SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AgendaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Ik had die schop dus ff gemist,had alleen de uitzending gezien dat Ivan het las in de krant en dat de hond wegging(en Waaif)quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:27 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Hebben ze het zo gemonteerd, dat die hond heeft geschopt?![]()
Do kan geen kleuren aanhouden.
Dan voelt ze zich net een paaseitje.
Ze gaat dan ook een ander shirt aandoen.
![]()
![]()
Vanwaar die TT?
Hadden ze het er net over?
enne: weet iedereen nou al dat Bas en Do elkaar kussen ?My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Nee mijn moeder had het eroverquote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:32 schreef puzziepie het volgende:
Vanwaar die TT?
enne: weet iedereen nou al dat Bas en Do elkaar kussen ?I may be wrong, but it's highly unlikely.![]()
Ahh okequote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee mijn moeder had het erover
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Mannen op een bepaalde leeftijd zouden geen hoodies moet willen ook meer.I may be wrong, but it's highly unlikely.![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:36 schreef Koekiebakkie het volgende:
Wim:Ik ging echt als een beest tekeer joh met dat ding.Alle shampooflessen van de muur af HAHAHAHA![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:40 schreef Ebinas het volgende:
Wim heeft nog nooit iemand een klap verkocht.
Hij is best netjes en braaf.
I may be wrong, but it's highly unlikely.![]()
Wel veel klappen gehad?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:40 schreef Ebinas het volgende:
Hij is best netjes en braaf.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Misschien 1 keerquote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:40 schreef Ebinas het volgende:
Hij is best netjes en braaf.![]()
Wim krijgt inderdaad een grote mond, ook in de centraals.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Die Wim is opeens heel stoer enzo sinds zijn pest actie![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En ;n paar keer van de commode gevallen, al dan niet expres
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Fok zou een paar dikkop smileys moeten maken voor Utopia![]()
![]()
Rowena: het staat heel mooi, ook van achter.
Je ziet duidelijk dat het een damesmodel is. Maar goed.Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor![]()
+1.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En als ze niet investeren ?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:51 schreef Ebinas het volgende:
Ze krijgen pp 100 basisloon en 100 investeringskosten![]()
Het is een en al spierbal .quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat trainen heeft wel geholpen,wat een spierballen...![]()
Wim: lekker fantasy, daar hou ik van..Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor![]()
Bas verteld net aan Ramona dat er iets tussen hem en Do speeltquote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:32 schreef puzziepie het volgende:
Vanwaar die TT?
enne: weet iedereen nou al dat Bas en Do elkaar kussen ?
Ram vind het een beetje gek omdat er buiten ook iemand is,Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
er speelt wel iets tussen do en bas zegt hij, het is alleen niet de plaatst ervoor
ramona snapt het en : je hebt natuurlijk ook iemand buiten...
bas zwijgt stil![]()
Bonken met orks ja?quote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
bas wil niet dat mensen zich ermee bemoeien
van Ra voelt hij die bemoeienis niet
die krijgt mensen bij zich of zij het er zwaar mee heeft, zij wil alleen maar steunen
mooi van je zegt bas![]()
Bas wi l zich zelf niet verliezen en gisteren was dat wel het gevalWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wim leunt"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Ramona Volgens mij heb ik een 3e oog, nou je kan wel 100 ogen kwijt op dat hoofd
Ik geloof Bas wel.
Ramona net over hoe ze met Bas om moet gaan van Doos. (oid)
Bas: maar daar heeft zij niks over te zeggenStop crying about being a doormat and get the hell off the floor![]()
wat maken ze een poespas voor een foto zeg ppffffWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wtf is fajaquote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Vraag me af of Ramona dat zelf verzonnen heeft.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:13 schreef kkka3 het volgende:
Ik geloof Bas wel.
Ramona net over hoe ze met Bas om moet gaan van Doos. (oid)
Bas: maar daar heeft zij niks over te zeggen![]()
Doos gooit even het privéleven van haar ex op de stream
Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor![]()
Ik was ook verplicht het woordenboek erbij te pakken.quote:
http://www.mijnwoordenboek.nl/dialect/Amsterdamse%20straattaal![]()
Borsten Melkzwabbersquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:25 schreef Iamjack het volgende:
[..]
Ik was ook verplicht het woordenboek erbij te pakken.
http://www.mijnwoordenboek.nl/dialect/Amsterdamse%20straattaal
Borsten kwarktassen
Borsten Spiegeleitjes
Borsten Zuignoppen
![]()
![]()
Als ik het zo hoor weet ik niet waar Bas mee bezig is. Als ik Do zo hoor is ze nog te veel bezig met haar ex, en dat is echt een NO GO voor het opbouwen van een relatie.Allemaal cabaretteketet!![]()
Bas heeft het virus te pakken verliefdheid, hij wordt er zwak door en een poeplap die over zich heen laat lopen, zoals hij zelf al zegt. Do is een flirt en levensgevaarlijk.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:27 schreef freaky40 het volgende:
Als ik het zo hoor weet ik niet waar Bas mee bezig is. Als ik Do zo hoor is ze nog te veel bezig met haar ex, en dat is echt een NO GO.![]()
Gaat lekker op FOK vandaag, moest er weer opnieuw in kon niet posten door die stomme reclame
Row vraagt wanneer het zonnebrillen weer isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb het niet goed gevolgd gisteravond maar ik hoorde Do zeggen dat ze apart gaan slapen voor nu, tegen Rob ?? Kreeg er een heel naar gevoel bij.![]()
Michael is blij dat zijn oma dood is, kan ze zich niet meer met zijn haren bemoeienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Michael wil niet op vrouwen WC's die zijn smeriger dan heren wcs zegt hijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik sta in de lurksstand en luister naar Do.
Wat klopt er niet aan haar verhaal: Ze kent die ex al vanaf haar 16e, kreeg toen een relatie met hem. Die duurde ruim 4 jaar. Ze wilde zich eik laten bezwangeren.![]()
Ze is nu 25, maar vertelt dat ze vorig jaar zomer nog met hem was, uitgemaakt en daarna naar Barcelona vertrokken.
Ik mis 4 jaar of begrijp ik het verkeerd?“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
addblock installeren ? eh je vorige berichtquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:33 schreef Dotteke het volgende:
Michael is blij dat zijn oma dood is, kan ze zich niet meer met zijn haren bemoeien![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:33 schreef beequeen het volgende:
Wat klopt er niet aan haar verhaal: Ze kent die ex al vanaf haar 16e, kreeg toen een relatie met hem. Die duurde ruim 4 jaar. Ze wilde zich eik laten bezwangeren.![]()
Ze is nu 25, maar vertelt dat ze vorig jaar zomer nog met hem was, uitgemaakt en daarna naar Barcelona vertrokken.
Ik mis 4 jaar of begrijp ik het verkeerd?Dat heb jij heel goed gezien Beequeen . Raar verhaal .
![]()
Volgens mij is het zo dat Bas & Do in die caravan blijven slapen, totdat er een tent/yurt komt buiten waar meerdere mensen in kunnen slapen. Maar ik denk dat ze dat pas doen als het een klein beetje beter weer is...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:30 schreef Iamjack het volgende:
Ik heb het niet goed gevolgd gisteravond maar ik hoorde Do zeggen dat ze apart gaan slapen voor nu, tegen Rob ?? Kreeg er een heel naar gevoel bij.![]()
Dacht dat ze t over een ander had die ze niet via de app wou uitmaken ? Ben weggezaptquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:33 schreef beequeen het volgende:
Ik mis 4 jaar of begrijp ik het verkeerd?![]()
![]()
Ik heb niet meegekregen dat Barcelona vorig jaar was, zei ze dat zo specifiek?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:34 schreef DeNiAs het volgende:
[..]Dat heb jij heel goed gezien Beequeen . Raar verhaal .
![]()
Dankje dat maakt het een stuk duidelijkerquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:34 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo dat Bas & Do in die caravan blijven slapen, totdat er een tent/yurt komt buiten waar meerdere mensen in kunnen slapen. Maar ik denk dat ze dat pas doen als het een klein beetje beter weer is...![]()
![]()
Ze kent hem vanaf haar 16de dat kan, het is niet gezegt dat ze gelijk verkering hebben gekregen toen ze 16 was maar later.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:33 schreef beequeen het volgende:
Ik mis 4 jaar of begrijp ik het verkeerd?![]()
Ja.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:35 schreef mootie het volgende:
Ik heb niet meegekregen dat Barcelona vorig jaar was, zei ze dat zo specifiek?
Ze heeft ook verteld dat ze het rond kerst vorig jaar heeft uitgemaakt, vandaar dat ze zo slecht eet.
Toen schijnt haar eetprobleem begonnen te zijn.
Ze liegt alles aan elkaar, wat een mens.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ik zou me rot schamen zonder geld de eerste date, maar bij Gabs zou ik ook zeggen: Ik heb geen geld doekoe faja, zonder schaamte.![]()
Is die - woordgebruik onnodig - nog steeds daar? Ik had gehoopt dat ie uit Utopia geschopt werd wegens dierenmishandeling en manipulatie.
Jammer genoeg ben ik maar een gefrustreerde doos en niet JdM.
[ Bericht 7% gewijzigd door Ebinas op 15-01-2016 13:01:53 ]Werewolf![]()
Ze liegen daar allemaal..............list en bedrog...........quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja.
Ze heeft ook vertelt dat ze het rond kerst vorig jaar heeft uitgemaakt, vandaar dat ze zo slecht eet.
Toen schijnt haar eetprobleem begonnen te zijn.
Ze liegt alles aan elkaar, wat een mens.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Vanmorgen zei ze 1130 later zei ze 1200 uur, maar dat hebben ze ook niet gered, ze hebben uren nodig om zich klaar te maken voor de foto ppfffquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ivan komt weer meer in beeld na puppygate?Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Hij wilde profvoetballer worden, daar was hij op zijn 16e mee bezig. Hij is toen gestopt omdat zij al zijn tijd in beslag nam.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:37 schreef danaqui het volgende:
Ze kent hem vanaf haar 16de dat kan, het is niet gezegt dat ze gelijk verkering hebben gekregen toen ze 16 was maar later.
Ik heb echt heel goed geluisterd.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
![]()
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij wilde profvoetballer worden, daar was hij op zijn 16e mee bezig. Hij is toen gestopt omdat zij al zijn tijd in beslag nam.
Ik heb echt heel goed geluisterd.![]()
![]()
Oke dat miste ik dat stukje, ja dan is het indd heel raar allemaal.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij wilde profvoetballer worden, daar was hij op zijn 16e mee bezig. Hij is toen gestopt omdat zij al zijn tijd in beslag nam.
Waarschijnlijk ook een vriendje die loog.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, helaas hij zit er nog hij wordt in beeld gebracht als hij liefdevol met de diertjes bezig is, verder zie he hem weinigquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:38 schreef sararaats het volgende:
Is die -edit- nog steeds daar? Ik had gehoopt dat ie uit Utopia geschopt werd wegens dierenmishandeling en manipulatie.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ebinas op 15-01-2016 13:02:15 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt, een pathologische leugenaar volgens Do.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:41 schreef Iamjack het volgende:
Waarschijnlijk ook een vriendje die loog.
Wie is hier nou de leugenaar? Ik weet het wel.
Terug in lurkstand.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Is dat normaal in België, iemand een -knip- noemen?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:38 schreef sararaats het volgende:
Is die -knip-nog steeds daar? Ik had gehoopt dat ie uit Utopia geschopt werd wegens dierenmishandeling en manipulatie.
[ Bericht 2% gewijzigd door Ebinas op 15-01-2016 13:04:27 ]![]()
Denk het ook, soort overbrugging tot die tijd. Ivan had het ook over dat ie het wel oke vond maar nog niet, ofzoquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:34 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo dat Bas & Do in die caravan blijven slapen, totdat er een tent/yurt komt buiten waar meerdere mensen in kunnen slapen. Maar ik denk dat ze dat pas doen als het een klein beetje beter weer is...![]()
Cees heeft Marleen nog even gebeld, hij heef fruit besteldWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier doen ze dat toch ookquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Is dat normaal in België, iemand een -knip- noemen?
[ Bericht 1% gewijzigd door Ebinas op 15-01-2016 13:04:42 ]![]()
cees heeft fruit bijbesteld
row vindt het heeeel vervelend dat boodschappen doen en dan dit erbij en dan dat![]()
Row is helemaal blij met Cees omdat hij fruit besteld heeft, lekker druifjes en manderijntjes zegt CeesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ach ze noemen ons toch ook kaaskoppen, ik zie er geen kwaad in hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Is dat normaal in België, iemand een -knip- noemen?
[ Bericht 1% gewijzigd door Ebinas op 15-01-2016 13:04:58 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze wordt steeds gekker. En minder onzekerquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:42 schreef sjampoeh het volgende:
Do verteld even genante momentjes van haar moeder op date![]()
Doos vindt alles ook "awkward"Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor![]()
Van de week viel het me nog op dat er een enorme berg fruit lag.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:45 schreef Dotteke het volgende:
Row is helemaal blij met Cees omdat hij fruit besteld heeft, lekker druifjes en manderijntjes zegt Cees![]()
Er zijn zo veel dingen niet normaalquote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Gaat natuurlijk best snel met 15 man?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Van de week viel het me nog op dat er een enorme berg fruit lag.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet?? Ik wel hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:45 schreef danaqui het volgende:
[..]
Zal daar ook niet zijn, snap niet dat je dat vraagt an saartje"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Ik vind het behoorlijk denigrerend en vroeg me af of ze doorheeft dat het niet de meest nette uitdrukking is.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:45 schreef danaqui het volgende:
[..]
Zal daar ook niet zijn, snap niet dat je dat vraagt an saartje![]()
We moeten op Cees letten, zegt Rowena
Hij an het niet zo goed met de boys
Travastietje gaat vanavond met hem koken
Ramona zegt dat Cees dat wel heel leuk vindtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hahaha,sta ook even raar te kijken,die Saartje tochquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Is dat normaal in België, iemand een kebabvreter noemen?![]()
Dát is pas awkward om te kijken, is zelfs utopia niks bij.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:47 schreef DKUp het volgende:
Do en Rob hebben het over From Russia With Love (RTL 5)![]()
![]()
Er zijn meer uitspraken denigrerend, zeker hier en daar hoor ik je niet over.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het behoorlijk denigrerend en vroeg me af of ze doorheeft dat het niet de meest nette uitdrukking is.![]()
Iemand die er zo uit ziet als Vic kan zich nooit netjes kleden.
Vies lijf met die gore tattooes en die rare haren en die gekke kop er boven
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
The mootie we need but dont deserve kan hier ook niet 24/7 zijn hequote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:49 schreef danaqui het volgende:
[..]
Er zijn meer uitspraken denigrerend, zeker hier en daar hoor ik je niet over.![]()
![]()
Attentie, Ivan op 2 hij mag weer ff in beeldWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik herkende het momentje over die moeder die dat meisje wilde tongzoenenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:49 schreef Urb het volgende:
[..]
Dát is pas awkward om te kijken, is zelfs utopia niks bij..
Wat een gare shit was dat![]()
.
SOONY![]()
Bjorn weer miepen over CeesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Cees had blijkbaar weer een keer of 4 gezegd dat de foto om 12 uur zou worden gemaakt. Wat dus niet kon, omdat Gina een klant heeft.quote:![]()
Het is fok, -knip- valt nog reuze mee.quote:
[ Bericht 1% gewijzigd door Ebinas op 15-01-2016 13:05:36 ]![]()
datte dusquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:52 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Het is fok, -knip- valt nog reuze mee.
[ Bericht 1% gewijzigd door Ebinas op 15-01-2016 13:05:45 ]![]()
Ik heb es stukje gezien met 2 van die Twente boerkes, die Russische meisjes beledigde hun en hun moeders en wilden niks van ze weten, liever Amsterdam in waar ze ook nog helemaal heengebracht werden.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik herkende het momentje over die moeder die dat meisje wilde tongzoenen.
Wat een gare shit was dat![]()
.
![]()
![]()
Zou dat verhaal van Do gewoon uit de Linda komen?
http://www.lindanieuws.nl(...)rankje-terugbetalen/![]()
Laten we vooral doen alsof het reuzenormaal is.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:52 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Het is fok, -knip- valt nog reuze mee.
[ Bericht 1% gewijzigd door Ebinas op 15-01-2016 13:05:56 ]![]()
Laten we vooral eens morgen met ons andere been uit bed stappen!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Laten we vooral doen alsof het reuzenormaal is.![]()
![]()
Bjorn is cool, Bjorn is the man, Bjorn is a laddy killer, Bjorn is Hype.........
Bjorn is helemaal niets van dat alles, Bjorn is een knulletje met een te grote bek in de buitenwereld is het een kneusje.........Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Bjornquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:54 schreef utopia2.0 het volgende:
Bjorn is cool, Bjorn is the man, Bjorn is a laddy killer, Bjorn is Hype.........
Bjorn is helemaal niets van dat alles, Bjorn is een knulletje met een te grote bek in de buitenwereld is het een kneusje.........![]()
Die heeft echt een hele verkeerde kijk op zichzelf.![]()
Ik vind -knip- dan vriendlijker klinken
[ Bericht 18% gewijzigd door Ebinas op 15-01-2016 13:06:10 ]I may be wrong, but it's highly unlikely.![]()
en hij verdient een publieksstem en een plekje op de bank,naast Wim en Robbie.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:54 schreef utopia2.0 het volgende:
Bjorn is helemaal niets van dat alles, Bjorn is een knulletje met een te grote bek in de buitenwereld is het een kneusje.........![]()
Of kebab verorberaarquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik vind -edit- dan vriendlijker klinken
[ Bericht 1% gewijzigd door Ebinas op 15-01-2016 13:08:18 ]"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Ook in de grotemensenwereld waant hij zich heel wat.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:54 schreef utopia2.0 het volgende:
@Bjorn_Official
Acteur | Presentator | Model | Entertainer | Dj | Party fotografie | Gezellig | Vindingrijk![]()
Het is niet weggeëdit, dus dit soort uitspraken is toegestaan?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:55 schreef Ebinas het volgende:
Discussie rondom kebabvreter kan stoppen.
Punt is opgepakt![]()
Daarbij eten hollanders ook kebabquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik vind Donervreter dan vriendlijker klinken![]()
Was trouwens grapje, wil er niet over doorgaan of zo...
Maar eigenlijk zie je ze nooit zoiets maken in de loods. Wel bestellen ze sushi maar nooit een doner of kebab of shoarma![]()
Oh zeker een publieksstem, wat gaat hij daarvan over de zeik zijnquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:56 schreef lonneberga het volgende:
[..]
en hij verdient een publieksstem en een plekje op de bank,naast Wim en Robbie.![]()
![]()
Dat hij zich zo laat gaan tegen een oudere man........Cees is natuurlijk ook niet de gemakkelijkste, maar laat Bjorn een ander slachtoffer zoeken, Bas bijvoorbeeld, maar dat durft meneertje niet............quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:56 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Bjorn![]()
Die heeft echt een hele verkeerde kijk op zichzelf.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Kebabenz vind ik persoonlijk niks. Maar Jankmuil vind ik daarentegen doodnormaalquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:49 schreef danaqui het volgende:
[..]
Er zijn meer uitspraken denigrerend, zeker hier en daar hoor ik je niet over.
Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor![]()
Krijgen we Ramona weer te zien in de streamlocks....Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
en natuurlijk Cees de schuld weer geven,zo voorspelbaar die loserquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:57 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Oh zeker een publieksstem, wat gaat hij daarvan over de zeik zijn![]()
![]()
Er word wel meer geroepen Mootie, je kunt je natuurlijk overal druk over maken.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is niet weggeëdit, dus dit soort uitspraken is toegestaan?
Laat gaan joh.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Het doet hem niets hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:57 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Oh zeker een publieksstem, wat gaat hij daarvan over de zeik zijn
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:58 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Kebabenz vind ik persoonlijk niks. Maar Jankmuil vind ik daarentegen doodnormaal![]()
![]()
![]()
Off: Ik ga even vissen(snoeken).
On: Hoop op leuke streams als ik terugkom.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
En eergister nog janken omdat het in December uit gemaakt is die relatie.... dat wijf liegt dequote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:35 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Dacht dat ze t over een ander had die ze niet via de app wou uitmaken ? Ben weggezapt
hele boel bij elkaar
Edit: Spuit 4711![]()
Jankmuil kan beter omgedoopt worden in Zeikmuil.
Heel de dag alleen maar zeiken over andere mensen
SOONY![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:01 schreef Ghostbuster het volgende:
Do deelt mee dat ze stijve tepels heeft #breakingnews
SOONY![]()
Nou nou nou..quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:01 schreef Iamjack het volgende:
Zit dat schapenvest van Ivan vast aan zijn lijf?"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Ja dat is echt Bizawwwrrrrquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:02 schreef DKUp het volgende:
Jankmuil kan beter omgedoopt worden in Zeikmuil.
Heel de dag alleen maar zeiken over andere mensen![]()
Het zijn Wim zijn weken om te sjaaien of zo?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Oh daar gaan ze allemaal"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Het zijn Wim zijn weken om te sjaaien of zo?![]()
Wim had in zijn brieven gelezen dat hij meer zichtbaar moet zijn. Nou daar is hij hard mee bezig.![]()
Bjorn zei vd week ook al dat er heel veel mensen op markten naar hem toekomen dat ze vinden dat ie Cees niet zo moet pesten maar die zien het volgens Bjorn stuk voor stuk verkeerd!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:59 schreef lonneberga het volgende:
[..]
en natuurlijk Cees de schuld weer geven,zo voorspelbaar die loser
Echt die gast, dit moet hij toch spelen... toch... TOCH?![]()
![]()
Door dikker te worden?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:03 schreef doodmoe het volgende:
[..]![]()
Wim had in zijn brieven gelezen dat hij meer zichtbaar moet zijn. Nou daar is hij hard mee bezig."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Ah, vandaar dat Wim plots 'een mening'(quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:03 schreef doodmoe het volgende:
[..]![]()
Wim had in zijn brieven gelezen dat hij meer zichtbaar moet zijn. Nou daar is hij hard mee bezig.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
) heeft.
Gay best friends be like...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:04 schreef freaky40 het volgende:
Wim met zijn blote mannen klauwen om de nek van Vic....![]()
Zal me niks verbazen als hij ook door achter gepoked is om eens wat meer te "ondernemen", ofzoquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat Wim plots 'een mening'(![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
) heeft.
![]()
ik vrees dat hij echt zo isquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:03 schreef Urb het volgende:
[..]
Bjorn zei vd week ook al dat er heel veel mensen op markten naar hem toekomen dat ze vinden dat ie Cees niet zo moet pesten maar die zien het volgens Bjorn stuk voor stuk verkeerd!
Echt die gast, dit moet hij toch spelen... toch... TOCH?![]()
![]()
Ja, Vic ging niet voor Jan Lul eerder deze week 's avonds een blokje met hem om. ( Kwam niks zinnigs uit)quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:05 schreef Urb het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als hij ook door achter gepoked is om eens wat meer te "ondernemen", ofzoOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat gezwiep met dat hoofd dan.quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En eergister nog janken omdat het in December uit gemaakt is die relatie.... dat wijf liegt de
hele boel bij elkaar
Edit: Spuit 4711![]()
![]()
Ik zie haar meestal met haar pruillipje dus zo vaak zien we van haar geen brede glimlachquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat gezwiep met dat hoofd dan.![]()
![]()
Dus als ik het goed begrijp heeft Wim ,Ivan helemaal niet (meer)nodig om zich een beetje het mannetje te voelen.
Hij is dikke vriendjes met Ben,Björn en Rob,en voelt zich hierdoor sterk staan.![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:09 schreef lonneberga het volgende:
Dus als ik het goed begrijp heeft Wim ,Ivan helemaal niet (meer)nodig om zich een beetje het mannetje te voelen.
Hij is dikke vriendjes met Ben,Björn en Rob,en voelt zich hierdoor sterk staan.![]()
![]()
![]()
![]()
Moet Gabs niet op de foto?
Nog een reden dat Ivan wel weg kan gaan dus.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:09 schreef lonneberga het volgende:
![]()
Ik hoorde gister iets van wil niet met wiri haar op de fotoquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Moet Gabs niet op de foto?![]()
![]()
En Markiequote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:09 schreef lonneberga het volgende:
En dan Wim als leiderquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:10 schreef Urb het volgende:
[..]
Nog een reden dat Ivan wel weg kan gaan dus.![]()
![]()
Alles om de verhaallijn richting Ivan's vertrek te duiden door Febo...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:09 schreef lonneberga het volgende:
Hij is dikke vriendjes met Ben,Björn en Rob,en voelt zich hierdoor sterk staan.Allemaal cabaretteketet!![]()
quote:
Of mss is pony stand-in op foto voor Gabs, en shoppen ze haar er later overheen.Ja Mark vooral, en voorheen Nicole door hun gezamelijke "v ijand" Bas waar ze stikjaloers op lijken.quote:![]()
Die heeft ze niet nodig. Net als Cees, die moet ze ook niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:10 schreef Iamjack het volgende:
Do valt niet goed in smaak bij de vrouwen.Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor![]()
Ach goed zijn imago moet echt goed gemaakt worden, Pony bij op de fotoquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Wim het debiele broertje van ons allemaal![]()
![]()
Ik ook en toch blijf ik hoop houden.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Nee vrouwen hebben Do wel door als type![]()
Maar dat afkraken op uiterlijk is niet nodig, Do ziet er gewoon goed uit.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Die bek is echt wel een pose.![]()
Duidelijk. Vind het zo'n nepmeid, jammer dat Bas eraan verslingerd is geraakt.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Dacht dat ze Cees wel mocht hoor. Is toch ook kamp Bas dus die krijgt ze er bij.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:16 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Die heeft ze niet nodig. Net als Cees, die moet ze ook niet.Allemaal cabaretteketet!![]()
Die mond is echt geen pose haar tandjes staan gewoon naar vorenI may be wrong, but it's highly unlikely.![]()
Jij bent toch ook een vrouw?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:17 schreef Iamjack het volgende:
[..]
Ik ook en toch blijf ik hoop houden.
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:18 schreef Iamjack het volgende:
[..]
Maar dat afkraken op uiterlijk is niet nodig, Do ziet er gewoon goed uit.Iets een pose is afkraken? Oké.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:18 schreef Iamjack het volgende:
[..]
Maar dat afkraken op uiterlijk is niet nodig, Do ziet er gewoon goed uit.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Twinning = boring![]()
Oeps.quote:
Nee, ik had jou waarschijnlijk niet moeten quoten.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[..]
Iets een pose is afkraken? Oké.![]()
Nep is niet goedquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:18 schreef Iamjack het volgende:
[..]
Maar dat afkraken op uiterlijk is niet nodig, Do ziet er gewoon goed uit.Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor![]()
Nep is goedkoop...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als Bas erbij is doet ze aardig. Maar da's ook nep. Denk ik he :-)quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dacht dat ze Cees wel mocht hoor. Is toch ook kamp Bas dus die krijgt ze er bij.Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor![]()
quote:![]()
Ben benieuwd.
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
![]()
Hij zou weer helemaal de oude kunnen worden.
Iedere dag gaat hij wat beter.
Hij is nog wankel en is bezig met leren lopen en doen.
Meneer vraagt zich af of ze niet te snel gaan (als hij terugkomt)![]()
Vogelopvang loopt de boel weer te rekken...onzeker over de stabiliteit van de beesten.Allemaal cabaretteketet!![]()
Hondje weg en eendjes komen terug, nuja wss wel toeval maar kijk er wel naar uit om die 2 weer te zien rondstruinen en hobbelen.![]()
![]()
We kunnen die eend beter Dagobert Duck noemen.
Duurste eenden van de wereld ondertussen doordat alle partijen bang zijn voor druk van buitenaf.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
MEneer vraagt Bas wat hij ervan vindt.
Bas wil dat hij beter wordt.
Als dat dan nog tijd nodig heeft in de opvang en hem dan nog wat beter af te kunnen leveren, dan uhh
Meneer denkt dat hij daar ook wat meer rust heeft en intensievere begeleiding heeft![]()
Ha ja.. dat dacht ik dus ook.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Echt een vermogen waard die eend inmiddelsIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
Denk meer de vogelopvang an sich...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
We kunnen die eend beter Dagobert Duck noemen.Allemaal cabaretteketet!![]()
Je vraagt wel erg veel. De man zit nogal moeilijk in zijn tijd, zeker nu hij de loods op moet meten, omdat dat makkelijk is om te bepalen hoeveel mensen er bij een LidL in kunnen. Wat overigens al 2 jaar vaststaat op maximaal 250quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat er nog wat met die hot tub gebeuren of is Wim druk met .... zitten, hangen, leunen?![]()
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Project van Bjorn en Wim..quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat er nog wat met die hot tub gebeuren of is Wim druk met .... zitten, hangen, leunen?
Bjorn: Verkeerd begrepen deals.. boze leveranciers
Wim: Halverwege rustigere hangplek gevonden
Tja..Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
![]()
Ik heb ook hoodies maar als ik zie hoe dat eruit ziet op de stream
Ze hadden beter eendenborst kunnen eten met kerst...en voor het geld 137 andere eenden adopteren.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Echt wel......quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Die bek is echt wel een pose.
![]()
![]()
Die uitspraak was niet vriendelijk dat geef ik toe.
Maar eigenlijk ben ik nog steeds de enige? Fok!er die in Utopia was.
Ik zal het niet meer doen.Werewolf![]()
Dat had ik al lang verwacht... Niemand die na een maand afwezigheid het verschil ziet.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:30 schreef formule het volgende:
Gewoon de zieke eend inwisselen voor een gezonde eend die erop lijktIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
Volgende week Duck en Face pas terug want meneer gaat eerst nog even op vakantie...van de centen van...Allemaal cabaretteketet!![]()
Nee, er zijn verschillende mensen geweest.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:30 schreef sararaats het volgende:
Die uitspraak was niet vriendelijk dat geef ik toe.
Maar eigenlijk ben ik nog steeds de enige? Fok!er die in Utopia was.
Ik zal het niet meer doen.![]()
Ome Jan Johnquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:30 schreef freaky40 het volgende:
Volgende week Duck en Face pas terug want meneer gaat eerst nog even op vakantie...van de centen van...![]()
![]()
Ik moet zo lachen om die chat naast de stream, die lui laten zich zo heerlijk opnaaien
Ah ok.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, er zijn verschillende mensen geweest.Werewolf![]()
De vide?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:28 schreef Ebinas het volgende:
Duck heeft een vlak stuk om te lopen en warmte nodig (waar hij zijn rust heeft).“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mee eens, het is een mooie dame, de mooiste in de loods, maar haar houding vind ik niet leukquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:18 schreef Iamjack het volgende:
[..]
Maar dat afkraken op uiterlijk is niet nodig, Do ziet er gewoon goed uit.![]()
Eerst zien dan gelovenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:26 schreef Urb het volgende:
Hondje weg en eendjes komen terug, nuja wss wel toeval maar kijk er wel naar uit om die 2 weer te zien rondstruinen en hobbelen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan zijn wij hier nog engeltjesquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik moet zo lachen om die chat naast de stream, die lui laten zich zo heerlijk opnaaien![]()
Maar herken het wel, als je bv actieve twitch chats (game streams) ziet omg dan zijn we hier op fok! nog zeer beschaafd.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: