Doe ff niet.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:34 schreef anonymoussie het volgende:
Wat ben je toch eigenlijk wel lief hè.
Nee, maar hij wil ineens ook aandacht omdat hij ziek is, loser.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:35 schreef Uccie het volgende:
ik ben zeker niet verkouden door Arno....laat dat duidelijk zijn!
Hij heeft een verloofde...gaat ie maar daarheen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, maar hij wil ineens ook aandacht omdat hij ziek is, loser.
Ik was veel eerder ziek.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:35 schreef Uccie het volgende:
ik ben zeker niet verkouden door Arno....laat dat duidelijk zijn!
Wietquote:Op woensdag 13 januari 2016 18:37 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik was veel eerder ziek.![]()
Verkoudheid gaat mij snel over altijd.
Ik heb diverse effectieve bestrijdingsmiddelen.
Daarom, ik ben niet bij je in de buurt geweest.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:37 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik was veel eerder ziek.![]()
Verkoudheid gaat mij snel over altijd.
Ik heb diverse effectieve bestrijdingsmiddelen.
Vast ietd met ui, gember, pepers enzulks.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:40 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nee joh.
Ik denk dat dat de boel juist zou verergeren.
Zonder dat eerste voor mij, want dan ben ik weer twee weken ziek.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:43 schreef Fokker89 het volgende:
Whisky, heet water, citroen, kruidnagel.
Haring met ui, winterthee met veel honing en stomen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vast ietd met ui, gember, pepers enzulks.
Of citroen.
Lijkt me voor mij eigenlijk ook niet erg verstandig.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zonder dat eerste voor mij, want dan ben ik weer twee weken ziek.
Ik ben aan de gemberthee met honing, keelpijn was zo weg, maar nu komt de handel los.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:45 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Haring met ui, winterthee met veel honing en stomen.
Verkoudheid was snel genezen, bijna 2 dagen.
Nee, zeker nu niet. En eigenlijk is het ook best vies, whiskey.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Lijkt me voor mij eigenlijk ook niet erg verstandig.
Na de 1e dag, in de ochtend, toen ik mijn tong ging poetsen, kwam er al heel veel ellende uit.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben aan de gemberthee met honing, keelpijn was zo weg, maar nu komt de handel los.
Gelukkig heb jij geen ruggengraat, anders moesten we daar ook weer een TT over maken.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:08 schreef Elfletterig het volgende:
Terechte TT. Ik vind dat Webschip al verontrustend lang afwezig is.
Ik ook. Maar hoe helpt deze TT ons?quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:08 schreef Elfletterig het volgende:
Terechte TT. Ik vind dat Webschip al verontrustend lang afwezig is.
Geen idee. Misschien moeten we over vierkante weermannen praten en openlijk zeggen hoe veel zin we hebben in de uitzending van Jinek van vanavond.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ook. Maar hoe helpt deze TT ons?
Hij had het ook vaak over Kees. Kees zal wel flink in de stress hebben gezeten door het warme weer laatst.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien moeten we over vierkante weermannen praten en openlijk zeggen hoe veel zin we hebben in de uitzending van Jinek van vanavond.
En over speakers, dissonante klanken, hoe verrot de arbeidsmarkt is ..quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien moeten we over vierkante weermannen praten en openlijk zeggen hoe veel zin we hebben in de uitzending van Jinek van vanavond.
Nou .. dat ijzel en gedoe in het noorden moet hem toch even positief gestemd hebben. En het schijnt nu ook weer kouder te gaan worden. Fylax heeft er iig al last vanquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hij had het ook vaak over Kees. Kees zal wel flink in de stress hebben gezeten door het warme weer laatst.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hij had het ook vaak over Kees. Kees zal wel flink in de stress hebben gezeten door het warme weer laatst.
Haar boezem staat er niet op.quote:
donder op joh. Met jequote:Op woensdag 13 januari 2016 19:47 schreef anonymoussie het volgende:
Er is duidelijk behoefte aan dit topic met deze TT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |