje foundation op en verder niks.![]()
![]()
Ja, idd, maar zulke typjetjes als haar doen het eromquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:01 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
en denk ook dat ze bij de meiden niet echt goed ligt. kan haar nog wel eens duur komen te staan'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
denk dat ze dat zelf ook weet,vandaar dat geslijm met de herenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:01 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
en denk ook dat ze bij de meiden niet echt goed ligt. kan haar nog wel eens duur komen te staan![]()
Teletubbie, oke....quote:Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Die gluurt nooit, daar knippert hij te veel voorquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:01 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
of een minion, wim gluurt namelijk![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:01 schreef sararaats het volgende:
En Do, ik weet niet wat ik erover moet zeggen. Volgens mij is ze superfake. Het kan best zijn dat ze gepest is maar met dit gedrag vraagt ze erom.
Ik ben natuurlijk geen psychotherapeute maar weet dondersgoed wat pesten met je doet. Rijmen en dichten zonder mijn poep op te richten
Beng! 22u maar ik blijf lekker hier. WEEKEND!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die gluurt nooit, daar knippert hij te veel voor
Yeahhhh weekendquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:01 schreef sararaats het volgende:
Beng! 22u maar ik blijf lekker hier. WEEKEND!![]()
![]()
En ik vind Do ook nep...ze doet alsof ze zo onzeker is maar dat is ze helemaal niet. Loopt continu te vertellen dat mannen met haar flirten en zij dat niet door zou hebben....Hoe kan je dat dan vertellen muts?How does it feel..when you're alone and you're cold inside.![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:01 schreef sararaats het volgende:
Beng! 22u maar ik blijf lekker hier. WEEKEND!
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
Bas is trouwens echt wel afgevallen...als jij kijkt naar begin foto's en nuHow does it feel..when you're alone and you're cold inside.![]()
weetje.. ze zijn verblind door haar bambi uiterlijk.. maar als ze goed zouden '' LUISTEREN '' zou je haar zo doorhebben..quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:04 schreef blanket het volgende:
[..]
Yeahhhh weekend![]()
![]()
En ik vind Do ook nep...ze doet alsof ze zo onzeker is maar dat is ze helemaal niet. Loopt continu te vertellen dat mannen met haar flirten en zij dat niet door zou hebben....Hoe kan je dat dan vertellen muts?'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Po ?quote:
edit:onee dat is de rode.. is al een poosje geleden
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2016 22:07:14 ]![]()
nee das die rode.....mosterdquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:06 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Po ?
edit:onee dat is de rode.. is al een poosje geleden![]()
afgevallenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:04 schreef blanket het volgende:
Bas is trouwens echt wel afgevallen...als jij kijkt naar begin foto's en nujuist niet
TEAM BAKSTEEN![]()
michael wil een aansteker met een man eropA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
ik voel met ramona mee, afvallen terwijl iedereen om je een loopt te vreten is moeilijkA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
michael gaat kaarten met ramonaA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
ivan heeft geslapen en gaat zo weer slapemBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
vic zeurt weer ik kan daar echt niet naar luisteren, wie de fuck denkt vic wie ze is de wederopstanding van moeder theresa?A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
wie is het zonnetje dan?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:11 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Tijd om dag te zeggen , tijd om dag te zeggen .
Oh kan Ramona dan de koekjesmaker zijn![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Grappig dat je die twee moeiteloos koppelt
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:11 schreef ikmoetdrieten het volgende:
vic zeurt weer ik kan daar echt niet naar luisteren, wie de fuck denkt vic wie ze is de wederopstanding van moeder theresa![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Fixedquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:08 schreef LLgetikt het volgende:
tinki winky, tipsy Dipsaus, lala en poWerewolf![]()
ik begrijp er niets van ze heeft iets met cees gefikst en ze voelt ivanquote:A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:12 schreef Punkman het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja zonder de dark force wel ja
Eerder een rotverwend vogelnest.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:11 schreef ikmoetdrieten het volgende:
vic zeurt weer ik kan daar echt niet naar luisteren, wie de fuck denkt vic wie ze is de wederopstanding van moeder theresa?
Werewolf![]()
ze heeft een 6e zintuigquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:12 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ik begrijp er niets van ze heeft iets met cees gefikst en ze voelt ivan![]()
![]()
al zal ze dat hebben, moet ze mensen juist in de waarde laten dat doet ze niet, ze denkt dat ze iedereen moet helpenquote:'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
ben is onder de indruk van doBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
spread the love ende zulksquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:14 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
al zal ze dat hebben, moet ze mensen juist in de waarde laten dat doet ze niet, ze denkt dat ze iedereen moet helpen![]()
![]()
waar heeft ze die zitten dan?, meer van ,,let us all together now[jomanda]quote:A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
zag haar op tv, vind haar echt niet knapquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:04 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
weetje.. ze zijn verblind door haar bambi uiterlijk.. maar als ze goed zouden '' LUISTEREN '' zou je haar zo doorhebben..![]()
ja dat.. eh in haar 3e oog ofzo ..geen ideequote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:15 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
waar heeft ze die zitten dan?, meer van lets us all together now[jomanda]![]()
![]()
ik krijg kriebels bij haar, ze is niet zo zachtaardigquote:'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
ben denkt bij ieder meisje, daar zit een gat inquote:A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Het is gewoon een intense trut, je wil afvallen of niet!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:10 schreef ikmoetdrieten het volgende:
ik voel met ramona mee, afvallen terwijl iedereen om je een loopt te vreten is moeilijk![]()
ik ook niet, maarja.. smaken verschillenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:15 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
zag haar op tv, vind haar echt niet knap'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Is Lalaquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:06 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Po ?
edit:onee dat is de rode.. is al een poosje geleden
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.![]()
ik zap haar vaak wegquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:16 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ik krijg kriebels bij haar, ze is niet zo zachtaardig![]()
![]()
how rudequote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:16 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Het is gewoon een intense trut, je wil afvallen of niet!![]()
Ze heeft altijd wel iets zinnig te zeggen!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:11 schreef ikmoetdrieten het volgende:
vic zeurt weer ik kan daar echt niet naar luisteren, wie de fuck denkt vic wie ze is de wederopstanding van moeder theresa?![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:12 schreef Punkman het volgende:
[..]met haar beroemde knietjes,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
het is altijd zoiets makkelijk te zeggen als je zelf dun bentquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:16 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Het is gewoon een intense trut, je wil afvallen of niet!A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Vroegahhhh maakte er nog weleens iemand een plattegrond van de slaapplaatsen..maar ja...tis niet bij te houdenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:13 schreef sjampoeh het volgende:
3 bedden in de paarse kamer...ik snap er niks meer vanHow does it feel..when you're alone and you're cold inside.![]()
omgquote:
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Die Wimpie..stoere vent
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Mee eens...valt echt niet mee hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:17 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
het is altijd zoiets makkelijk te zeggen als je zelf dun bent
vic wil wel graag aankomen, michael is al 1,3 aangekomenA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Wim in zo'n pakje met carnaval, ik zeg, doen!
net zei gabs nog, ik moet niets meer hebben anders kom ik weer aanquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:20 schreef sjampoeh het volgende:
Gabs eet ook chips dusen zij moet ram steunen
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
dun zijn is ook niet alles,ik zou wel een paar kilo aan willen komenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:17 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
het is altijd zoiets makkelijk te zeggen als je zelf dun bent![]()
Vind der echt niet leukquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Do is geen pleaser ....
Do is berekenend
Beetje kleinquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:21 schreef Ghostbuster het volgende:
https://i.gyazo.com/cff7f4196247acb3fb4e63ee9b0345e3.pngHaar
NEEEEquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:21 schreef DeNiAs het volgende:
Gabriella gaat dus bij Ramona en Rowena slapen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Do is geen pleaser ....
Do is berekenend
Manipulatief.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Do is geen pleaser ....
Do is berekenend![]()
vide ?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:21 schreef DeNiAs het volgende:
Gabriella gaat dus bij Ramona en Rowena slapenBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
dat is ookniet fijn, als je wil aankomen en het lukt niet, maar het is van de zijlijn makkelijk om te zeggen dat afvallen makkelijk is, dat is niet makkelijk [ ik kan daar over mee praten]quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:21 schreef lonneberga het volgende:
[..]
dun zijn is ook niet alles,ik zou wel een paar kilo aan willen komenA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
berekenendquote:A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
ja dat willen de programmamakers hebbenquote:A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
het is allebei niet makkelijk, daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:22 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
dat is ookniet fijn, als je wil aankomen en het lukt niet, maar het is van de zijlijn makkelijk om te zeggen dat afvallen makkelijk is, dat is niet makkelijk [ ik kan daar over mee praten]![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:25 schreef Iamjack het volgende:
Maak eens een Michelin poppetje van Wim.ach ja die is er ook nog .
![]()
![]()
ga je dat nu elk uur posten?quote:A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Ze kunnen zoveel willen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:24 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ja dat willen de programmamakers hebben![]()
nou dat is voor mij makkelijk, ik hoef daar bijna niets voor te doenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:25 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou proberen om aan te komen lijkt me fijner
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
valt echt niet mee hoor,is mijn hele leven al een strijdquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:25 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou proberen om aan te komen lijkt me fijner![]()
ik vind do niet leuk, onder voorbehoud michael wel leuk,
maar ik vind ook ramona wel leukA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:27 schreef lonneberga het volgende:
[..]
valt echt niet mee hoor,is mijn hele leven al een strijdsame here maar nu moet er weer af want buikje. Ik slik een shitload aan medicatie.
Offtopic, I know
Werewolf![]()
Had ik ook tot ik stopte met roken en meer ging eten.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:27 schreef lonneberga het volgende:
[..]
valt echt niet mee hoor,is mijn hele leven al een strijd![]()
Maak eens een Michelin poppetje van Wim.
Als je maar gelukkig bent toch.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:29 schreef Iamjack het volgende:
[..]
Had ik ook tot ik stopte met roken en meer ging eten.![]()
Een Trioquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:21 schreef DeNiAs het volgende:
Gabriella gaat dus bij Ramona en Rowena slapen![]()
![]()
Netjes van je dat je gestopt bent met roken....quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:29 schreef Iamjack het volgende:
[..]
Had ik ook tot ik stopte met roken en meer ging eten.![]()
...
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Dat is inderdaad knap .quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Netjes van je dat je gestopt bent met roken....![]()
...
![]()
Een beetje tuttig.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:34 schreef Vinamp het volgende:
Ik vind Do ondanks haar 25 jaar, behoorlijk kinderachtig![]()
Dat vind ik idd ook een minpuntje van haar en ze geilt op complimentjes en ze teast manne en dat trekt mij dan wel weer aan........quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:34 schreef Vinamp het volgende:
Ik vind Do ondanks haar 25 jaar, behoorlijk kinderachtigBehandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Al 3 jaar nu, nog steeds weleens zin, het is echt een geestelijke verslaving want smaken doet het niet!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Netjes van je dat je gestopt bent met roken....![]()
...
![]()
Nou , ik bedoel meer een ui een foto noemen, en toch kunnen uploaden als een user icon, is opvallend.quote:![]()
Wat wil je daar mee zeggen dan.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:35 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Nou , ik bedoel meer een ui een foto noemen, en toch kunnen uploaden als een user icon, is opvallend.![]()
Vind je dat raar , als ik een foto heb , kan ik geen andere foto nemen ? Waar jij op let . Ik let op de streams .quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:35 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Nou , ik bedoel meer een ui een foto noemen, en toch kunnen uploaden als een user icon, is opvallend.![]()
Ik rookte ondanks dat ik sport ook wel eens een sigaret, maar ben daar nu 6 jaar vanaf...........quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:35 schreef Iamjack het volgende:
[..]
Al 3 jaar nu, nog steeds weleens zin, het is echt een geestelijke verslaving want smaken doet het niet!Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Netjes.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik rookte ondanks dat ik sport ook wel eens een sigaret, maar ben daar nu 6 jaar vanaf...........![]()
Dat is nog steeds hoor , ik heb vanmiddag nog gekekenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:17 schreef blanket het volgende:
[..]
Vroegahhhh maakte er nog weleens iemand een plattegrond van de slaapplaatsen..maar ja...tis niet bij te houden![]()
![]()
Nee hoor, is niet mijn bedoeling, ik bedoel alleen dat Denias het trouw een foto noemt terwijl ze heel goed weet dat het een ui is, dat valt mij op, mag toch?quote:
Sorry als jullie dat kwetst, dat was niet mijn bedoeling.![]()
En als ze zo doorgaat heeft ze helemaal geen haar meer whhahahahahaquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:41 schreef DeNiAs het volgende:
Viktoria's haar is eigenlijk donker van haar eigen .![]()
Het ziet er al erg dood uit .quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En als ze zo doorgaat heeft ze helemaal geen haar meer whhahahahaha![]()
Ja en dan kleur je het en maak je er een bult volgezeken dot van.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:41 schreef DeNiAs het volgende:
Viktoria's haar is eigenlijk donker van haar eigen .
Althans zo ziet de kleur eruit.![]()
Weer wat geleerd.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh ui is usericonik zit UI te lezen de hele tijd
![]()
![]()
Je bent aardig aan het invullen voor iemand anders. Ben jij schooljuffrouw.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:41 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Nee hoor, is niet mijn bedoeling, ik bedoel alleen dat Denias het trouw een foto noemt terwijl ze heel goed weet dat het een ui is, dat valt mij op, mag toch?
Sorry als jullie dat kwetst, dat was niet mijn bedoeling.![]()
Wat maakt het uit foto of ui ?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh ui is usericonik zit UI te lezen de hele tijd
![]()
De onderkant is twee kleuren geel en witquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja en dan kleur je het en maak je er een bult volgezeken dot van.
![]()
Ik snap nog niet waar de discussie over gaat maargoedquote:I may be wrong, but it's highly unlikely.![]()
Zo ziet mijn plas er ook wel eens uit ja.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:45 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
De onderkant is twee kleuren geel en wit![]()
Viktoria heb ik misschien zolang ze er zit 3 zinnen horen praten . Zodra ik haar hoor ben ik weg.quote:![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:44 schreef mangalie het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof die bovenlip van Do naar het zonlicht groeit..![]()
![]()
Ik ook niet echt .quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik snap nog niet waar de discussie over gaat maargoed![]()
![]()
Wat is die Gabrielle fucking irritant tegen Do zeg, met dat passieve agressieve gedoeI may be wrong, but it's highly unlikely.![]()
Cees de Trees jaagt iedereen weg met zijn raar hoofd en gedrag.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:44 schreef Ranah het volgende:
met haar volgende prooi op het rokersbaknje , cees komt eraan en ze peert m
Werewolf![]()
Maak eens een Michelin poppetje van Wim.
Ik vind Ramona ook helemaal niet zo vervelendquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:29 schreef ikmoetdrieten het volgende:
ik vind do niet leuk, onder voorbehoud michael wel leuk,
maar ik vind ook ramona wel leuk
alleen als ze zoveel lawaai maakt met dat geschreeuw ,
maar verder geen verkeerde meidMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik snap hem, thanks.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dan gaan ze naar "achter" om een kroketje uit de muur te halen.![]()
Je komt hier binnenvallen en anderen de les lezen?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:44 schreef Bethsheba het volgende:
[..]
Je bent aardig aan het invullen voor iemand anders. Ben jij schooljuffrouw.![]()
Het staat hem ook allemaal ahum hahahaquote:Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
De buren toch ?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:48 schreef Ranah het volgende:
[..]
wat ik weet is dat ze in de gouden kooi, de zenderkamer de febo noemden![]()
Jaaaaaaa hahaha....Wim en niet zitten kan niet héquote:
proest hahaahhaquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dan gaan ze naar "achter" om een kroketje uit de muur te halen.team: ehmmmmm![]()
Omg deze moest ik quotenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja en dan kleur je het en maak je er een bult volgezeken dot van.
![]()
Een volgezeken vogelnest.Werewolf![]()
Laat gaan.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Je komt hier binnenvallen en anderen de les lezen?![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:48 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Het staat hem ook allemaal ahum hahahaHij kan het hebben
![]()
![]()
Beter vermaak als de streams geloof ik hé? Moet nog bijlezenquote:
Qua kleur klopt het aardig, toch?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:49 schreef sararaats het volgende:
[..]
Omg deze moest ik quoten![]()
![]()
Een volgezeken vogelnest.![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Whhahaha in z;n favo houding ook nog![]()
Heb je zwarte stenen nodig ?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:52 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Oja, loslaten.....ahummmmmmmmmmmmmmmmmmmmm handen omhoog, zalig naar boven kijkend........![]()
[youtube /youtube]A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Eerst Ivan!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat ik 'm maar heel snel mag vervangen als die Wimion vertrokken is![]()
![]()
Nee lees al lang mee .quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Je komt hier binnenvallen en anderen de les lezen?![]()
![]()
Mag ik wel in je energie staan?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Stoor mij niet....ahummmmmmmmmmmmmmm![]()
Je gaat die gewoon missen hé met wat er nu allemaal inzitquote:
was jij degene die laatst typte dat de uitspraken niet gewaardeerd werden?quote:team: ehmmmmm![]()
voor de liefhebbers, mag ik u voorstellen vicquote:A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Je bent anders zelf nu ook aardig aan het invullen /insinuerenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:44 schreef Bethsheba het volgende:
[..]
Je bent aardig aan het invullen voor iemand anders. Ben jij schooljuffrouw.
kortom: Je doet hetzelfde waar je Gooddeal van beschuldigtMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Jomandaquote:![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:55 schreef sararaats het volgende:
[..]
Omg een pareltje om in te kaderen.
Zijn hoofd past er goed bij.
Ja echt haha ik vond die ouwe groep zoveel leukerquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:54 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Je gaat die gewoon missen hé met wat er nu allemaal inzitI may be wrong, but it's highly unlikely.![]()
Wimpie zie je toch bijna nooit.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zo lang hou ik het nog wel vol![]()
![]()
???quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:54 schreef Birthmark het volgende:
[..]
was jij degene die laatst typte dat de uitspraken niet gewaardeerd werden?A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Wim ging toch eind januari of is dat al weer veranderd ?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zo lang hou ik het nog wel vol![]()
ja moest ineens weer denken aan dat filmpje met Ruud en Billy, met die voetbal schieten tegen haar kont aan, woest was ze toen die zo raak was, één van de weinige keren dat ik erg om ze moest lachenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja echt haha ik vond die ouwe groep zoveel leuker
Vind je? Ik vind dat er eindelijk weer wat leven in de brouwerij is gekomen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:54 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Je gaat die gewoon missen hé met wat er nu allemaal inzit![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:57 schreef sararaats het volgende:
[..]
Hou op. Ik pis bijna in mijn broek.![]()
Ja vind ik ookquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:58 schreef ES... het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind dat er eindelijk weer wat leven in de brouwerij is gekomen.![]()
![]()
Ik heb elke keer een nog grotere hekel aan de nieuwkomersquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:58 schreef ES... het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind dat er eindelijk weer wat leven in de brouwerij is gekomen.![]()
![]()
zou ik gewoon het programma zat zijn of zo
Dr zit een ES op de chat bij de livestreams oekquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:58 schreef ES... het volgende:
[..]
I may be wrong, but it's highly unlikely.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: