wij weten wel beter heh Mortaxxquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij is niet de enige
Allemaal mensen die hem ophemelen en aanmoedigen. Laat die gast met rust
is dat die domme knuppel van Goldplay?quote:
Ook niks mis met Noel thoquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb liever Liam, maar die was al bezet
Braindead. Got 2 much drugs in my head. got a broken nose. one time i toke an alcohol overdose. my eye-camvision got replaced by skyvision. lol cam naar mijn hersenen.quote:
Lekker trolletje van me.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:25 schreef zeer het volgende:
[..]
is dat die domme knuppel van Goldplay?
Jaman van goldplayquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:25 schreef zeer het volgende:
[..]
is dat die domme knuppel van Goldplay?
Zag net een of ander groen slotjequote:Op donderdag 14 januari 2016 19:26 schreef MAHL het volgende:
[..]
Echt wel. Ze gaat flink tekeer nu hoor.
hee bobquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:26 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Braindead. Got 2 much drugs in my head. got a broken nose. one time i toke an alcohol overdose. my eye-camvision got replaced by skyvision. lol cam naar mijn hersenen.
Dan pas ik de TT wel aan naar 22:00quote:
ben selectief enthousiastquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:27 schreef zeer het volgende:
[..]
srs ik vind dat zulke slappe muziek
Kijk je wel een beetje uit manquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:26 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Braindead. Got 2 much drugs in my head. got a broken nose. one time i toke an alcohol overdose. my eye-camvision got replaced by skyvision. lol cam naar mijn hersenen.
link dan joh aapquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:26 schreef MAHL het volgende:
[..]
Echt wel. Ze gaat flink tekeer nu hoor.
Ja man. UItkijken voor negativiteit. voor dat zich verspreid. maar ik ga gewoon verder los ik heb schijt. ik wordt de overheid.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kijk je wel een beetje uit man
quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:33 schreef badtripbob het volgende:
Ja man. UItkijken voor negativiteit. voor dat zich verspreid. maar ik ga gewoon verder los ik heb schijt. ik wordt de overheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |