SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt Hans.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Russisch neuken heet dat, je dick tussen boobs.
Ook vet serieus uitgelegdquote:Op z’n Russisch, Russisch neuken of borstneuken is een standje waarbij een jongen of man met zijn penis tussen de borsten van een meisje/vrouw heen beweegt.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Op ze Grieks, met je lul in de gyros.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:50 schreef Lokasenna het volgende:
Wel schattig dat Opso vaak weetjes over seks post alsof ze net iets nieuws heeft geleerd.
De openingen zitten toch ook tussen de billen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:50 schreef Spatieloos het volgende:
Allemaal wel leuk dat titty fuck. Maar je stopt hem niet in de tiet, je stopt hem er tussen.
Dus ass wint.
TEAM #ASS
Ik wist dit doordat we tijdens een biologieles wat over abortus moesten opzoeken en ik opeens in sexwoordenboek terecht kwam.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:50 schreef Lokasenna het volgende:
Wel schattig dat Opso vaak weetjes over seks post alsof ze net iets nieuws heeft geleerd.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:50 schreef Opsonisatie het volgende:
@crackie hahaha die tc omg. Stomme spiegel
Ass is dan niet alleen de billen, maar incluseert ook de 'asshole'.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De openingen zitten toch ook tussen de billen.
Ah oke.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ass is dan niet alleen de billen, maar incluseert ook de 'asshole'.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:51 schreef supersof het volgende:
opso, wacht je tot het huwelijk met seks?
Includeert*quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ass is dan niet alleen de billen, maar incluseert ook de 'asshole'.
hoe weet jij dat nou ryanquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat serieus vragen. Opso is toch allang geen maagd meer.
jij vast welquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat serieus vragen. Opso is toch allang geen maagd meer.
Sekswoordenboek. Die site heeft trouwens ook echt een briljant forumquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Biologieles. Abortusles. Sexwoordenboek.
Denk het wel, ik vind het persoonlijk wel een mooie gedachtequote:Op woensdag 13 januari 2016 22:51 schreef supersof het volgende:
opso, wacht je tot het huwelijk met seks?
Forum van sexwoordenboek: pubertjes van 12 die niet weten hoe ze moeten tongzoenenquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sekswoordenboek. Die site heeft trouwens ook echt een briljant forum
Knap. Lijkt me wel moeilijk. Heb van Turkse vriendin geleerd dat je gewoon mag scheiden als de seks slecht blijkt te zijn tochquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Denk het wel, ik vind het persoonlijk wel een mooie gedachte
#personalopinion #ganiethaten #kusjesdoei #nietzoserieusnemen
quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:53 schreef supersof het volgende:
Heb van Turkse vriendin geleerd dat je gewoon mag scheiden als de seks slecht blijkt te zijn toch
Valt wel mee. Vooral veel volwassenen die elkaar meer afneukte dan de R&P scquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Forum van sexwoordenboek: pubertjes van 12 die niet weten hoe ze moeten tongzoenen
Watquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Knap. Lijkt me wel moeilijk. Heb van Turkse vriendin geleerd dat je gewoon mag scheiden als de seks slecht blijkt te zijn toch
ik was ook zenuwachtig voor de eerste keerquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Forum van sexwoordenboek: pubertjes van 12 die niet weten hoe ze moeten tongzoenen
weet niet ik let niet zo veel op opso tbhquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat zie je toch aan de imperfectie. Als ze maagd zou zijn zou ze perfect zijn.
Opso
Niemand zal van mij scheiden om mijn kookkunstenquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Watscheiden mag sws al haat je zijn kookkunsten
Ja oke, maar had niet verwacht dat dat echt zo zou gaan danquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Watscheiden mag sws al haat je zijn kookkunsten
terecht, ik breng ook wel eens iets terug naar de winkelquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Knap. Lijkt me wel moeilijk. Heb van Turkse vriendin geleerd dat je gewoon mag scheiden als de seks slecht blijkt te zijn toch
Scheidt, schijten. Wat een kut woorden.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja oke, maar had niet verwacht dat dat echt zo zou gaan dan![]()
![]()
Maar stel je scheidt dan. Wil er dan wel iemand anders met je trouwen?
Er is tegenwoordig een live datingshow op turkse tv, vaak komen er ook turken langs die al 3 x zijn gescheiden en op zoek zijn naar liefdequote:Op woensdag 13 januari 2016 22:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja oke, maar had niet verwacht dat dat echt zo zou gaan dan![]()
![]()
Maar stel je scheidt dan. Wil er dan wel iemand anders met je trouwen?
Tof!quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:56 schreef Mortaxx het volgende:
LEICESTER
Heb weer leuk bedragje om te betten
Zieke odd welquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:56 schreef Mortaxx het volgende:
LEICESTER
Heb weer leuk bedragje om te betten
Dan ben je wel een beetje een sukkel.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Er is tegenwoordig een live datingshow op turkse tv, vaak komen er ook turken langs die al 3 x zijn gescheiden en op zoek zijn naar liefde![]()
Heb heel TC doorgezocht, volgens mij nietquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zitten crack en opso zou lewd te tc'en?
Wat is lewdquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zitten crack en opso zou lewd te tc'en?
Ohquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Er is tegenwoordig een live datingshow op turkse tv, vaak komen er ook turken langs die al 3 x zijn gescheiden en op zoek zijn naar liefde![]()
En ze gedragen zich zo kinderachtig.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan ben je wel een beetje een sukkel.
Lewd is een beetje vuig.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat is lewd
Ik heb een zwerverlook no tc
Minst leuke *quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:58 schreef Trollscience het volgende:
lewd is het leukste seksgerelateerde woord
Dit lijkt me onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat is lewd
Ik heb een zwerverlook no tc
Ik zat op Arsenal. Vieze 3-3 laatste minutenquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oversize trui en pluizige krullen en een rode wang.
Ik kan hier ook niet over mee praten, ik word oudquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:00 schreef Fok-it het volgende:
Zonder Reddit krijg je een hoop hippe termen en uitspraken toch wel slecht mee zo te merken
Jij bent gestopt met reddit?quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:00 schreef Fok-it het volgende:
Zonder Reddit krijg je een hoop hippe termen en uitspraken toch wel slecht mee zo te merken
ik haat pluizige krullenquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zwerver. :$quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ook ongeschoren?quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik volgde het een tijdje wel, best leuke subreddits. Maar ik hou dat niet bijquote:
Ja. Maar je hoeft er ook niet elke dag op te zitten, dat is het mooie. Je kan dingen sorteren van Top van de week, top van het jaar, top allertijden, zo zie je alleen de leukstepopulairste dingen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik volgde het een tijdje wel, best leuke subreddits. Maar ik hou dat niet bijEn het is zoveel waarje je op kan abonneren
Inderdaad. Net als History Channel, maar History Channel was daadwerkelijk maar een paar maanden leuk.quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:02 schreef Fera het volgende:
Discovery channel is steeds meer een soap/alu-hoedje zender.Zonde.
Veel van die aids met goudzoekers en aalvissers enzo.quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:02 schreef Fera het volgende:
Discovery channel is steeds meer een soap/alu-hoedje zender.Zonde.
al die 'hunters' programma'squote:Op woensdag 13 januari 2016 23:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Veel van die aids met goudzoekers en aalvissers enzo.
Daar is een topic over.quote:
is toch leuker als ze er wel is?quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
In bed liggen zonder onderbroek is zo heerlijk.
Gelukkig is loka er niet.
Inderdaad. Of zojuist iets over 'onverklaarbare' dossiers van NASA.quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Veel van die aids met goudzoekers en aalvissers enzo.
Die is ook dood.quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:05 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga zo Amy Winehouse docu kijken.
Dat wel, maar bed is lastig met haar.quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:04 schreef supersof het volgende:
[..]
is toch leuker als ze er wel is?
goede docu, Amy was een Villa fanquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:05 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga zo Amy Winehouse docu kijken.
Misschien moet je je matras een keer omkeren.quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat wel, maar bed is lastig met haar.
Ze neemt 80% van het bed in.
Dat doe ik ookquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat wel, maar bed is lastig met haar.
Ze neemt 80% van het bed in.
jinke nu weerquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee joh. Dat overdreven gedoe op tv ook. Jinek die in SHOCK was toen ze het hoorde. Kom nou zeg.
slowpokequote:
Is te moeilijk in mijn eentjequote:Op woensdag 13 januari 2016 23:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien moet je je matras een keer omkeren.
Dat is toch vervelend voor de man naast je?quote:
Ik zou je ook wel helpen met mijn indrukwekkende armspieren.quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is te moeilijk in mijn eentje
superleuk spelletjequote:Op woensdag 13 januari 2016 23:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen toch met dat spel.
Moet ie mij een beetje wegduwenquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is te moeilijk in mijn eentje
[..]
Dat is toch vervelend voor de man naast je?
ik vind het echt niet fijn als m'n ballen zo los liggenquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
In bed liggen zonder onderbroek is zo heerlijk.
Gelukkig is loka er niet.
Je hebt er de ballen niet voor?quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik vind het echt niet fijn als m'n ballen zo los liggen
Herkenbaar, grote balzakquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik vind het echt niet fijn als m'n ballen zo los liggen
Had je serieus anders verwacht?quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:13 schreef Fok-it het volgende:
Is die Arib tot kamervoorzitter verkozen?man man
ik snap deze vraag nietquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt er de ballen niet voor?
NEPPARLEMENT.quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:13 schreef Fok-it het volgende:
is toch handjeklap. Volgende post die vrijkomt gaat dan naar vvdquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:13 schreef Fok-it het volgende:
Het was sarcastisch.quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik snap deze vraag niet
gewoon fijn als ze niet iets om zich heen hebben. Vind het ook heerlijk om ze vast te houden
Gaat nergens over, kan niet eens fatsoenlijk Nederlands.quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had je serieus anders verwacht?
Wat maakt het nog uit, in dit nepparlement?quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat nergens over, kan niet eens fatsoenlijk Nederlands.
Maar ja, beter dan Bosma
Inderdaad wel een beetje niveautje Lazrak.quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat nergens over, kan niet eens fatsoenlijk Nederlands.
Maar ja, beter dan Bosma
ligt aan de snorquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:19 schreef Lokasenna het volgende:
Vinden jullie snorren zonder een baard ook zo lelijk?
Beter baard zonder snor dan snor zonder baard jaquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:19 schreef Lokasenna het volgende:
jaquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:19 schreef Lokasenna het volgende:
nogal pedoquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:19 schreef Lokasenna het volgende:
Dat eerste staat ook heel raar.quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beter baard zonder snor dan snor zonder baard ja
neequote:Op woensdag 13 januari 2016 23:21 schreef Paxcon het volgende:
halen jullie VA en spatieloos ook altijd door elkaar?
Nee echt nooitquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:21 schreef Paxcon het volgende:
Ja allebei van die druggies.quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:21 schreef Paxcon het volgende:
Nee dat niet.quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:21 schreef Paxcon het volgende:
quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat niet.
Ik haal Etsu en Cachet wel somsdoor elkaar
allebei relnichten?quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat niet.
Ik haal Etsu en Cachet wel somsdoor elkaar
daarom haal ik jou en Spatieloos altijd door elkaar dus..quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee
VA is goeie gozer, spatieloos komt over als een zwakbegaafde debiel
fair enoughquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
daarom haal ik jou en Spatieloos altijd door elkaar dus..
ooooooooooooooooooooooooh.gifquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
daarom haal ik jou en Spatieloos altijd door elkaar dus..
quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zie soms geen verschil tussen Fokkie en AB.
quote:
We hebben dan ook beide trouw gezweerd aan de fokstokquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zie soms geen verschil tussen Fokkie en AB.
en aan fien?quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We hebben dan ook beide trouw gezweerd aan de fokstok
Fien is boos op me. Ik moet haar eigenlijk nog een excuusdm sturenquote:
Hebben jullie het ook over mij gehad?quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik zeg wel eens tegen johannes dat jij qua manier van dingen zeggen op Ties02 lijkt
arme fienquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fien is boos op me. Ik moet haar eigenlijk nog een excuusdm sturen
ja in dublin nog herinner ik mequote:Op woensdag 13 januari 2016 23:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Hebben jullie het ook over mij gehad?
Oh met die foto?quote:
Die clown Jan Kooijemansquote:
oh die zie ik niet vaak postenquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik zeg wel eens tegen johannes dat jij qua manier van dingen zeggen op Ties02 lijkt
Ja jullie hadden mij gevonden en een foto ervan gemaakt. Die heeft Johannes mij gestuurdquote:
vraag niet wat ze zeidenquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Hebben jullie het ook over mij gehad?
Hoezo niet?quote:
ooooh ja dat ookquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja jullie hadden mij gevonden en een foto ervan gemaakt. Die heeft Johannes mij gestuurd
Moest gniffelen.quote:
Ik ging naar Duitse bakkertje vandaagquote:
En een thigh gap.quote:
3quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:31 schreef Lokasenna het volgende:
Hoeveel cm thigh gap zou perfect zijn?
niet meedoen aan die onzinquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:31 schreef Lokasenna het volgende:
Waar je je druk over kan maken.quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:31 schreef Lokasenna het volgende:
Vast wel. Staat heel schattig bij hem.quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zou mortaxx ook ooit zulk prachtig gevlechte haartjes krijgen
als je het hoofd van een mannelijke vriend tussen je benen drukt heb je ook een thigh gapquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik vind een subtiele tigh gap wel mooi eigenlijk. Als het maar niet zo'n gap is waar mn hoofd tussen past, snapje
Beauty is in the eye of the beholder.quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is gewoon informeren naar het schoonheidsideaal.
Gewoon in verhoudingquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:31 schreef Lokasenna het volgende:
Daarom de mening vragen van verscheidene beholders toch.quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Beauty is in the eye of the beholder.
Veranderd snelquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:35 schreef Amarantha het volgende:
Wat ziet Amy er nog redelijk gezond uit in het begin van de docuBlijft zonde. 27 jaar maar.
Kan toch ook een vrouw zijn. #lesbihonestquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
als je het hoofd van een mannelijke vriend tussen je benen drukt heb je ook een thigh gap
Of uitgaan van jezelf? Andere mensen hoeven niet te bepalen wat jij mooi vindt.quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daarom de mening vragen van verscheidene beholders toch.
waarom zou je dat willen als manquote:
slaap lekkerquote:
Wat ik zelf mooi vind weet ik al, daar ga ik toch niet naar vragen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Of uitgaan van jezelf? Andere mensen hoeven niet te bepalen wat jij mooi vindt.
Wat vind jij mooi dan?quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat ik zelf mooi vind weet ik al, daar ga ik toch niet naar vragen.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:38 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom zou je dat willen als man
Heb je de Game of Thrones-remix van Armin van Buuren al gehoord? Best vetquote:
na-aperquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:39 schreef McGrath het volgende:
[..]zolang het maar in verhouding is.
geeft nietquote:
O, ik dacht dat je het op die manier voor jezelf wilde construeren.quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat ik zelf mooi vind weet ik al, daar ga ik toch niet naar vragen.
Wat zijn schattige vetjes?quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Slank gebouwd met schattige vetjes.
Nopequote:Op woensdag 13 januari 2016 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je de Game of Thrones-remix van Armin van Buuren al gehoord? Best vet
Gewoon op Spotify Game of Thrones zoeken, en dan zie je hem al staanquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
NopeLinkje? Zal na de docu wel even luisteren.
Japansequote:Op woensdag 13 januari 2016 23:45 schreef Paxcon het volgende:
Loka houdt ook van zwart haar met witte huid
O ja, vind ik ook wel leuk. Lekker zacht ook.quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat je een heel klein beetje vetjes ziet opbollen boven de onderbroek, zo cute.
Iraanse ook niet? Zijn mooie vrouwen hoorquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind asians nooit aantrekkelijk
Ja, het moet een heel klein beetje zachte uitstraling hebben, ziet er ook meteen jeugdig uit dan.quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:48 schreef Fera het volgende:
[..]
O ja, vind ik ook wel leuk. Lekker zacht ook.
hmmmm mwehquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iraanse ook niet? Zijn mooie vrouwen hoor
Scherpe knieën. Zien er wat ouwelijk uit.quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:51 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje een onderkant zoals de middelste, van die tonede benen vind ik niet zo mooi.
Ja, zo pezig.quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Scherpe knieën. Zien er wat ouwelijk uit.
Ielquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:58 schreef Fera het volgende:
Zie net hoe iemand een paal door zijn gezicht kreeg en het overleefde.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:59 schreef Lokasenna het volgende:
Nog even plaatje van het mooiste vrouwenlichaam waarvan ik linkje heb bewaard voor ik ga slapen.
[ afbeelding ]
gayporn?quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:58 schreef Fera het volgende:
Zie net hoe iemand een paal door zijn gezicht kreeg en het overleefde.
Zou raken.quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:59 schreef Lokasenna het volgende:
Nog even plaatje van het mooiste vrouwenlichaam waarvan ik linkje heb bewaard voor ik ga slapen.
[ afbeelding ]
die heeft een vol broekjequote:Op woensdag 13 januari 2016 23:59 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, echt een stalen buis. Kriebels krijg ik er van. Not the good kind.quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2016 00:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb een erg uitgebreid mapje van haar op de harde schijf waar ik het meest zuinig op ben.
Gezwollen flapjes.quote:
kan shemale zijnquote:Op donderdag 14 januari 2016 00:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jawel maar ben daar niet zo in thuis bij vrouwen
quote:
zou je dat willen?quote:Op donderdag 14 januari 2016 00:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Misschien ben je wel een vrouw met een baard
conchitaxx
Conchita een vrouw noemen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 00:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Misschien ben je wel een vrouw met een baard
conchitaxx
was maar een grapje hoor jeetje zegquote:Op donderdag 14 januari 2016 00:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Conchita een vrouw noemen.
Conchita is heel tevreden als man door het dagelijks leven te gaan.
zou me vrij weinig interesserenquote:
vind je dat echtquote:
jaaaa insoquote:
viel wel meequote:Op donderdag 14 januari 2016 00:30 schreef supersof het volgende:
[..]
jaaaa inso
drukke dag vandaag weer?
Wanneer ga je nou verhuizen? VOlgende maand al toch?quote:
1febquote:Op donderdag 14 januari 2016 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wanneer ga je nou verhuizen? VOlgende maand al toch?
Ah dan eb je alle voorbereidingen al bijna getroffen ofniet?quote:
Ja hoor.quote:Op donderdag 14 januari 2016 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah dan eb je alle voorbereidingen al bijna getroffen ofniet?
Mijn huisgenoot gaat naar de wc. En midden in zijn plas trekt hij de wc door.quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2016 00:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn huisgenoot gaat naar de wc. En midden in zijn plas trekt hij de wc door.
Waarom??
of is dit niet iets wat mannen doen
Dit is als je heel snel moet zijn. Veelal vanwege game-verplichtingen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 00:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom??
Maar hij is nog niet klaar en dan doet ie het alquote:Op donderdag 14 januari 2016 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit is als je heel snel moet zijn. Veelal vanwege game-verplichtingen.
Ah vandaar dat ik er niet bekend mee benquote:Op donderdag 14 januari 2016 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit is als je heel snel moet zijn. Veelal vanwege game-verplichtingen.
Dan denk je dat je bijna klaar bent, en dat je klaar bent voordat het doorspoelen is afgelopen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 00:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar hij is nog niet klaar en dan doet ie het al
dat heeft toch geen nut
Ooohquote:Op donderdag 14 januari 2016 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan denk je dat je bijna klaar bent, en dat je klaar bent voordat het doorspoelen is afgelopen.
Supersof kusje moppiequote:Op donderdag 14 januari 2016 00:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom??
Ik doe dat ook....quote:Op donderdag 14 januari 2016 00:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom??
Dat zijn 16 kusjes. niet 1 kusjequote:
Veel vochtinname dusquote:Op donderdag 14 januari 2016 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
mijn pis is toch zo doorzichtig als maar zijn kan vaak
maakt t uit xD
Sorrry supersof Kusjequote:Op donderdag 14 januari 2016 00:43 schreef supersof het volgende:
alleen mijn vader en opa mogen mij moppie noemen
Wel goeie graadmeter altijd om te kijken of je al genoeg gedronken hebtquote:
lijkt me ook jaquote:Op donderdag 14 januari 2016 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Muziek uitzoeken voor bruiloften is kapot lastig.
Ja dat wel, dus die is makkelijkquote:Op donderdag 14 januari 2016 00:50 schreef supersof het volgende:
[..]
lijkt me ook ja
hebben jullie een nummer samen? jullie liedje ofzo?
mag ik hem weten?quote:Op donderdag 14 januari 2016 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja dat wel, dus die is makkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |