SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Calcio op 13-01-2016 03:24:16 ]
Maar toch vertrouw je het op de een of andere manier minder denk ikquote:Op woensdag 13 januari 2016 03:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was gewoon net als ziekenhuis hier hoor
Oh ik niet hoor.quote:Op woensdag 13 januari 2016 03:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar toch vertrouw je het op de een of andere manier minder denk ik
Dat zat jij toch ook? Jij zat notabene op een eilandquote:Op woensdag 13 januari 2016 03:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Het wordt wel naar als je in een godsverlaten stad in een hospitaal terecht komt.
Waar miljoenen toeristen zitten jaarlijks. Die artsen daar waren allemaal uit Europa hoor.quote:Op woensdag 13 januari 2016 03:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zat jij toch ook? Jij zat notabene op een eiland
Ja oke, dat klinkt niet heel onbetrouwbaar neequote:Op woensdag 13 januari 2016 03:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waar miljoenen toeristen zitten jaarlijks. Die artsen daar waren allemaal uit Europa hoor.
Die verkocht massaal arrangementen om te bevallen onder de creme de la crema van artsen en hoog niveau plastiche chirurgie.
Mijn arts had in Duitsland en Singapore gestudeerd.quote:Op woensdag 13 januari 2016 03:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja oke, dat klinkt niet heel onbetrouwbaar nee
Singapore lijkt me echt een tof land.quote:Op woensdag 13 januari 2016 03:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn arts had in Duitsland en Singapore gestudeerd.
Stadquote:Op woensdag 13 januari 2016 03:30 schreef Calcio het volgende:
[..]
Singapore lijkt me echt een tof land.
Het is een land. Maar buiten de stad Singapore is er niet veel. Er is nog een klein eilandje geloof ik tegenover de stad en that`s it.quote:
Ah oke. Beetje als hongkong?quote:Op woensdag 13 januari 2016 03:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is een land. Maar buiten de stad Singapore is er niet veel. Er is nog een klein eilandje geloof ik tegenover de stad en that`s it.
Ja, paar dagenquote:Op woensdag 13 januari 2016 03:33 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ah oke. Beetje als hongkong?
Ben je in Singapore geweest trouwens?
Als ik het geld heb wel jaquote:Op woensdag 13 januari 2016 03:34 schreef Calcio het volgende:
[..]
Nice. Jij bent ook wel een reizen he
Weet ik nog niet man. Wil opzich wel. Maar moet even kijken of het allemaal uitkomt enzo met geldquote:Op woensdag 13 januari 2016 03:39 schreef Calcio het volgende:
He Egbert ga je nog op vakantie dit jaar
you dumb cuntquote:Op woensdag 13 januari 2016 05:14 schreef Calcio het volgende:
Waarom zijn er tijdsverschillen op de aarde
nou ik zet er een spatie tussen hoorquote:
beterrrrrrquote:Op woensdag 13 januari 2016 08:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nou ik zet er een spatie tussen hoor
hoe oud ben je danquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:21 schreef Paxcon het volgende:
die jonge generatie op fok emogift wel veel
haha emoquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:07 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vond alle leeftijden tot nu toe ongeveer gelijkwaardig matig.
Ja dan moet je dingen gaan betalen enzoquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:15 schreef wietparkiet het volgende:
echte leven begint pas na je 20ste
lol bullshitquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dan moet je dingen gaan betalen enzo
dat is vanaf je achttiende alquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dan moet je dingen gaan betalen enzo
Tot je 21e zijn je ouders financieel verantwoordelijk.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat is vanaf je achttiende al
Wat niet betekend dat ze alles voor je hoeven te betalen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Tot je 21e zijn je ouders financieel verantwoordelijk.
weet ik maar dat betekent niet dat ze mijn rekeningen betalenquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Tot je 21e zijn je ouders financieel verantwoordelijk.
Nee, maar er is wel degelijk een verschil met 18.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat niet betekend dat ze alles voor je hoeven te betalen.
Valt in praktijk allemaal wel mee.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, maar er is wel degelijk een verschil met 18.
Kreeg nog wel alimentatie tot mijn 21e.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Valt in praktijk allemaal wel mee.
Die zeker er voor was vastgesteld?quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Kreeg nog wel alimentatie tot mijn 21e.
Ja, dat wel. Vanaf 16 denk ik. Maar toen kreeg mijn vader het. Vanaf 18 krijg je het zelf. Tot 21.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die zeker er voor was vastgesteld?
Voor 18e dan
Ja, zo lang het kind minderjarig is bij een scheiding loopt dat vaak wel gewoon door.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Vanaf 16 denk ik. Maar toen kreeg mijn vader het. Vanaf 18 krijg je het zelf. Tot 21.
Naja, ze verwachten wel altijd dat je ouders betalen. Maar ze kunnen het niet afdwingen volgens mij, nee. Maar als je erg slecht contact kan aantonen krijg je wel meer stufi.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, zo lang het kind minderjarig is bij een scheiding loopt dat vaak wel gewoon door.
Maar ga er als 19e maar aanstaan als je slecht contact met je ouders hebt en gewoon kan werken voor je geld en stufi/lening kan krijgen
En dat is echt nauwelijks aantoonbaar, of ze zijn iig niet snel tevreden.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Naja, ze verwachten wel altijd dat je ouders betalen. Maar ze kunnen het niet afdwingen volgens mij, nee. Maar als je erg slecht contact kan aantonen krijg je wel meer stufi.
Is een vriendin van mij wel gelukt.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dat is echt nauwelijks aantoonbaar, of ze zijn iig niet snel tevreden.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Maatje van mij zn vader woonde al 12 jaar op cabo, nooit meer gesproken.
Was niet genoeg bewijs![]()
![]()
Lelquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Maatje van mij zn vader woonde al 12 jaar op cabo, nooit meer gesproken.
Was niet genoeg bewijs![]()
![]()
Ik zou sowieso geen geld willen van mensen die ik niet spreek iddquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:26 schreef wietparkiet het volgende:
Als ik mijn vader 12 jaar niet gesproken zou hebben zou ik niet op eens contact gaan leggen voor wat extra stufi
oh gratis geld is altijd welkom hoorquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou sowieso geen geld willen van mensen die ik niet spreek idd
Van mijn ouders was toen ik ze niet sprak toch niet te plukken.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh gratis geld is altijd welkom hoor
#helpwpdewinterdoor
Denk als ik geld wil van mijn familie dat ik inderdaad beter mijn ouders over kan slaanquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Van mijn ouders was toen ik ze niet sprak toch niet te plukken.
Lekker.quote:
ik denk dat ik het in de zomer ga laten doenquote:
Ik ga het denk ik in juni laten doen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:48 schreef supersof het volgende:
[..]
ik denk dat ik het in de zomer ga laten doen
binnenkort maar een afspraak maken bij rijnstate
Ja ik in juli ofzoquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga het denk ik in juni laten doen.
Ben bang dat het anders net voor bruiloft last van ga krijgen
Ik heb er al gewoon eentje hoorquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:51 schreef wietparkiet het volgende:
sof heeft binnenkort nergens meer verstand van
Oh verstandigquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb er al gewoon eentje hoor
en de andere komt nooit zei hij
dus heb er altijd nog twee
hoe is je dag wp?quote:
Oh lekker hoorquote:Op woensdag 13 januari 2016 15:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
goed i guess
ben nog niet zo lang wakker
Jawel, beetje rare dag, vanochtend tandarts en daarna rijles, kan nu pas echt beginnen met mijn eigen dingen. Maar gaat wel goedquote:
Okequote:Op woensdag 13 januari 2016 15:17 schreef supersof het volgende:
omg
ik wil naar james bay
maar hij komt niet in Nederland
alleen Antwerpen is nog een beetje dichtbij
quote:
ik vorig jaarquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:28 schreef McGrath het volgende:
Ik woon best dicht bij Antwerpen, maar ben er al 2 jaar niet geweest.
quote:
wafelsquote:Op woensdag 13 januari 2016 15:35 schreef wietparkiet het volgende:
heb toen lekker ontbeten in antwerpen
en stripboekjes gekocht
leuk hoorquote:Op woensdag 13 januari 2016 15:44 schreef Amarantha het volgende:
Oeh vandaag 2 kaartjes gekregen uit Libanon
heb ik van jou geleerdquote:
quote:
Matig. Wat moet je doen?quote:
sorry hoorquote:Op woensdag 13 januari 2016 16:44 schreef supersof het volgende:
ik verveel me jongens
waarom is er niemand online
ik dacht dat je al weg wasquote:Op woensdag 13 januari 2016 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben niemand dus.
Oké.
Ik ga even huilen en mezelf volstoppen met ijs.
heb jij kinderen?quote:Op woensdag 13 januari 2016 16:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Matig. Wat moet je doen?
Ik was om 12 uur al klaar, maar heb mijn hele vrije dagdeel besteed aan gesprek met teamleider (functioneringsgesprek), helpen van collega met haar les, helpen andere collega maken toets en daarna nog bij mijn kindjes gekeken bij hun middag op de afdelingen waar ze volgend jaar heen willen.
Was erg vruchtbaar.
opso ik verveel mequote:
Wat is dat?quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ookik heb uit verveling/SOG tulumba tatlisi gemaakt
ga zelf maar iemand vingerenquote:
lmi was daar ook hequote:
Wowquote:
doe eens ff normaalquote:Op woensdag 13 januari 2016 17:09 schreef Opsonisatie het volgende:
LMI doet keulen na in blauwe engel
Soort van oliebollenbeslag alleen dan nog dikker. Je doet het in frituur dmv slagroomspuitquote:Op woensdag 13 januari 2016 17:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Wowhoe maak je het en van wat? soort deeg ofzo??
wow coolquote:Op woensdag 13 januari 2016 17:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Soort van oliebollenbeslag alleen dan nog dikker. Je doet het in frituur dmv slagroomspuit
Lijkt me lekkerquote:
Ik normaal gesproken ook, maar zit de hele dag met een soldeerbout in m'n handenquote:Op woensdag 13 januari 2016 17:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben vandaag en morgen vrij btw.
Ja alleen je wordt er viesdik vanquote:
Prutser, hele dagquote:Op woensdag 13 januari 2016 17:15 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik normaal gesproken ook, maar zit de hele dag met een soldeerbout in m'n handen
Productquote:Op woensdag 13 januari 2016 17:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja alleen je wordt er viesdik van
[..]
Prutser, hele dagwaarvoor ?
Inb4 solderen
Lekkere hoeveel boenga brengt het opquote:Op woensdag 13 januari 2016 17:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ja de ijsland staat nu 1 de 0 voor op de finland ja de toto gaat het goede kant op jongens ja
10tje heb 5 erop gezetquote:Op woensdag 13 januari 2016 18:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
Lekkere hoeveel boenga brengt het op
Heyquote:
Ja best wel. Vorige periode was echt leuk, maar nuquote:Op woensdag 13 januari 2016 18:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb jij ook soms een hekel aan school Sof?
welk vak?quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:20 schreef Paxcon het volgende:
ik heb echt geen zin in tentamen
te vaag
gaat over overheidsaansprakelijkheid en overeenkomsten met de overheid en rechtsvergelijking met GB, DE en FRquote:
Ja ik heb ook zo'n week.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja best wel. Vorige periode was echt leuk, maar nu
Oh lijkt me nog best te doen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
gaat over overheidsaansprakelijkheid en overeenkomsten met de overheid en rechtsvergelijking met GB, DE en FR
Ja dit heb ik ook. Sowieso heb ik dan iets waarbij ik heel erg mijn best wil doen om de beste te zijn om ergens een plek te bemachtigen dus moet even goed mijn best doenquote:Op woensdag 13 januari 2016 18:22 schreef Lokasenna het volgende:
Of eigenlijk nog de komende 3 weken.
Daarna weer nieuwe dingen die hopelijk leuk zijn.
Voor een stage ofzo?quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dit heb ik ook. Sowieso heb ik dan iets waarbij ik heel erg mijn best wil doen om de beste te zijn om ergens een plek te bemachtigen dus moet even goed mijn best doen
Jaa een mini stage vanuit school geregeldquote:
Ah, dan loont het inderdaad wel om hard je best te doen op school.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaa een mini stage vanuit school geregeld
Ja dat zorgt wel voor meer motivatie hequote:Op woensdag 13 januari 2016 18:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ah, dan loont het inderdaad wel om hard je best te doen op school.
Heb nu ook dat ik voor een van mijn vakken een hoog cijfer wil/moet halen om afstudeerproject te mogen gaan doen bij die docent.
Is ook het enige vak waar ik echt mijn best voor doe dit blok eigenlijkquote:Op woensdag 13 januari 2016 18:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat zorgt wel voor meer motivatie he
Wat voor vak is het?quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is ook het enige vak waar ik echt mijn best voor doe dit blok eigenlijk
Wat is er OF?quote:
moet je niet in bed gaan whatsappen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:49 schreef supersof het volgende:
Ik droom echt heel vaak dat ik whatsapp in mijn droom en dat lijkt zo echt. En dan de volgende morgen is er niks van te zien op mijn mobiel natuurlijkterwijl het zo echt leek
![]()
WhatsApp jij nooit in bed?quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
moet je niet in bed gaan whatsappen.
Ja maar als je had verloren dan had ik nu de schuld gekregen als je 150 had ingezetquote:Op woensdag 13 januari 2016 18:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
lekker money gewonnen bradda sof ik zei het je ik had er 150 op moeten zetten geen 5 !!111!!!
dat is wel zoquote:Op woensdag 13 januari 2016 18:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar als je had verloren dan had ik nu de schuld gekregen als je 150 had ingezet
Gokverslaafd jijquote:
Dat lijkt me heel moeilijkquote:
Hoe zou jij je opleiding inschatten qua moeilijkheidsgraad?quote:
Nou, ik heb ook nauwelijks wat gedaan voor havo. ik geef havo qua moeilijkheid een 4 op schaal van 1 tot 10quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe zou jij je opleiding inschatten qua moeilijkheidsgraad?
Hm..quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou, ik heb ook nauwelijks wat gedaan voor havo. ik geef havo qua moeilijkheid een 4 op schaal van 1 tot 10
En deze opleiding wel een 7,5 ofzo. Maar anderen uit mijn klas zouden het wel een 9 geven. Ligt eraan hoe snel je leert, hoe snel je verbanden ziet enzo.
Kan dat niet echt een goed cijfer geven eigenlijk.
Bijvoorbeeld arbeidsrecht nu geef ik qua moeilijkheid wel een 9 maar vakken als argumentatieleer een 5.
dusja
goed verhaal sof
Ja denk ik ook wel. Vooral omdat ik in mijn droom dan ook liggend in bed aan het whatsappen benquote:Op woensdag 13 januari 2016 18:57 schreef McGrath het volgende:
maar ik denk wel dat het daar van kan komen.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
hoezo verslaafd ik heb toch gewonnen
wat realistisch die dromen van jouquote:Op woensdag 13 januari 2016 18:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja denk ik ook wel. Vooral omdat ik in mijn droom dan ook liggend in bed aan het whatsappen ben![]()
ja als je meer gaat inzetten om je geld terug te winnen welquote:Op woensdag 13 januari 2016 18:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]ben je alleen verslaafd als je verliest?
Ja klopt, ik kan wel goed leren. Alleen mezelf er tot toe zetten lukt nietquote:Op woensdag 13 januari 2016 18:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm..
Nou ja jij wel goed kunnen leren dan
dat vond ik veel te makkelijkquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:00 schreef supersof het volgende:
havo wiskunde zou ik wel een 10 geven maar dat heb ik niet gehad dusja
ik kan echt niks met cijfersquote:
En wiskunde a is al tyfyssimpel.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:01 schreef Paxcon het volgende:
Ik vond wiskunde A vwo lastiger dan het mastervak Informatiegrondrechten
superlastigquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En wiskunde a is al tyfyssimpel.
Makkelijker dan wiskunde B in ieder gevalquote:
ja, maar dat spreekt voor zichquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Makkelijker dan wiskunde B in ieder geval
Ik schat dingen ook altijd te ruim in, maar dat komt meer omdat ik niet houd van te laat komen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:02 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kan echt niks met cijfers
ik kan niet eens tijd inschatten
Mannen hebben wel vaker last met het inschatten van dingen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik schat dingen ook altijd te ruim in, maar dat komt meer omdat ik niet houd van te laat komen.
vooral die op FOKquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mannen hebben wel vaker last met het inschatten van dingen.
Ik noem een 30 centimeterquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kon inderdaad niet inschatten hoe oud jij bent.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ugh nee daar houd ik ook niet van. Ik haat wachten op anderen die te laat zijnquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik schat dingen ook altijd te ruim in, maar dat komt meer omdat ik niet houd van te laat komen.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met andere dingen kom ik nooit te vroeg hoorquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:07 schreef supersof het volgende:
[..]
ugh nee daar houd ik ook niet van. Ik haat wachten op anderen die te laat zijn
Al die 1 inchersquote:
Zou best een dagje 30 cm willen hebben.quote:
12.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik kon inderdaad niet inschatten hoe oud jij bent.
smoooothquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
Met andere dingen kom ik nooit te vroeg hoor
Gewoon thuisblijven totdat ze laat weten waar ze isquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:09 schreef supersof het volgende:
Vriendin waarmee ik heb afgesproken is ALTIJD te laat. En vorige keer ben ik echt boos geworden omdat ik drie kwartier heb staan wachten.
Dus had afgesproken om zeven uur bij de supermarkt en zij zou me appen als ze weg zou gaan van huis, dus dat ik dan ook kon vertrekken. Ondertussen is het al zeven uur geweest en belde ik haar, maar ze was onbereikbaar ofzo.
Moet ik nou daarheen gaan of wachten tot ze me appt![]()
![]()
appjes komen ook niet aan.
#helpsof
tering drie kwartier gaat wel heel verquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:09 schreef supersof het volgende:
Vriendin waarmee ik heb afgesproken is ALTIJD te laat. En vorige keer ben ik echt boos geworden omdat ik drie kwartier heb staan wachten.
Dus had afgesproken om zeven uur bij de supermarkt en zij zou me appen als ze weg zou gaan van huis, dus dat ik dan ook kon vertrekken. Ondertussen is het al zeven uur geweest en belde ik haar, maar ze was onbereikbaar ofzo.
![]()
#helpsof
Gewoon klappen die hoer.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:09 schreef supersof het volgende:
![]()
#helpsof
quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
Met andere dingen kom ik nooit te vroeg hoor
Ik zou dus met haar gaan koken en heb hongerquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon thuisblijven totdat ze laat weten waar ze is
Ik was er eventueel wel naartoe gelopen om te kijken of ik haar zag.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:09 schreef supersof het volgende:
![]()
#helpsof
Dit doe ik ook vaak jaquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:11 schreef FrauMilena het volgende:
Trouwens, schatten in muziek maakt alles een stuk gemakkelijker.
10 minuten = ~3 nummers.
Dat is kut ja, ik was al eens 5 minuten te laat bij een kroeg, dus ik me haasten zodat die andere niet zou wachten, kreeg ik een appje toen ik binnen was dat hij 20 minuten later kon zijn...quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:09 schreef supersof het volgende:
![]()
#helpsof
ik heb een keer een uur op je gewacht, maar dat vond je zeker niet aso van jezelfquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
tering drie kwartier gaat wel heel ver
Vind dat ook behoorlijk aso eigenlijk
dan gewoon gaan kokenquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zou dus met haar gaan koken en heb honger
wanneerquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb een keer uur op je gewacht, maar dat vond je zeker niet aso van jezelf
al jouw nummers duren 3 minuten?quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:11 schreef FrauMilena het volgende:
10 minuten = ~3 nummers.
Oh nee dat is voor mij niet precies genoeg. #autistquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:11 schreef FrauMilena het volgende:
10 minuten = ~3 nummers.
~ is mijn plusminus. Excuseer.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
al jouw nummers duren 3 minuten?
rook je danquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Godverdomme, mn enige werk de aansteker is gejat![]()
Zij is een manlet niet waardig. :$quote:
doe eens pics, hebben de bezorgers die wel naar boven gebracht?quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:13 schreef Etsu het volgende:
hey jongens mn bank is er he
heb echt vies hard gewerkt vandaag en het is echt heel mooi
Ja best wel, erg irritant. Maar ik vergeef het haar altijd wel omdat ik haar al zolang kenquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
tering drie kwartier gaat wel heel ver
Vind dat ook behoorlijk aso eigenlijk
Had ik wel kunnen doen ja, maar ik weet 99% zeker dat ze er dan niet zou zijnquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was er eventueel wel naartoe gelopen om te kijken of ik haar zag.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat is kut ja, ik was al eens 5 minuten te laat bij een kroeg, dus ik me haasten zodat die andere niet zou wachten, kreeg ik een appje toen ik binnen was dat hij 20 minuten later kon zijn...
Hmm, dan alles wat je doet opschrijven in minuten als een echte auti.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
Oh nee dat is voor mij niet precies genoeg. #autist
Is zo'n geurkaars wat diep in een potje zit, gasfornuis lukt niet en lucifer niet aanwezigquote:
picquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:13 schreef Etsu het volgende:
waar slaat dat rare lengteding op dat veel vrouwen hebben?quote:
Ik ken haar natuurlijk niet. Maar ja, als ze niet te bereiken is lijkt mij naar de afgesproken plek toe gaan het meest logisch.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja best wel, erg irritant. Maar ik vergeef het haar altijd wel omdat ik haar al zolang ken
[..]
Had ik wel kunnen doen ja, maar ik weet 99% zeker dat ze er dan niet zou zijn
[..]dat is zo irritant ja. Of je super erg haasten voor de trein/bus en dan erachter komen dat ie vertraging heeft
Nee dat vind ik lulligquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan gewoon gaan koken
jammer dan had je maar op tijd moeten zijn
pak een stokje en steek hem aan met je gasfornuis, zet dan je kaars aanquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Is zo'n geurkaars wat diep in een potje zit, gasfornuis lukt niet en lucifer niet aanwezig
Gvd morgen maar ff kopen
foto!!!!quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:13 schreef Etsu het volgende:
Lukt nietquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:15 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
pak een stokje en steek hem aan met je gasfornuis, zet dan je kaars aan
Dit deed ik toen ik 12 was, kwantificeren hoeveel minuten voor het ontbijt beschikbaarquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:14 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hmm, dan alles wat je doet opschrijven in minuten als een echte auti.
2 minuten van huis naar tram. 5 minuten van kroeg naar huis, 10 mits kruipend etc etc.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:14 schreef Lokasenna het volgende:
Ik hoef nooit tijden te schatten.
Ik heb altijd een klok in mijn gezichtsveld. Behalve bij Kaneel. Hij heeft ook geen weegschaal. Zo onvoorstelbaar hoe sommige mensen kunnen leven zonder dingen te willen kwantificeren.
haha ja die welquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
doe eens pics, hebben de bezorgers die wel naar boven gebracht?
Ik fiets wel even naar haar huisquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ken haar natuurlijk niet. Maar ja, als ze niet te bereiken is lijkt mij naar de afgesproken plek toe gaan het meest logisch.
Mannen boven de 1,85quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
pic
[..]
waar slaat dat rare lengteding op dat veel vrouwen hebben?heb dat echt nooit begrepen
Ik zou nog niet op haar pissen als ze in brand stondquote:
Hoe lang in die Bilbo nou?quote:
Sorry.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:14 schreef Lokasenna het volgende:
Ik hoef nooit tijden te schatten.
Ik heb altijd een klok in mijn gezichtsveld. Behalve bij Kaneel. Hij heeft ook geen weegschaal. Zo onvoorstelbaar hoe sommige mensen kunnen leven zonder dingen te willen kwantificeren.
Zou niet zonder willen/kunnen leven. Dan maar dubbelzijdige tape. :$quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:15 schreef Fera het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook geen klok. Maar dingen ophangen in mijn flat is een hel.
mooooiquote:
Netjes hoorquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Netjes hoor
Waarom heb je je ramen zo lelijk zwart geverfd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |