Jajaja, iedereen die denkt het juiste te doen is eigenlijk net een IS-nazi.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:23 schreef Ceberut het volgende:
In dat opzicht verschilt jouw vriendje helemaal niet zoveel van jihadisten of IS'ers. Die denken ook het juiste te doen.
Essentieel stuk uit het artikel:quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:12 schreef deedeetee het volgende:
http://nos.nl/artikel/208(...)voor-jitse-akse.html
Lijkt te bestaan zeggen deze deskundigen terecht. Want ze hebben geen idee wat het OM nog meer aan bewijs heeft. Misschien is het berichtenverkeer van deze man wel in de gaten gehouden. Misschien zijn er verklaringen van andere (mede)strijders.quote:Volgens de deskundigen zou een zaak van het Openbaar Ministerie tegen de Fries zwak zijn, omdat het belangrijkste bewijs lijkt te bestaan uit uitlatingen van Akse op Facebook en in het tv-programma EenVandaag. Daarin zei hij militanten van IS te hebben gedood.
Lekker selectief bezig en dan ook nog eens een stropop erin gooien. Helder verhaal weer.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:25 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Jajaja, iedereen die denkt het juiste te doen is eigenlijk net een IS-nazi.
Zeg dan niet van die domme dingen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:28 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Lekker selectief bezig en dan ook nog eens een stropop erin gooien.
Nee, het zijn letterlijk jouw woorden. Ik heb de bewering die jij hebt geplaatst niet gedaan.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:29 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Zeg dan niet van die domme dingen.
En niks stropop. Letterlijk jouw woorden.
Lees maar terug.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:30 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Nee, het zijn letterlijk jouw woorden. Ik heb de bewering die jij hebt geplaatst niet gedaan.
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:31 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Lees maar terug.
O nee, kan niet, want troll.
Ik hapte, jij wint.
Waar heb ik dit gezegd?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:25 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Jajaja, iedereen die denkt het juiste te doen is eigenlijk net een IS-nazi.
Ik doe een heel specifieke uitlating in een specifiek geval. Jouw bewering daarentegen is een algemene bewering.quote:Binnen ons rechtssysteem neem je het recht niet in eigen hand. Je kunt niet op eigen initiatief zomaar mensen vermoorden. In dat opzicht verschilt jouw vriendje helemaal niet zoveel van jihadisten of IS'ers. Die denken ook het juiste te doen.
Hier:quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:23 schreef Ceberut het volgende:
In dat opzicht verschilt jouw vriendje helemaal niet zoveel van jihadisten of IS'ers. Die denken ook het juiste te doen.
Hij deed waarschijnlijk hetzelfde werk als dat hij voor de Nederlandse krijgsmacht deed. Het enige verschil zal zijn is dat hij via een contact in autonome Koerdische provincies betaald kreeg in plaats van door de Nederlandse staat. Ik denk eerlijk gezegd dat we als Nederland niet veel van hem te vrezen hebben tenzij Nederland ooit in burgeroorlog vervalt. Al zou het me dan ook weer niet verbazen als hij eens een keer aan de andere kant van een gewapend conflict verschijnt en gevechtshandelingen tegen Nederlandse militairen uitvoert dat is nu weer wel een reëel risico naar mijn inzien.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:23 schreef Ceberut het volgende:
Een wandelende bom, levensgevaarlijk. Deze man denkt dat hij zomaar mensen kan vermoorden en ermee weg kan komen. Een gevaar voor Nederland. Mag zeker niet zomaar loslopen.
Maar teruggekeerde Syriegangers blijven we natuurlijk helpen ?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:23 schreef Ceberut het volgende:Wat mij betreft krijgt deze gast een fikse straf, worden zijn tegoeden bevroren, zijn paspoort ingetrokken en wordt hij onder verscherpt toezicht gezet. Een wandelende bom, levensgevaarlijk. Deze man denkt dat hij zomaar mensen kan vermoorden en ermee weg kan komen. Een gevaar voor Nederland. Mag zeker niet zomaar loslopen.
Dat enige verschil is een essentieel verschil.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:39 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hij deed waarschijnlijk hetzelfde werk als dat hij voor de Nederlandse krijgsmacht deed. Het enige verschil zal zijn is dat hij via een contact in autonome Koerdische provincies betaald kreeg in plaats van door de Nederlandse staat. Ik denk eerlijk gezegd dat we als Nederland niet veel van hem te vrezen hebben tenzij Nederland ooit in burgeroorlog vervalt. Al zou het me dan ook weer niet verbazen als hij eens een keer aan de andere kant van een gewapend conflict verschijnt en gevechtshandelingen tegen Nederlandse militairen uitvoert dat is nu weer wel een reëel risico naar mijn inzien.
Wil jij Syriegangers helpen die mensen verwond/vermoord hebben?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:42 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Maar teruggekeerde Syriegangers blijven we natuurlijk helpen ?
Ik niet, maar dat is wat we tot op heden deden. Alleen nu is het een witte man en besluit de Nederlandse staat anders te handelen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:43 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Wil jij Syriegangers helpen die mensen verwond/vermoord hebben?
ben benieuwd of het OM op dit moment zijn veiligheid garandeert. Hij zit ondergedoken..quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:12 schreef deedeetee het volgende:
http://nos.nl/artikel/208(...)voor-jitse-akse.html
dat kan niet kloppen, er wordt alleen getraind en met bommen gegooid vanuit vliegtuigen. Deze man was sluipschutter voor een Kurdische groep met zo'n 50 leden las ik en bovendien actief in Syrië (en NL alleen in Irak volgens mij).quote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:39 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hij deed waarschijnlijk hetzelfde werk als dat hij voor de Nederlandse krijgsmacht deed.
Vast niet.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:38 schreef poemojn het volgende:
[..]
ben benieuwd of het OM op dit moment zijn veiligheid garandeert. Hij zit ondergedoken..
Wat een pussyquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:38 schreef poemojn het volgende:
[..]
ben benieuwd of het OM op dit moment zijn veiligheid garandeert. Hij zit ondergedoken..
Geen idee. Hier weet je niet uit welke hoek gevaar kan komen en draag je geen wapen.quote:Op zondag 17 januari 2016 00:19 schreef Falco het volgende:
Wat een pussy. Met het bestrijden van die IS-rakkers in het Midden Oosten liep ie toch veel meer risico?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niet verder ben dan hier, dus mocht na bijlezen blijken dat ik spuit 11 ben dan zal ik mijn post wel wijzigen, maar: de regelgeving is al versoepelt. Je mag wel in een vreemde krijgsmacht meevechten, je mag alleen niet tegen Nederland vechten.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft hij niet juist laten zien dat het prima kan?
Als je moet wachten totdat de politiek hier eens tot actie over gaat, is die man 100.
Ik snap zijn pro-actieve houding wel. Hij weet dat hij wat kan doen om de wereld een stukje beter te maken en hij doet dat.
Dat dit niet mag van een overheid die daar niks mee te maken heeft, vind ik niet zo boeiend.
hoe dan?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:38 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Tsja, was te verwachten, kijk maar hoe in de jaren '30 de Nederlanders die tegen de fascisten in Spanje hadden gevochten werden behandeld bij hun terugkeer.
De kans dat je omgemaaid wordt in het Midden Oosten is vele malen groter dan in Nederland. Statistieken bewijzen dit ook. Hij is dus gewoon een laffe haas.quote:Op zondag 17 januari 2016 00:46 schreef poemojn het volgende:
[..]
Geen idee. Hier weet je niet uit welke hoek gevaar kan komen en draag je geen wapen.
Maar misschien wil hij alleen niet continu op tv. 😉
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |