SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door Faeroer op 14-01-2016 01:13:55 ]
Ben overtuigd, kun je rekeningnummer en tenaamstelling dmen?quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:07 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Je hebt me door, ik ga homegym beginne waar iedereen mag kome van gym squad voor betaling in natura
Ey kan je niet contant anders gaat overheid weer moeilijk doen haha snapjequote:Op woensdag 13 januari 2016 23:10 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ben overtuigd, kun je rekeningnummer en tenaamstelling dmen?
Is gewoon onderdeel van het ontbijt hoor. 2 potjes per dag.quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:10 schreef Sapstengel het volgende:
Chick is lekker maar heb persoonlijk echt een hekel aan Shredz en hun irritante marketing.
Kijk die foto ook. Alsof je een ontbijt op bed gaat brengen met twee potjes supplementen er bij
Belastingdienst doet niet moeilijk over lenen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:10 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ey kan je niet contant anders gaat overheid weer moeilijk doen haha snapje
oh ok, werk jij daarquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:12 schreef Klokov het volgende:
[..]
Belastingdienst doet niet moeilijk over lenen.
vriend ik smul van die marketing. Echt heerlijk. Moet je Jaco de Bruyn zien op z'n instagram. Gaat helemaal los overal ter wereld, overal gesponsord voor sups, eten (en natuurlijk roids). Kan niet ontkennen dat ik kjelly ben.quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:10 schreef Sapstengel het volgende:
Chick is lekker maar heb persoonlijk echt een hekel aan Shredz en hun irritante marketing.
Kijk die foto ook. Alsof je een ontbijt op bed gaat brengen met twee potjes supplementen er bij
gwn drugsgeld witwassen ja tochquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:15 schreef Ethanolic het volgende:
Mensen maar hard werken voor hun poen
Ik vind het zo kaolo gay. Daarom volg ik ook nooit fitnessvolk op instagram. Elke post van die strategisch geplaatste potjes, kortingscodes etc.quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
vriend ik smul van die marketing. Echt heerlijk. Moet je Jaco de Bruyn zien op z'n instagram. Gaat helemaal los overal ter wereld, overal gesponsord voor sups, eten (en natuurlijk roids). Kan niet ontkennen dat ik kjelly ben.
#dutchfitness #motivation #gym #gymjunkie #insertcommercialquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik vind het zo kaolo gay. Daarom volg ik ook nooit fitnessvolk op instagram. Elke post van die strategisch geplaatste potjes, kortingscodes etc.
Ook geen negatieve ervaring met NL belastingdienst. Begrijp nooit waarom mensen klagen snap jequote:Op woensdag 13 januari 2016 23:12 schreef Klokov het volgende:
Kasrondjes all day err'day, haha ja toch pharao
jij weet broeder. Laat het wijfie maar sappelenquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:15 schreef Ethanolic het volgende:
Mensen maar hard werken voor hun poen
Sommige willen graag veel zwetenquote:Op donderdag 14 januari 2016 00:08 schreef Drinky het volgende:
Omdat we hier ook gymbro's hebben: wie kan mij uitleggen waarom zoveel mensen met petjes/beanies en 3 lagen kleding naar de sportschool komen om te trainen? Is dat niet fucking warm/smerig? Je zou zeggen van wel aangezien ze zichzelf half uitkleden ergens halverwege hun sessie.
Douche92, Dima, Seto?
kai trained in hoody en dikke kleding. Lekker zweten. Cutten en gainen tegelijk hequote:Op donderdag 14 januari 2016 00:08 schreef Drinky het volgende:
Omdat we hier ook gymbro's hebben: wie kan mij uitleggen waarom zoveel mensen met petjes/beanies en 3 lagen kleding naar de sportschool komen om te trainen? Is dat niet fucking warm/smerig? Je zou zeggen van wel aangezien ze zichzelf half uitkleden ergens halverwege hun sessie.
Douche92, Dima, Seto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |