Mis geen seconde van de SL!quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:32 schreef RobbieRonald het volgende:
En nog steeds durven ze op de site te adverteren met "Mis geen seconde"
Laat hem er maar lekker in staan. Als hij gaat dan gaat hij. Blijft hij dan Blijft hij. De meeste bewoners vinden het fijn dat hij er nog is. Dus wie ........ die willen dat hij naar huis gaat.quote:
Staat niet in het script..quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:38 schreef beequeen het volgende:
Kok: Ik dacht dat Cees mee zou koken.
Rob: Ja, dat dacht hij ook. (meesmuilend)
zou dat volgens de regie geen leuke tv op leveren?? omdat cees natuurlijk altijd allesbeter weetquote:Op woensdag 13 januari 2016 17:38 schreef beequeen het volgende:
Dikke lamlulquote:Op woensdag 13 januari 2016 17:38 schreef beequeen het volgende:
Michael zal wel gepromoot moeten worden.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:39 schreef ikmoetdrieten het volgende:
zou dat volgens de regie geen leuke tv op leveren?? omdat cees natuurlijk altijd allesbeter weet
De Homo-scene zal altijd betere TV opleveren dan SeeSijkert..quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Michael zal wel gepromoot moeten worden.
Zou je denken? Ik ben pro Cees en dat blijf ik ook.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:45 schreef 5thencounter het volgende:
De Homo-scene zal altijd betere TV opleveren dan SeeSijkert..
Ik ookquote:Op woensdag 13 januari 2016 17:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou je denken? Ik ben pro Cees en dat blijf ik ook.
en seksistische grappen makenquote:Op woensdag 13 januari 2016 17:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Die Wim doet ook helemaal niets hè....
Behalve kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |