anDorexiaquote:Op woensdag 13 januari 2016 17:47 schreef moffel33 het volgende:
Do heeft de hele dag nog niet gegeten.... hoezo geen eetstoornis
8 kgquote:
Bijna 18.00 uur he, eten...quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Die Wim doet ook helemaal niets hè....
Behalve kijken
Bas heeft heel veel geduld met Cees, maar ik kan me er iets bij voorstellen. Cees kan ook ontzettend drammen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:49 schreef flatflower het volgende:
Dus Bas is uitgevallen tegen Cees? Streamlock 2.056
o ze heeft tattooos... dat had ik nog niet gezienquote:
Ik ook hoor, er komt een einde aan zijn geduld met Cees.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bas heeft heel veel geduld met Cees, maar ik kan me er iets bij voorstellen. Cees kan ook ontzettend drammen.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:52 schreef flatflower het volgende:
[..]
Ik ook hoor, er komt een einde aan zijn geduld met Cees.
Cees en Bas zijn goeie maatjes. Het is waarschijnlijk al uitgesproken.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:52 schreef flatflower het volgende:
Ik ook hoor, er komt een einde aan zijn geduld met Cees.
En Bas zal ook gevonden hebben dat hij fout zat. Hij is niet het figuur dat sorry gaat zeggen om te slijmen (zoals Ivan)quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Cees en Bas zijn goeie maatjes. Het is waarschijnlijk al uitgesproken.
+1quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:56 schreef Verida het volgende:
[..]
En Bas zal ook gevonden hebben dat hij fout zat. Hij is niet het figuur dat sorry gaat zeggen om te slijmen (zoals Ivan)
hij drinkt iig niet vaak, iig hij kan er slecht tegenquote:Op woensdag 13 januari 2016 17:56 schreef flatflower het volgende:
Ik heb het gevoel dat Bas niet helemaal in zijn hummetje is, wellicht een kater en pijn van de prik of baalt van het Ramona/Do gedoe.
In ieder geval denk ik niet dat we hem voorlopig nog eens zien drinken, daar baalt hij sowieso van.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:56 schreef Verida het volgende:
En Bas zal ook gevonden hebben dat hij fout zat. Hij is niet het figuur dat sorry gaat zeggen om te slijmen (zoals Ivan)
niets, maar hij wil zich gewoon niet zo laten gaan daar.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:59 schreef LLgetikt het volgende:
maar hij hoeft zich nergens voor te schamen, wat voor ergs heeft ie gedaanniks
Jawel hoor, SeeS heeft tot op hoge leeftijd geleerd dat 'ie met botte domme arrogantie zomaar over mensen heen kan lopen.. helaas heeft Sees geen echte kennis maar bluf en laat staan empathie in zijn opvoeding meegekregen...quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Cees heeft niets geleerd...
ja, dat kan ik snappenquote:Op woensdag 13 januari 2016 17:59 schreef flatflower het volgende:
[..]
niets, maar hij wil zich gewoon niet zo laten gaan daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |