Ik vind het nog karigquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zeg, ben je alcoholist wanneer je 8 33cl glazen per dag gerstenat drinkt? Nee toch? Is toch OK?
Eronder, uiteraard... de hemelse gebieden zeg maar.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik woon boven de rivierenEn u?
Ik kan wel een paar vluchtelingen jouw kant opsturenquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:31 schreef Crip het volgende:
waarom heb ik geen lijk in mn bed liggen waar ik mee kan knuffelen
Beginnerquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zeg, ben je alcoholist wanneer je 8 33cl glazen per dag gerstenat drinkt? Nee toch? Is toch OK?
Dat verwachtte er meer, maar verwarring is soms uiterst prettig.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik had eerder een tomaat als UI verwacht
Dan ben je net aan het indrinken man.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
Whanna be GeerdGodquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mooi, ik zuip mooi ff door
Jupiler, mijn vrind...quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je bent geen alcoholist totdat je echt denkt dat Pitt-bier lekker is.
heb je die connecties jaquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:33 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ik kan wel een paar vluchtelingen jouw kant opsturen![]()
![]()
Ik kan natuurlijk ook even de weg op...
Wie is Geerd?quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Etto is duizenden klassen beter dan Geerd
Dat klonk meer als Chewbaccaquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik ben Etto, ik ben 673 jaar oud en ik doe Geert Wilders na:
"weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehweeeeeeeeeeeeeeeeeeeehweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh"
Dank u.
dm me maar even wat fotosquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:36 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ken wel wat vluchtelingen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |