Hoe waren jullie laatste werkdagen?
quote:Ah, een IT'er in nood?
Op vrijdag 22 november 2002 11:01 schreef k_man het volgende:
Doei, bedankt, je hoeft niet meer terug te komen.
quote:Laatste werkdagen zijn chill
Op vrijdag 22 november 2002 11:01 schreef k_man het volgende:
Vandaag mijn laatste werkdag. Het is niet mijn eerste laatste werkdag, maar het blijft een merkwaardig gevoel. Ik doe eigenlijk weinig meer, behalve het invullen van mijn urenlijst, kilometerregistratie. Nog even bijpraten met een collega die een project overneemt en dat is het dan. Doei, bedankt, je hoeft niet meer terug te komen.Hoe waren jullie laatste werkdagen?
Sterkte vandaag
quote:Ik zou toch eens op zoek gaan naar een andere nick...
Op vrijdag 22 november 2002 11:07 schreef Nuongirl het volgende:
Mijn laatste werkdag bij het nuon was ook best wel vaag, mijn contract werd niet verlengden ik kon maar moelijk afscheid nemen, omdat ik gewoon erg leuke collega`s had, ben die dag ook weinig aan werken toegekomen eerlijk gezegd
Sterkte vandaag
quote:Ja misschien wel he, maar ik gebruik deze nick al zo lang op i net, kan er een beetje moelijk afscheid van nemen
Op vrijdag 22 november 2002 11:09 schreef Skimmer het volgende:[..]
Ik zou toch eens op zoek gaan naar een andere nick...
quote:Krijg sterk de indruk dat je dit een structureel probleem van je is....
Op vrijdag 22 november 2002 11:10 schreef Nuongirl het volgende:[..]
Ja misschien wel he, maar ik gebruik deze nick al zo lang op i net, kan er een beetje moelijk afscheid van nemen
quote:Geen afscheid kunnen nemen van ....
Op vrijdag 22 november 2002 11:15 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
Krijg sterk de indruk dat je dit een structureel probleem van je is....
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 11:15 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
Krijg sterk de indruk dat je dit een structureel probleem van je is....
quote:Oh maar ik heb er allang afscheid van genomen hoor, heb af en toe nog contact met ex collega`s, maar ik wil er echt niet meer naar terug
Op vrijdag 22 november 2002 11:20 schreef michiel- het volgende:[..]
Geen afscheid kunnen nemen van ....
Daar lijkt het indeed op.
quote:Ik heb nog geen nieuwe baan kunnen vinden.
Op vrijdag 22 november 2002 11:03 schreef BobRooney het volgende:
Mijn laatste dagen waren prima...heerlijk juist. Het idee dat ik straks aan iets nieuws begin, nieuwe mensen leer kennen, nieuwe dingen leren etc etc ...heerlijk.
Mijn jaarcontract wordt niet verlengd en nee, ik ben geen IT-er.
quote:Ander verhaal dus....je hebt geen idee wat er straks gaat gebeuren...das opzich wel klote.
Op vrijdag 22 november 2002 12:17 schreef k_man het volgende:[..]
Ik heb nog geen nieuwe baan kunnen vinden.
quote:Vervelend!
Suc6 in ieder geval!
Is al weer bijna 2 jaar geleden in ieder geval en ik heb nu een hele andere baan, maar deze baan bevalt me een stuk beter!
Mijn vertrek was toen trouwens gedeeltelijk gedwongen en gedeeltelijk vrijwillig. Mijn jaarcontract zou niet verlengd worden en ik had het ook wel een beetje gehad met het bedrijf, dus ik kon er niet echt mee zitten. Ik had gelukkig ook bijtijds een andere baan! Maakt het vertrek toch een stukje prettiger!
quote:ach wat sneu, en je bent ook al niet naar Irak gegaan
Mijn laatste werkdag was vrijwillig gedwongen. Mijn functie hield op te bestaan (nou ja, een half jaar later was hij er weer). Maar als ik had kunnen blijven, had ik dat niet gedaan. Het werk op zich was leuk, maar alles eromheen was minder.
Ik heb niet echt afscheid genomen van collega's. De collega's die ik wel zou missen waren er niet en die zie ik nu nog steeds, dat zijn meer vriendinnen. De collega's die er wel waren, daar had ik niet een fantastische band mee. De laatste weken had ik al weinig te doen en de laatste dag heb ik een overdrachtsverslagje geschreven voor m'n blijvende collega.
Een vriendin werkt er nog steeds en vrijdag ben ik weer op bezoek geweest. Wat ben ik blij dat ik nu een andere en veeeel leukere baan heb!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |