abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6940427
Vandaag mijn laatste werkdag. Het is niet mijn eerste laatste werkdag, maar het blijft een merkwaardig gevoel. Ik doe eigenlijk weinig meer, behalve het invullen van mijn urenlijst, kilometerregistratie. Nog even bijpraten met een collega die een project overneemt en dat is het dan. Doei, bedankt, je hoeft niet meer terug te komen.

Hoe waren jullie laatste werkdagen?

pi_6940452
Mijn laatste dagen waren prima...heerlijk juist. Het idee dat ik straks aan iets nieuws begin, nieuwe mensen leer kennen, nieuwe dingen leren etc etc ...heerlijk.
pi_6940464
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 11:01 schreef k_man het volgende:
Doei, bedankt, je hoeft niet meer terug te komen.
Ah, een IT'er in nood?
Of heb je al wat nieuws?
pi_6940481
Ga je met pensioen of zo?
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_6940498
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 11:01 schreef k_man het volgende:
Vandaag mijn laatste werkdag. Het is niet mijn eerste laatste werkdag, maar het blijft een merkwaardig gevoel. Ik doe eigenlijk weinig meer, behalve het invullen van mijn urenlijst, kilometerregistratie. Nog even bijpraten met een collega die een project overneemt en dat is het dan. Doei, bedankt, je hoeft niet meer terug te komen.

Hoe waren jullie laatste werkdagen?

Laatste werkdagen zijn chill Je doet weinig, iedereen doet alsof hij je beste vriend was en je krijgt nog taart toe.En de volgende dag hoppa, sta je bij een nieuw bedrijf voor de deur met nieuwe mensen. Echt wel beter, vooral als je dan in de stad loopt en je zegt hallo om de 2 minuten
  Voormalig Sport Koningin vrijdag 22 november 2002 @ 11:07:37 #6
35237 Nuongirl
pi_6940522
Mijn laatste werkdag bij het nuon was ook best wel vaag, mijn contract werd niet verlengd en ik kon maar moelijk afscheid nemen, omdat ik gewoon erg leuke collega`s had, ben die dag ook weinig aan werken toegekomen eerlijk gezegd

Sterkte vandaag

Geluk is niet afhankelijk van dingen buiten ons,
maar van de manier waarop wij die zien. (Tolstoj)
pi_6940553
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 11:07 schreef Nuongirl het volgende:
Mijn laatste werkdag bij het nuon was ook best wel vaag, mijn contract werd niet verlengd en ik kon maar moelijk afscheid nemen, omdat ik gewoon erg leuke collega`s had, ben die dag ook weinig aan werken toegekomen eerlijk gezegd

Sterkte vandaag

Ik zou toch eens op zoek gaan naar een andere nick...
  Voormalig Sport Koningin vrijdag 22 november 2002 @ 11:10:11 #8
35237 Nuongirl
pi_6940561
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 11:09 schreef Skimmer het volgende:

[..]

Ik zou toch eens op zoek gaan naar een andere nick...

Ja misschien wel he, maar ik gebruik deze nick al zo lang op i net, kan er een beetje moelijk afscheid van nemen
pi_6940654
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 11:10 schreef Nuongirl het volgende:

[..]

Ja misschien wel he, maar ik gebruik deze nick al zo lang op i net, kan er een beetje moelijk afscheid van nemen

Krijg sterk de indruk dat je dit een structureel probleem van je is....
[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
pi_6940736
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 11:15 schreef sqlsmurft het volgende:

[..]

Geen afscheid kunnen nemen van ....
Daar lijkt het indeed op.
  Voormalig Sport Koningin vrijdag 22 november 2002 @ 11:24:15 #11
35237 Nuongirl
pi_6940779
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 11:15 schreef sqlsmurft het volgende:

[..]

Voormalig Sport Koningin vrijdag 22 november 2002 @ 11:25:36 #12
35237 Nuongirl
pi_6940800
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 11:20 schreef michiel- het volgende:

[..]

Geen afscheid kunnen nemen van ....
Daar lijkt het indeed op.

Oh maar ik heb er allang afscheid van genomen hoor, heb af en toe nog contact met ex collega`s, maar ik wil er echt niet meer naar terug
pi_6941825
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 11:03 schreef BobRooney het volgende:
Mijn laatste dagen waren prima...heerlijk juist. Het idee dat ik straks aan iets nieuws begin, nieuwe mensen leer kennen, nieuwe dingen leren etc etc ...heerlijk.
Ik heb nog geen nieuwe baan kunnen vinden.

Mijn jaarcontract wordt niet verlengd en nee, ik ben geen IT-er.

pi_6944689
M'n laatste dag ging ongeveer zo... ik kwam om 2 uur op werk aan, heb m'n computer opgeruimd, outlook leeggehaald, en wat andere privé zooi gedelete. Bureau opgeruimd, troep weggegooid uit m'n kast en lade. Wachtwoord van de server opgeschreven. Mijn site als startpagina ingesteld in de browsers. Huidige projecten op de server gezet. Virus geinstalleerd. Iedereen een hand geven, "ja tuuuuurlijk, ik kom nog wel eens langs om wat te drinken... NOT", en met een smile op m'n gezicht een half uur later het gebouw uitgelopen.
pi_6944748
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 12:17 schreef k_man het volgende:

[..]

Ander verhaal dus....je hebt geen idee wat er straks gaat gebeuren...das opzich wel klote.
pi_6951887
quote:

[..]

Vervelend!
Is er in je werkgebied wel voldoende werkgelegenheid? Of beter gezegd, verwacht je snel weer een baan te kunnen vinden?

Suc6 in ieder geval!

pi_6951943
Owja, en mijn laatste werkdag bij mijn vorige werkgever was vooral hectisch! Het was namelijk ook mijn verjaardag en een andere collega vierde tegelijk zn verjaardag. Ik ben ongeveer het halve gebouw langs gegaan om afscheid te nemen van mensen en ze vervolgens de weken erna te bedelven onder de reisverhalen uit Verweggistan!
Verder was ik ook nog druk mett de laatste dingen overdragen aan mijn collega's en mn troep opruimen!

Is al weer bijna 2 jaar geleden in ieder geval en ik heb nu een hele andere baan, maar deze baan bevalt me een stuk beter!

Mijn vertrek was toen trouwens gedeeltelijk gedwongen en gedeeltelijk vrijwillig. Mijn jaarcontract zou niet verlengd worden en ik had het ook wel een beetje gehad met het bedrijf, dus ik kon er niet echt mee zitten. Ik had gelukkig ook bijtijds een andere baan! Maakt het vertrek toch een stukje prettiger!

pi_6952764
elke keer heel relaxed. Weinig te doen, vroeg naar huis, evt. met volle auto, alhoewel ik probeer de laatste maand veel spullen al weg te sjouwen (eigen literatuur e.d.).
  zondag 24 november 2002 @ 21:57:40 #19
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_6978290
quote:

[..]

ach wat sneu, en je bent ook al niet naar Irak gegaan
fake a dream
  zondag 24 november 2002 @ 22:01:39 #20
37294 Ketjing
Stretch Arm Strong
pi_6978365
Laatste werkdag bij mijn vorige baas was echt lachen, hele dag niks lopen doen en aan het eind van de dag lekker met de hele groep een biertje drinken.
Use Soap
pi_6983682
Heb je al wat anders gevonden? Of denk je dat er genoeg werkgelegenheid is in jouw sector?

Mijn laatste werkdag was vrijwillig gedwongen. Mijn functie hield op te bestaan (nou ja, een half jaar later was hij er weer). Maar als ik had kunnen blijven, had ik dat niet gedaan. Het werk op zich was leuk, maar alles eromheen was minder.
Ik heb niet echt afscheid genomen van collega's. De collega's die ik wel zou missen waren er niet en die zie ik nu nog steeds, dat zijn meer vriendinnen. De collega's die er wel waren, daar had ik niet een fantastische band mee. De laatste weken had ik al weinig te doen en de laatste dag heb ik een overdrachtsverslagje geschreven voor m'n blijvende collega.
Een vriendin werkt er nog steeds en vrijdag ben ik weer op bezoek geweest. Wat ben ik blij dat ik nu een andere en veeeel leukere baan heb!

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_6983800
Laatste werkdagen zijn meestal een combinatie van goede en slechte herinneringen. Het hangt ook een beetje af van de reden waarom je weg gaat. Mijn eerste vertrek, vele jaren geleden, was een redelijk stille. Ik had me 3 jaar lang de kolere gewerkt, had me enorm ingezet als vrijwilliger om een deel van het computernetwerk te beheren want het was een zootje en er was te weinig ondersteuning. Ik kreeg veel waardering van collega's, maar nauwelijks van de organisatie. Achteraf een goede gevoel gehad dat ik daar niet ben blijven vastroesten.
Vervolgens 6 jaar lang een andere werkgever gehad. Ook weer overheid. En 6 jaar lang aan het lijntje houden met losse contracten. Ben hierdoor wel naar het buitenland gegaan waar ik een enorm leuke periode heb gehad. De waardering van zowel personeel als organisatie daar was enorm. Heb daar dus ook een heel erg leuk en drukgezocht afscheidsfeest gehad. Een week later was het afscheid in Nederland bij mijn toenmalige werknemer. En daar bleken alleen de naaste medewerkers zin te hebben in het afscheidsfeestje. Dat was dus veel meer besloten en minder leuk. Twas meer zoiets van, oh ja dat moeten we ook nog doen. Dat viel een beetje tegen dus.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')