Maar die 10 mg kan dus ook 13 zijn. Vind dat maar waardeloze regels eigenlijk. Hele mestbeleid is ook haast gefundeerd op dat soort foutmarges.quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
afhankelijk... dioxinen meten we in nanogrammen en kent een onnauwkeurigheid van 46% maar die is opgelegd... wij halen circa 30%
Die onzekerheid is opgelegd omdat onze waarden verrekend wordt met de emissiegrenswaarde
stel je mag 10 mg/Nm3 uitstoten en wij meten 10 mg bij een onnauwkeurigheid van 30% dan wordt er getoetst aan 7 mg
Vergelijkbaar met snelheidsboetes zeg maar
Ja klopt, maar zo werkt hetquote:Op donderdag 14 januari 2016 17:14 schreef zeer het volgende:
[..]
Maar die 10 mg kan dus ook 13 zijn. Vind dat maar waardeloze regels eigenlijk. Hele mestbeleid is ook haast gefundeerd op dat soort foutmarges.
denk dat je wel gelijk hebt eingelijkquote:Op donderdag 14 januari 2016 17:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
kreeg dat pas vanaf de 3e volgens mij, maar ik ging er sws bijna nooit heen
vegeatrisch=moordquote:Op donderdag 14 januari 2016 17:13 schreef Crip het volgende:
[..]Ben srs lullo.
En volgens 4chan zijn er wel female penisses
[ afbeelding ]
staat alleen iets over iemand doodwensen aan kanker dus dit mag gewoonquote:
hoop dat je doodgeknuffeld wordtquote:Op donderdag 14 januari 2016 17:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
staat alleen iets over iemand doodwensen aan kanker dus dit mag gewoon
Vind dat altijd stuitent dat je van die types als GhpH hebt die een concept als wetenschap helemaal op een voetstuk zetten als een goddelijkheid maar klaarblijkelijk niet snappen dat de spelregels van de wetenschap minder scherp zijn dan de 10 geboden.quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja klopt, maar zo werkt het
Nee daarmee wordt afgeweken van het beleid. Je kan nog steeds gewoon ban krijgen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, dat is voor extra zware ban.quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
alleen als jij het doetquote:Op donderdag 14 januari 2016 17:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hoop dat je doodgeknuffeld wordt
25 jaar geleden ook niet. Ik kreeg het vanaf de 2e (havo).quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
in de brugklas krijg je heul geen scheikunde
Ik ben er voor je maat.quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:14 schreef TARDIS. het volgende:
De loyaliteit en vriendschap van voederbietel
quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee daarmee wordt afgeweken van het beleid. Je kan nog steeds gewoon ban krijgen.
ohquote:Op donderdag 14 januari 2016 17:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, dat is voor extra zware ban.
elke meting is onzeker, je meet een marge... afhankelijk van je apparatuurquote:Op donderdag 14 januari 2016 17:16 schreef zeer het volgende:
[..]
Vind dat altijd stuitent dat je van die types als GhpH hebt die een concept als wetenschap helemaal op een voetstuk zetten als een goddelijkheid maar klaarblijkelijk niet snappen dat de spelregels van de wetenschap minder scherp zijn dan de 10 geboden.
Aan je UI kan het niet liggen iig.quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:19 schreef TARDIS. het volgende:
Wie is pl4kkie en waarom zegt hij dat ik als eerste geband ga worden. Vertoon ik banwaardig gedrag?
Jaquote:Op donderdag 14 januari 2016 17:19 schreef TARDIS. het volgende:
Wie is pl4kkie en waarom zegt hij dat ik als eerste geband ga worden. Vertoon ik banwaardig gedrag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |