Nee. Het gaat over een fictieve COA mederwerker.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nogmaals, dat is totaal niet waar dit topic voor bedoeld is lijkt mij zo.
Niets fictiefs aan, next, lees terug, ik heb hem gesproken.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:07 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Nee. Het gaat over een fictieve COA mederwerker.
Waar is die persoon dan? Vraag per vraag? Of moet jij het gewoon killen nu asl beheer?quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:07 schreef yvonne het volgende:
oy!
Kan het heel misschien ontopic blijven?
TT= Wat wil je weten van een COA-medewerker?
Open je eigen topic of ga elkaar dm-en
Doe me een lol, lees even m'n posts terug, heb je verder nog op of aanmerkingen dan hebben we daar nog steeds feedback voor.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:09 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Waar is die persoon dan? Vraag per vraag? Of moet jij het gewoon killen nu asl beheer?
Waarom is mijn reactie weg? Het was een normale vraag dacht ik zo?!quote:
Ik ken jou niet. Wat nu? Bemoei je hier niet mee als beheer. Het is geen nieuws.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niets fictiefs aan, next, lees terug, ik heb hem gesproken.
Nee hoor, gewoon onzin.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:11 schreef Geralt het volgende:
[..]
Waarom is mijn reactie weg? Het was een normale vraag dacht ik zo?!
Gewoon een normale vraag. Of hij welkom welkom in mijn land heeft staan zingen.quote:
NWS / Wat wil je weten van een COA-medewerker?quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:11 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik ken jou niet. Wat nu? Bemoei je hier niet mee als beheer. Het is geen nieuws.
Omdat het voor de verandering ook wel eens serieus mag.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
Gewoon een normale vraag. Of hij welkom welkom in mijn land heeft staan zingen.
Waarom zou ik dat niet mogen vragen?
Het maakt de volgende discussie niet irrelevant. Als je dat niet ziet als forum mis je ook iets.....gewoon puur als forum.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
NWS / Wat wil je weten van een COA-medewerker?
en
NWS / Wat wil je weten van een COA-medewerker?
Rest kan in fb, bedankt.
Ik krijg alleen maar 'show je tieten es' op dm.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:07 schreef yvonne het volgende:
oy!
Kan het heel misschien ontopic blijven?
TT= Wat wil je weten van een COA-medewerker?
Open je eigen topic of ga elkaar dm-en
Kan gewoon. Dat heb ik ook somsquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:25 schreef Toefjes het volgende:
Sorry dat ik het over de spelende, herrie makende kinderen aan de overkant heb gehad. Ik liet me even gaan.
Mensen die in een asielprocedure zitten mogen niet werken toch? Is dit dan wel legaal?quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:56 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
Bij het azc waar ik kom maken de bewoners hun eigen kamer schoon, eenmaal per week of per 2 weken komt de professionele schoonmaakdienst de badkamer schoonmaken met sterker schoonmaakspul. De openbare ruimten worden schoongemaakt door een paar bewoners die tegen een kleine vergoeding "werken" als schoonmaker.
Het spijt mij ook.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:25 schreef Toefjes het volgende:
Sorry dat ik het over de spelende, herrie makende kinderen aan de overkant heb gehad. Ik liet me even gaan.
Gewoon aangeven bij beheeer.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:29 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar 'show je tieten es' op dm.![]()
Alsjeblieft:quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:34 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Welnee. Te grappig gewoon.![]()
Ontopic; wanneer komt TO terug?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |