abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159106906
Welkom in de FOK-dieetclub!

De dieetclub is er voor mensen die graag af willen vallen of op gewicht willen blijven. Hier vind en geef je elkaar steun, tips en motivatie!

Probeer elkaar niet af te branden, en sta ook open voor tips en nieuwe inzichten. We streven allemaal naar een gezond(er) lichaam en leven en proberen dat op de voor ons meest aangename manier te bereiken. Er zijn tenslotte vele wegen die naar Rome leiden!

SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde recepten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 14 januari 2016 @ 20:34:12 #2
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_159107201
Had ik al een lijstje gedaan? Nee hè?

O: Bloemkoolpap van 350g bloemkool, 1 scoop whey, gecarameliseerde banaan, vanille
L: 2 geroosterde boterhammen + 2 gekookte eitjes
S: UB control shizzle @ gym (heb het bankdrukken gefilmd voor het eerst :') )
T: Optimel gestoofde appel - vanille O+
D: Ovengebakken zelf gesneden frietjes, broccoli/bloemkool mix, gebakken kipfilet
T: Beltsander brownie met hagelslagjes
T: Eh, nog iets :P

Ik zit inmiddels ernstig in dubio over wel/niet verder afvallen/cutten. Gewicht vind ik niet zo interessant maar een zweem van abs... Maar ik wil ook zwaarder liften, en dat gaat niet zo vlot wanneer ik onder onderhoud eet :')
Fear is the path to the Dark Side.
pi_159107515
Is die optimel lekker? Ik twijfelde erover in de winkel :P
Sterkheidsbaas van alles.
pi_159108273
O kwark
L indiase groentecurry (van Bonduelle) met kipreepjes
T dropjes (stuk of 8)
D spruiten met 20+ kaas en ham + halve pistolet pindakaas (niet tegelijk gelukkig)
T groenteboterhammen met cheddar
En drie grote bekers koffie verkeerd, dat zal 200 zijn?
1348. Druiven nog maar dan, denk ik.
Prrrrr
  donderdag 14 januari 2016 @ 21:25:38 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_159108958
Quoten uit een gesloten topic lukt niet, maar inderdaad is dat wat lastig met mijn werk, mijn dieetwensen kenbaar maken. Veel diners met set menu's met meerdere gangen en als ik met de mayor van Lyon zit te dineren ga ik niet zitten piepen over de dressing op de salade. ;)
Natuurlijk kan ik dan kiezen om mijn bordje niet helemaal leeg te eten, maar ja, als iets echt heel, heel lekker is... Dan moet je wel sterk in je schoenen staan. En als ik dat altijd was, dan zat ik hier niet. ;)

Als voorbeeld, lunch gisteren was een bord met een stuk zalm, een stuk biefstuk, iets rijst/kaas-erigs en 4 asperges.
Ik heb dat rijst ding gelaten, want niet eens lekker. ;)
Oh, en dessert waren twee citroencookies met icing. -O- Ook die heb ik niet op. :+

Maar met een jet lag is mijn ruggegraat niet altijd even sterk. ;)
En ook nog, het is niet dat ik speciale wensen heb behalve minder, en minder ongezond. ;)
  donderdag 14 januari 2016 @ 21:32:37 #6
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159109199
Meh. Zamboni kaput, dus in plaats van dat ik nu op t ijs stap om te trainen zit ik alweer in de auto naar huis.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_159109439
O dubbele boterham pindakaas
T appel
L broodje, groentesoep, salade
T koek
D mihoen met tjap tjoy met extra groente
T glaasje wijn
pi_159109536
Sporten even overhevelen naar morgen. Laat thuis, nu net lekker gegeten, en straks lekker op tijd op bed. O+

D was couscous met een paar lamskoftes, lekker. O+
Ja doei.
pi_159109597
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 21:32 schreef MutedFaith het volgende:
Meh. Zamboni kaput, dus in plaats van dat ik nu op t ijs stap om te trainen zit ik alweer in de auto naar huis.
Teambuilding!
Prrrrr
pi_159109883
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 21:32 schreef MutedFaith het volgende:
Het is niet je beste dag vandaag hè :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 14 januari 2016 @ 22:30:27 #11
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159111141
Niet echt nee :')

Ik had beter de hele dag in bed kunnen blijven liggen.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_159111437
O: amaranth met amandelmelk, dadels, pecannoten en maple syrup; half glas Oatly choco
T: halve peanutbutter cheesecake slice
L: havermout met rijst-kokosmelk
T: mandarijn
D: aardappelpuree met stoofpeertjes en tempeh kering
S: BodyCombat, 40 minuten fietsen

In: 1508
Uit: 2818

Daar mag nog wel iets bij, ik voel dat ik te weinig gegeten heb. Hongerig en slap. Weet alleen nog niet wat...

Ik denk een cracker met hummus en een bakje Alpro. Rond de 1800 lijkt me mooi voor vandaag.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
  donderdag 14 januari 2016 @ 23:17:36 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_159113029
-O- MF! Kusje erop!
pi_159113880
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 22:38 schreef LadyOracle het volgende:

Ik denk een cracker met hummus en een bakje Alpro. Rond de 1800 lijkt me mooi voor vandaag.
Dat inderdaad.

In: 1801
Uit: 2913

Ondertussen klaagt mijn huisgenoot over hoe vervelend het is om veel te moeten eten om aan te komen. :')
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
  Licht Ontvlambaar vrijdag 15 januari 2016 @ 00:36:16 #15
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_159114763
Ik. Heb. Honger...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_159114789
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 23:49 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Dat inderdaad.

In: 1801
Uit: 2913

Ondertussen klaagt mijn huisgenoot over hoe vervelend het is om veel te moeten eten om aan te komen. :')
dat is toch ook gewoon een legitieme klacht?
Ja doei.
pi_159115221
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 00:38 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dat is toch ook gewoon een legitieme klacht?
Ja, maar het is frustrerend voor ons allebei. Zij wil er 15 kilo bij en heeft daar enorm moeite mee, heeft weinig honger. Ik wil er 15 kilo af, en heb altijd honger. Wat zij proppen noemt, schuif ik zo naar binnen. Dan zit ik met honger te kijken naar haar bord eten, terwijl zij zit te klagen dat ze het niet op krijgt.

Als voorbeeld: ze heeft eergisteren pannenkoeken gebakken met een heel pak mix, die zijn nog niet op. Als ik pannenkoeken maak, eet ik als ik niet oplet zo een stapel op als ontbijt. En zelfs als ik stop als ik geen honger meer heb, heb ik er misschien twee over.
pi_159115312
Ok, ze zit dus sinds half elf aan tafel om twee borden eten naar binnen te werken en ze zit echt te kokhalzen omdat het niet lukt. Letterlijk. Haha.
  vrijdag 15 januari 2016 @ 07:38:16 #19
248821 Rauw.
op je bord.
pi_159116937
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 01:08 schreef LadyOracle het volgende:
Ok, ze zit dus sinds half elf aan tafel om twee borden eten naar binnen te werken en ze zit echt te kokhalzen omdat het niet lukt. Letterlijk. Haha.
Hoe dan!?

Beter gaat ze naar meerdere eetmomenten per dag en verzadigder voedsel als ze er zo serieus mee is om 15kg aan te komen.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  vrijdag 15 januari 2016 @ 08:00:09 #20
248821 Rauw.
op je bord.
pi_159117018
O: Yoghurt+bosfruit mix, plakjes salami gesnoept
T: Banaan + shake
L: Kibbeling :9~
D: Gevulde paprika met gehakt
S: Crossfit
T: Shake + Yoghurt/fruit

Zou vandaag om en nabij de 2100kcal uitkomen, dus er is nog wat ruimte voor evt T'tje.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_159117154
Planning vandaag
O 3 boterhammen fricandeau
T appel
L 3 bth pindakaas/fricandeau/kipfilet
T handje nootjes,wat zilveruitjes
D gebakken aardappel, lekkerbekje uit de vriezer, wortelen
T zakje snack a jacks
Ik denk dat het ca 1800/1900 is. Vind ik voor de vrijdag ok.

Vanmorgen weer vier ons lichter dan gisteren :o
Kwak
  vrijdag 15 januari 2016 @ 08:26:36 #22
149959 SQ
snelle trees
pi_159117191
Fijn kwak, de flow is er weer! *O* ben ik blij om!

Hier vanmorgen 72,8 O+ da's -0,7 t.o.v. gisteren en -0,3 t.o.v. woensdag :+

Vandaag!
O: yoghurt, muesli, enorme banaan :')
T: appel
L: twee grof volkoren met ham, twee rozijnenboterhammen
T: bak snackgroente (ca. 500 gram)
D: heb ik nog 650 kcal voor.
disclaimer
pi_159117211
Werkingevingen hebben enkele momenten voor je in slaap valt... Nu ben ik straks een uur kwijt om het te reconstrueren... ;( maar ik koos er voor om het niet op te gaan schrijven, want ik kom al zo lastig in slaap :')

Sporten aan het eind van de middag voor ik Mr. Mo ophaal. Die breng ik zo ook weg naar station, maar mijn lichaam moet eerst even rustig wakker worden. Denk KT en spinnen. Morgen ook nog even spinnen en een klein beetje hardlopen.

Lijst vandaag

O: bagel geitenkaas en serranoham
L: Mobloats
T: knäckebröd pindakaas
S: KT en spinnen
D: rijst met goulash
Ja doei.
pi_159117346
Nog 1 x goed kakken of pissen en dan zit ik weer onder de 90 :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_159117349
quote:
15s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 07:38 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Hoe dan!?

Beter gaat ze naar meerdere eetmomenten per dag en verzadigder voedsel als ze er zo serieus mee is om 15kg aan te komen.
Precies, zei ik ook al. Gaat ze proberen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')