SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt Hans.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Russisch neuken heet dat, je dick tussen boobs.
Ook vet serieus uitgelegdquote:Op z’n Russisch, Russisch neuken of borstneuken is een standje waarbij een jongen of man met zijn penis tussen de borsten van een meisje/vrouw heen beweegt.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Op ze Grieks, met je lul in de gyros.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:50 schreef Lokasenna het volgende:
Wel schattig dat Opso vaak weetjes over seks post alsof ze net iets nieuws heeft geleerd.
De openingen zitten toch ook tussen de billen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:50 schreef Spatieloos het volgende:
Allemaal wel leuk dat titty fuck. Maar je stopt hem niet in de tiet, je stopt hem er tussen.
Dus ass wint.
TEAM #ASS
Ik wist dit doordat we tijdens een biologieles wat over abortus moesten opzoeken en ik opeens in sexwoordenboek terecht kwam.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:50 schreef Lokasenna het volgende:
Wel schattig dat Opso vaak weetjes over seks post alsof ze net iets nieuws heeft geleerd.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:50 schreef Opsonisatie het volgende:
@crackie hahaha die tc omg. Stomme spiegel
Ass is dan niet alleen de billen, maar incluseert ook de 'asshole'.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De openingen zitten toch ook tussen de billen.
Ah oke.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ass is dan niet alleen de billen, maar incluseert ook de 'asshole'.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:51 schreef supersof het volgende:
opso, wacht je tot het huwelijk met seks?
Includeert*quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ass is dan niet alleen de billen, maar incluseert ook de 'asshole'.
hoe weet jij dat nou ryanquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat serieus vragen. Opso is toch allang geen maagd meer.
jij vast welquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat serieus vragen. Opso is toch allang geen maagd meer.
Sekswoordenboek. Die site heeft trouwens ook echt een briljant forumquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Biologieles. Abortusles. Sexwoordenboek.
Denk het wel, ik vind het persoonlijk wel een mooie gedachtequote:Op woensdag 13 januari 2016 22:51 schreef supersof het volgende:
opso, wacht je tot het huwelijk met seks?
Forum van sexwoordenboek: pubertjes van 12 die niet weten hoe ze moeten tongzoenenquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sekswoordenboek. Die site heeft trouwens ook echt een briljant forum
Knap. Lijkt me wel moeilijk. Heb van Turkse vriendin geleerd dat je gewoon mag scheiden als de seks slecht blijkt te zijn tochquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Denk het wel, ik vind het persoonlijk wel een mooie gedachte
#personalopinion #ganiethaten #kusjesdoei #nietzoserieusnemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |