Dan is constipatie nog het minst erge wat je er van kunt krijgen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:28 schreef jogy het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)ting-craze-ever.html
Aah. Misschien wel goed tegen de overbevolking. .
Dat denk ik ook. Hoe kom je erop... Volgens mij kan je nog beter lintwormen eten.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan is constipatie nog het minst erge wat je er van kunt krijgen.
Inderdaad. Ik vertrouw meer op artsen dan op een zelfverklaarde gezondheidsgoeroe.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:50 schreef Dance99Vv het volgende:
Ja laten we maar vertrouwen op big Pharma , daar gaan we niet dood aan toch.
De volgende paragraaf:quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:26 schreef jogy het volgende:
Ik kan het hele artikel niet lezen maar het kan me niet echt boeien eigenlijk. Zolang je er geen schade van ondervind wens ik ze veel plezier met hun kleidrankje. Hopelijk krijgen ze er geen constipatie van.
Dat kon ik dus niet lezen om één of andere vage reden maar zie mijn post eronder dus wat het kleidieet betreft. Hartaanvallen en vergiftiging dus, niet echt geweldig dus.quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:42 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
De volgende paragraaf:
Volgens de professor kan de kleikuur zelfs schadelijk zijn. ”Dat er fosfor in de klei zou zitten? Ik hoop het niet! Fosfor reageert met water en geeft een vreselijke reactie." Bovendien kan er een ernstig vitaminetekort ontstaan volgens Venema. Als de klei tegelijkertijd met voeding in het maag-darmstelsel terecht komt, hecht het zich aan componenten in het voedsel, bijvoorbeeld aan vitaminen. “Bij het nuttigen van zo'n grote hoeveelheid klei bestaat de kans dat er een ernstig vitaminetekort ontstaat in het lichaam. De vitaminen worden dan niet meer opgenomen door het lichaam, maar komen er samen met de klei van achteren weer uit. Met alle gevolgen van dien.”
Daar had ik dan weer lui niet op gekliktquote:Op woensdag 9 maart 2016 00:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat kon ik dus niet lezen om één of andere vage reden maar zie mijn post eronder dus wat het kleidieet betreft. Hartaanvallen en vergiftiging dus, niet echt geweldig dus.
artsen van umc zekerquote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vertrouw meer op artsen dan op een zelfverklaarde gezondheidsgoeroe.
ik.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:00 schreef monkyyy het volgende:
Iemand Zembla gezien zonet? Ging over de hoge prijzen van kankermedicijnen en hoe die bepaald worden.
Wormen zijn een prima bron van proteine. En heel gezond.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Hoe kom je erop... Volgens mij kan je nog beter lintwormen eten.
Tja daar hoor je Oompa, Hekje en trawanten dan weer niet over. Zelfs zulk soort misstanden spreken ze zich niet over uit. Alleen over vage kleidrankjes hebben ze een afkeurende mening.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik.
Het is natuurlijk geen verrassing dat het corrupte Nederland de hoofdprijs betaald voor medicijnen.
Helemaal bespottelijk wordt het dat er schemas zijn tot welke prijs je kunt gaan per land tot dat patienten, patientverenigingnen, artsen, politiek of ander zei gaan klagen/protesteren.
reken maar dat die absurde prijsindicatie van 150k per jaar met gemak een duizendvoud goedkoper kunnen.
Medicatie heeft NIETS van doen met welzijn en beter maken van de patient. Het heeft met terawinst te maken.
Ik heb het gewoon nog niet gezien maar ik heb me hier al veel vaker uitgesproken tegen zulke misstanden. Goede poging, maar helaas...quote:Op donderdag 10 maart 2016 05:18 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Tja daar hoor je Oompa, Hekje en trawanten dan weer niet over. Zelfs zulk soort misstanden spreken ze zich niet over uit. Alleen over vage kleidrankjes hebben ze een afkeurende mening.
Wormen die als eitje je lichaam binnenkomen en daar vervolgens uitkomen en vermenigvuldigen, zijn een heel ander verhaal dan de meelwormen die jij bedoelt.quote:Op donderdag 10 maart 2016 05:16 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Wormen zijn een prima bron van proteine. En heel gezond.
Hoera voor listeria meningitisquote:Op donderdag 10 maart 2016 02:14 schreef ATuin-hek het volgende:
http://gizmodo.com/lawmak(...)ion-of-ra-1763798946
Oh dear
Geheime afspraken zodat ze flinke winst kunnen maken op hun pillenzooi, de gezondheid van een mens boeit ze niet alleen maar de kassa. En dan ook nog liegen over de kosten van het onderzoek wat beduidend stukken lager ligt dan ze beweren. Bloed aan hun handen hebben ze ipv levensredders.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik.
Het is natuurlijk geen verrassing dat het corrupte Nederland de hoofdprijs betaald voor medicijnen.
Helemaal bespottelijk wordt het dat er schemas zijn tot welke prijs je kunt gaan per land tot dat patienten, patientverenigingnen, artsen, politiek of ander zei gaan klagen/protesteren.
reken maar dat die absurde prijsindicatie van 150k per jaar met gemak een duizendvoud goedkoper kunnen.
Medicatie heeft NIETS van doen met welzijn en beter maken van de patient. Het heeft met terawinst te maken.
legalize it!quote:Op donderdag 10 maart 2016 07:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hoera voor listeria meningitis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |