SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Calcio op 13-01-2016 03:24:16 ]
Maar toch vertrouw je het op de een of andere manier minder denk ikquote:Op woensdag 13 januari 2016 03:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was gewoon net als ziekenhuis hier hoor
Oh ik niet hoor.quote:Op woensdag 13 januari 2016 03:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar toch vertrouw je het op de een of andere manier minder denk ik
Dat zat jij toch ook? Jij zat notabene op een eilandquote:Op woensdag 13 januari 2016 03:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Het wordt wel naar als je in een godsverlaten stad in een hospitaal terecht komt.
Waar miljoenen toeristen zitten jaarlijks. Die artsen daar waren allemaal uit Europa hoor.quote:Op woensdag 13 januari 2016 03:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zat jij toch ook? Jij zat notabene op een eiland
Ja oke, dat klinkt niet heel onbetrouwbaar neequote:Op woensdag 13 januari 2016 03:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waar miljoenen toeristen zitten jaarlijks. Die artsen daar waren allemaal uit Europa hoor.
Die verkocht massaal arrangementen om te bevallen onder de creme de la crema van artsen en hoog niveau plastiche chirurgie.
Mijn arts had in Duitsland en Singapore gestudeerd.quote:Op woensdag 13 januari 2016 03:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja oke, dat klinkt niet heel onbetrouwbaar nee
Singapore lijkt me echt een tof land.quote:Op woensdag 13 januari 2016 03:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn arts had in Duitsland en Singapore gestudeerd.
Stadquote:Op woensdag 13 januari 2016 03:30 schreef Calcio het volgende:
[..]
Singapore lijkt me echt een tof land.
Het is een land. Maar buiten de stad Singapore is er niet veel. Er is nog een klein eilandje geloof ik tegenover de stad en that`s it.quote:
Ah oke. Beetje als hongkong?quote:Op woensdag 13 januari 2016 03:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is een land. Maar buiten de stad Singapore is er niet veel. Er is nog een klein eilandje geloof ik tegenover de stad en that`s it.
Ja, paar dagenquote:Op woensdag 13 januari 2016 03:33 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ah oke. Beetje als hongkong?
Ben je in Singapore geweest trouwens?
Als ik het geld heb wel jaquote:Op woensdag 13 januari 2016 03:34 schreef Calcio het volgende:
[..]
Nice. Jij bent ook wel een reizen he
Weet ik nog niet man. Wil opzich wel. Maar moet even kijken of het allemaal uitkomt enzo met geldquote:Op woensdag 13 januari 2016 03:39 schreef Calcio het volgende:
He Egbert ga je nog op vakantie dit jaar
you dumb cuntquote:Op woensdag 13 januari 2016 05:14 schreef Calcio het volgende:
Waarom zijn er tijdsverschillen op de aarde
nou ik zet er een spatie tussen hoorquote:
beterrrrrrquote:Op woensdag 13 januari 2016 08:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nou ik zet er een spatie tussen hoor
hoe oud ben je danquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:21 schreef Paxcon het volgende:
die jonge generatie op fok emogift wel veel
haha emoquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:07 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vond alle leeftijden tot nu toe ongeveer gelijkwaardig matig.
Ja dan moet je dingen gaan betalen enzoquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:15 schreef wietparkiet het volgende:
echte leven begint pas na je 20ste
lol bullshitquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dan moet je dingen gaan betalen enzo
dat is vanaf je achttiende alquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dan moet je dingen gaan betalen enzo
Tot je 21e zijn je ouders financieel verantwoordelijk.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat is vanaf je achttiende al
Wat niet betekend dat ze alles voor je hoeven te betalen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Tot je 21e zijn je ouders financieel verantwoordelijk.
weet ik maar dat betekent niet dat ze mijn rekeningen betalenquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Tot je 21e zijn je ouders financieel verantwoordelijk.
Nee, maar er is wel degelijk een verschil met 18.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat niet betekend dat ze alles voor je hoeven te betalen.
Valt in praktijk allemaal wel mee.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, maar er is wel degelijk een verschil met 18.
Kreeg nog wel alimentatie tot mijn 21e.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Valt in praktijk allemaal wel mee.
Die zeker er voor was vastgesteld?quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Kreeg nog wel alimentatie tot mijn 21e.
Ja, dat wel. Vanaf 16 denk ik. Maar toen kreeg mijn vader het. Vanaf 18 krijg je het zelf. Tot 21.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die zeker er voor was vastgesteld?
Voor 18e dan
Ja, zo lang het kind minderjarig is bij een scheiding loopt dat vaak wel gewoon door.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Vanaf 16 denk ik. Maar toen kreeg mijn vader het. Vanaf 18 krijg je het zelf. Tot 21.
Naja, ze verwachten wel altijd dat je ouders betalen. Maar ze kunnen het niet afdwingen volgens mij, nee. Maar als je erg slecht contact kan aantonen krijg je wel meer stufi.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, zo lang het kind minderjarig is bij een scheiding loopt dat vaak wel gewoon door.
Maar ga er als 19e maar aanstaan als je slecht contact met je ouders hebt en gewoon kan werken voor je geld en stufi/lening kan krijgen
En dat is echt nauwelijks aantoonbaar, of ze zijn iig niet snel tevreden.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Naja, ze verwachten wel altijd dat je ouders betalen. Maar ze kunnen het niet afdwingen volgens mij, nee. Maar als je erg slecht contact kan aantonen krijg je wel meer stufi.
Is een vriendin van mij wel gelukt.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dat is echt nauwelijks aantoonbaar, of ze zijn iig niet snel tevreden.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Maatje van mij zn vader woonde al 12 jaar op cabo, nooit meer gesproken.
Was niet genoeg bewijs![]()
![]()
Lelquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Maatje van mij zn vader woonde al 12 jaar op cabo, nooit meer gesproken.
Was niet genoeg bewijs![]()
![]()
Ik zou sowieso geen geld willen van mensen die ik niet spreek iddquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:26 schreef wietparkiet het volgende:
Als ik mijn vader 12 jaar niet gesproken zou hebben zou ik niet op eens contact gaan leggen voor wat extra stufi
oh gratis geld is altijd welkom hoorquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou sowieso geen geld willen van mensen die ik niet spreek idd
Van mijn ouders was toen ik ze niet sprak toch niet te plukken.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh gratis geld is altijd welkom hoor
#helpwpdewinterdoor
Denk als ik geld wil van mijn familie dat ik inderdaad beter mijn ouders over kan slaanquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Van mijn ouders was toen ik ze niet sprak toch niet te plukken.
Lekker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |