Ik ben redelijk bekend met de basis van meettechniekquote:Op donderdag 14 januari 2016 17:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
elke meting is onzeker, je meet een marge... afhankelijk van je apparatuur
Kijk, je kan je gordijnen opmeten door met je auto langs je huis te rijden en je kilometerstand af lezen
Of je kan met een fikse schuifmaat tot op de mm nauwkeurig meten
iedere methode kent een onzekerheid
jij niet, pl4kkkie is gewoon niet de helderstequote:Op donderdag 14 januari 2016 17:19 schreef TARDIS. het volgende:
Wie is pl4kkie en waarom zegt hij dat ik als eerste geband ga worden. Vertoon ik banwaardig gedrag?
Ik werd ook al voor hypocriet uitgemaakt toen ik ergens bemerkte dat een user erg verheven overkwam.quote:
Nee het is iemand met een 2008 meme als UI.quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:21 schreef zeer het volgende:
[..]
jij niet, pl4kkkie is gewoon niet de helderste
tenzij pl4akkie een mod is, dan is ie echt fantastisch
Wat een nare opmerking! Dat zou ik dus nooit over jou durven zeggenquote:Op donderdag 14 januari 2016 17:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik werd ook al voor hypocriet uitgemaakt toen ik ergens bemerkte dat een user erg verheven overkwam.
Zuig m'n dikke lul Niels.quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Aan je UI kan het niet liggen iig.
Ach kijk als je mij een gasverbruik geeft en een zuurstofgehalte (en het type gas) kan ik heel nauwkeurig berekenen wat er uit komt... dat kan je nametenquote:Op donderdag 14 januari 2016 17:20 schreef zeer het volgende:
[..]
Ik ben redelijk bekend met de basis van meettechniek.
Maar het bij hoog en laag pretenderen dat we dingen meten om er aan het einde van het liedje een cijfertje uit rolt nijgt zo'n beetje Quantum mechanica ontkennen niet? Zoals je weet wordt er in veel scheikundige dingen niet eens meer daadwerkelijk gemeten wat er gezegd wordt gemeten te worden. Kan best kwalijk zijn vind ik, temeer ook omdat daar legio wetgeving op gebaseerd is.
Echt he, dat zon plebejer het in z'n hoofd haalt.quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat een nare opmerking! Dat zou ik dus nooit over jou durven zeggen
wat een kneusquote:Op donderdag 14 januari 2016 17:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee het is iemand met een 2008 meme als UI.
Ik vind je een aardige knul, maar moet er niet aan denken.quote:
Doe normaal man het zit hier vol domme proleten ga je beetje met je kennis strooien wtfquote:Op donderdag 14 januari 2016 17:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ach kijk als je mij een gasverbruik geeft en een zuurstofgehalte (en het type gas) kan ik heel nauwkeurig berekenen wat er uit komt... dat kan je nameten
dat is dat tunen van gasturbines wat ik net noem... dat klopt tot op de mg
sorryquote:Op donderdag 14 januari 2016 17:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Doe normaal man het zit hier vol domme proleten ga je beetje met je kennis strooien wtf
sure je doet massa balans en je zegt ik moet dus uiteindelijk x mg meten. je doet je NIRS meting of what ever dat bij jullie heet en accepteerd dus een foutmarge van wellicht enkele tientallen procenten. je meet 10 en je zegt wauw mijn massa balans klopt wat een hulde hosanna hosanna. terwijl dat dus ook 7 kon zijn, of 13. Denk niet dat je dan moet spreken van dat je je berekening dan nagemeten hebt. Tenzij je zoveel technische dulplo's neemt dat je het weer significant kan maken, maar doen jullie dat?quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ach kijk als je mij een gasverbruik geeft en een zuurstofgehalte (en het type gas) kan ik heel nauwkeurig berekenen wat er uit komt... dat kan je nameten
dat is dat tunen van gasturbines wat ik net noem... dat klopt tot op de mg
Ja we nemen minimaal 18 deelmetingen van ieder60 waarnemingen per uur verdeeld over 3 dagenquote:Op donderdag 14 januari 2016 17:25 schreef zeer het volgende:
[..]
sure je doet massa balans en je zegt ik moet dus uiteindelijk x mg meten. je doet je NIRS meting of what ever dat bij jullie heet en accepteerd dus een foutmarge van wellicht enkele tientallen procenten. je meet 10 en je zegt wauw mijn massa balans klopt wat een hulde hosanna hosanna. terwijl dat dus ook 7 kon zijn, of 13. Denk niet dat je dan moet spreken van dat je je berekening dan nagemeten hebt. Tenzij je zoveel technische dulplo's neemt dat je het weer significant kan maken, maar doen jullie dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |