Ik bedoelde voor een velociraptor voor op de terugwegquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als je zelf betaalt, en naar een ander hotel gaat, mag je mee ja.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:12 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een speciaal sneeuwvlokje
quote:
quote:
Ja weenie, gewoon nooit gekeken. Niet bewust vermeden maar simpelweg nooit gezien. Kan toch gebeurenquote:
Oh dat lukt me wel ja.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik bedoelde voor een velociraptor voor op de terugweg
Dat is de leefquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Vanillekwarkje gaat bietje rum zuipen op een bountystrand jatoch.
Zeg dat in mn face danquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:14 schreef HPLC het volgende:
Ziet er wel soft uit, ik vind gewoon bij ban 3 ophoepelen en nooit meer terug komen
Jij krijgt binnenkort gewoon weer een perm.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:17 schreef TARDIS. het volgende:
Heb net trap 8 ban gehad, wat betekent dit voor mij? Want het was pas mijn 4e ban ofzo.
Heb ik nu 30 dagen proeftijd? Of 7. DANNY WAAROM BEN JE NIET DUIDELIJK.
begint niet iedereen met een schone lei dan nu?quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:17 schreef TARDIS. het volgende:
Heb net trap 8 ban gehad, wat betekent dit voor mij? Want het was pas mijn 4e ban ofzo.
Ik denk dat iedereen met een schone lei is begonnen in 2016quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:17 schreef TARDIS. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |