SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AgendaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Ik had die schop dus ff gemist,had alleen de uitzending gezien dat Ivan het las in de krant en dat de hond wegging(en Waaif)quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:27 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Hebben ze het zo gemonteerd, dat die hond heeft geschopt?![]()
Do kan geen kleuren aanhouden.
Dan voelt ze zich net een paaseitje.
Ze gaat dan ook een ander shirt aandoen.
![]()
![]()
Vanwaar die TT?
Hadden ze het er net over?
enne: weet iedereen nou al dat Bas en Do elkaar kussen ?My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Nee mijn moeder had het eroverquote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:32 schreef puzziepie het volgende:
Vanwaar die TT?
enne: weet iedereen nou al dat Bas en Do elkaar kussen ?I may be wrong, but it's highly unlikely.![]()
Ahh okequote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee mijn moeder had het erover
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Mannen op een bepaalde leeftijd zouden geen hoodies moet willen ook meer.I may be wrong, but it's highly unlikely.![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:36 schreef Koekiebakkie het volgende:
Wim:Ik ging echt als een beest tekeer joh met dat ding.Alle shampooflessen van de muur af HAHAHAHA![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:40 schreef Ebinas het volgende:
Wim heeft nog nooit iemand een klap verkocht.
Hij is best netjes en braaf.
I may be wrong, but it's highly unlikely.![]()
Wel veel klappen gehad?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:40 schreef Ebinas het volgende:
Hij is best netjes en braaf.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Misschien 1 keerquote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:40 schreef Ebinas het volgende:
Hij is best netjes en braaf.![]()
Wim krijgt inderdaad een grote mond, ook in de centraals.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Die Wim is opeens heel stoer enzo sinds zijn pest actie![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En ;n paar keer van de commode gevallen, al dan niet expres
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Fok zou een paar dikkop smileys moeten maken voor Utopia![]()
![]()
Rowena: het staat heel mooi, ook van achter.
Je ziet duidelijk dat het een damesmodel is. Maar goed.Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor![]()
+1.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En als ze niet investeren ?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:51 schreef Ebinas het volgende:
Ze krijgen pp 100 basisloon en 100 investeringskosten![]()
Het is een en al spierbal .quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat trainen heeft wel geholpen,wat een spierballen...![]()
Wim: lekker fantasy, daar hou ik van..Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor![]()
Bas verteld net aan Ramona dat er iets tussen hem en Do speeltquote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:32 schreef puzziepie het volgende:
Vanwaar die TT?
enne: weet iedereen nou al dat Bas en Do elkaar kussen ?
Ram vind het een beetje gek omdat er buiten ook iemand is,Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: