abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 januari 2016 @ 19:21:57 #51
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159262561
quote:
Maar toch: als je je zo ergert aan de users daar en ze toch niks van je aannemen, is het toch slimmer om weg te blijven dan als roepende in de woestijn te dolen?

En ElDino: ik zie nu pas jouw opmerking :@ .
Momentje!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 20 januari 2016 @ 19:25:24 #52
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159262675
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 12:46 schreef ElDinosaur het volgende:
Copycat: er werd geen PUA materiaal besproken in de laatste pagina's van topic 2. Blijkbaar vinden sommige mensen het al PUA als je een vrouw aankijkt en aanraakt tijdens een date.
Oke. Misschien sloeg ik daarin een beetje door. Mijn excuus dan.

Ik ben eerlijk gezegd een beetje huiverig voor te veel van dat soort filmpjes. Filmpjes die dan gaan balanceren op het randje en er vervolgens toch overheen gaan. Vandaar mijn strenge kijk daarop.
Maar het ligt nu in de groep (8> .
pi_159262878
quote:
14s.gif Op woensdag 20 januari 2016 19:25 schreef Copycat het volgende:

[..]

Oke. Misschien sloeg ik daarin een beetje door. Mijn excuus dan.

Ik ben eerlijk gezegd een beetje huiverig voor te veel van dat soort filmpjes. Filmpjes die dan gaan balanceren op het randje en er vervolgens toch overheen gaan. Vandaar mijn strenge kijk daarop.
Maar het ligt nu in de groep (8> .
Neh, het ging over Pope-of-dope die gewoon een aantal zaken op een rijtje zette over fysiek contact, oogcontact, complimentjes geven etc. Blijkbaar is dat nu al PUA materiaal. :') Die filmpjes hoeven idd niet.
  woensdag 20 januari 2016 @ 19:40:03 #54
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159263105
Oh sorry, dan had ik het helemaal verkeerd begrepen.
  woensdag 20 januari 2016 @ 19:42:16 #55
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_159263164
quote:
5s.gif Op woensdag 20 januari 2016 19:21 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar toch: als je je zo ergert aan de users daar en ze toch niks van je aannemen, is het toch slimmer om weg te blijven dan als roepende in de woestijn te dolen?

En ElDino: ik zie nu pas jouw opmerking :@ .
Momentje!
Dat zal ik dan maar doen, ja :) Ik lees later de succesverhalen wel in de andere delen.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  woensdag 20 januari 2016 @ 19:50:36 #56
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159263380
quote:
7s.gif Op woensdag 20 januari 2016 19:42 schreef SonicVolcano het volgende:

Dat zal ik dan maar doen, ja :) Ik lees later de succesverhalen wel in de andere delen.
Ik stuur je tat een lokquote!
pi_159369397
Heb nu meerdere malen gehad dat een gesprek op een datingsite werd afgekapt omdat ik niet veel sport. Gewoon instant-gesprek afkappen. Lekker makkelijk. Ik ben gewoon niet iemand die het ziet zitten om elke week te voetballen, of te volleyballen, ik heb andere dingen waar mijn week vol mee zit, en daar vraag je dan weer niet naar...

Sowieso worden datingsites 'm niet echt. De enige keer dat ik interesse had van een meisje was recent tijdens het uitgaan. Maar dat uitgaan was eenmalig, omdat ik geen vrienden heb die geïnteresseerd zijn in uitgaan. :{

Iemand tips?
The show must go on
pi_159369735
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 23:00 schreef Kokoswater het volgende:
Heb nu meerdere malen gehad dat een gesprek op een datingsite werd afgekapt omdat ik niet veel sport. Gewoon instant-gesprek afkappen. Lekker makkelijk. Ik ben gewoon niet iemand die het ziet zitten om elke week te voetballen, of te volleyballen, ik heb andere dingen waar mijn week vol mee zit, en daar vraag je dan weer niet naar...

Sowieso worden datingsites 'm niet echt. De enige keer dat ik interesse had van een meisje was recent tijdens het uitgaan. Maar dat uitgaan was eenmalig, omdat ik geen vrienden heb die geïnteresseerd zijn in uitgaan. :{

Iemand tips?
Volgende keer haar nummer vragen en na een paar dagen bellen met de vraag of ze zin heeft om uit te gaan misschien? Je gaat schijnbaar uit en je komt mensen tegen. Niks mis mee, integendeel. Online daten voelt voor mij ook veel te klinisch aan.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_159369867
quote:
7s.gif Op zondag 24 januari 2016 23:12 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Volgende keer haar nummer vragen en na een paar dagen bellen met de vraag of ze zin heeft om uit te gaan misschien? Je gaat schijnbaar uit en je komt mensen tegen. Niks mis mee, integendeel. Online daten voelt voor mij ook veel te klinisch aan.
Maar dat uitgaan was dus eenmalig, ik heb geen vrienden die geïnteresseerd zijn in uitgaan.
The show must go on
pi_159369924
quote:
7s.gif Op zondag 24 januari 2016 23:16 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

Maar dat uitgaan was dus eenmalig, ik heb geen vrienden die geïnteresseerd zijn in uitgaan.
Dus dat wil zeggen dat je als het ware opgesloten zit? Wil je dat?
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_159369935
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 23:18 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dus dat wil zeggen dat je als het ware opgesloten zit? Wil je dat?
Wat bedoel je precies met opgesloten?
The show must go on
pi_159371443
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 23:18 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies met opgesloten?
Dat je niet - al dan niet vrijwillig - simpelweg niet in aanraking komt met andere mensen gedurende je vrije tijd?
pi_159371889
Ja, dat kan dus in 1 van de drie topics. Lees de OP even door;)
Ja doei.
pi_159372091
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 00:13 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat je niet - al dan niet vrijwillig - simpelweg niet in aanraking komt met andere mensen gedurende je vrije tijd?
Jawel, ik kom met genoeg mensen in aanraking. Maar ze willen niet uitgaan. Wel af en toe een klein kroegje, of de bios, of andere dingen, maar niet uitgaan.

quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 00:36 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, dat kan dus in 1 van de drie topics. Lees de OP even door;)
Eh oké, doe ik dan, besefte niet dat er voor elk ding een topic was.
The show must go on
  maandag 25 januari 2016 @ 15:02:49 #65
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159382489
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 15:00 schreef habitue het volgende:
Vind het eigenlijk ook jammer dat Deezertje telkens zo de aandacht op zich vestigt. Je kunt het naampje van het topic wel veranderen, maar dat verandert nog niks natuurlijk. Het is niet zo dat hij ook maar iets doet met de posts hier. Hij gebruikt dit forum gewoon als een klaagbaak en om (negatieve) aandacht te krijgen.
Als ik het hier voor het zeggen had had hij nu wel een permban gehad.
Even hierheen overgeheveld. Haal het zo daar weg.
Daarom zijn er nu drie delen. En gelukkig heb jij het niet voor het zeggen, als je users die jou niet liggen wil permbannen.
pi_159382597
quote:
7s.gif Op maandag 25 januari 2016 15:02 schreef Copycat het volgende:

[..]

Even hierheen overgeheveld. Haal het zo daar weg.
Daarom zijn er nu drie delen. En gelukkig heb jij het niet voor het zeggen, als je users die jou niet liggen wil permbannen.
Ik wilde gewoon even aangeven dat ik het jammer vind dat hij alle andere users zo ondersneeuwt met zijn gejammer en aandachttrekkerij en dat al zo lang. Meer niet. En daar ben ik zelf ook wel blij mee :P
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  maandag 25 januari 2016 @ 15:10:07 #67
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159382681
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 15:07 schreef habitue het volgende:

Ik wilde gewoon even aangeven dat ik het jammer vind dat hij alle andere users zo ondersneeuwt met zijn gejammer en aandachttrekkerij en dat al zo lang. Meer niet. En daar ben ik zelf ook wel blij mee :P
Prima. En dat mag je ook aangeven, maar dan wel hier ;) .
Ik snap die ergernis wel, maar tegelijkertijd heeft iedereen die zich in dat schuitje voelt zitten, het recht om daar te posten. Wie weet levert de weg van de lange adem ooit nog resultaat op.
Volgens mij heeft de driedeling in ieder geval wel positieve invloed op het geheel: men zit elkaar een stuk minder in de weg.
pi_159382796
quote:
14s.gif Op maandag 25 januari 2016 15:10 schreef Copycat het volgende:

[..]

Prima. En dat mag je ook aangeven, maar dan wel hier ;) .
Ik snap die ergernis wel, maar tegelijkertijd heeft iedereen die zich in dat schuitje voelt zitten, het recht om daar te posten. Wie weet levert de weg van de lange adem ooit nog resultaat op.
Volgens mij heeft de driedeling in ieder geval wel positieve invloed op het geheel: men zit elkaar een stuk minder in de weg.
Wat betreft die driedeling ben ik het ook met je eens hoor!
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_159383640
Het lijkt me geen slecht idee om ondertussen een keer in te grijpen in #1. Dit gaat echt compleet nergens meer over.
pi_159410660
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 16:18 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Met alle respect, maar het nut van dit topic ontgaat mij sowieso een beetje. Niet in staat zijn om sociaal te doen en vriendschappen aan te gaan komt vaak voort uit een dieper liggend probleem. En hoe goed bedoeld te adviezen hier ook zijn, dat los je niet zomaar op aan de hand van een paar forumposts.
Even mee naar dit topic:

Mensen kunnen in deel/stap 1 om wat tips vragen. Misschien zelfs afspreken om samen eens wat te gaan drinken/oefenen met socializen, dat soort dingen. Je kunt best wat praten over dingen die je moeilijk vindt, mensen dingen aanraden.

Maar de sleutel is dat er wat mee gedaan wordt. Sommige mensen zitten inderdaad te vast in hun patroon of afwijkingen/aandoeningen, en kunnen daarom ook beter niet in die reeks posten, zéker niet als het 1) cirkelredeneringen, 2) cirkerlredeneringen van geëmmer en gezeur en 3) het héle topic overneemt. Er zijn genoeg mensen die met wat kleine tips hier en daar een stap verder kunnen komen, maar die mensen durven nu niet in zo'n topic te komen omdat er een stel topic-claimers zitten die de boel zich toeëigenen, er zowat hele dag-live verslagen posten. DAT IS NIET DE BEDOELING, en daar zijn we nu gewoon ook keihard op aan het modden.
Ja doei.
pi_159762770
Mag ik me aanmelden in dit topic als 31 jarige maagd? Of word ik meteen gedelete en erased?
Graag verwijderen
  maandag 8 februari 2016 @ 20:01:05 #72
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159762798
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 20:00 schreef -Deluzion- het volgende:
Mag ik me aanmelden in dit topic als 31 jarige maagd? Of word ik meteen gedelete en erased?
Jij wil toch helemaal niet daten?
pi_159762863
quote:
5s.gif Op maandag 8 februari 2016 20:01 schreef Copycat het volgende:

[..]

Jij wil toch helemaal niet daten?
Jawel, maar alleen kan dat niet hé :P Jullie mods reageren wel erg snel tegenwoordig. Ik durf bijna niks meer te typen.
Graag verwijderen
  maandag 8 februari 2016 @ 20:04:29 #74
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159762899
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 20:03 schreef -Deluzion- het volgende:

Jawel, maar alleen kan dat niet hé :P
Sinds wanneer? Je wilt juist seksdriftremmende middelen?
Wil je echt daten, dan kun je daar terecht. Maar wel over daten, niet over je ziektebeeld dan wel zelfbeeld.
pi_159763064
quote:
7s.gif Op maandag 8 februari 2016 20:04 schreef Copycat het volgende:

[..]

Sinds wanneer? Je wilt juist seksdriftremmende middelen?
Wil je echt daten, dan kun je daar terecht. Maar wel over daten, niet over je ziektebeeld dan wel zelfbeeld.
Ik betwijfel het of het met mijn "ziektebeeld" te maken heeft. Zoals je misschien weet heb ik hiervoor groepstherapie gevolgd en ik ben de enige van in totaal 12 mensen die ik daar ontmoet heb die vrijgezel is. Ook in die groep konden ze zich geen voorstelling maken van hoe het zou zijn. En volgens mij vonden ze mij allemaal wel leuk en aardig. En ik was het meest spraakzaam en ze miste me ook toen ik klaar was met therapie en 2 weken later afscheid kwam nemen. Dus ik betwijfel het....
Graag verwijderen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')