SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
thanksquote:
rare zwarte vlek op de muur xdquote:
als je n beetje geduld hebt, dan ga ik binnenkort een open haard fixen en dan kunnen we saampjes bij de open haard zitten met Bellaquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:16 schreef supersof het volgende:
[..]
mooooi![]()
![]()
zou op blijven slapen 10/10
Dankjequote:
quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Netjes hoor
Waarom heb je je ramen zo lelijk zwart geverfd?
Ja hequote:Op woensdag 13 januari 2016 19:16 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Mooi!
Alleen mist er nog een grote kamerplant imo.
Gezelligquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
als je n beetje geduld hebt, dan ga ik binnenkort een open haard fixen en dan kunnen we saampjes bij de open haard zitten met Bella
[..]
Dankje
[..]
[..]
Ja heIk moet eigenlijk nog planten fixen, maar eerst de rest
![]()
En ik ben keislecht in planten verzorgen.
Dit ajb. Doet me teveel aan school denken.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:18 schreef Lokasenna het volgende:
Sof jij kunt de EU-vlag uit de OP halen
Meh, dat vertrouw ik niet. Keer een nare ervaring gehad met een spiegel die eraf donderde midden in de nacht.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou niet zonder willen/kunnen leven. Dan maar dubbelzijdige tape. :$
mortaxx deed datquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Stond er een EU vlag in?
Wie deed dat?![]()
alleen in mijn slaap niet.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:18 schreef supersof het volgende:
Kunnen jullie tegen tikkende klokken?
ik totaal niet
Onze nieuwe minderjarige FOK!mongool calcio.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Stond er een EU vlag in?
Wie deed dat?![]()
Zou daar helemaal gek van worden ja, Zeker als je gewoon kleine kamer hebtquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:18 schreef supersof het volgende:
ik totaal niet
Opso en jij kennen de buurt, straks weten jullie waar ik woon.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
wat is er zo bijzonder achter die ramen?
quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Onze nieuwe minderjarige FOK!mongool calcio.
ik slaap wel eens bij mijn stiefpa op de sofa, hij heeft twee klokken ophangenquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:18 schreef supersof het volgende:
ik totaal niet
wow, door uit het raam te kijken?quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Opso en jij kennen de buurt, straks weten jullie waar ik woon.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:18 schreef Etsu het volgende:
![]()
ja dan al helemaal nietquote:
Mooie bank idd. En ook een mooi kleed.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
als je n beetje geduld hebt, dan ga ik binnenkort een open haard fixen en dan kunnen we saampjes bij de open haard zitten met Bella
[..]
Dankje
[..]
[..]
![]()
Dat zei je vorig jaar ookquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Volgend jaar zie ik er zo uit:
[ afbeelding ]
als je uit mijn ramen kijkt, dan zie je andere huizenquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
wow, door uit het raam te kijken?
Vind zijn schouders niet optimaal sexy.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:19 schreef Lokasenna het volgende:
Oh stond hij er al een topic eerder in?
Wat erg.
Nee ik weet niet wie het heeft gedaanquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan me jou moeilijk zo voorstellen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
waarom zou je hiernaar willen strevenquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Vindt Loka dat goed?quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
mcgrath weet binnen vijf minuten waar je woont met zijn geoguessr skillsquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
als je uit mijn ramen kijkt, dan zie je andere huizen
wij hadden ooit een klok die om het halfuur ook slaat. En iemand is daar ooit dronken doorheen geslapen...quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:20 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dan al helemaal niet
altijd batterijen eruit halen als ik bij iemand slaap met zo'n klok
Zoals nergens anders in groningen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
als je uit mijn ramen kijkt, dan zie je andere huizen
Ik vertrouw die Calcio niet meer met z`n highschoolquote:Op woensdag 13 januari 2016 06:28 schreef Calcio het volgende:
Ik wil graag zo goedkoop mogelijk in Spanje komen, maar ik wil niet liften.
Tips?
quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zoals nergens anders in groningen.
ahaha wtfquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vertrouw die Calcio niet meer met z`n highschool
Bearmode.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Hehehe, ik ook.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan me jou moeilijk zo voorstellen.
zou dat echt niet lullig vindenquote:
Nee, was vies moe.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:22 schreef Lokasenna het volgende:
Heb je al opgedrukt dan Kaneel?
Ik heb net mijn 75 situps en squatjes gedaan. Moet toch ergens beginnen.
Als Leonard van The Big Bang Theoryquote:
Maar technisch gezien ben ik er ook niet op tijd. Maar zij zou mij wel laten weten wanneer ze wegging dusja..quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zou dat echt niet lullig vinden
je hebt een tijd afgesproken en die komt ze niet na nou jammer dan hoor
is dat net zo iets als american history x?quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als Leonard van The Big Bang Theoryx
nee geen zin in mentosquote:
;squote:Op woensdag 13 januari 2016 19:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is dat net zo iets als american history x?
oh nou het is geen drugs hoorquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
ligt aan de pilletjes, uppers met downers gaat volgens mij niet zo goed.
denk dat ze het wel zou begrijpen als je al zou starten met kokenquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar technisch gezien ben ik er ook niet op tijd. Maar zij zou mij wel laten weten wanneer ze wegging dusja..
quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
ligt aan de pilletjes, uppers met downers gaat volgens mij niet zo goed.
wat een achterlijk jongquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:43 schreef Calcio het volgende:
Hallo,
Aangezien ik alles een keer wil meemaken want je leeft maar 1x, zou ik eens opgepakt willen worden en voor 1 nachtje of in een politiecel ofzo worden gezet. Maar wat moet je daarvoor doen?
Ik wil geen strafblad krijgen aangezien dat problemen met reizen en een baan krijgen oplevert.
Dus tips?
Oh niet goed gelezenquote:
ik word daar ook tering moe vanquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:27 schreef Fera het volgende:
Ik was vandaag moe na het smeren van een boterham.
Hoe oud is je zusje?quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:28 schreef wietparkiet het volgende:
ik was gister een uur alleen met mijn zusje
daar werd ik ook akelig moe van
Ik normaal niet.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik word daar ook tering moe van
Hmmquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
denk dat ze het wel zou begrijpen als je al zou starten met koken
Okquote:
omg echtquote:
Succes sofje.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Hmm
ik ga wel even naar haar huis toe
en als ze er niet is ga ik koken
Jaquote:
ik ga pompen met totoquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Je bent wel een lieve vriendin. Beter maakt ze het gauw goed met je.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Hmm
ik ga wel even naar haar huis toe
en als ze er niet is ga ik koken
Dan moet je niet net zo boos gaan kijken als toto.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik ga pompen met toto
met gewichten
ik ben het zonnetje in huisquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet je niet net zo boos gaan kijken als toto.
Anders sta je niet meer op mijn to do list.
succesquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik ga pompen met toto
met gewichten
quote:
quote:De politie van het Noorse Stavanger is bezig met een schokkend onderzoek. Een driejarig jongetje zou in het plaatselijke asielzoekerscentrum zijn verkracht door meerdere lieden.
De mogelijke groepsverkrachting heeft plaatsgevonden op 6 januari. Rond 22.00 uur zou het slachtoffertje in een gemeenschappelijke ruimte van het azc zijn verkracht.
Na de vermeende groepsverkrachting is het arme ventje overgebracht naar een verkrachtingskliniek. De Noorse politie neemt de zaak hoog op en heeft al meerdere mensen ondervraagd. De woordvoerder van het asielzoekerscentrum met 781 bewoners wil niet op de zaak ingaan.
Ik acht de kans groter dat ik de Moneyball loterij win vannacht dan deze 2 opties jaquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:32 schreef Etsu het volgende:
de kans dat ik ooit echt gestopt ben met roken is nog groter dan dat paxcon spieren gaat kweken
quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
succes
houd je nog niet eens een week vol
wow wat doe je hatelijkquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik acht de kans groter dat ik de Moneyball loterij win vannacht dan deze 2 opties ja
Oh jij mag alleen hatelijk doen ofzo?quote:
ja, daarvoor heet ik etsuquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh jij mag alleen hatelijk doen ofzo?
het gaat nu om jou, niet om mijquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:33 schreef Paxcon het volgende:
nee maar als ik zelf van die gewichten zou halen zou ik het niet eens zeggen anders moet je dat weer 100x aanhoren
net als met dat stoppen met roken van je
hij moet wat meer eiwitten etenquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:32 schreef Etsu het volgende:
de kans dat ik ooit echt gestopt ben met roken is nog groter dan dat paxcon spieren gaat kweken
dat bepaal ik zelf welquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
het gaat nu om jou, niet om mij
dus ik zou je willen vragen om mij erbuiten te laten
ze komt uit 2002 dus ze is 13 nuquote:
Misselijkmakend dit.quote:
Pics van je outfit.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:36 schreef Etsu het volgende:
Ik heb ook een zwarte pruik en een zwarte cape gekocht.
Ik word zaterdag Snapegod.
Maakthet ook uit allemaalquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ze komt uit 2002 dus ze is 13 nu
maar weet bij haar nooit helemaal zeker
bij mijn ouders ook niet trouwens
Ik word er een beetje verdrietig van. Ook omdat dit soort dingen schering en inslag zijn.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:34 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
WtfIk ben zo klaar met de wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |