abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162473304
Zoek anders eens contact met de 2 jongens van dit kanaal?
pi_162479537
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 16:45 schreef lampjespizza het volgende:

[..]

Ja, daar heb je wel gelijk. Misschien gebruik ik het hele transgender meer als een excuus om vrouwendingen te doen.
Dan doe je toch lekker die vrouwendingen? Ik ben een meisje, ik weet dat van mezelf. Maar ik draag nooit jurken of rokjes. Ik maak me niet op en ik doe liever mee met de jongens. Ik had mijn haar kort geknipt en vandaag zeiden ze op mijn werk dat ik eruit zag als een jongen, stiekem toch wel leuk. Wat boeit jou het als mensen er raar van opkijken? Als jij je lekker wilt make-uppen en een leuk vrouwenkledingstuk aan wilt doen dan doe je dat toch lekker?
heroes always get remembered but you know legends never die.
pi_162488003
Uiteindelijk werkt het toch het beste om jezelf te zijn. Dat is voor jezelf het makkelijkst maar anderen gaan je daardoor ook leuker vinden. Je zal wel last gaan krijgen van mensen die transgenders niet willen accepteren, maar fuck them! Er zijn wel degelijk mensen die je wel willen nemen zoals je bent.

Ik hoop dat je een manier vindt om je minder te laten leiden door schaamte en angst en dat je je comfortabel gaat voelen om wie je bent. ^O^
  woensdag 25 mei 2016 @ 22:28:17 #79
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_162501810
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 15:56 schreef fathank het volgende:
Aangeleerd gedrag omdat je tussen de vrouwen bent opgegroeid maakt je nog niet gelijk een transgender.
Ehm, ik ben ook tussen de vrouwen opgegroeid maar dat heeft me nu niet echt vrouwelijke trekjes opgeleverd. En met mij weet ik hoe veel lui. Denk dat TS wel degelijk vanuit zichzelf die behoeftes heeft.
  woensdag 25 mei 2016 @ 22:59:48 #80
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_162503026
Ik zag dit voorbij komen op facebook. Misschien kun je er wat mee of kun je er vragen of er wat soortgelijks bij jou in de buurt is?

quote:
Worstel jij ook wel eens met jouw gender of seksuele geaardheid? Is het moeilijk om er met mensen in jouw omgeving over te praten? Om jezelf er okay mee te voelen? Brengt je gender of seksuele geaardheid dilemma’s met zich mee waardoor je vastloopt? Sta je onder druk door loyaliteitsgevoelens, geheimhouding of dreiging? Of heb je even behoefte aan specifieke informatie of aan praktische ondersteuning?

We stellen graag Marianne Steijnis aan je voor. Marianne is maatschappelijk werker bij RotterdamV en is elke dinsdag tussen 15.00 en 17.00 uur in The Hang-Out 010.
Marianne is voor je beschikbaar om vanuit haar ervaring als LHBT coach je te begeleiden.
Je kunt een afspraak met haar inplannen via: m.steijnis@rotterdamv.nl

Dus blijf niet rondlopen met deze heftige gevoelens en vraag Marianne om hulp.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zondag 29 mei 2016 @ 00:29:08 #81
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_162581089
Vraag aan je huisarts een verwijzing naar een psycholoog die jou helpen kan de dingen op een rijtje te zetten.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 29 mei 2016 @ 11:57:11 #82
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162586932
Aantal posts verwijderd. Graag netjes reageren.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_162588845
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 11:57 schreef Samzz het volgende:
Aantal posts verwijderd. Graag netjes reageren.
Stellen dat er een heuse transgenderhype gaande is mag niet?
pi_162588969
Iedereen heeft vrouwelijke trekjes.
  zondag 29 mei 2016 @ 14:13:37 #85
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162590488
quote:
5s.gif Op zondag 29 mei 2016 13:15 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

Stellen dat er een heuse transgenderhype gaande is mag niet?
Hoe is stellen dat er een hype is en dat t onzin is hier van toepassing?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_162711217
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 21:43 schreef lampjespizza het volgende:
Hoi! Ik ben een 15 jarige jongen en ik denk heel misschien dat ik een meisje ben. Ik voel me niet echt ongemakkelijk met het zijn van een jongen, maar ik denk wel heel soms dat ik wel een meisje zou willen zijn. Ik ben ook eigenlijk best wel vrouwelijk: ik kan het beter vinden met meisjes dan met jongens (misschien is dit omdat ik twee zussen heb en geen broers), het liefst loop ik vrouwelijk met mijn voeten in een rechte lijn, maar dit doe ik nooit en probeer ik een jongens-loopje te 'faken'. Ook moet ik soms wel een beetje mezelf inhouden om mij niet te vrouwelijk te gedragen.
Vaak kijk ik ook video's van transgender youtubers zoals Gigi Gorgeous, Princessjoules, Aurora Andrews, etc. Ook kijk ik soms wel vrouwenkleding video's en make-up tutorials.
Ook vind ik het super leuk om voor De Sims 4 kleding te downloaden, maar dat is dan eigenlijk alleen vrouwenkleding. Ik heb nog nooit mannenkleding voor De Sims gedownload. Ik heb dan ook bij de vrouw voor elke outfit stijl alle vijf de opties. Ik heb ook echt twintig hakken gedownload voor dit spel, omdat ik ze zo mooi vond staan.
Ik heb eigenlijk nog nooit geprobeerd om me om te kleden als meisje en make-up te doen, omdat ik nooit ff een dagje thuis ben en mijn zussen hebben geen make-up. Ik vond het vroeger wel leuk om in hakken te lopen en nu pak ik soms de hakken van mijn zus en dan loop ik daar een paar minuutjes in als ik alleen thuis ben voor een uurtje. Dit vind ik ook best wel leuk.
Maar nog steeds, ik voel me niet echt ongemakkelijk als jongen, maar ik denk wel eens dat ik meer mezelf zou kunnen zijn als ik een meisje was. Kan iemand mij helpen?, want soms denk ik hier zo vaak aan dat ik lang in mijn bed lig te woelen.
Wat is de huidige samenleving toch vreselijk.
Dat je hoge hakken, make up en jurkjes leuk vindt, betekent toch niet meteen dat je een meisje bent?! :')
Het feit dat die dingen aan 'vrouwelijk' worden gekoppeld, en overalls, tanktops, laarzen, v-halzen en andere 'stoere' dingen aan 'mannelijk', is puur een sociaal construct.

Misschien ben je wel gewoon een jongen die van jurkjes, make up en hoge hakken houdt. Dat heet ook wel 'drag' en je zult je verbazen hoe veel mannen zich stiekem als vrouw verkleden in hun vrije tijd.

Weet je al of je homo of hetero bent?

En wat betreft je loopje, doe gewoon normaal en loop zoals je loopt. Ben je ooit al eens uitgelachen om hoe je loopt? Juist het overdreven letten op dat soort alledaagse dingen maakt je onzeker.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')