300 incl is hij van jou!, plus de tas dan en ik gooi er nog een 16gb extremedisk 45/mb/sec sd kaartje bij.quote:Op maandag 18 januari 2016 10:15 schreef ClintOosthout het volgende:
Als d1ce de lens wil, dan wil ik de camera wel voor ¤275,- incl
Op zich geen verkeerde prijs, maar ik blijf bij m'n bod van ¤ 275,-quote:Op maandag 18 januari 2016 11:55 schreef habitue het volgende:
[..]
300 incl is hij van jou!, plus de tas dan en ik gooi er nog een 16gb extremedisk 45/mb/sec sd kaartje bij.
Prima. Maar dan hou ik het kaartje zelfquote:Op maandag 18 januari 2016 12:25 schreef ClintOosthout het volgende:
[..]
Op zich geen verkeerde prijs, maar ik blijf bij m'n bod van ¤ 275,-
Ik ben eigenlijk aan het sparen voor een d7100, maar deze camera lijkt me wel een mooi tussenmodel voor mij.
Als je in de buurt van Enschede woont wil ik hem ook wel afhalen.
Dealquote:Op maandag 18 januari 2016 12:39 schreef habitue het volgende:
[..]
Prima. Maar dan hou ik het kaartje zelfIk woon in Utrecht dus verzenden lijkt me dan de beste optie.
Zo goed als nieuw, net zo weinig gebruikt als de body. Er heeft ook altijd een uv ring op gezeten. Dus het glas is sowieso niet beschadigd.quote:
En aangekomen, thxquote:Op maandag 18 januari 2016 13:08 schreef habitue het volgende:
Camera is verkocht, dus alleen de lens nog. Vraagprijs 100 euro
Deal.quote:Op donderdag 28 januari 2016 12:24 schreef Mr_Moon het volgende:
100 euro incl. verzending naar België (met Kiala voor 7,50)...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |