Dat hebben alle rokersquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Tast roken ook je hersens aan? (Sorry Noes)
Dat je buiten gaat roken op het balkon zodat het binnen niet gaat stinken, maar dat je het balkondeur wagenwijd open laat staan en daarvoor gaat roken
Ik heb weer een hartig woordje gesproken met een huisgenoot
Kan de helft van de was weer opnieuw wassen, omdat de stank de gang door was getrokken langs alles was![]()
noes doet de deur gewoon dichtquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Tast roken ook je hersens aan? (Sorry Noes)
Dat je buiten gaat roken op het balkon zodat het binnen niet gaat stinken, maar dat je het balkondeur wagenwijd open laat staan en daarvoor gaat roken
Ik heb weer een hartig woordje gesproken met een huisgenoot
Kan de helft van de was weer opnieuw wassen, omdat de stank de gang door was getrokken langs alles was![]()
quote:
Brave Noesquote:
Ik ga de eerste week van maart op vakantiequote:
Goed nummer voor aan het einde van de avond met iets te veel op om toch nog even met die ene jongen te dansenquote:
welke jongen?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Goed nummer voor aan het einde van de avond met iets te veel op om toch nog even met die ene jongen te dansen
wij een week laterquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ga de eerste week van maart op vakantie
Waarheen?quote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:37 schreef ChatGirl het volgende:
Dat gaat allemaal maar op vakantie hier.
laatste keer was vorig jaar Maart voor mijquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:37 schreef ChatGirl het volgende:
Die je tegenkwam tijdens een avondje feesten op zo'n studentenfeest ding.quote:
eerst nog ff carnavalquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:37 schreef ChatGirl het volgende:
Carnavalquote:
quote:
In Arnhem hebben ze de buurt geterroriseerd met moskeegeluiden om de inwoners te laten wennen. Straks zetten ze die Jett Rebel cd's in om het nog een stuk erger te terroriseren... Gerucht gaat dat IS ook al een partijtje heeft ingekochtquote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:43 schreef Bronson het volgende:
Jett Rebel komt dit jaar met drie losse albums
quote:
geen idee, komt mijn berichtje binnen?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Is whatsapp kapot of mijn telefoon?
Ja mijn complimenten.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:45 schreef wolfrolf het volgende:
Muis heb je wel gezien dat ik mexilhoeira grande nog steeds goed sgrijf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |