abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 januari 2016 @ 23:27:33 #251
416931 yats
(non) Average Joe
pi_159425671
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 22:58 schreef ElDinosaur het volgende:
Zei, ja? ;(

Wees gewoon duidelijk naar elkaar en beëindig dingen netjes. Zeker als je elkaar al een tijdje ziet / spreekt is dat wel fijn voor beide partijen..
Just did...al zit ik gek genoeg wel met een klotegevoel nu.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 26 januari 2016 @ 23:28:23 #252
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_159425717
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 23:19 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Volgens mij ben ik redelijk een voorstander van duidelijk communiceren (waarin ik hier wellicht kansloos heb gefaald O-) ), ik val hier dus over dat zij het niet wilde laten bij zijn duidelijke wil om het af te kappen. Ik vind verliefdheid een slecht excuus om je zin door te willen drijven, ten koste van wat degene waar je oh zo verliefd op bent zegt te willen. Ga je dan doordrammen voor een kans, dan lijkt het mij vooral logisch om niet meer te gaan verwachten dan hetgeen wat je daarvoor kreeg. Een date.

[..]

Hoop is één ding, maar op welke basis is het realistisch om te verwachten dat hij nadat hij aangaf ermee te willen kappen monogaam voor haar te moeten gaan? Waren ze daarvoor exclusief?
Als haar gevoelens erger worden na het hebben van seks, zou ze er slim aan doen even te peilen hoe hij erover dacht in plaats van gewoon ermee door te gaan tot ze erachter kwam dat hij na vier kansen er niet hetzelfde over dacht.

[..]

We waren het er al over eens dat hij zijn ruggengraat had moeten gebruiken ja.
Ik denk dat je echt verliefde mensen gewoon niet zoveel aan kunt rekenen, dat is mi toch een soort verstandsverbijstering. Tuurlijk, het is onrealistisch en dat weet ze snel genoeg straks hoor. Dan kan ze zichzelf waarschijnlijk wel voor haar kop slaan ;)

Mja en toch heeft seks voor sommige mensen méér lading. Ook dat moet je samen duidelijk stellen vind ik dan.

Het heeft misschien weinig zin wat de dame deed en ik vind ook niet dat die kerel een boerenlul is ofzo, wel denk ik dat hij het over zichzelf afroept als ze contact blijft zoeken en er een naar staartje aan komt. Maar dat kun je hem ook weer niet aanrekenen want duidelijk een beetje verliefd :P
  dinsdag 26 januari 2016 @ 23:29:26 #253
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_159425770
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 23:25 schreef Andromache het volgende:
Ik vind het een superinteressante discussie, maar wellicht goed om het onderwerp 'afwijsbeleid tijdens daten' af te splitsen naar een nieuw topic?
Hoezo? Het is toch als reactie op een post over iets beginnends? Of bedoel je de algemene posts?
  dinsdag 26 januari 2016 @ 23:40:00 #254
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_159426150
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 23:29 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Hoezo? Het is toch als reactie op een post over iets beginnends? Of bedoel je de algemene posts?
Nah ik denk misschien iets te veel voor de mods. :) Ik dacht dat het misschien iets te weinig over de specifieke poster op zich ging en meer over algemene datingzaken. En we weten allemaal wat er in deel 1 is gebeurd :D Laat maar, verder.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_159426269
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 23:28 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ik denk dat je echt verliefde mensen gewoon niet zoveel aan kunt rekenen, dat is mi toch een soort verstandsverbijstering. Tuurlijk, het is onrealistisch en dat weet ze snel genoeg straks hoor. Dan kan ze zichzelf waarschijnlijk wel voor haar kop slaan ;)
Haarzelf ja :P

quote:
Mja en toch heeft seks voor sommige mensen méér lading. Ook dat moet je samen duidelijk stellen vind ik dan.
Juist omdat het meer lading heeft voor sommigen, pleit ik dat je daar vooraf zelf over nadenkt enzo. Het lijkt me vrij duidelijk dat als je voor seks het bed induikt je een boodschap afgeeft dat je daar ok mee bent. Dan ligt de verantwoording niet bij de ander om even te checken of het wel casual kan of dat het als een liedfesverklaring gezien wordt of moet worden ofzo.

Ok ok, shutting up now O-)
  dinsdag 26 januari 2016 @ 23:55:20 #256
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_159426613
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 23:44 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Haarzelf ja :P

[..]

Juist omdat het meer lading heeft voor sommigen, pleit ik dat je daar vooraf zelf over nadenkt enzo. Het lijkt me vrij duidelijk dat als je voor seks het bed induikt je een boodschap afgeeft dat je daar ok mee bent. Dan ligt de verantwoording niet bij de ander om even te checken of het wel casual kan of dat het als een liedfesverklaring gezien wordt of moet worden ofzo.

Ok ok, shutting up now O-)
Ik hou ook op hoor modjes en Andro ;) Maar jij vindt dus dat communicatie telepatisch moet plaatsvinden :P Grapperd! Ik vind van niet maar zal nu ook weer on topic zijn.

Wat overigens idioot is: ik krijg een Engels appje van zo'n stalker. Het is minimaal een half jaar geleden. Hij vroeg me op een gegeven moment of ik een catfish was. Heb hem zeker vijf keer afgewezen nu maar het is wel een aardige jongen dus verwijderen of blokkeren.. vind ik dan wel hard. Maar ja, daar heb je zo'n voorbeeld ;)
  dinsdag 26 januari 2016 @ 23:56:06 #257
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_159426636
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 23:40 schreef Andromache het volgende:

[..]

Nah ik denk misschien iets te veel voor de mods. :) Ik dacht dat het misschien iets te weinig over de specifieke poster op zich ging en meer over algemene datingzaken. En we weten allemaal wat er in deel 1 is gebeurd :D Laat maar, verder.
je hebt wel gelijk hoor, bij nader inzien :* Jammer van BKM! Wel fijn dat je een beetje een egoboost hebt gehad!!
  woensdag 27 januari 2016 @ 00:09:55 #258
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_159427126
ja okee dat is meer topic twee, plaats het daar wel
pi_159427172
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 22:03 schreef eefje801 het volgende:
Overheen gelezen, sorry.
Dat begrijp ik wel. Heb je haar al ontmoet en alles? Want op zich, als je ook al nadrukkelijk hebt gevraagd kun je ook nog schrijven dat je het niet zo netjes vindt hoe het gelopen is en dat je dat jammer vindt. Dat je wel snapt dat ze waarschijnlijk geen interesse heeft maar dat je zelf anders in elkaar steekt, qua communiceren. Reageert ze niet binnen twee dagen? Verwijder haar nummer, richt je ergens anders op (sowieso goed) en mocht ze ooit toch de behoefte voelen om te reageren dan zie je het wel.
Is ook zo.. Lekker laten gaan. Maargoed, baal ervan dat mensen niet willen afwijzen als alles daarop lijkt te wijzen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 22:08 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Dit zie je vaker, geen confrontatie of clean break willen/doen. Controversiële suggestie, maar misschien ligt het ook een beetje aan de verwachting dat meiden lief en aardig moeten zijn. Meer dan bij mannen. Daarnaast zijn er gelukkig ook zat mensen die het wel open en eerlijk willen horen, maar we kennen allemaal wel verhalen zoals hier nu ook genoemd worden van mensen die geen nee willen accepteren. Dat hoeft ook niet bepaald mee te helpen om weer zo confronterend te gaan doen, als je het toch moeilijk vindt..
Ik vind het zelf nooit een excuus eigenlijk, als iemand vraagt of het nog wat kan worden / whatever / iets / dan moet je naar mijn mening gewoon eerlijk zijn.

Kvind trouwens vrouwen minder snel "lief en aardig" dan mannen gek genoeg. :+
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_159427896
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 22:50 schreef Fripsel het volgende:

[..]

De enige die het over schuld heeft en aan het wijzen is, ben je zelf. Wat zei doet is ook niet goed. Maar als zei in de sloot was gesprongen, was je er toch ook niet achteraan gesprongen omdat ze dat vraagt. ;(
:') Jij hebt het over billen bloot en ik heb het over beide. Pas nu kom je met wat 'het slachtoffer' deed ook niet goed is.

Iets met splinter en balk :+
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_159430619
Van het weekend een date gehad, gelijk mijn slechtste ervaring ooit bij een date. Afgezien van lichamelijke aantrekking stonden we lijnrecht tegenover elkaar. Ik vind een discussie geen probleem maar elk onnozel onderwerp werd een discussie waarbij het enkel om nuance verschillen ging. Het was al een twijfel gevalletje maar goed als je het niet probeert weet je het niet.

Zij: een “iets” te dikke vrouw die zich niet veel van andermans meningen aantrekt en kan niet werken in verband met een chronische ziekte. Op zich nog niet per se een probleem ware het niet dat ze zich verplicht voelde om mij daar continue aan te herinneren.

Op een gegeven moment maar gezegd dat wij het bijna met niks eens zijn, maar je raad het al zelfs daar was ze het niet mee eens. Hard gelachen, afscheid genomen en gegaan.
Blessed is the mind too small for doubt.
pi_159431268
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 19:02 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Dat denk ik niet. :9

Ik heb hints los gepeuterd, het is binnen een uur rijden, en heeft meer dan 5 glijbanen. _O-
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 13:38 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Duinrel _O_ .
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_159438132
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 00:47 schreef Koral het volgende:

[..]

:') Jij hebt het over billen bloot en ik heb het over beide. Pas nu kom je met wat 'het slachtoffer' deed ook niet goed is.

Iets met splinter en balk :+
Ze leest niet eens mee :')
  donderdag 28 januari 2016 @ 21:44:03 #264
138876 Andromache
pi_159477433
Jammer Moro. Op naar de volgende.

Fripsel! Het gaat vanavond beginnen, toch, je lange weekenddatefestijn? ^O^

Hier een laatste date geregeld B-) :7 Spoorman nam op Tinder het initiatief, en is ook volledig via Tinder tot stand gekomen, nog voordat er nummers zijn uitgewisseld. Gaat maandagmiddag rond borreltijd plaatsvinden.

* Andromache gaat nog snel even 3 keer zwemmen...
  vrijdag 29 januari 2016 @ 14:48:57 #265
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_159493302
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 09:11 schreef Moro het volgende:
Van het weekend een date gehad, gelijk mijn slechtste ervaring ooit bij een date. Afgezien van lichamelijke aantrekking stonden we lijnrecht tegenover elkaar. Ik vind een discussie geen probleem maar elk onnozel onderwerp werd een discussie waarbij het enkel om nuance verschillen ging. Het was al een twijfel gevalletje maar goed als je het niet probeert weet je het niet.

Zij: een “iets” te dikke vrouw die zich niet veel van andermans meningen aantrekt en kan niet werken in verband met een chronische ziekte. Op zich nog niet per se een probleem ware het niet dat ze zich verplicht voelde om mij daar continue aan te herinneren.

Op een gegeven moment maar gezegd dat wij het bijna met niks eens zijn, maar je raad het al zelfs daar was ze het niet mee eens. Hard gelachen, afscheid genomen en gegaan.
Weekend he, echt dan moet je werkelijk geen ene kut te doen hebben gehad
  zaterdag 30 januari 2016 @ 00:05:57 #266
138876 Andromache
pi_159508125
BoL, wat doe je je onaardige imago toch weer eer aan. Hosselen in het weekend is toch juist dikke prima? Als het leuk is, plak je er zo nog wat uurtjes achteraan zonder dat bedtijd roept, kinderen, of andere dingen.

Twijfel tussen deel 2, 3, eigen topic en HVJJN. Dan toch maar hier: het leek maandag een goed idee om grenzen te stellen aan de date die me zo lief vond en zo aardig voor me was toen ik bij hem was en retesexy, maar al een week niks uit zichzelf had laten horen. Ik heb het afgekapt, kon de onzekerheid niet aan, vond deze lage contactfrequentie niet normaal, en hij toonde sowieso weinig interesse in mij. En toch blijf ik maar aan hem denken omdat.... ja... waarom eigenlijk? Heb ik het fout gedaan? Ligt de fout bij mij? Had ik nog meer geduld moeten hebben, heb ik hem tekortgedaan?

Nu maar weer mijn eigen leven leiden, dan? Pffft, iemand nog tips voor omgaan met datemissers? En dus maandag een troostdate. En wederom vergeten te googlen voordat de date beklonken werd :D Het is een TU'er, potentieel extreem nerd dus, die wel bij een studentenvereniging zat. In foto's buiten Tinder zit met elke man die ik google wel een stijgende lijn, ik knap steeds minder snel af. Als 'ie niet echt sociaal of spontaan is, houd ik het even voor gezien en ga ik dus maar dat leven :') leiden.
pi_159508383
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 00:05 schreef Andromache het volgende:
BoL, wat doe je je onaardige imago toch weer eer aan. Hosselen in het weekend is toch juist dikke prima? Als het leuk is, plak je er zo nog wat uurtjes achteraan zonder dat bedtijd roept, kinderen, of andere dingen.

Twijfel tussen deel 2, 3, eigen topic en HVJJN. Dan toch maar hier: het leek maandag een goed idee om grenzen te stellen aan de date die me zo lief vond en zo aardig voor me was toen ik bij hem was en retesexy, maar al een week niks uit zichzelf had laten horen. Ik heb het afgekapt, kon de onzekerheid niet aan, vond deze lage contactfrequentie niet normaal, en hij toonde sowieso weinig interesse in mij. En toch blijf ik maar aan hem denken omdat.... ja... waarom eigenlijk? Heb ik het fout gedaan? Ligt de fout bij mij? Had ik nog meer geduld moeten hebben, heb ik hem tekortgedaan?

Nu maar weer mijn eigen leven leiden, dan? Pffft, iemand nog tips voor omgaan met datemissers? En dus maandag een troostdate. En wederom vergeten te googlen voordat de date beklonken werd :D Het is een TU'er, potentieel extreem nerd dus, die wel bij een studentenvereniging zat. In foto's buiten Tinder zit met elke man die ik google wel een stijgende lijn, ik knap steeds minder snel af. Als 'ie niet echt sociaal of spontaan is, houd ik het even voor gezien en ga ik dus maar dat leven :') leiden.
Jij bent echt onzeker op dit moment. Dat je zo'n gast na een week nog een kans geeft moet je niet doen. Als ie interesse heeft, laat ie dat wel wel blijken binnen een paar uur of dagen. Hopelijk zie je zelf in dat je iemand beters verdiend.
  zaterdag 30 januari 2016 @ 00:24:52 #268
138876 Andromache
pi_159508470
Moeten ze er wel zijn he... ach, ik voel me niet lekker, nauweljjks wat gegeten vandaag, ben labiel.
pi_159508706
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 00:20 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Jij bent echt onzeker op dit moment. Dat je zo'n gast na een week nog een kans geeft moet je niet doen. Als ie interesse heeft, laat ie dat wel wel blijken binnen een paar uur of dagen. Hopelijk zie je zelf in dat je iemand beters verdiend.
Maak jij nu een opmerking over iemand die onzeker is??
pi_159508768
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 00:40 schreef Maryn. het volgende:

[..]

Maak jij nu een opmerking over iemand die onzeker is??
Ja. Omdat ik ook zie dat dit niet hoort. Zulke dames tref ik nooit met daten bijvoorbeeld. Dit zijn de 'rebound' gevallen. Ik gun haar een leuke vent.
pi_159509933
quote:

Niet teveel bij stilstaan denk ik altijd maar. Makkelijker gezegd dan gedaan, maar datemissers horen er helaas bij.
pi_159512059
quote:
Als het leuk is, maar vindt je daten op zich wel leuk genoeg of zoek je liever eigenlijk iets meer er in?

quote:
Omdat je hem leuk genoeg vindt om stiekem bevestiging te willen kunnen zien in dat jij zo iemand wel waardig zijn ofzo?
Soms klikt het gewoon niet voldoende, dat hoeft echt geen kut te maken te hebben met iets fout doen of dat jij een fout zou moeten hebben gemaakt. Denk dat je beter wat meer geduld voor jezelf op kan brengen, dan voor iemand die sowieso weinig interesse in je toonde. Jij staat er nu eenmaal iets serieuzer in dan af te wachten op een sexy kerel die in een week tijd geen momentje over heeft gehad om even contact te zoeken.

Kijk liever naar of je de mensen waarmee je wel meer twee-richtingsverkeer niet tekort doet door het snel af te kappen, wegens niet zo sexy als mr unavailable. Kijk liever naar je eigen motivatie om te(blijven) daten en wat je daar nou echt uit wil halen.

quote:
Nu maar weer mijn eigen leven leiden, dan? Pffft, iemand nog tips voor omgaan met datemissers? En dus maandag een troostdate. En wederom vergeten te googlen voordat de date beklonken werd :D
Leidt je een eigen leven als je het in het teken lijkt te stellen van iemand te vinden? Gaat het daten, inclusief de aanloop via datingsites en apps, niet ten koste van andere dingen? Ben je aan het aanvullen of opvullen of is het afleiding?
Zou je zelf een troostdate willen zijn voor een ander? Ben je dan wel serieus naar deze gegadigde of lijkt het meer een troostprijs, want niet gedate is een misgelopen kans ofzo?
Is het googlen überhaupt wel zo een goed idee?

quote:
Het is een TU'er, potentieel extreem nerd dus, die wel bij een studentenvereniging zat. In foto's buiten Tinder zit met elke man die ik google wel een stijgende lijn, ik knap steeds minder snel af. Als 'ie niet echt sociaal of spontaan is, houd ik het even voor gezien en ga ik dus maar dat leven :') leiden.
Vindt je jezelf wel spontaan als je met behulp van google al een beeld probeert te vormen, inclusief vooroordelen en alles? Als je dates afspreekt voor je gaat googlen en daarna een stijgende lijn constateert, ondanks vooroordelen, dat je ergens naartoe lijkt te werken. Bekijk je de man wel als individu als hij beter moet zijn dan de vorige alsof het een soort van wedstrijd is? Probeer je dan voor jezelf niet iets meer te bewijzen dan gewoon een leuke date met een leuke man te scoren?

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 00:24 schreef Andromache het volgende:
Moeten ze er wel zijn he... ach, ik voel me niet lekker, nauweljjks wat gegeten vandaag, ben labiel.
Misschien kun je er beter eerst voor jezelf zijn. Niks mis met je wonden likken, maar zorg wel goed voor jezelf. Als je daar geen trek in hebt, moet je dat zelf weten natuurlijk, maar dan is daten misschien ook even niet zo een goed idee. Als je top notch wil scoren, dan kun je maar beter met de beste versie van jezelf komen en niet bevestiging willen zoeken in dat je het wel waard bent om soort van gered te worden ofzo..

Probeer anders eens echt even stil te staan even in plaats van maar weer door te gaan in de datecarroussel. Wat Koral geloof ik aanraadde, plan eens een weekend richting de ver weg wonende familie en vrienden. Of vraag of een vriendin een weekendje bij langs komt voor wijn en ijs ofzo. Weer even opladen en bedenken waar je het nou eigenlijk echt voor doet en wil blijven doen enzo..
  zaterdag 30 januari 2016 @ 16:55:15 #273
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_159520214
Gisteren date gehad met iemand van Tinder. Was leuk! :) Voelde toch wel een soort van kriebel. Leuke, spontane meid. Vervolg gaat er gelukkig komen. Ben benieuwd :D
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_159520242
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 16:55 schreef SonicVolcano het volgende:
Gisteren date gehad met iemand van Tinder. Was leuk! :) Voelde toch wel een soort van kriebel. Leuke, spontane meid. Vervolg gaat er gelukkig komen. Ben benieuwd :D
^O^ baas

pics via wa bitte
  zaterdag 30 januari 2016 @ 16:59:40 #275
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_159520328
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 16:56 schreef Toto69 het volgende:

[..]

^O^ baas

pics via wa bitte
Hehe.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')