abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159072333
Hier weer verder...

quote:
Burgemeester Keulen heeft oplossing tegen aanrandingen: gedragscode voor jonge vrouwen

'Vrouwen moeten tenminste op armlengte afstand blijven van vreemde mannen'

De burgemeester van Keulen Henriette Reker (partijloos) heeft na afloop van een crisisvergadering dinsdag een persconferentie gegeven. Daarin vertelde zij welke afspraken zijn gemaakt met politie en justitie om nieuwe aanrandingen en diefstallen zoals tijdens afgelopen Oud en Nieuw-viering te voorkomen, bijvoorbeeld tijdens het carnaval dat binnenkort in Keulen losbarst. Belangrijkste voorstel: er komt een gedragscode voor vrouwen, waarin bijvoorbeeld zal staan dat ‘vrouwen het beste op armlengte afstand van vreemde mannen kunnen blijven’.

Letterlijk liet de burgemeester aan de pers weten dat “de stad een gedragscode voor jonge vrouwen online zal zetten”.
Door deze gedragscode, waar onder andere instaat dat vrouwen op armlengte afstand moeten blijven en dat ‘groepen mannen en vrouwen beter niet gescheiden worden’, zullen vrouwen “zich tijdens carnaval veiliger en zekerder voelen”.

De gedragscode zal ook aan jonge mannen van buitenlandse afkomst worden gericht. “Aan mensen van andere culturen moeten we uitleggen hoe we hier carnaval vieren, zodat ze begrijpen dat vrolijk gedrag niet hetzelfde is als seksuele openheid”, aldus Reker.

Tevens beloofde de burgemeester dat er “maatregelen worden genomen zodat dit in de toekomst niet weer gebeurt” en dat met de politie wordt gewerkt aan “een speciaal veiligheidsconcept voor feesten, net als bij voetbalwedstrijden of grote demonstraties”.
Wat dit ‘veiligheidsconcept’ precies inhoudt blijft onduidelijk.

Ook belooft de politie meer cameratoezicht en zal er tijdens de carnavalviering veel politie aanwezig zijn, zowel zichtbaar als onzichtbaar in burger. De videobewaking zal er in de eerste plaats zijn voor controle en veiligheid, inplaats van voor bewijsvoering achteraf.

De politie liet tijdens de persconferentie verder weten dat de vijf mannen die zijn opgepakt niets met de aanrandingen te maken hebben. De politie bevestigde dat er aangifte is gedaan van een verkrachting.

Wederom maakte de politie duidelijk dat “vluchtelingen niets met deze zaak hebben te maken”.
“Het is absoluut ontoelaatbaar om een uit Noord-Afrika afkomstige etnische automatisch te verbinden met vluchtelingen. Er is geen aanwijzing dat mensen die asiel zoeken in Keulen de daders waren”, aldus Wolfgang Albers, de baas van de politie in Keulen.

http://nieuws.tpo.nl/2016(...)gscode-voor-vrouwen/
quote:
Oudejaarsaanrandingen Keulen - Politie bevestigt: 'Daders van Noord-Afrikaanse afkomst'

De politie van Keulen heeft maandag een persconferentie gegeven over de enorme hoeveelheid aanrandingen en berovingen van vrouwen tijdens de afgelopen Oud & Nieuw-viering in Keulen. De vrouwen werden aangerand en beroofd op het stationsplein voor het Centraal station en bij het plein voor de Dom.

Het onderzoek van de politie richt zich op een groep van maarliefst 1000(!) jongemannen. Binnen deze groep heeft een gedeelte zich schuldig gemaakt aan aanrandingen en berovingen. Het is echter nog onduidelijk om hoeveel daders het exact gaat. Wel zijn inmiddels vijf jonge mannen opgepakt.

Er zijn tot nu toe zestig aangiftes gedaan. Maar de politie gaat er van uit dat er zeker 80 slachtoffers zijn. Van alle vrouwen die aangifte hebben gedaan heeft ongeveer een kwart ook aangifte gedaan van aanranding, naast diefstal en beroving.

Vooralsnog zijn er dus tussen de vijftien en twintig slachtoffers van aanranding bekend. De meerderheid is alleen slachtoffer geworden van beroving. Wel heeft de politie laten weten dat het in sommige gevallen gaat om ernstige vergrijpen waarbij vrouwen zijn vastgehouden en betast.

Opvallend genoeg windt de Keulse politie er geen doekjes om als het gaat om de afkomst van de daders: "Deze misdrijven zijn gepleegd door een groep mannen die, afgaande op hun uiterlijk, voornamelijk van Noord-Afrikaanse, Arabische afkomst zijn", aldus Wolfgang Albers, het hoofd van de politie in Keulen.

http://nieuws.tpo.nl/2016(...)ijk-80-slachtoffers/
quote:
Schokkende quotes: agente en slachtoffer vertellen over de aanrandingsnachtmerrie in Keulen

"Rond 23:00 uur kregen we de melding dat er een vechtpartij tussen 400 buitenlanders zou zijn uitgebroken op het centraal station. Toen we daar aankwamen zagen we bijna 2000 mensen die werden bekogeld met zwaar illegaal vuurwerk.

Nadat we meerdere gewonden constateerden besloten we het plein te ontruimen. Maar een groep jonge mannen leek geen enkel woord Duits te verstaan. We hebben ze uiteindelijk met fysiek geweld van het plein moeten verwijderen.

Kort na middernacht kwamen de eerste slachtoffers van aanranding naar ons toe. Huilende en geschokte meisjes die beschreven hoe ze door een grote groep mannen waren aangerand. We zijn toen in de menigte op zoek gegaan naar meer slachtoffers. We vonden een 20-jarig slachtoffer uit Stuttgart. Ze schreeuwde en huilde. De daders hadden haar slipje van haar lichaam gescheurd en ze hadden haar onderlichaam betast. Drie andere meisjes, vriendinnen van het slachtoffer, konden we niet uit de menigte redden omdat we zelf werden bekogeld met vuurwerk.

Uiteindelijk hebben we acht mannen kunnen aanhouden. Allemaal waren ze in het bezit van kopieën van certificaten voor een asielaanvraag.

Wat die vrouwen daar hebben meegemaakt was gewoon verkrachting."

Bovenstaande quotes zijn het verbijsterende relaas van een Duitse politieagente die tijdens de oudejaarswisseling aanwezig was bij het centraal station in Keulen en daardoor één van de getuigen is van een massale aanranding en beroving van vooral jonge vrouwen door vooral Noord-Afrikaanse jonge mannen.

Maar het Duitse Magazine Express heeft niet alleen een politieagente gesproken over die dramatische nacht. Ook één van de vele jonge slachtoffers doet haar ontluisterende verhaal:

"Toen we uit het station kwamen waren we al verbaasd over de enorme groep jonge buitenlandse mannen. We moesten door de menigte heen en ik voelde een hand op mijn kont. Toen greep iemand mijn borsten vast. Daarna waren er handen overal op mijn lichaam, het was een nachtmerrie.

We schreeuwden en sloegen van ons af, maar het hield niet op. Ik denk dat ik tijdens een stukje van 200 meter zeker 100 keer ben betast.

De jongens riepen 'neuken, neuken' en scholden ons uit voor 'slet'.

Ik ben er kapot van, ik ben woedend en bang. Ik hoop dat de politie de daders pakt, want anders ga ik nooit meer naar festiviteiten in de stad."

http://nieuws.tpo.nl/2016/01/04/aanrandingen-keulen-citaten/
Waarom bleef het zo lang stil?
http://www.elsevier.nl/Bu(...)?masterpageid=158493

Bekende videos tot op heden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_159072344
RT_com twitterde op woensdag 13-01-2016 om 16:52:23 ‘Unsafe on streets’: Danish women ‘sexually harassed’ by refugees in at least 3 towns https://t.co/hvTC9xMkSt https://t.co/vnxPkAgg9k reageer retweet
pi_159072751
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 16:55 schreef Houtenbeen het volgende:
RT_com twitterde op woensdag 13-01-2016 om 16:52:23 ‘Unsafe on streets’: Danish women ‘sexually harassed’ by refugees in at least 3 towns https://t.co/hvTC9xMkSt https://t.co/vnxPkAgg9k reageer retweet
Tjezus.
  woensdag 13 januari 2016 @ 17:12:42 #4
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_159072774
Wanneer stoppen ze eens met "refugees" en "vluchtelingen"? Noem het beestje bij z'n naam: criminele illegale uitkeringszoekers!
censuur :O
pi_159074275
Waar ik woon overigens, elke keer als ik in de super kom en ik zie eritreeërs e.d. geen letter nederlands sprekende strijders, kopen ze elke keer hele kartonnen vol bier, en dat is echt 9 van de 10 gewoon.
En dan nu, Peachbird bericht:
-
Als van rossum, maar dan slim.
  woensdag 13 januari 2016 @ 18:26:46 #6
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_159074323
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 18:24 schreef Peachbird het volgende:
Waar ik woon overigens, elke keer als ik in de super kom en ik zie eritreeërs e.d. geen letter nederlands sprekende strijders, kopen ze elke keer hele kartonnen vol bier, en dat is echt 9 van de 10 gewoon.
Hier ook: overal stikt het van de illegale strijders.
censuur :O
  woensdag 13 januari 2016 @ 19:10:32 #7
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_159075810
De Duitsers hoeven zich niet te schamen, dat is wel duidelijk. Overal waar migranten zijn worden vrouwen lastig gevallen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_159075891
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 19:10 schreef deedeetee het volgende:
De Duitsers hoeven zich niet te schamen, dat is wel duidelijk. Overal waar migranten zijn worden vrouwen lastig gevallen.
En zelfs als ze fatsoenlijk vallen zijn er vast ook migranten bij.
En dan nu, Peachbird bericht:
-
Als van rossum, maar dan slim.
pi_159076323
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 16:55 schreef Houtenbeen het volgende:
Het houdt niet op; niet vanzelf...
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_159080140
quote:
Da's een hele lijst met seksueel geweld, allemaal op het ongeveer hetzelfde tijdstip, allemaal in groepen en allemaal volgens dezelfde werkwijze. Een werkwijze waarvan de politie nu zelfs zegt dat ze "Zo een roofachtig gedrag we nog nooit hebben meegemaakt”. Het lijkt echt wel afgesproken werk en als dat zo is dan was het niet om hun instinctieve driften uit te leven, omdat ze zich niet konden beheersen ofzo, maar dan was georganiseerd om de bevolking te vernederen...

Als het in meerdere steden, in meerdere landen, is gebeurd, dan vind ik het vreemd dat hier in NL er niks is gebeurd. Of wordt het hier ook zo ontkent, onder de pet gehouden of verboden om aangiftes te doen door de overheid. politie en de media?
pi_159080996
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 20:47 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

50 jaar geleden waren er al mensen die het zagen, en sindsdien is het zeker 10 keer erger geworden!
Maar toch blijven iedere keer weer de mensen die hiervoor waarschuwen en waarschuwden weggezet worden als xenofoben, nazi's, racisten, fascisten, etc.

Terwijl ze wel steeds maar weer gelijk krijgen.

En nu zijn we 50 jaar verder en wat denk je? Wordt er geluisterd naar de mensen die waarschuwden en gelijk hadden? Nee absoluut niet, die worden NOG STEEDS weggezet als extreem rechtse onderbuik denkers.

Sterker nog, de waarschuwende mensen worden met geweld bedreigd en worden complete levens kapot gemaakt. Erger nog, er zijn al 2 prominenten vermoord!

En aan de andere kant blijft de politiek correcte elite steeds meer en meer verzieken en kunnen ze er simpelweg mee door blijven gaan zonder enige gevolgen. Allemaal levens op het spel zetten puur voor hun eigen gewin en eigen goed gevoel. De complete maatschappij wordt ontwricht, puur zodat een aantal mensen kunnen zeggen... "kijk mij nou toch eens tolerant wezen, hoe goed ben ik wel niet?"

Om te kotsen.
pi_159081540
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 21:04 schreef Refragmental het volgende:
Om te kotsen.
Dat dus.

:r
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_159081993
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 20:48 schreef yukon het volgende:

[..]

Da's een hele lijst met seksueel geweld, allemaal op het ongeveer hetzelfde tijdstip, allemaal in groepen en allemaal volgens dezelfde werkwijze. Een werkwijze waarvan de politie nu zelfs zegt dat ze "Zo een roofachtig gedrag we nog nooit hebben meegemaakt”. Het lijkt echt wel afgesproken werk en als dat zo is dan was het niet om hun instinctieve driften uit te leven, omdat ze zich niet konden beheersen ofzo, maar dan was georganiseerd om de bevolking te vernederen...

Als het in meerdere steden, in meerdere landen, is gebeurd, dan vind ik het vreemd dat hier in NL er niks is gebeurd. Of wordt het hier ook zo ontkent, onder de pet gehouden of verboden om aangiftes te doen door de overheid. politie en de media?
Als dat zo zou zijn was de hel op social media allang losgebroken.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_159082643
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 21:25 schreef Hathor het volgende:

[..]

Als dat zo zou zijn was de hel op social media allang losgebroken.
Ja, dat is waar.

Dat er in NL niks is gebeurd, kan er ook op duiden dat het seksueel geweld in Duitsland organiseerd was. Als het iets ongecontroleerd was, gepleegd door mannen die zich dan even niet meer konden beheersen, dan had het logischerwijze op meer plaatsen gebeurd, ramdomly, niet gebonden aan landsgrenzen e.d. En ook niet allemaal tegelijkertijd in die paar uur, maar meer verspreid over langere periodes.

[edit]

Na bovenstaand geschreven te hebben, lees ik dit: http://www.thelocal.no/20(...)asylum-centre-police

Schokkend! Bij de beesten af gewoon... Het idee dat ik had van dat het grootschalig georganiseerd was, is wel een beetje weg nu...

[ Bericht 6% gewijzigd door yukon op 13-01-2016 21:54:18 ]
pi_159083769

ze namen dit nummer te letterlijk.

Dat is gewoon het probleem
  woensdag 13 januari 2016 @ 22:02:55 #17
451005 Grems
Clown World
pi_159084038
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 21:38 schreef yukon het volgende:

[..]

Ja, dat is waar.

Dat er in NL niks is gebeurd, kan er ook op duiden dat het seksueel geweld in Duitsland organiseerd was. Als het iets ongecontroleerd was, gepleegd door mannen die zich dan even niet meer konden beheersen, dan had het logischerwijze op meer plaatsen gebeurd, ramdomly, niet gebonden aan landsgrenzen e.d. En ook niet allemaal tegelijkertijd in die paar uur, maar meer verspreid over langere periodes.

[edit]

Na bovenstaand geschreven te hebben, lees ik dit: http://www.thelocal.no/20(...)asylum-centre-police

Schokkend! Bij de beesten af gewoon... Het idee dat ik had van dat het grootschalig georganiseerd was, is wel een beetje weg nu...
Kun je aangeven waarom dit schokkend is? Xenofobe tokkies roeptoeteren namelijk al jaren dat een influx van cultuurparels tot een (seksuele)geweldsexplosie zou leiden.
pi_159084229
Zijn opeens behoorlijk wat posts verdwenen uit dit topic.
Jammer, want er waren 2 afbeeldingen gepost met uitspraken uit 1968 (dacht ik) met waarschuwingen die nu geheel uit zijn gekomen.

Ben even kwijt van welke persoon die uitspraken waren.
  woensdag 13 januari 2016 @ 22:07:45 #19
451005 Grems
Clown World
pi_159084322
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 22:06 schreef Refragmental het volgende:
Jammer, want er waren 2 afbeeldingen gepost met uitspraken uit 1968 (dacht ik) met waarschuwingen die nu geheel uit zijn gekomen.

Profeet Enoch Powell. Of ja profeet, gewoon iemand met gezond verstand.
pi_159084444
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 22:02 schreef Grems het volgende:

[..]

Kun je aangeven waarom dit schokkend is? Xenofobe tokkies roeptoeteren namelijk al jaren dat een influx van cultuurparels tot een (seksuele)geweldsexplosie zou leiden.
Hier weer zo'n voorbeeld van iemand die de waarschuwers uitmaakt voor van alles en nog wat. Zelfs na al die decennia waarin de waarschuwers gelijk hebben gehad worden ze uitgemaakt voor xenofoben en weet ik wat.

Triest en toont gelijk ook eigenlijk het failliet aan van de politiek correcte elite. Meer kunnen ze namelijk niet dan de mensen die waarschuwen wegzetten in extreem-rechtse hokjes. Terwijl de feiten en werkelijkheid ze links en rechts inhaalt.

Of je post is sarcasme, dat kan ook :P
  woensdag 13 januari 2016 @ 22:17:08 #21
451005 Grems
Clown World
pi_159084748
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 22:10 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Hier weer zo'n voorbeeld van iemand die de waarschuwers uitmaakt voor van alles en nog wat. Zelfs na al die decennia waarin de waarschuwers gelijk hebben gehad worden ze uitgemaakt voor xenofoben en weet ik wat.

Triest en toont gelijk ook eigenlijk het failliet aan van de politiek correcte elite. Meer kunnen ze namelijk niet dan de mensen die waarschuwen wegzetten in extreem-rechtse hokjes. Terwijl de feiten en werkelijkheid ze links en rechts inhaalt.

Of je post is sarcasme, dat kan ook :P
Ik ben het met je eens hoor. Keer op keer blijkt dat mensen als Powell, Janmaat en Fortuyn gewoon gelijk hebben.. maar Wilders is een knettergekke xenofoob. Tot ook hij straks in alles gelijkt krijgt. en dan is de opvolger van Wilders ook gewoon weer een knettergekke onderbuik fluisteraar.
pi_159084797
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 22:06 schreef Refragmental het volgende:

Ik vraag mij af waarom uitspraken van Enoch Powell verwijderd worden hier?
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_159084942
Volgende TT moet zijn;

Waar carnaval steeds dichterbij komt.
Zonder wrijving geen glans
pi_159085018
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 22:02 schreef Grems het volgende:

[..]

Oh ja, want Ik ga alleen maar om met groenlinkse vegatarische spirituele zweefteven :?

Ik vind kindermisbruik gewoon het meest beestachtige en het meest lage wat een mens kan doen. Sterker nog, naar mijn idee is iemand die dat doet eigenlijk geen mens meer, niet naar mijn definitie van menszijn.
pi_159085724
De enige kloof die steeds groter wordt is die tussen FEITEN en FICTIE

Vooral fictie van tokkies ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')