SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijft ze al onder de dekens liggen?quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Zijn er hier meer mensen die al over zijn op een dekbed? Ik twijfel wanneer dat het goede moment is, Saar slaapt nu nog prima in dr slaapzak.
Het duurde precies drie weken. Ik heb wel geluk gehad, heb er niets aan overgehouden (behalve het eerste jaar nog af en toe spiertrekkingen bij mijn oog).quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:12 schreef Fazzoletti het volgende:
Gefeliciteerd NTS!
Wat lijkt me dat eng Franny. Heeft het lang geduurd tot het weer over was?
F slaapt sinds een paar dagen niet meer in z'n slaapzak want hij heeft nu een dekbedHij lijkt meteen zo groot nu, m'n baby, waar ben je?
![]()
![]()
en nieuwe baby maken schiet ook al niet op
![]()
Dr liggen geen dekens in haar bedje... ze.slaapt enkel in dr dikke slaapzak anders heeft ze het veel te warm.quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Blijft ze al onder de dekens liggen?
Dan weet ik het niet, wij hebben dunne slaapzakjes en een lekkere deken erover, dan kan hij nog eens wat af doen als hij het te warm heeft.quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:30 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dr liggen geen dekens in haar bedje... ze.slaapt enkel in dr dikke slaapzak anders heeft ze het veel te warm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |