SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Teambuilding!quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:32 schreef MutedFaith het volgende:
Meh. Zamboni kaput, dus in plaats van dat ik nu op t ijs stap om te trainen zit ik alweer in de auto naar huis.
Het is niet je beste dag vandaag hèquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:32 schreef MutedFaith het volgende:
Meh. Zamboni kaput, dus in plaats van dat ik nu op t ijs stap om te trainen zit ik alweer in de auto naar huis.
Dat inderdaad.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:38 schreef LadyOracle het volgende:
Ik denk een cracker met hummus en een bakje Alpro. Rond de 1800 lijkt me mooi voor vandaag.
dat is toch ook gewoon een legitieme klacht?quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:49 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Dat inderdaad.
In: 1801
Uit: 2913
Ondertussen klaagt mijn huisgenoot over hoe vervelend het is om veel te moeten eten om aan te komen.
Ja, maar het is frustrerend voor ons allebei. Zij wil er 15 kilo bij en heeft daar enorm moeite mee, heeft weinig honger. Ik wil er 15 kilo af, en heb altijd honger. Wat zij proppen noemt, schuif ik zo naar binnen. Dan zit ik met honger te kijken naar haar bord eten, terwijl zij zit te klagen dat ze het niet op krijgt.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat is toch ook gewoon een legitieme klacht?
Hoe dan!?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:08 schreef LadyOracle het volgende:
Ok, ze zit dus sinds half elf aan tafel om twee borden eten naar binnen te werken en ze zit echt te kokhalzen omdat het niet lukt. Letterlijk. Haha.
Precies, zei ik ook al. Gaat ze proberen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 07:38 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Hoe dan!?
Beter gaat ze naar meerdere eetmomenten per dag en verzadigder voedsel als ze er zo serieus mee is om 15kg aan te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |