SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AgendaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan Ivan niet gewoon uit de OP?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Mijn eerste gedachte.quote:Op woensdag 13 januari 2016 16:29 schreef flatflower het volgende:
Leuke vrouw, waarom niet zo iemand als nieuwe inwoner.
En mijn tweede gedachte was"dat Ben haar wel zou doen.![]()
hahaha, tja Ben doet alles wat beweegt...en niet beweegt.quote:Op woensdag 13 januari 2016 16:30 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte.
En mijn tweede gedachte was"dat Ben haar wel zou doen.![]()
ja, of bij Carlo en Irene of zo?quote:Op woensdag 13 januari 2016 16:30 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Was ze niet een kandidaat in één van die kookwedstrijd progammas op tv ?![]()
Cees heeft ineens een messenset? Van de vide gevallen zeker.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Van Stiff zeker?quote:Op woensdag 13 januari 2016 16:31 schreef beequeen het volgende:
Cees heeft ineens een messenset? Van de vide gevallen zeker.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
van stiff ?quote:Op woensdag 13 januari 2016 16:31 schreef beequeen het volgende:
Cees heeft ineens een messenset? Van de vide gevallen zeker.![]()
wat doet deze Dame hier?quote:Op woensdag 13 januari 2016 16:31 schreef Cir het volgende:
Cees laat drots aan mevroi kookgedoe zn messen zien
mevroi heeft ook dr eigen messen mee![]()
kado van de dochters meen ikquote:Op woensdag 13 januari 2016 16:31 schreef beequeen het volgende:
Cees heeft ineens een messenset? Van de vide gevallen zeker.
weet ut nie zekert![]()
![]()
Koken..want dat kunnen ze zelf nietquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Nee, deze zitten in een koffertje.quote:
Maar waarom een kok? En dat alleen om een stamppot te maken.
SL.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: