SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No shit sherlockquote:
Ikquote:
Ja het viel wel heel erg op he?quote:
Ik was twee weken geleden bij de Spar bij Stuyvesantplein, weet je die? Nouja, toen zag ik een lekkerding en in mijn hoofd dacht ik meteen 'Dat zou Mortaxx kunnen zijn'. Geen idee hoe ik daarbij kwam want ik heb écht geen idee hoe je eruit ziet. Ja, denk door je ietwat hoge eisen oid dat ik dat dachtquote:
Sow lange tijdquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:30 schreef Calcio het volgende:
Sorry Paxcon zag je quote niet.
Van m'n geboorte tot m'n 17e
En jij?
ja oke maar lijkt me wel kut soms omdat je niet alles kan kopen wat je wilt in die kleine matenquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm, ja soms is het wel vervelend. Maar dat heeft er dan meer mee te maken dat ik ook een ja hoe zeg je dat, licht? figuur heb oid. Dus dingen zijn dan snel te groot.
Maarrrr, je weet uiteindelijk heel goed welke winkel de echt kleine maatjes hebben en daar ga je dan heen.
En soms ga ik zelf wel echt vrijwillig naar kinderafdeling omdat het me gewoon geld scheelt. Ik vind het dan enkel minder fijn omdat mensen me zo debiel aankijken
[..]
hmm
Ja, bínnen Den Haag ja!quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar maar maar ik dacht dat je verhuisd was
Nee eigenlijk niet.quote:
Ja Groningen is echt nice. Waar in de provincie en je gewoond danquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sow lange tijd
Ik in de stad nu ruim een jaar, in de provincie mn hele leven al
Dat wist ik al wel.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
No shit sherlock
nederland is niet voor niet een van de landen met de langste inwoners wereldwijd
je kent mij al jaren, jij weet onderhand wel bij wie ik in het broekje wil komen en bij wie niet en welke strategie ik toepasquote:
Waarom zei je geen hoi?quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik was twee weken geleden bij de Spar bij Stuyvesantplein, weet je die? Nouja, toen zag ik een lekkerding en in mijn hoofd dacht ik meteen 'Dat zou Mortaxx kunnen zijn'. Geen idee hoe ik daarbij kwam want ik heb écht geen idee hoe je eruit ziet. Ja, denk door je ietwat hoge eisen oid dat ik dat dacht.
ben je toch wel hetero?quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet.
Mortaxx is wel knappe boy hoor
Ik adoreer hemquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaahah, hoe ging dat anders? Met zusters enzo? Hoe vond je dat?
[..]
Ah, oke. En je houdt van hem!?
zuidoost groningenquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:31 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ja Groningen is echt nice. Waar in de provincie en je gewoond dan
Bedoelt hij niet de stad?quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:31 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ja Groningen is echt nice. Waar in de provincie en je gewoond dan
Ja, mij ga je altijd afzeiken bijvoorbeeldquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
je kent mij al jaren, jij weet onderhand wel bij wie ik in het broekje wil komen en bij wie niet en welke strategie ik toepas
ik geef een 7,6/10quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom zei je geen hoi?
Tevens ben ik helemaal niet zo knap. Hou het op 7,5/10
Ik ben een squirrelkinquote:
maar heb jij in de stad gewoond die 17 jaar?quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:32 schreef Calcio het volgende:
[..]
hij zei toch dat hij in de provincie woonde. Waar woon jij eigenlijk
Oh, nee dat snap ik. Grote voeten lijkt me dat veel kutter.. het is niet zo dat ik zó klein ben dat het allemaal heel lastig is. Het meest lastige zijn dan gewoon jurkjes, ik zoek nu al twee jaar een leuk jurkje en ik pas enkel van die strakke lange hemdjurkjes oid zeg maar.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja oke maar lijkt me wel kut soms omdat je niet alles kan kopen wat je wilt in die kleine maten
net zoals ik geen new balance schoenen kan vinden in maat ~47
Ik zei hoi?!quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom zei je geen hoi?
Tevens ben ik helemaal niet zo knap. Hou het op 7,5/10
Reden?quote:
Ahh, dat snap ik helemaal. Geen knappe broeder?quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:31 schreef Fera het volgende:
@Crack: mijn moeder douchte mij in het ziekenhuis. Dat vond ik wel fijner dan een vreemde.
wat bist doe oan het doun?quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee kan ik niet
verstaan wel aardig
is dat zo, Fok-it?quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, mij ga je altijd afzeiken bijvoorbeeld
Maar ik weet wel beter![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |