Waarom zou je dat onopvallend willen doen? Ze denken waarschijnlijk dat het voor je vriendin is.quote:Op maandag 18 januari 2016 17:57 schreef lampjespizza het volgende:
Ik denk dat ik maar moet proberen om een beetje te experimenteren. Maar hoe kan ik nou onopvallend make up kopen???
Ja, dat is waar.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarom zou je dat onopvallend willen doen? Ze denken waarschijnlijk dat het voor je vriendin is.
Gewoon doen, ma boy!quote:Op maandag 18 januari 2016 17:57 schreef lampjespizza het volgende:
Ik denk dat ik maar moet proberen om een beetje te experimenteren. Maar hoe kan ik nou onopvallend make up kopen???
Onopvallend? In de zin van dat je ouders het niet merken? Je kan het via internet bestellen. En dan een webwinkel uitzoeken die het ook bezorgd naar een ophaalpunt zodat je het daar zelf kan ophalen i.p.v. dat het thuis op de mat valt terwijl je ouders thuis zijnquote:Op maandag 18 januari 2016 17:57 schreef lampjespizza het volgende:
Je kan bij de Action of andere budget-winkel goedkope make-up kopen; niemand die zich afvraagt waarvoor je het wil gebruiken. Als ze er wat van denken, denken ze dat je het voor je moeder of vriendin koopt.quote:Op maandag 18 januari 2016 17:57 schreef lampjespizza het volgende:
Dit.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:53 schreef broccoli. het volgende:
Gewoon lekker experimenteren.Je komt er vanzelf achter of je een vrouw bent of niet.
Zegt de man in vrouwenlichaam. Maar geen haar op mn hoofd die er aan denkt om in transitie te gaan.
Heb het topic verder niet gelezen, maar weten je ouders er niets van dan? Kan je het niet met hun bespreken? Wel goed dat je toch wat hebt besteld. Hoe vond je het er uit zien? Paste het bij je qua kleur enzo?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:54 schreef lampjespizza het volgende:
Ik heb hier nu al bijna 3 maanden niets meer gezegd, want het gevoel ebte eigenlijk een beetje weg. Ik was ook wel best druk met school bezig dus ik dacht er niet zoveel meer aan. Maar de laatste tijd kreeg ik het gevoel steeds weer meer. En om de één of andere reden kreeg ik mezelf net niet over de streep om iets van makeup ofzo te kopen. Ik word al zenuwachtig genoeg als al bij de kassa van de supermarkt sta. Maar afgelopen zondag had ik makeup besteld online en dat zou ik dan vanmiddag afhalen bij zo'n ophaalpunt. Dat had ik gedaan en ik kon het pakketje nog net in mijn schooltas doen dus het zou niet opvallen als ik binnen in mijn huis zou lopen. Ik had mascara, eyeliner, lippotlood, wenkbrauwpotlood en natuurlijk reinigingsdoekjes gekocht. En ik merk al meteen dat makeup echt best lastig is. Ik heb er niet veel mee gedaan, want ik was niet alleen thuis vandaag dus vond ik toch wel riskant maar heb wel ff snel mascara opgedaan en mn lippen gedaan. Het voelde opzicht wel leuk denk ik. Het voelde niet heel raar ofzo. Weet niet echt hoe ik het moet omschrijven. Maar ik zal het zeker nog vaker doen want ik denk dat ik dit wel leuk ga vinden. Dus ja ff een update, weet niet echt wat de volgende stap is eigenlijk maar ik ga eerst veel proberen.
Ik heb het niet met m'n vader (alleenstaand) besproken, want ik vind het gewoon eng om te vertellen. Ik weet zelf ook niet echt wat ik wil en wat ik dan zou moeten vertellen. En ja als ik het zelf niet echt weet dan is het denk ik moeilijk om het aan m'n vader te vertellen. Ook kan hij een tikkeltje conservatief zijn. Maar denk dat hij het wel goed vind. Alleen ik durf het gewoon echt nog niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:07 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Heb het topic verder niet gelezen, maar weten je ouders er niets van dan? Kan je het niet met hun bespreken? Wel goed dat je toch wat hebt besteld. Hoe vond je het er uit zien? Paste het bij je qua kleur enzo?
Als je make-up koopt is het overigens wel raadzaam om in de winkel/drogist vast wat te proberen als dat kan. Dan zie je gelijk of het bij je huid past. Kan soms heel anders uitvallen in een bepaalde lichtval.
Heb je goede make-up remover?
Das best wel cool. Ik heb ook een vriend en hij is biologisch een meisje, maar identificeert ook met geen van beiden. En wilt liever met hij/hem worden aangesproken dus ik heb daar wel een klein beetje ervaring mee.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:07 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik heb er ook over getwijfeld. Ik had kort haar en vond het zo gaaf als mensen niet herkenden dat ik een meisje was en me zagen als jongen.
Ik ben verder ook gewoon geen meisje-meisje, hou meer van jongensdingen. Ik heb besloten dat ik het geen van beide ben.
Ja, hier had ik al van gehoord. Ik twijfel ook wel of ik dat ook niet gewoon ben. Ik ga er zeker meer over zoeken op internet.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:27 schreef Wenteleef het volgende:
Ik weet niet of het al genoemd is maar je kan ook "genderfluid" zijn. Dit betekend dat je je op het ene moment mannelijker of vrouwelijker voelt dan op het andere moment. Een vriend(in) van me is dit en kleed zich de ene dag vrouwelijk en de andere dag mannelijk. Je kan er heel veel over vinden iig!
Succes nog.
En anders, je bent nog jong. Doe gewoon waar je je goed bij voelt. Kleed je zoals je wilt. Je hoeft geen 'labeltje' te plakken, even though ik wel snap dat het soms fijn is om te weten wie of wat je bent.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:58 schreef lampjespizza het volgende:
[..]
Ja, hier had ik al van gehoord. Ik twijfel ook wel of ik dat ook niet gewoon ben. Ik ga er zeker meer over zoeken op internet.
Ja, daar heb je wel gelijk. Misschien gebruik ik het hele transgender meer als een excuus om vrouwendingen te doen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 01:59 schreef Wenteleef het volgende:
[..]
En anders, je bent nog jong. Doe gewoon waar je je goed bij voelt. Kleed je zoals je wilt. Je hoeft geen 'labeltje' te plakken, even though ik wel snap dat het soms fijn is om te weten wie of wat je bent.
Of je nu 5, 10, 18, 35 of 76 bent als je het zeker weet wie je bent, zolang je daarvoor toch ook maar gelukkig bent en hebt gedaan waar je je goed bij voelt is het toch goed?
Ik zeg niet dat mijn gedrag onder meisjes wat kan komen doordat ik zussen heb mij transgender maakt. Ik probeerde er mee te zeggen dat ik me onder de jongens ongemakkelijker voel dan onder meisjes en dat dat er misschien ook mee te maken kan hebben dat ik deze gevoelens heb.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:56 schreef fathank het volgende:
Aangeleerd gedrag omdat je tussen de vrouwen bent opgegroeid maakt je nog niet gelijk een transgender.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |