SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt Hans.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Russisch neuken heet dat, je dick tussen boobs.
Ook vet serieus uitgelegdquote:Op z’n Russisch, Russisch neuken of borstneuken is een standje waarbij een jongen of man met zijn penis tussen de borsten van een meisje/vrouw heen beweegt.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Op ze Grieks, met je lul in de gyros.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:50 schreef Lokasenna het volgende:
Wel schattig dat Opso vaak weetjes over seks post alsof ze net iets nieuws heeft geleerd.
De openingen zitten toch ook tussen de billen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:50 schreef Spatieloos het volgende:
Allemaal wel leuk dat titty fuck. Maar je stopt hem niet in de tiet, je stopt hem er tussen.
Dus ass wint.
TEAM #ASS
Ik wist dit doordat we tijdens een biologieles wat over abortus moesten opzoeken en ik opeens in sexwoordenboek terecht kwam.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:50 schreef Lokasenna het volgende:
Wel schattig dat Opso vaak weetjes over seks post alsof ze net iets nieuws heeft geleerd.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:50 schreef Opsonisatie het volgende:
@crackie hahaha die tc omg. Stomme spiegel
Ass is dan niet alleen de billen, maar incluseert ook de 'asshole'.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De openingen zitten toch ook tussen de billen.
Ah oke.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ass is dan niet alleen de billen, maar incluseert ook de 'asshole'.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:51 schreef supersof het volgende:
opso, wacht je tot het huwelijk met seks?
Includeert*quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ass is dan niet alleen de billen, maar incluseert ook de 'asshole'.
hoe weet jij dat nou ryanquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat serieus vragen. Opso is toch allang geen maagd meer.
jij vast welquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat serieus vragen. Opso is toch allang geen maagd meer.
Sekswoordenboek. Die site heeft trouwens ook echt een briljant forumquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Biologieles. Abortusles. Sexwoordenboek.
Denk het wel, ik vind het persoonlijk wel een mooie gedachtequote:Op woensdag 13 januari 2016 22:51 schreef supersof het volgende:
opso, wacht je tot het huwelijk met seks?
Forum van sexwoordenboek: pubertjes van 12 die niet weten hoe ze moeten tongzoenenquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sekswoordenboek. Die site heeft trouwens ook echt een briljant forum
Knap. Lijkt me wel moeilijk. Heb van Turkse vriendin geleerd dat je gewoon mag scheiden als de seks slecht blijkt te zijn tochquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Denk het wel, ik vind het persoonlijk wel een mooie gedachte
#personalopinion #ganiethaten #kusjesdoei #nietzoserieusnemen
quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:53 schreef supersof het volgende:
Heb van Turkse vriendin geleerd dat je gewoon mag scheiden als de seks slecht blijkt te zijn toch
Valt wel mee. Vooral veel volwassenen die elkaar meer afneukte dan de R&P scquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Forum van sexwoordenboek: pubertjes van 12 die niet weten hoe ze moeten tongzoenen
Watquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Knap. Lijkt me wel moeilijk. Heb van Turkse vriendin geleerd dat je gewoon mag scheiden als de seks slecht blijkt te zijn toch
ik was ook zenuwachtig voor de eerste keerquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Forum van sexwoordenboek: pubertjes van 12 die niet weten hoe ze moeten tongzoenen
weet niet ik let niet zo veel op opso tbhquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat zie je toch aan de imperfectie. Als ze maagd zou zijn zou ze perfect zijn.
Opso
Niemand zal van mij scheiden om mijn kookkunstenquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Watscheiden mag sws al haat je zijn kookkunsten
Ja oke, maar had niet verwacht dat dat echt zo zou gaan danquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Watscheiden mag sws al haat je zijn kookkunsten
terecht, ik breng ook wel eens iets terug naar de winkelquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Knap. Lijkt me wel moeilijk. Heb van Turkse vriendin geleerd dat je gewoon mag scheiden als de seks slecht blijkt te zijn toch
Scheidt, schijten. Wat een kut woorden.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja oke, maar had niet verwacht dat dat echt zo zou gaan dan![]()
![]()
Maar stel je scheidt dan. Wil er dan wel iemand anders met je trouwen?
Er is tegenwoordig een live datingshow op turkse tv, vaak komen er ook turken langs die al 3 x zijn gescheiden en op zoek zijn naar liefdequote:Op woensdag 13 januari 2016 22:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja oke, maar had niet verwacht dat dat echt zo zou gaan dan![]()
![]()
Maar stel je scheidt dan. Wil er dan wel iemand anders met je trouwen?
Tof!quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:56 schreef Mortaxx het volgende:
LEICESTER
Heb weer leuk bedragje om te betten
Zieke odd welquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:56 schreef Mortaxx het volgende:
LEICESTER
Heb weer leuk bedragje om te betten
Dan ben je wel een beetje een sukkel.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Er is tegenwoordig een live datingshow op turkse tv, vaak komen er ook turken langs die al 3 x zijn gescheiden en op zoek zijn naar liefde![]()
Heb heel TC doorgezocht, volgens mij nietquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zitten crack en opso zou lewd te tc'en?
Wat is lewdquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zitten crack en opso zou lewd te tc'en?
Ohquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Er is tegenwoordig een live datingshow op turkse tv, vaak komen er ook turken langs die al 3 x zijn gescheiden en op zoek zijn naar liefde![]()
En ze gedragen zich zo kinderachtig.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan ben je wel een beetje een sukkel.
Lewd is een beetje vuig.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat is lewd
Ik heb een zwerverlook no tc
Minst leuke *quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:58 schreef Trollscience het volgende:
lewd is het leukste seksgerelateerde woord
Dit lijkt me onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat is lewd
Ik heb een zwerverlook no tc
Ik zat op Arsenal. Vieze 3-3 laatste minutenquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oversize trui en pluizige krullen en een rode wang.
Ik kan hier ook niet over mee praten, ik word oudquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:00 schreef Fok-it het volgende:
Zonder Reddit krijg je een hoop hippe termen en uitspraken toch wel slecht mee zo te merken
Jij bent gestopt met reddit?quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:00 schreef Fok-it het volgende:
Zonder Reddit krijg je een hoop hippe termen en uitspraken toch wel slecht mee zo te merken
ik haat pluizige krullenquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zwerver. :$quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ook ongeschoren?quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik volgde het een tijdje wel, best leuke subreddits. Maar ik hou dat niet bijquote:
Ja. Maar je hoeft er ook niet elke dag op te zitten, dat is het mooie. Je kan dingen sorteren van Top van de week, top van het jaar, top allertijden, zo zie je alleen de leukstepopulairste dingen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik volgde het een tijdje wel, best leuke subreddits. Maar ik hou dat niet bijEn het is zoveel waarje je op kan abonneren
Inderdaad. Net als History Channel, maar History Channel was daadwerkelijk maar een paar maanden leuk.quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:02 schreef Fera het volgende:
Discovery channel is steeds meer een soap/alu-hoedje zender.Zonde.
Veel van die aids met goudzoekers en aalvissers enzo.quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:02 schreef Fera het volgende:
Discovery channel is steeds meer een soap/alu-hoedje zender.Zonde.
al die 'hunters' programma'squote:Op woensdag 13 januari 2016 23:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Veel van die aids met goudzoekers en aalvissers enzo.
Daar is een topic over.quote:
is toch leuker als ze er wel is?quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
In bed liggen zonder onderbroek is zo heerlijk.
Gelukkig is loka er niet.
Inderdaad. Of zojuist iets over 'onverklaarbare' dossiers van NASA.quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Veel van die aids met goudzoekers en aalvissers enzo.
Die is ook dood.quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:05 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga zo Amy Winehouse docu kijken.
Dat wel, maar bed is lastig met haar.quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:04 schreef supersof het volgende:
[..]
is toch leuker als ze er wel is?
goede docu, Amy was een Villa fanquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:05 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga zo Amy Winehouse docu kijken.
Misschien moet je je matras een keer omkeren.quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat wel, maar bed is lastig met haar.
Ze neemt 80% van het bed in.
Dat doe ik ookquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat wel, maar bed is lastig met haar.
Ze neemt 80% van het bed in.
jinke nu weerquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee joh. Dat overdreven gedoe op tv ook. Jinek die in SHOCK was toen ze het hoorde. Kom nou zeg.
slowpokequote:
Is te moeilijk in mijn eentjequote:Op woensdag 13 januari 2016 23:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien moet je je matras een keer omkeren.
Dat is toch vervelend voor de man naast je?quote:
Ik zou je ook wel helpen met mijn indrukwekkende armspieren.quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is te moeilijk in mijn eentje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |