Volgens mij mogen ze alleen in de eerste ronde vrij stemmen. Zodra daar geen van de kandidaten de volstrekte meerderheid heeft behaald wordt er een tweede ronde gehouden waarin alleen op de kandidaten kan worden gestemd. Vanaf dan valt er steeds iemand af totdat er 2 over zijn (of er eerder een volstrekte meerderheid is behaald).quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:01 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Kan dat? Ik dacht toch echt dat ze blanco gingen stemmen.
Elias is toch een kwal van een vent. Toorenburg is veel sympathieker.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:02 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Denk toch eerder Elias. Weer eens een man en v. Toorenburg was wel erg langdradigop een gegeven moment wordt het zeikerig, imho.
Nou en?quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:03 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Elias is toch een kwal van een vent. Toorenburg is veel sympathieker.
Lijkt me wel ja.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:02 schreef Infection het volgende:
[..]
Liever haar dan Arib in ieder geval.
Elias is een politiek lichtgewicht, maar de VVD is wel de grootste fractie.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:03 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Elias is toch een kwal van een vent. Toorenburg is veel sympathieker.
Ben benieuwd naar zijn speech zometeen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:04 schreef empa1010 het volgende:
Nou iddhet gaat toch om je kwalificaties en daadkracht... van mij mogen ze hem die functie geven.
Nou hij ziet eruit als een zwaargewichtquote:Op woensdag 13 januari 2016 17:04 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Elias is een politiek lichtgewicht, maar de VVD is wel de grootste fractie.
Welke goede kwalificaties heeft hij voor de functie van kamervoorzitter die van Toorenburg niet heeft?quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:04 schreef empa1010 het volgende:
Nou iddhet gaat toch om je kwalificaties en daadkracht... van mij mogen ze hem die functie geven.
Sinds wanneer is Elias een goede kandidaat.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:04 schreef empa1010 het volgende:
Inhoudelijk wel, maar het is veel gestotter en gehakkel.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:05 schreef opperkleurder het volgende:
Verhaal van Arib vind ik sterker dan dat van Van Toorenburg.
Korter van stof o.a.? In de positieve zin van het woord zeg maar...quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Welke goede kwalificaties heeft hij voor de functie van kamervoorzitter die van Toorenburg niet heeft?
Ik heb het verhaal van Toorenburg niet gehoord, maar ik vind dit een wel erg breedsprakig verhaal. Wat zegt ze nou nog? Het had in 5 zinnen gekund.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:05 schreef opperkleurder het volgende:
Verhaal van Arib vind ik sterker dan dat van Van Toorenburg.
Ze zit bij de PvdA, wen er maar aan.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:07 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ik heb het verhaal van Toorenburg niet gehoord, maar ik vind dit een wel erg breedsprakig verhaal. Wat zegt ze nou nog? Het had in 5 zinnen gekund.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |