Geeft wel meer ruimte voor innovatie heb ik wel eens begrepen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
en de meetnormen
waanzin
België is sowieso net de rimboe
Gewoon een laagje olie van 1 a 2 cm in de koekenpan.quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:06 schreef zeer het volgende:
[..]
En dan in de koekenpan? Of frituren? Wanneer kan ik aanschuiven?
wowquote:Op donderdag 14 januari 2016 17:09 schreef Calcio het volgende:
[..]
verder kom je meestal wel intelligent over hoor
Als je kijkt bij de industrie in belgië springen de tranen in je ogen qua innovatiequote:Op donderdag 14 januari 2016 17:10 schreef zeer het volgende:
[..]
Geeft wel meer ruimte voor innovatie heb ik wel eens begrepen.
oh slechts 30% onnauwkeurigheid in je meting best goed tochquote:Op donderdag 14 januari 2016 17:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
NOx 20%
CO 10%
CxHy30%
maar dat zijn opgelegde nauwkeurigheden, onze eigen nauwkeurigheid ligt op 10% van die waarden
vlees=moordquote:Op donderdag 14 januari 2016 17:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Gewoon een laagje olie van 1 a 2 cm in de koekenpan.
Morgen rond 17:00. Ga er ook brocolli, bamboe scheutjes en champignons bij wokken in oestersaus en chili.
Ligt beetje aan de sector denk ik.quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als je kijkt bij de industrie in belgië springen de tranen in je ogen qua innovatie
Ik kom eten.quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Gewoon een laagje olie van 1 a 2 cm in de koekenpan.
Morgen rond 17:00. Ga er ook brocolli, bamboe scheutjes en champignons bij wokken in oestersaus en chili.
Je moet je bek houden Calcio.quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:10 schreef Calcio het volgende:
[..]
wel eerst trouwen anders mag het niet van allah
ja lijkt me een moeilijk studie en erg ingewikkeld allemaal. Zelf nu hij het uitlegde begrijp ik er nog maar weinig van.quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
wow![]()
maar nee, ik heb idd echt absoluut geen verstand van al die shit van wch. Zou ook een beetje raar zijn, aangezien hij er niet voor niets een aantal jaar voor gestudeerd heeft lijkt me.
Wat er hier in het topic staat is brugklas scheikunde.quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
wow![]()
maar nee, ik heb idd echt absoluut geen verstand van al die shit van wch. Zou ook een beetje raar zijn, aangezien hij er niet voor niets een aantal jaar voor gestudeerd heeft lijkt me.
zijn er ook mannelijke kutten?quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:11 schreef Crip het volgende:
[..]
oja oestersaus is niet vega. sry
Maar er is toch ook vegan oestersaus?
in de brugklas krijg je heul geen scheikundequote:Op donderdag 14 januari 2016 17:12 schreef zeer het volgende:
[..]
Wat er hier in het topic staat is brugklas scheikunde.
hou je bek tegen TARDIS. gastquote:Op donderdag 14 januari 2016 17:12 schreef Calcio het volgende:
[..]
je hebt je ADHD pillen weer niet gehad zie ik
afhankelijk... dioxinen meten we in nanogrammen en kent een onnauwkeurigheid van 46% maar die is opgelegd... wij halen circa 30%quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:10 schreef zeer het volgende:
[..]
oh slechts 30% onnauwkeurigheid in je meting best goed toch
En je chemische analyses?
dan vraag ik me af hoe moeilijk het op wo niveau dan wel niet is godver zegquote:Op donderdag 14 januari 2016 17:12 schreef zeer het volgende:
[..]
Wat er hier in het topic staat is brugklas scheikunde.
weet niet welke peasents school jij gedaan hebtquote:Op donderdag 14 januari 2016 17:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
in de brugklas krijg je heul geen scheikunde
kreeg dat pas vanaf de 3e volgens mij, maar ik ging er sws bijna nooit heenquote:Op donderdag 14 januari 2016 17:12 schreef zeer het volgende:
[..]
weet niet welke peasents school jij gedaan hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |