Er zijn in 2016 nog altijd mensen die denken dat Franse auto's roestbakken zijn. Deze mensen worden meestal niet gehinderd door enige kennis van zaken.quote:
Waar baseer je dat op?quote:
Net als Italiaanse merken. Allemaal troep.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:11 schreef Martinello het volgende:
[..]
Er zijn in 2016 nog altijd mensen die denken dat Franse auto's roestbakken zijn. Deze mensen worden meestal niet gehinderd door enige kennis van zaken.
Ik heb Alfa, Fiat en Citroen gereden, allemaal fantastisch en ze roesten minder dan die domme Opeltjesquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Net als Italiaanse merken. Allemaal troep.
Jammer dat pagina 316 niet meer bestaat.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Blijft een bazenmediumIedere dag check ik mijn vaste rijtje TT-pagina's.
Dat is wel gewoon zo. Met een Alfa Romeo ben je vaker in de garage dan op de weg.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jammer idd, die ergernissen pagina stond ook in mijn rijtje jaquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:14 schreef superniger het volgende:
[..]
Jammer dat pagina 316 niet meer bestaat.
Slecht afgewerkt, elektronische storingen, plastic, cruciale zaken die snel slijten of afbreken, gerammel.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:14 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik heb Alfa, Fiat en Citroen gereden, allemaal fantastisch en ze roesten minder dan die domme Opeltjes
Met een moderne Alfa heb je net zo vaak of weinig pech als met een Duitse auto. Ik heb nooit pech gehad met mijn Alfa 156.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is wel gewoon zo. Met een Alpha Romeo ben je vaker in de garage dan op de weg.
Ik lees dat je het over Ford en Opel hebt.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Slecht afgewerkt, elektronische storingen, plastic, cruciale zaken die snel slijten of afbreken, gerammel.
Dan heb jij geluk gehad, zou je moeten zeggen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:17 schreef Martinello het volgende:
[..]
Met een moderne Alfa heb je net zo vaak of weinig pech als met een Duitse auto. Ik heb nooit pech gehad met mijn Alfa 156.
Deze trollquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Vind ik ook kut.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:17 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik lees dat je het over Ford en Opel hebt.
En Karel Appels?quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:19 schreef Specularium het volgende:
Auto's interesseren mij echt geen ene anus.
Dit programma is voor de modale inkomens naar Jinek-standaardenquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:21 schreef Zipportal het volgende:
Dit programma is niet meer voor Henk en Ingrid bedoeld. Auto's van een ton willen rijden, dure schilderijen.
Hey dat heb ik ook.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:19 schreef Specularium het volgende:
Auto's interesseren mij echt geen ene anus.
Ik ben nog nooit bedankt.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind die cappuccinostaafjes het lekkerst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |