Ja man. UItkijken voor negativiteit. voor dat zich verspreid. maar ik ga gewoon verder los ik heb schijt. ik wordt de overheid.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kijk je wel een beetje uit man
quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:33 schreef badtripbob het volgende:
Ja man. UItkijken voor negativiteit. voor dat zich verspreid. maar ik ga gewoon verder los ik heb schijt. ik wordt de overheid.
heb je nog mooie tekeningen gemaaktquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:33 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja man. UItkijken voor negativiteit. voor dat zich verspreid. maar ik ga gewoon verder los ik heb schijt. ik wordt de overheid.
Mohammad Christusquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:41 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar als wij een grap maken over Mohammed mag dat weer niet zeker
wie is ''wij'' gtfo gapquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:41 schreef MAHL het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:41 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nu nog wachten op de jouwe.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je eerste nuttige bijdrage tot zover
Chapeau
En dit zou mij iets moeten doen, omdat?quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:47 schreef MAHL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Is dat Sasha Grey?
fatwa op je hoofdquote:
Nee, dan is het goedquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:47 schreef Crip het volgende:
[..]
En dit zou mij iets moeten doen, omdat?
haha goeie heb ik hier nog nooit gehoord xDquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:47 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hoezo weet jij dat
Is sasha niet haram?
weenie wie dat is, ken sasha ook alleen maar van naam door entouragequote:
Serieus nobody gives a fuck MAHLquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:48 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee, dan is het goedAls het je wel wat zou doen zou het immers tamelijk hypocriet zijn he.
dat is verder ook niet heel moeilijk natuurlijkquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:48 schreef Modus het volgende:
[..].
Nou ja iig een stuk beter dan die shemales vanMonturky
.
Goed punt.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat is verder ook niet heel moeilijk natuurlijk
Ik heb haar van de week geleerd wat vooral wel haram is.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
TARDIS! We moeten Crip weer leren wat wel of niet haram is
Fuck haram. Iets is lekker of iets is niet lekker.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
TARDIS! We moeten Crip weer leren wat wel of niet haram is
Allah ingelicht.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Fuck haram. Iets is lekker of iets is niet lekker.
Jij bent wel de laatste naar wie ze moet luisteren wat betreft 'haram', gekquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Fuck haram. Iets is lekker of iets is niet lekker.
Ik gooide dit in Google en moest lachen, maar lijkt niet eens.quote:
Iedereen weet in zijn/haar hart wat goed is en wat slecht.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij bent wel de laatste naar wie ze moet luisteren wat betreft 'haram', gek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |