Het verbaast me dat je Wilders hoog inschatquote:
Bij > 2x 2 alcoholische consumpties per week.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zeg, ben je alcoholist wanneer je 8 33cl glazen per dag gerstenat drinkt? Nee toch? Is toch OK?
Aangezien dit afstamt van iemand die fecaliën als UI heeft neem ik dit met een mijn zout... alright? Alright.quote:
jammerrquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:37 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Zit mobiel... dan gaat dm en foto's sturen niet lekker
Niet van poep houden... ben je fag ofzoquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Aangezien dit afstamt van iemand die fecaliën als UI heeft neem ik dit met een mijn zout... alright? Alright.
Now, let's do the Electric Frog mothafucka!
Ik had de ander helemaal in elkaar geslagenquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
Etto echt... ga naar huis, man.
"Oh JA? KOM dan!"
En zo verloor Etto zijn gehele gebit...
Ga voor de waskrijtjesquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hoewel, ik heb een tweesterrenpolis... dus ik mag implantaten nemen, enzo... of stiften.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
WIE AAN CRIP KOMT, KOMT AAN MIJ!!!!!!!!!!!!!
Ik zou wel graag aan jou komen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
De eerste de beste randdebiel (PVV'er) die aan Crip komt, komt aan MIJ!
Tengo ganasquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:40 schreef Vanillekwark het volgende:
GODVERDOMME IK ZEI DAT IK SPAANS GING LEREN GEEF ME AANDACHT.
Nja, dat kan ik snappen... ik douche elke dag en heb Davidoff Coolwater... enzo!quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik zou wel graag aan jou komen.
och poepie wat goed van jequote:Op donderdag 14 januari 2016 22:40 schreef Vanillekwark het volgende:
GODVERDOMME IK ZEI DAT IK SPAANS GING LEREN GEEF ME AANDACHT.
Yup, de held. Waarschijnlijk stond ie gewoon voor de poort bij het trainingscomplex totdat ie mee mocht doen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sukgod, u kent hem wel, speelt vanaf nu voor FC Porto
Wat een baas
Ik zou wel graag aan jouw, crip en geert willen komen..quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
De eerste de beste randdebiel (PVV'er) die aan Crip komt, komt aan MIJ!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |