SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No shit sherlockquote:
Ikquote:
Ja het viel wel heel erg op he?quote:
Ik was twee weken geleden bij de Spar bij Stuyvesantplein, weet je die? Nouja, toen zag ik een lekkerding en in mijn hoofd dacht ik meteen 'Dat zou Mortaxx kunnen zijn'. Geen idee hoe ik daarbij kwam want ik heb écht geen idee hoe je eruit ziet. Ja, denk door je ietwat hoge eisen oid dat ik dat dachtquote:
Sow lange tijdquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:30 schreef Calcio het volgende:
Sorry Paxcon zag je quote niet.
Van m'n geboorte tot m'n 17e
En jij?
ja oke maar lijkt me wel kut soms omdat je niet alles kan kopen wat je wilt in die kleine matenquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm, ja soms is het wel vervelend. Maar dat heeft er dan meer mee te maken dat ik ook een ja hoe zeg je dat, licht? figuur heb oid. Dus dingen zijn dan snel te groot.
Maarrrr, je weet uiteindelijk heel goed welke winkel de echt kleine maatjes hebben en daar ga je dan heen.
En soms ga ik zelf wel echt vrijwillig naar kinderafdeling omdat het me gewoon geld scheelt. Ik vind het dan enkel minder fijn omdat mensen me zo debiel aankijken
[..]
hmm
Ja, bínnen Den Haag ja!quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar maar maar ik dacht dat je verhuisd was
Nee eigenlijk niet.quote:
Ja Groningen is echt nice. Waar in de provincie en je gewoond danquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sow lange tijd
Ik in de stad nu ruim een jaar, in de provincie mn hele leven al
Dat wist ik al wel.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
No shit sherlock
nederland is niet voor niet een van de landen met de langste inwoners wereldwijd
je kent mij al jaren, jij weet onderhand wel bij wie ik in het broekje wil komen en bij wie niet en welke strategie ik toepasquote:
Waarom zei je geen hoi?quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik was twee weken geleden bij de Spar bij Stuyvesantplein, weet je die? Nouja, toen zag ik een lekkerding en in mijn hoofd dacht ik meteen 'Dat zou Mortaxx kunnen zijn'. Geen idee hoe ik daarbij kwam want ik heb écht geen idee hoe je eruit ziet. Ja, denk door je ietwat hoge eisen oid dat ik dat dacht.
ben je toch wel hetero?quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet.
Mortaxx is wel knappe boy hoor
Ik adoreer hemquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaahah, hoe ging dat anders? Met zusters enzo? Hoe vond je dat?
[..]
Ah, oke. En je houdt van hem!?
zuidoost groningenquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:31 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ja Groningen is echt nice. Waar in de provincie en je gewoond dan
Bedoelt hij niet de stad?quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:31 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ja Groningen is echt nice. Waar in de provincie en je gewoond dan
Ja, mij ga je altijd afzeiken bijvoorbeeldquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
je kent mij al jaren, jij weet onderhand wel bij wie ik in het broekje wil komen en bij wie niet en welke strategie ik toepas
ik geef een 7,6/10quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom zei je geen hoi?
Tevens ben ik helemaal niet zo knap. Hou het op 7,5/10
Ik ben een squirrelkinquote:
maar heb jij in de stad gewoond die 17 jaar?quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:32 schreef Calcio het volgende:
[..]
hij zei toch dat hij in de provincie woonde. Waar woon jij eigenlijk
Oh, nee dat snap ik. Grote voeten lijkt me dat veel kutter.. het is niet zo dat ik zó klein ben dat het allemaal heel lastig is. Het meest lastige zijn dan gewoon jurkjes, ik zoek nu al twee jaar een leuk jurkje en ik pas enkel van die strakke lange hemdjurkjes oid zeg maar.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja oke maar lijkt me wel kut soms omdat je niet alles kan kopen wat je wilt in die kleine maten
net zoals ik geen new balance schoenen kan vinden in maat ~47
Ik zei hoi?!quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom zei je geen hoi?
Tevens ben ik helemaal niet zo knap. Hou het op 7,5/10
Reden?quote:
Ahh, dat snap ik helemaal. Geen knappe broeder?quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:31 schreef Fera het volgende:
@Crack: mijn moeder douchte mij in het ziekenhuis. Dat vond ik wel fijner dan een vreemde.
wat bist doe oan het doun?quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee kan ik niet
verstaan wel aardig
is dat zo, Fok-it?quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, mij ga je altijd afzeiken bijvoorbeeld
Maar ik weet wel beter![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:33 schreef Mortaxx het volgende:
Degene die dit geen reet te doen noemde had vast niet gedacht dat er zoveel homo's zouden gaan posten
lkkr tussen de alcoholisten en andere boerenquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:33 schreef JanCees het volgende:
Niet in West-Frieslandgod wonen #losers
Als ik naar beneden kijk dan voel ik me af en toe wel een vrouw jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ja. In Ulgersmaborg/Oosterhoogebrug. 10 minuten fietsen van centrumquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
maar heb jij in de stad gewoond die 17 jaar?
Beste voetballer ooit voor Villa, en dan speelde hij vaak dronken en met 2 kapotte knieën. Wordt ook wel god genoemd.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nee dat snap ik. Grote voeten lijkt me dat veel kutter.. het is niet zo dat ik zó klein ben dat het allemaal heel lastig is. Het meest lastige zijn dan gewoon jurkjes, ik zoek nu al twee jaar een leuk jurkje en ik pas enkel van die strakke lange hemdjurkjes oid zeg maar.
Maar jij alleen grote voeten of geheel lang?
[..]
Ik zei hoi?!
Bijna altijd hierzo.
[..]
Reden?
[..]
Ahh, dat snap ik helemaal. Geen knappe broeder?
Barcelonaquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:32 schreef Calcio het volgende:
[..]
hij zei toch dat hij in de provincie woonde. Waar woon jij eigenlijk
moest lachenquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:33 schreef Mortaxx het volgende:
Degene die dit geen reet te doen noemde had vast niet gedacht dat er zoveel homo's zouden gaan posten
wat is ditquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:33 schreef Crack_ het volgende:
Iemand stuur mij foto van Mortaxx, Mortaxxie zelf?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misshcien ben je het wel
meer kan ik eigenlijk niet. M'n opa spreek wel Gronings en ik versta hem nooitquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja dat is allemaal wel goed te doen
quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik naar beneden kijk dan voel ik me af en toe wel een vrouw jaahw size doesnt matter tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oja diequote:Op woensdag 13 januari 2016 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had ooit een foto van Mort.
Daarop was hij fucking creepy.
Was toen we met SiIk op tc zaten.
Oh leek het niet gewoon op een meisje? Die jongen in het boek had wel lang haar toch?quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja he bah bah
Nee maar echt grappig geschreven enzoHet is alleen in de film met een meisje zag ik op foto? Ook raar
gvdquote:
Toen was je vies ecto.quote:
195cm dus kleren geen probleem verder meequote:Op woensdag 13 januari 2016 20:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nee dat snap ik. Grote voeten lijkt me dat veel kutter.. het is niet zo dat ik zó klein ben dat het allemaal heel lastig is. Het meest lastige zijn dan gewoon jurkjes, ik zoek nu al twee jaar een leuk jurkje en ik pas enkel van die strakke lange hemdjurkjes oid zeg maar.
[..]
Ik zei hoi?!
Bijna altijd hierzo.
[..]
Reden?
[..]
Tof.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
Beste voetballer ooit voor Villa, en dan speelde hij vaak dronken en met 2 kapotte knieën. Wordt ook wel god genoemd.
Dat ik nu benieuwd ben hoe je eruit zietquote:
hahahaahaquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had ooit een foto van Mort.
Daarop was hij fucking creepy.
Was toen we met SiIk op tc zaten.
Dat had ik helemaal ongemakkelijk gevonden.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ik zei hoi?!
Bijna altijd hierzo.
[..]
Reden?
[..]
Uh nog niet beschreven. Hij is wel hoogbehaafd dat ventje volgens mij. Sowieso wel dingen die nog niet helemaal duidelijk zijn maar vast nog wel worden later in het verhaalquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh leek het niet gewoon op een meisje? Die jongen in het boek had wel lang haar toch?
ik ookquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
195cm dus kleren geen probleem verder mee
en ik wil een probleem nog weleens aandikken
en pff moet nog paar kgs eraf pff
en jij houdt van crack?quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tof.
[..]
Dat ik nu benieuwd ben hoe je eruit ziet
[..]
hahahaaha
oh ja mn ouders praatten het ook nooit tegen mijquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:35 schreef Calcio het volgende:
[..]
meer kan ik eigenlijk niet. M'n opa spreek wel Gronings en ik versta hem nooit
minder naar Hasret gaanquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ook
ik moet 5 kilo af en ben al 2 dagen goed bezig.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
IK OOKik schrok evenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Zag dit nog voorbij komenquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
Beste voetballer ooit voor Villa, en dan speelde hij vaak dronken en met 2 kapotte knieën. Wordt ook wel god genoemd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben afgevallenquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen was je vies ecto.
Net Gollum.
Ben je nu meer ripped?
Ahh ja volgens mij hadden ze gewoon geen schaar ofzoquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uh nog niet beschreven. Hij is wel hoogbehaafd dat ventje volgens mij. Sowieso wel dingen die nog niet helemaal duidelijk zijn maar vast nog wel worden later in het verhaal
quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:36 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Zag dit nog voorbij komen
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:36 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Zag dit nog voorbij komen
Bacuna deed zeker eindelijk weer eens meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lkkr tussen de alcoholisten en andere boeren
nee dankje
quote:
Beter laat dan nooitquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:37 schreef McGrath het volgende:
Kan je nagaan hoe blij ik gisteren was
Hij speelde echt fantastisch, had Zaha gewoon in zijn broekzak. Nee Kozak speelde eindelijk en Bunn op goal ipv Guzan.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bacuna deed zeker eindelijk weer eens mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |